Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Кріплення мембрани в районі бетонного виступу до жолоба

Олег Д

Рекомендовані повідомлення

Вітаю.

Підкажіть будь ласка, як правильно облаштувати кріплення мембрани в області де вже кроква закінчилась (зайшла в стіну) і пішов бетонний виступ до жолоба (приблизно 30 см)? І в цілому як потім має виглядати пиріг в цьому вузлі так би мовити примикання?

Прикріпив трохи фоток для кращої ілюстрації ситуації і ескіз від руки.

Раніше там була керамічна черепиця, без мембрани, холодне горище.

Ніде не знаходжу взагалі інформації по дахам де йде зменшення кута нахилу ближче до жолоба. Проект судячи з усього австро-угорської доби, як тут вже вдало підмітив один із учасників. Буду вдячний якщо хтось надасть посилання на будь які джерела або як правильно шукати. Будь якою мовою.

Основна тема по моєму даху ось тут:

Але оскільки питань багато і дискусія пішла трішки не в те русло що я очікував, вирішив кожне питання оформлювати окремою темою.

0-02-05-df36c731508749f56741f577d77c6fe16bce94d0ba8a828090944de07d556c77_75fc48edd4393091.jpg

0-02-05-71b79dbf25ed3c81cff85871a040cafa528249aaa8bcc6a0e0f581900e8e4fad_46206af012fabef6.jpg

0-02-05-e17be01e26d45394ad484283beaf839af61f721e75565b2ba5c890cbd73ca5fb_e979cfc7c3007923.jpg

0-02-05-46c0569b4f6d3a30a3476c7c22489d0247fe5ca318364eb3116c23efebcd7825_f120372221066260.jpg

0-02-05-0f3fbb30a823277fccc766e37df22a2860416421d4f1675e8a89cc43baca9350_40b8e76c3e70c783.jpg

0-02-05-60e923716164748d576d07a0c43029b0b7f2eb2b15068be77e4273b875ba86e2_d3dc6ea90ef37cb6.jpg

0-02-05-655ab501945a65dd941db25bcc3b6ceae83ecf83752503af3b0f631f6a41bfd1_9d6095279425badc.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, Олег Д сказав:

Підкажіть будь ласка, як правильно облаштувати кріплення мембрани в області де вже кроква закінчилась (зайшла в стіну) і пішов бетонний виступ до жолоба (приблизно 30 см)? І в цілому як потім має виглядати пиріг в цьому вузлі так би мовити примикання?

1. На крокви набиваєте брус десь 100х100мм, ним же і вирівняєте площину даху.

2, Монтуєте металевий капельник. Він має зайти на брус десь приблизно на 50мм , а іншим кінцем в ринву.

3. Монтуєте мембрану. Вона має зайти на металевий капельник десь приблизно на 50мм і приклеїти її до металу на двохсторонній скотч.

4. Далі контррейка 50мм , латування 30мм і покриття. Покриття має заходити у ринву на 1/3 ширини ринви.

 

1041003607_lf.png.18e5d999545203c5c6424732a42423d7.png

Змінено користувачем andrey_ka
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, andrey_ka сказав:

1. На крокви набиваєте брус десь 100х100мм, ним же і вирівняєте площину даху.

2, Монтуєте металевий капельник. Він має зайти на брус десь приблизно на 50мм , а іншим кінцем в ринву.

3. Монтуєте мембрану. Вона має зайти на металевий капельник десь приблизно на 50мм і приклеїти її до металу на двохсторонній скотч.

4. Далі контррейка 50мм , латування 30мм і покриття. Покриття має заходити у ринву на 1/3 ширини ринви.

 

1041003607_lf.png.18e5d999545203c5c6424732a42423d7.png

Вдячний за відповідь і іллюстрацію. В принципі зрозуміло. Маю декілька уточнюючих питань:

1. Чи допускається застосування дощок 20х100мм по бокам крокви (саме ними планую рівняти площину протилежного скату) чи рейок 30х50мм по верху (так як тут вже попередні робітники вирівняли, залишили 1.5 метри до ринви, якраз де зменшувався кут нахилу даху) ? Сама кроква 150х150мм. Чому питаю саме за ці дошки і рейки, бо це матеріали які вже зараз є в наявності, їх не встигли використати. І їх вже покрив біозахистом для дерева (борна кислота). Брус 100х100мм теж був але його порозпилювали, може 1 шт залишилась і його треба дозамовляти, що є трішки накладно враховуючи віддаленість будинку від будівельних магазинів.

