Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Предпусковой подогреватель для машины

Алексей_Одесса

Рекомендовані повідомлення

Мастило циркулює двома пунктами: компреор - випарник.

А працює на парах терття компресора

... вмикається 4 - 6 разів за годину. З дня в день,...

За часту і значно більше, а якщо і 4 - то за чверть часу температура компресора суттєво не змінеться, тобто є відносна стабільність, наслідком якої великий ресурс... При стартах в критичних умовах мови про стабільність бути не може - отже і скорчення ресурсу.

 

Добавлено через 17 минут

Jetfigter2015, рахую що ви не будете заперечувати, що будь який двигун, будь то ВАЗівське відро з гайками, чи супер сучасне авто з насос-форсункою безпосереднього вприску, теплим заводиться значно веселіше ніж холодний. Тобто опір на холодну більший. І ви хочете сказати, що подолуючи цей опір двигун і його переферійні вузли не втрачають свого ресурсу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

що подолуючи цей опір двигун і його переферійні вузли не втрачають свого ресурсу?

Давайте реально дивитись на прості речі - солярка та бензин з наших азс значно шкідливіші для двигунів, ніж холодний старт. Так краще зовсім не їздити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Jetfigter2015, рахую що ви не будете заперечувати, що будь який двигун, будь то ВАЗівське відро з гайками, чи супер сучасне авто з насос-форсункою безпосереднього вприску, теплим заводиться значно веселіше ніж холодний. Тобто опір на холодну більший. І ви хочете сказати, що подолуючи цей опір двигун і його переферійні вузли не втрачають свого ресурсу?

 

Я уже такое говорил несколько раз, и даже знаю что последует в ответ...

 

Про то что у нас плохая солярка, некачественное масло, АКБ не той емкости ремонт делают неправильно и наверное даже то что термометрі у нас неправильно показівают... все кроме очевидных вещей...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Давайте реально дивитись на прості речі - солярка та бензин з наших азс значно шкідливіші для двигунів, ніж холодний старт. Так краще зовсім не їздити?

У тому то і справа - реально дивитися комусь на прості, а комусь і не дуже прості речі. Як що у вас є можливість міняти авто кожні чотири - п'ять років, не задумуючись про його ресурс, я радий за вас. Але для багатьох володарів авто це не доступно, а це і є не прості реаліі. І застосування вказанного пристрою тому і є доцільним, а збереженні кошти, нерви, та комфорт (у випадку з Вебасто) ніколи лишніми не бувають.

А що до пального і мастила, то в мене на пам'яті є приклад, коли донька з зятем, проживаючі у Німетчині, змогли дозволити собі розкішний подарунок для батька - подарували свого майже трохрічного дизельного VW (придбавши собі нове авто) Вебасто там вже стояв. Крім того, зять, будучи вихідцем з нашого Совка, і знаючи проблеми якості нашого пального, віджалів ще трохи коштів і встановив центрофужний фільтр сепаратор пального.

Батько на цій машині іздив дуже багато, двигун весь час працював як годинник. Потрапивши (не по своїй вині) в аварію, під час ремонтних кузовних робіт, він вирішив розколоти двигуна і замінити вкладиші і кільця. Знайомі моторісти йому не йняли віри і приходили до ньго з мікрометрами коли він заявив що ставить стандартний (нульвий) розмір що вкладишів, що кілець... після 435 тис. км. пробігу!!! Але це вже зовсім інша тема.

Отож в кого є кошти - придбає нову машину, той хто розуміється - кипить вебасто, чи щось простіше, в кого ще й золоті руки, хист і жага до кулібінства - зробить щось сам. І в кожному з цих варіантів є свій сенс, але сенс для кожного свій і доцільність своя.

Змінено користувачем fivin07
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А производитель учел только то что машина должна отездить 3-4 года а дальше покупатель должен прийти за покупкой новой, вот и делают движки с ресурсом в 200тищ км

ресурс в 200 000 это единичные случаи, даже турбированные двигатели где первой сдается турбина да и нагрузка на двигатель повыше ввиду большей удельной мощности и то ресурс минимум 300 000

Ресурс двигателя Tsi на высоком уровне. Инженерами Volkswagen заверяют, что проверили все детали мотора в самых жестких условиях. По их заверениям, ресурс двигателя Tsi не менее 300 000 км пробега. Так что проблемы с ним могут возникнуть у второго, а то и третьего владельца. Причем ресурс ограничен турбиной, которую и придется менять, скорее всего.