3. Чи підійде замість двостороннього скотча гідроізоляційна армуюча стрічка DRACO BAND 100?

dracostore.hr/draco-band-100/

Її теж закупили але ніразу не використали.

4. На випадок якщо допускається застосування дощок 20х100мм по бокам крокви, замість бруса поверх, чи допускається кріплення контррейки не строго вертикально а на косину, за рахунок її кріплення зверху в дошку з однієї сторони, а знизу відповідно в дошку з протилежної сторони?

Якось так:
image.png.300818e7094f19c0292c175c218e42bf.png

Бачив відео де майстри кріплять 1 контррейку на кожну дошку. Але не зовсім зрозумів для чого і чи це дійсно правильно, так як ширина контррейки явно більша за ширину дошки. Ще і промахнутись кріпленням є вірогідність.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Олег Д сказав:

1. Чи допускається застосування дощок 20х100мм по бокам крокви (саме ними планую рівняти площину протилежного скату) чи рейок 30х50мм по верху (так як тут вже попередні робітники вирівняли, залишили 1.5 метри до ринви, якраз де зменшувався кут нахилу даху) ? Сама кроква 150х150мм. Чому питаю саме за ці дошки і рейки, бо це матеріали які вже зараз є в наявності, їх не встигли використати. І їх вже покрив біозахистом для дерева (борна кислота). Брус 100х100мм теж був але його порозпилювали, може 1 шт залишилась і його треба дозамовляти, що є трішки накладно враховуючи віддаленість будинку від будівельних магазинів.

Ні , або я не розумію , як ви зібрались наростити цими дошками 100мм висоти крокви.

8 годин тому, Олег Д сказав:

3. Чи підійде замість двостороннього скотча гідроізоляційна армуюча стрічка DRACO BAND 100?

Ні , це не її функція. Використовуйте матеріали , які призначені іменно для цього.

arbud.kiev.ua/ua/p648187968-lenta-jutadach-fixit.html

8 годин тому, Олег Д сказав:

4. На випадок якщо допускається застосування дощок 20х100мм по бокам крокви, замість бруса поверх, чи допускається кріплення контррейки не строго вертикально а на косину, за рахунок її кріплення зверху в дошку з однієї сторони, а знизу відповідно в дошку з протилежної сторони?

Ні !

Контррейка має кріпитись десь приблизно через кожні 400мм.

9 годин тому, Олег Д сказав:

Бачив відео де майстри кріплять 1 контррейку на кожну дошку. Але не зовсім зрозумів для чого і чи це дійсно правильно, так як ширина контррейки явно більша за ширину дошки. Ще і промахнутись кріпленням є вірогідність.

Кріплення контррейки - це важливо. Так як на ній тримається весь подальший пиріг даху.

ПС.. Керуватись якимось відео з інтернету , так собі затія. Потрібно все перевіряти на відповідність будівельним "законам".

ПСС.. Не забудьте , під контррейку потрібно приклеїти ущільнюючу стрічку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Олег Д сказав:

1. Чи допускається застосування дощок 20х100мм по бокам крокви (саме ними планую рівняти площину протилежного скату) чи рейок 30х50мм по верху (так як тут вже попередні робітники вирівняли, залишили 1.5 метри до ринви, якраз де зменшувався кут нахилу даху) ? Сама кроква 150х150мм. Чому питаю саме за ці дошки і рейки, бо це матеріали які вже зараз є в наявності, їх не встигли використати. І їх вже покрив біозахистом для дерева (борна кислота). Брус 100х100мм теж був але його порозпилювали, може 1 шт залишилась і його треба дозамовляти, що є трішки накладно враховуючи віддаленість будинку від будівельних магазинів.

Ящо використати наявні дошки , то можна зробити ось так:

Одну дошку змонтувати на косину збоку крокви. Потім нарізати брусочки з бруса 100х100мм та змонтувати їх на крокву , через кожні 400мм.

Потім другу дошку змонтувати площиною на ці брусочки. Далі вже зверху подальший пиріг мембрана , контррейка , латування , покриття.

1107.png.ca7b74de547fa33263963477c571247e.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, andrey_ka сказав:

Ні , або я не розумію , як ви зібрались наростити цими дошками 100мм висоти крокви.

 

вибачте, можливо погано пояснюю. Спробую доповнити на Вашій ілюстрації:483349252_.jpg.6c5b4cf95b89c36484892abc0c242e4b.jpg

Трішки більше контексту для розуміння. Скат про який йде мова вже майже підготовлений під укладання покрівлі: крокви нарощені брусками 30х50 мм по верху крокв, на них встановлена мембрана, на мембрану встановлена контррейка (та ж 30х50 мм), а на контррейку вже набиті дошки обрешітки 20х100мм. Виключення: ділянка внизу, останні 1.5м до ринви, і ділянка зверху, 1м до конька. Але тут мене цікавить саме нижня ділянка, фото:
509618347_.thumb.jpg.1ccb2fca8b49e82f8e4cb947744ebfd5.jpg

Мембрана яку ви зараз можете там побачити, внизу, лежить на крокві і майже горизонтально на бетонному виступі до ринви. По суті вона повторює зараз контур старої покрівлі (керамічна черепиця).

Нарощення дошками про яке я кажу виглядає ось так, відео (сербо-хорватською, але в принципі суть вже видно на картинці заставки цього відео):

Різниця лише в тому що я нижньою частиною нарощення хочу кут нахилу змінити(зменшити), дотягнувши кінець дошки під ринву, так щоб дістати капельником. 

Навантаження від контррейок приймають бічні грані дощок, 20мм товщина. І далі вже передають на крокву.

Запитайте якщо щось пропустив. З радістю доповню.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, Олег Д сказав:

Різниця лише в тому що я нижньою частиною нарощення хочу кут нахилу змінити(зменшити), дотягнувши кінець дошки під ринву, так щоб дістати капельником. 

То ви хочете в нижній частині  зламати площину даху ? Яким же чином ви будете монтувати саме покриття , теж ламати?

До речі , яке буде покриття?

51 хвилину тому, Олег Д сказав:

Навантаження від контррейок приймають бічні грані дощок, 20мм товщина. І далі вже передають на крокву.

Це вам так здається.

Спочатку наватаження приймають ті чотири цвяхи , якими  дошки кріпляться до крокв. Коли наватаження (снігове , вітрове , власна вага) позрізають оті цвяхи , чи продавиться сама деревина дошок і весь дах ляже на самі крокви. Тільки тоді , навантаження почнуть сприймати самі крокви.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 хвилини тому, andrey_ka сказав:

То ви хочете в нижній частині  зламати площину даху ? Яким же чином ви будете монтувати саме покриття , теж ламати?

Так, можна сказати і так. Вона і до цього була з 2ма зломами по суті: перший ряд черепиці що заходив у ринву був майже пологий, градусів може 10. 2 і 3 ряд був трішки крутіший. І вже починаючи з 4го ряду і до конька кут був сталий, близько 40 градусів.

Зараз же я хочу обійтися 1 зломом замість 2х. Покриття відповідно теж, думаю різати. І сподіваюсь що зможу його нахлестом зістикувати.

53 хвилини тому, andrey_ka сказав:

До речі , яке буде покриття?

Ще точно не визначився між металочерепицею, металопрофілем і бітумною (або ПВХ) хвилястою плитою. Але думаю щось із цього.

58 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Коли наватаження (снігове , вітрове , власна вага) позрізають оті цвяхи , чи продавиться сама деревина дошок

Велике навантаження не передбачаю. Це північ Хорватії. Тут з перерахованого Вами хіба вітрове навантаження може бути значним, іноді. Снігу в зимку не багато. І знову таки мова про доволі невелику ділянку даху, 1.5 метри від ринви. Далі все тримають крокви що вже простояли років 50 з керамічною черепицею і спокійно протягне ще років з 10-20 точно, особливо якщо полегшити покриття. Також доволі гарний нахил, градусів 30 теж має полегшити навантаження.

Спробую порахувати навантаження:

1. 2 дошки, довжиною в 1.5 метри, поставлені під кутом близько 30 градусів - власна вага. Нехай 5 кг

2. 1.5 кв.м мембрани. Менше кілограма наче як.

3. контррейка, 1.5 метри. 1.5*0.05*0.03=0.002 куб.м, нехай 2 кг.