Вы же Шкоду упоминали у нее же ваговские двигатели :) так что если 200 000 км tsi имеется ввиду то экплуатация такая что даже инженеры не додумались до таких условий, видимо по 50 000 км без смены масла ездить нужно, а если речь про fsi то вообще странно все, да еще так чтоб капремонту не подлежал

и да 200 000 км за 3-4 года это совсем не среднестатистические пробеги

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

під час ремонтних кузовних робіт, він вирішив розколоти двигуна і замінити вкладиші і кільця.

В принципі спочатку міряють компресію та тиск мастила. Якщо проблеми з компресією - знімають головку і перевіряють клапана. А просто розібрати двигун - викликає сумнів професіоналізм майстрів, що це роблять. Колінвал на імпортній техніці в середньому виходжує значно більше, ніж 500 000км - спочатку поршньова група. Тому дивує подив знайомих мотористів - або вони мали справу тільки з нашою технікою.

і знаючи проблеми якості нашого пального, віджалів ще трохи коштів і встановив центрофужний фільтр сепаратор пального.

Ну а це вже як мертвому припарка. Штатний фільтр з цим справляється. При наявності серйозної кількості води в паливі сепаратор також на допоможе. Наша солярка небезпечна підвищеним вмістом парафіну та СІРКИ. Ніякі сепаратори тут не допомагають. Роз'яснювати елементарних речей про вплив сірки на мастило (яке б воно круте не було), надіюсь не потрібно, а в двох словах масло окислюється. Крім того цитанове число піднімається різними добавками з ціллю більшого заробітку. Така ж сама проблема з октановим числом в бензині. Тому холодний запуск порівняно з цим дрібниці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ресурс в 200 000 это единичные случаи, даже турбированные двигатели где первой сдается турбина да и нагрузка на двигатель повыше ввиду большей удельной мощности и то ресурс минимум 300 000

 

Вы же Шкоду упоминали у нее же ваговские двигатели :) так что если 200 000 км tsi имеется ввиду то экплуатация такая что даже инженеры не додумались до таких условий, видимо по 50 000 км без смены масла ездить нужно, а если речь про fsi то вообще странно все, да еще так чтоб капремонту не подлежал

и да 200 000 км за 3-4 года это совсем не среднестатистические пробеги

 

200 тыщ это для двика 1.2 у него блок полностью алюминеевый, как бы дешево и сердито точнее бюджетно...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... А просто розібрати двигун - викликає сумнів професіоналізм...

При наявності серйозної кількості води в паливі сепаратор також на допоможе. Наша солярка небезпечна підвищеним вмістом парафіну та СІРКИ. Ніякі сепаратори тут не допомагають...

 

Перебрати двигун ініціатива володаря як раз заради профілактики і це не велика проблема з погляду на те, що він достатьньо кваліфікований, а двигун і так був демонтований з авто. Рахую це доцільним рішенням, краще уникнути критичний знос, ніж мати діло з його наслідками.

 

Серйозна кількість води, це скільки 50\50 :) і де такою соляркою заправляють? Ви певно мало цікавились питанням, варто подивитись

і з сіркою, і з парафіном він теж справляється не погано
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви певно мало цікавились питанням, варто подивитись

Реклама, за яку потрібно було б карати. Не Вас, а її творців - багато людей так як і Ви в це повірять. Тобто Вас просто обдурюють, а задуматись над цим Ви не маєте бажання. Вміст сірки та парафіну можливо зменшувати тільки при виробництві нафтопродуктів. Процеси затратні і не вигідні виробникам. Тому там евро 5, а в нас не можуть перейти заводи масово на евро 3. Дані фільтри ніяк не можуть впливати на хімічний склад палива.

 

Добавлено через 9 минут

і де такою соляркою заправляють

Особисто я зіткнувся після заправки на азс - після дощів вода якимось чином попала в підземні резервуари. Насос, 6 форсунок та зняття баку, куча нервів. В бензині з баку приблизно 100 гр води. Це було десь в 2001р. В минулому році на азс укртаднафта аналогічна ситуація - постраждали приблизно 15 -20 людей. Це з місцевих. А ті, що заправились транзитні? Азс цим людям оплатило майже всі наслідки - правда після красивого скандалу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ресурс в 200 000 это единичные случаи, даже турбированные двигатели где первой сдается турбина да и нагрузка на двигатель повыше ввиду большей удельной мощности и то ресурс минимум 300 000

 

Вы же Шкоду упоминали у нее же ваговские двигатели :) так что если 200 000 км tsi имеется ввиду то экплуатация такая что даже инженеры не додумались до таких условий, видимо по 50 000 км без смены масла ездить нужно, а если речь про fsi то вообще странно все, да еще так чтоб капремонту не подлежал