4. 3 ряди обрешітки з тих же дощок, кожен ряд по 1 метру нехай, виходить 3 метри дошки умовно. 3*0.1*0.02=0.006 куб.м, нехай 5 кг.

5. покриття, нехай візьмем по максимуму металочерепицю, з запасом, 10 кг/кв.м. У нас 1.5 кв.м покриття на 2 дошки. Виходить 15 кг

Виходить максимум з запасом 28 кг постійного статичного навантаження. Включно з власним. Нахил 30 градусів.

Вітрове навантаження нехай 40 кг/кв.м. Підглянув тут:

www.braas.co.ua/vetrovaya-nagruzka/#:~:text=Вітрове навантаження%3A приклад правильного обчислення,повітряного потоку залежно від регіону.

40 * 1.5 кв.м покриття = 60 кг.

Виходить загалом нехай 90 кг на ці 2 дошки. Не дуже схоже на навантаження що зріже 4 цвяхи. Чи продавить дошки

Тим більше частина цього навантаження піде вниз, на бетонний виступ, куди будуть впиратися дошки

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, Олег Д сказав:

Зараз же я хочу обійтися 1 зломом замість 2х.

Краще взагалі без зламів.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Олег Д сказав:

Бачите можливість зробити без них?

Я ж вам попереднім повідомленням намалював , як.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Я ж вам попереднім повідомленням намалював , як.

Ви маєте на увазі ось це повідомлення?

То це ж треба демонтувати всю мембрану, обрешітку і контррейки що вже встановлені (близько 70 кв.м). Я мав на увазі щоб не демонтовувати нічого з того що вже є. Ну або хоча б з мінімальним демонтажем.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Олег Д сказав:

То це ж треба демонтувати всю мембрану, обрешітку і контррейки що вже встановлені (близько 70 кв.м). 

Так , треба.

Так буває завжди , коли спочатку робиш , а потім вивчаєш інструкцію , як робити.

15 хвилин тому, Олег Д сказав:

Я мав на увазі щоб не демонтовувати нічого з того що вже є.

 ІМХО. Без демонтажу толку не буде.

Припускаю , тільки одне те , що ви з мембрани вже зробили дуршлаг потребує демонтажу. Ви ж під контррейку нічого ущільнюючого не підкладали ?

А потім ще мудрити зі стикуванням покриття. Якщо наприклад металочерепиця , то латування має йти з заданим кроком і починатись з місця перелому. Не вийде просто перерізати черепицю і притулити один лист до другого.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, andrey_ka сказав:

Так , треба.

Так буває завжди , коли спочатку робиш , а потім вивчаєш інструкцію , як робити.

 ІМХО. Без демонтажу толку не буде.

Припускаю , тільки одне те , що ви з мембрани вже зробили дуршлаг потребує демонтажу. Ви ж під контррейку нічого ущільнюючого не підкладали ?

А потім ще мудрити зі стикуванням покриття. Якщо наприклад металочерепиця , то латування має йти з заданим кроком і починатись з місця перелому. Не вийде просто перерізати черепицю і притулити один лист до другого.

я перероблюю/дороблюю за майстрами котрі почали, злякались і злиняли з 70% передоплати. Паралельно судячись з ними. Інші майстри годують обіцянками що скоро пришлють кошторис і мовчать. В таку вже місцевість я потрапив що доводиться самому викручуватись. Під контррейкою крокву нарощували тою ж рейкою, з того що я зміг побачити. Іноді в поєднанні з дошкою і ще бозна чим. За зиму з дощами ця сторона якраз воду стримувала найкраще. Тому не поспішайте з припущеннями. Краще питайте.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, Олег Д сказав:

За зиму з дощами ця сторона якраз воду стримувала найкраще.

Це не функція мембрани. З дощами справляється саме покриття. Функція мембрани відвід з поверхні конденсату. Це зараз все Ок. , коли немає покриття і вітер вільно гуляє та висушує як саму мембрану так і рейки/дошки. Коли ви накриєте все це покриттям , все різко зміниться. А так як вентеляційний зазор у вас занижений (контррейка 30мм , мало ; латування 20мм,мало;) , це ще більше погіршить ситуацію.

8 годин тому, Олег Д сказав:

Тому не поспішайте з припущеннями. Краще питайте.

А я що зробив , хіба не бачили в кінці припущення знак питання ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, andrey_ka сказав:

А так як вентеляційний зазор у вас занижений (контррейка 30мм , мало ; латування 20мм,мало;)

Помилився , у мінімальному значені достньо! Хоча , ІМХО контррейку у всіх випадках краще використовувати 50мм

00.png.f7e5e63e4cc0942cb4412433e6b56e2e.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Це не функція мембрани.

наче я десь доказував протилежне. І наче це не очевидно. Дякую, що нагадали що в мене немає покриття. Я то думаю що з цим дахом не так? Все ж зараз як Ви написали "Ок" :) Треба заселятись. Приїжджайте в гості! Якраз дощ на наступному тижні передають, я мембрану демонтую. Тільки плавки не забудьте взяти, буде аквапарк.

Звичайно ж це не функція мембрани. Але ви зробили припущення що там "дуршлаг". Тобто численні пробиття мембрани і вона мала б пропускати дощ в середину якщо дуршлаг, я так зрозумів. Ось власне тому і написав про дощі які вона пережила. Щоб доказати що якимось чудом поки не дуршлаг. І можливо якщо її терміново покрити (якщо розберусь з нижнім рядом і зломом на нього, про який власне і пост), то не доведеться нічого демонтовувати і викидати.

41 хвилину тому, andrey_ka сказав:

хіба не бачили в кінці припущення знак питання ?

Знак питання був далі, а тут ось повноцінна крапка:

10 годин тому, andrey_ka сказав:

Припускаю , тільки одне те , що ви з мембрани вже зробили дуршлаг потребує демонтажу.

10 годин тому, andrey_ka сказав:

Так буває завжди , коли спочатку робиш , а потім вивчаєш інструкцію , як робити.

буду вдячний якщо поділитеся інструкцією чи підкажете де її знайти. Особливо якщо там буде щось про зломи площин даху.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Олег Д сказав:

наче я десь доказував протилежне. І наче це не очевидно. Дякую, що нагадали що в мене немає покриття. Я то думаю що з цим дахом не так? Все ж зараз як Ви написали "Ок" :) Треба заселятись. Приїжджайте в гості! Якраз дощ на наступному тижні передають, я мембрану демонтую. Тільки плавки не забудьте взяти, буде аквапарк.

Звичайно ж це не функція мембрани. Але ви зробили припущення що там "дуршлаг". Тобто численні пробиття мембрани і вона мала б пропускати дощ в середину якщо дуршлаг, я так зрозумів. Ось власне тому і написав про дощі які вона пережила. Щоб доказати що якимось чудом поки не дуршлаг. І можливо якщо її терміново покрити (якщо розберусь з нижнім рядом і зломом на нього, про який власне і пост), то не доведеться нічого демонтовувати і викидати.

Так , це мій косяк , потрібно все писати буквально. Отак як ви написали , про аквапарк. :) Я ж теж можу подумати , як ви про дуршлаг і приїхати з плавками , і вам тоді стане трохи ніяково. Але ж я розумію , що то було інакомовлення , і що ви цим хотіли сказати.

От те саме і про дуршлаг. Під цим я мав на увазі , що коли кріпили контррейку / латування , то попробивали мембрану у багатьох місцях , що є неприпустимо. Не просто так придумали усі ці ущільнюючі стрічки і рекомендації до їх застосування. І якщо воно переживає дощі , то з конденсатом буде зовсім інша ситуація , про що я і написав.

ПС.. І якщо б ви не проігнорували знак питання і дали відповідь , то все було б зрозуміло. І припущення було б , або спростоване , або підтверджене.

2 години тому, Олег Д сказав:

буду вдячний якщо поділитеся інструкцією чи підкажете де її знайти. Особливо якщо там буде щось про зломи площин даху.

Підкажу: Обираєте матеріал покриття. Заходите на їх офіційний сайт та завантажуєте інстукцію з монтажу , виконуєте все що там написано. Якщо там немає вашого варіанту монтажу (злам даху і.т.д..) , то звертаєтесь у їхній технічний відділ і вони вам нададуть додаткову інструкцію з вашим варіантом. 

ПС.. Не вийде спочатку зробити каркас , а потім обирати матеріал покриття. Кожен матеріал має свої конструктивні особливості.

2 години тому, Олег Д сказав:

то не доведеться нічого демонтовувати і викидати.

Демонтувати так , викидати ні. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, andrey_ka сказав:

Не просто так придумали усі ці ущільнюючі стрічки і рекомендації до їх застосування.