и да 200 000 км за 3-4 года это совсем не среднестатистические пробеги

По букварю от капиталки до капиталки 200 тыс км, в первый кап ремонт входит замена колец, вкладышей прокладок и т п. После 250 обычно У ЛЮБОГО ЛЕГКОВОГО мотораидет такой износ что вышеописанный ремонт не даст должного эффекта. Применение пролонгированых масел ваг группа (фольцваген ауди шкода сеат) запретила отдельныой технической телеграммой

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 роки потому...
  • 2 місяці потому...
Вставлю свои 5 копеек как человек, эксплуатирующий несколько машин, бензиновых и дизельных. Если бы была возможность, подогреватели установил бы наверно на все, они явно не помешают, и причин на это много. Если машина живет на улице, то сделал бы тем более. Акцент crdi с небоьшим пробегом при -25 завести уже лотерея, потому что к сожалению помимо компрессии есть еще множество факторов. Самый простой- состояние аккумулятора, чуть сложнее- состояние масла ( при пробеге в 6000 км оно очень отличается от свежего, еще глубже-запуск дизеля при -20 и при -27 отличается ну очень сильно, тут уже компьютер автомобиля не может понять что ему делать, как и сколько впрыскивать. А вообще чтобы долго не писать, поищите тесты Авторевю по холодным запускам, там профессионалы всё описывают доходчивым языком. Езжущая каждый день с утра до вечера машина замерзнуть толком не успевает, попробуйте заведите дизель постоявший неделю на морозе. То же касается и смарта CDI. Кстати, даже camry 2,2 чувствует стояние на морозе, хотя и в меньшей степени ( ей при ежедневной езде что -20, что -30 почти побоку). А запуск ЛЮБОГО мотора на морозе с точки зрения износа это торба, и даже самое жирное масло не спасает на 100%. Кратковременное масляное голодание головке и распредам обеспечено. И это я не беру факторы комфорта, всё описаное выше чистая механика. Кстати, дизель WAG даже при хорошей компрессии но без одной свечи накала на небольшом морозе завести уже проблема, как то так у них устроено.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А запуск ЛЮБОГО мотора на морозе с точки зрения износа это торба, и даже самое жирное масло не спасает на 100%. Кратковременное масляное голодание головке и распредам обеспечено. И это я не беру факторы комфорта, всё описаное выше чистая механика. Кстати, дизель WAG даже при хорошей компрессии но без одной свечи накала на небольшом морозе завести уже проблема, как то так у них устроено.

 

Не монтыляйте ерундой

Ничего мотору не будет при запуске, на ХХ запустится и поработать минут 10 он сможет и без масла вообще, тупо на старой масленой пленке

Страшен не старт, а начало движения из-за резкого НЕРАВНОМЕРНОГО нагрева деталей и износа из-за этого от нагрузки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Без обиды, но это какой-то сложноподчиненный бред. Поприсутствуйте разок при не совсем правильной замене масла ( это когда фильтр не заливают) и послушайте какие звуки издает мотор пока лампа давления не потухнет. А работа без давления 10 минут это как минимум гарантированная капиталка.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Без обиды, но это какой-то сложноподчиненный бред. Поприсутствуйте разок при не совсем правильной замене масла ( это когда фильтр не заливают) и послушайте какие звуки издает мотор пока лампа давления не потухнет. А работа без давления 10 минут это как минимум гарантированная капиталка.

 

Фильтр никогда не заливаю, звуков никаких нет

Если есть звуки - мотор нужно ремонтировать.

 

Перефразирую, заводка в морозы страшна не маслом, а неравномерных нагревом деталей и работа не в рабочих зазорах

На пальцах - поршень нагревается в разы быстрее блока, расширяется и уменьшается зазор, что не есть хорошо... и чем резче педалировать до прогрева - тем хуже

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пусть будет поршень, пусть уменьшается зазор, хотя самое горячее место в поршне это его головка, а зазор в паре блок - поршень меряется по его юбке , которая находится в противоположной от головки стороне. И вообще, почитайте на досуге принцип работы ДВС, точнее теорию двигателестроения. Насколько я знаю, охлаждение критично для тепловозных двигателей но там совершенно другие причины
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не совсем правильной замене масла ( это когда фильтр не заливают) и послушайте какие звуки издает мотор пока лампа давления не потухнет. А работа без давления 10 минут это как минимум гарантированная капиталка.

простите конечно, но как залить масло в фильтр, например, дизельного двигателя, где фильтр это вставка, и стоит он вверх ногами? кроме того по машинам VAG есть инструкция по эксплуатации, т.н. ELSA, так вот она пишет:

– Очистить уплотнительную поверхность на двигателе.

– Слегка смазать резиновую прокладку на новом фильтре маслом. За счет этого при последующем прикручивании фильтр лучше прижмется и будет обеспечено наилучшее уплотнение.

– Вкрутить новый фильтр и затянуть его от руки.

так что вопрос спорный...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...