вперше чую про ущільнюючу стрічку. Чому тоді її ніде не згадують де описується монтаж покрівельного пирога з мембраною? Можете навести хоч одне посилання на зовнішнє джерело де про неї буде згадка ? звісно в контексті монтажу покрівлі. Як мінімум в ДБНі де Мансардний дах описуєтсья в пункті 6.3 який Ви любязно мені процитували ні про які ущільнююі стрічки мови не було.

9 годин тому, andrey_ka сказав:

І якщо б ви не проігнорували знак питання і дали відповідь

я не ігнорував. Я пояснив що дану ділянку мембрани встановлював не я. На власні очі ущільнюючу стрічку я не бачив. Але чи означає це те що її точно немає? Це ж вочевидь елемент менш помітний ніж рейка, дошка чи гвіздок. Особливо якщо його встановлення передбачалось десь між контррейкою і мембраною. Скоріш за все думаю її немає бо я такого не закуповав, а ті майстри на вряд чи б проявили ініціативу. 

В цілому виникла ще одна ідея - спробувати знайти/замовити ширший капельник, умовно на ширину того бетонного виступа. І тоді б не довелось видумувати як оформлювати той злам чи щось нарощувати ще додатково до того що вже нарощено. Типу так якось:

1031696351_-.jpg.84fdabf9dd8898a0f2c13843294b67e9.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, Олег Д сказав:

Можете навести хоч одне посилання на зовнішнє джерело де про неї буде згадка ?

www.doerken.com/ru/ru/produkty/membrany-plionki-i-sistemnye-aksessuary/membrany-plenki-aksessuary-dlya-skatnoj-krovli/klei-i-lenty/delta-schaum-band

21 хвилину тому, Олег Д сказав:

В цілому виникла ще одна ідея - спробувати знайти/замовити ширший капельник, умовно на ширину того бетонного виступа. І тоді б не довелось видумувати як оформлювати той злам чи щось нарощувати ще додатково до того що вже нарощено. Типу так якось:

Ні , так неможна. Там постійно буде накопичуватись сніг/лід. Вода з даху буде стікати впиратись в цей сніг/лід і намерзання будуть ще більші. Може намерзнути та зламати ринву.

ПС.. Зрізати сам бетон , щоб капельник був з тим же ухилом , що і дах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Там постійно буде накопичуватись сніг/лід. Вода з даху буде стікати впиратись в цей сніг/лід і намерзання будуть ще більші. Може намерзнути та зламати ринву.

Цікаво, як те що намерзне на капельнику (що лежить в основному на бетонному виступі) може зламати ринву, яка далі. Це які погодні умови мають бути і як довго тривати?

Спогади з дитинства мені нагадують про таке явище як бурульки. Такі довгі, холодні, конічної форми, з дахів звисають, десь якраз в районі карнизу чи ринви. Кажуть небезпечні але щось зустрічаю їх все рідше і рідше. Чи часом це не те саме намерзання про яке ви пишете і яке мало б за вашою версією зламати більшу частину ринв слабо нахилених дахів? Там де кут нахилу в районі 10 градусів. По всій покрівлі, а не останні 30 см.

Капельник теж можна трохи з нахилом у ринву поставити. По суті майже з таким же нахилом як до цього лежав останній ряд черепиці.

З ринви якраз недавно вигрібав землю з залишками черепиці після "майстрів". Десь відро 10 л з метрів 3 ринви. І якось вона все це навантаження винесла і не зламалась. Наче як заіржавіла. Але точно не зламалась.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, Олег Д сказав:

Цікаво, як те що намерзне на капельнику (що лежить в основному на бетонному виступі) може зламати ринву, яка далі. Це які погодні умови мають бути і як довго тривати?

Спогади з дитинства мені нагадують про таке явище як бурульки. Такі довгі, холодні, конічної форми, з дахів звисають, десь якраз в районі карнизу чи ринви. Кажуть небезпечні але щось зустрічаю їх все рідше і рідше. Чи часом це не те саме намерзання про яке ви пишете і яке мало б за вашою версією зламати більшу частину ринв слабо нахилених дахів? Там де кут нахилу в районі 10 градусів. По всій покрівлі, а не останні 30 см.

Капельник теж можна трохи з нахилом у ринву поставити. По суті майже з таким же нахилом як до цього лежав останній ряд черепиці.

З ринви якраз недавно вигрібав землю з залишками черепиці після "майстрів". Десь відро 10 л з метрів 3 ринви. І якось вона все це навантаження винесла і не зламалась. Наче як заіржавіла. Але точно не зламалась.

Десь ось так , як на малюнку.

Може , а може і не зламати. Я ж не стверджую , що завтра о 6-ті ранку ваша ринва рухне , але така ймовірність є і ІМХО. доволі висока.

265462127_cysu2.png.33235d4b8013f025d366ba457b1241ed.png

Ще раз підкреслю , так робити не варто. Якщо вас не лякає можливий злам ринви , то може зупинить ось це: "Навіть просте лежання снігу на цьому горизонтальному виступі наглухо перекриє вентиляційні отвори піддахового простору".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14.04.2025 в 08:29, andrey_ka сказав:

Десь ось так , як на малюнку.

Може , а може і не зламати. Я ж не стверджую , що завтра о 6-ті ранку ваша ринва рухне , але така ймовірність є і ІМХО. доволі висока.

265462127_cysu2.png.33235d4b8013f025d366ba457b1241ed.png

Ще раз підкреслю , так робити не варто. Якщо вас не лякає можливий злам ринви , то може зупинить ось це: "Навіть просте лежання снігу на цьому горизонтальному виступі наглухо перекриє вентиляційні отвори піддахового простору".

В цілому цікаві думкм, і щодо намерзання (хоча зими в цій місцевості дійсно доволі теплі з малою кількістю снігу) і щодо перекриття вентиляційних отворів піддахового простору.

Але схоже що і Вами запропонована в першому повідомленні конструкція схильна до тих же самих недоліків. Особливо щодо вентиляціїї піддахового простору. Вхід же наглухо перекритий латою. Вона лежить на зрізаній під кутом контррейці так що під нею вже починається бетонний виступ.

Залишаються хіба хвилі самого покриття. Але щось мені підказує що це не та вентиляція про яку йдеться в ДБН і не та яку ставлять у вимогу виробники плівки як умову для наявності гарантії.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Олег Д сказав:

Але щось мені підказує що це не та вентиляція про яку йдеться в ДБН

А ви читали/розібрались з вентиляцією , про яку  йдеться в ДБН ?

Зверніть увагу на ось це , і пора***те яка це щілина.

95771019_.png.2bc3a138f594ee46ba79074858798fd9.png

 

ПС.. Думаю , щоб забезпечити необхідний зазор  не складно буде змістити трохи лату всередину і додатково зістругати одну грань під 45°

ПСС.. Малюнки ж схематичні , не прив`язані до чітких розмірів. Може там  нічого додаткового робити  не доведеться  і щілина буде за замовчуванням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, andrey_ka сказав:

А ви читали/розібрались з вентиляцією , про яку  йдеться в ДБН ?

Зверніть увагу на ось це , і пора***те яка це щілина.

95771019_.png.2bc3a138f594ee46ba79074858798fd9.png

 

ПС.. Думаю , щоб забезпечити необхідний зазор  не складно буде змістити трохи лату всередину і додатково зістругати одну грань під 45°

ПСС.. Малюнки ж схематичні , не прив`язані до чітких розмірів. Може там  нічого додаткового робити  не доведеться  і щілина буде за замовчуванням.

я в цілому ДБН відкрив вперше може за років 15. А частину що стосується дахів - точно вперше в житті. Можливо і порад на форумах я б не питав якби розібрався з цим чудовим документом. Але я тут.
Що для мене точно не було очевидним так це різниця між "перерізом вентиляційного шару" і "повітряним прошарком між покриттям і мембраною". Виходить може бути яка завгодно щілина на вхід (головне щоб в сумі було 100 см2 на метр довжини покрівлі, вздовж карниза я так розумію) але далі і до конька має бути 5 см стабільно між покриттям і плівкою?
Чи все ж таки треба 5 см мінімум ВСЮДИ (в т.ч. і в районі карнизу)?
А що якщо кут нахилу скату 40 градусів?

Більш того, раз вентиляція забезпечується отворами розташованими ПІД карнизними звисами РІВНОМІРНО по периметру будівлі, то хвилі самого покриття не підходять, Так як вони розташовані наче як НАД карнизними звисами НЕРІВНОМІРНО по периметру будівлі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...