Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Опалення

bratysko

Рекомендовані повідомлення

Дело в том, что нет. Вообще трубы наглухо приварены к батареям и везде так, по всему периметру, без кранов.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дело в том, что нет. Вообще трубы наглухо приварены к батареям и везде так, по всему периметру, без кранов.

Боюсь, что Вам в таком случае, придется сливать воду и по новой заполнять всю систему через обратку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Боюсь, что Вам в таком случае, придется сливать воду и по новой заполнять всю систему через обратку.

Сделали это уже три раза, только заполняли, коенчно же, через бачок... как заполнить через обратку я даже не представлю, нужен насос?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сделали это уже три раза, только заполняли, коенчно же, через бачок... как заполнить через обратку я даже не представлю, нужен насос?

Надеясь, что хоть слив системы отопления у Вас есть.Он обычно ставиться перед входом в котел на обратке. Вот через этот кран и заполните, с помощью шланга и крана воды.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Скажу чесно - після всіх постів в даній темі (велике дякую Всім, хто одразу казав, що дана система опалення "не є гуд" і прошу вибачення за свої докази "повністю збапансованої системи" - в мене ж на руках був ПРОЕКТ!!!(далі буде...), якому я вірив як собі :fool:) та більш конкретного вникання в процес під назвою "опалення", я зрозумів, що та система, яка мається в мене - то ... (хотів написати щось недобре) ... не те, що має бути (скажемо так). Проект на опалення , тобто розрахунки тепловтрат, вибір радіаторів, гідравлічний розрахунок та вибір діаметрів, аксинометричні схеми системи опалення зробили мені "по старій дружбі" (знову в голові недобрі слова крутяться :(), а "монтажником" цього чуда був я сам.

Після ознайомлення з деякими темами даної гілки в мене прийшло розуміння , який я був темний, коли затіяв ці "маньоври"... Одним словом, проштудіювавши багато інформації (деколи на голову шапка не налазила) та почитавши дану гілочку до 3год. ночі пару разів - зрозумів, що "так жить нельзя"(с) - буду переробляти.

Першим ділом перерахував тепловтрати приміщень - неспівпадіння з ПРОЕКТОМ +3,5 кВт (величина тепловтрат , напевно, в ПРОЕКТІ підібрана "на око" - 100Вт на м2, бо пиріг огороджуючих конструкцій в мене ніхто не питав). Ну подумав, фігня - треба утеплятись, бо опір стін та стелі і так не дотягують до показників клімат. зони, які прописані в ДБН В.2.6-31:2006 "ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ БУДІВЕЛЬ" (розрахунки виконував по методиці описаній в даному документі).

Але як я здивувався, коли зрозумів, що радіатори підібрані по наступному темпер. режимі 90/70/17 - і це для ППР проектувалось :fool:. І ще я думав/гадав - чого при температурі нижче -15, в будинку температура максимум + 18 при температурі теплоносія +60 ( треба утеплюватись!!! - була перша думка)... А от де собака зарита! Це вже гірше, бо в половині будинку зроблений капітальний ремонт.

Все, що стосується технічної частини та перероблення системи опалення в наступних постах, а на даний момент цікавлять такі питання по тепловтратах:

1) якою треба/можна приймати температуру грунту під будинком для визначення втрат через підлогу (десь бачив величину + 8 );

2) на які значення коеф.теплопередачі звертати увагу - ті що вказують виробники чи на ті, що фігурують у ДБН та СНиП, бо вони відрізняються і немало;

3) підкажіть , будь ласка, де можна толково і зрозуміло прочитати про побудову графіків зміни температури всередині стіни та визначення точки роси ( не бийте, якщо висловивися неправильно :)).

Дякую Всім за допомогу та вибачайте за таку кількість писанини - просто заїло за живе.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.....цікавлять такі питання по тепловтратах:

1) якою треба/можна приймати температуру грунту під будинком для визначення втрат через підлогу (десь бачив величину + 8 );

2) на які значення коеф.теплопередачі звертати увагу - ті що вказують виробники чи на ті, що фігурують у ДБН та СНиП, бо вони відрізняються і немало;

3) підкажіть , будь ласка, де можна толково і зрозуміло прочитати про побудову графіків зміни температури всередині стіни та визначення точки роси ( не бийте, якщо висловивися неправильно :)).

Дякую Всім за допомогу та вибачайте за таку кількість писанини - просто заїло за живе.

 

Вообще-то, немного не так считаются теплопотери - если вы это планируете сделать.

 

Пол по грунту? 8-10*С

 

1) см. приложение

2) производители

3) для графического вывода точки росы удобно пользоваться программами от производителей труб - они все более-менее одинаковы, написаны на основе польской программы.

(ссылка устарела)

(ссылка устарела) или (ссылка устарела)

 

А зачем вам точка росы считать? для научного расширения кругозора?

на форуме достаточно веток уже на эту тему.

 

И, может быть, будет быстрее, если попросите это сделать кого-то на основании предоставленных данных о вашем доме

! teplopoteri.xls

Основы проектирования напольного отопления Uponor.pdf

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую Korni за всю інформацію - чую піду у підпілля знову до третьої годинки - дома вже і так дивляться "як на бешену собаку для якої 5км не крюк..."

Так, що ми маємо: підлога на грунті, в спальних кімнатах - дерев"яна на лагах, в загально-господ.приміщеннях - керам.плитка на бетоннній стяжці.

А що не так з тою методикою , яка прописана в ДБН ?

Перерахую по тій, що Ви вложили - зрозумію сам:)

Точка роси може і дійсно для загального розвитку,але "раз вже пішла така п"янка", то можна і з цим розібратись, тим більше в світлі майбутнього утеплення будинку.

Розрахунки ,і не тільки цей, хочу зробити сам, бо це принципово ("раз я тебе породив, я тебе і вбю"(с)), в дечому цікаво, тим більше час не лімітує - зима надворі, а нащо людей тривожити своїми проблемами - от попитати можна :beer:.

П.С. Буду вдячний за інші цікаві лінки

Змінено користувачем bratysko
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вообще-то, немного не так считаются теплопотери - если вы это планируете сделать.

 

Пол по грунту? 8-10*С

 

есть понятия первой, второй и третьей зоны пола.....так вот только вторая зона имеет температуру 8 градусоа...а первая вплоть до минусовой...

 

Это из основ по определению теплопотерь помещения

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

....Это из основ по определению теплопотерь помещения

Процитирую сам себя ещё раз:

.....Вообще-то, немного не так считаются теплопотери...

 

И, на всякий случай выложу специально для невнимательных:

329525438_2011-01-16210547.thumb.jpg.bc23dc783f506017f6ee52b3e9ed971f.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.... А що не так з тою методикою , яка прописана в ДБН ? ....

С методикой всё нормально.

Но вопрос, насколько я понимаю, был о свойствах материала.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про 4 зони я був начитаний, як і про те , що в своєї зони є своя величина опору.

Втрати теплоти через першу зону становитимуть Q = A/R (tв – tз), де А-площа зони, R-опір теплопередачі зони = 2,1 м2*с/Вт, tв-внутр. температура в приміщенні, tз-температура грунту зони (біля 0 градусів). Якщо неправильно - то поправте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шановні форумчани підкажіть ,будь ласка, чи коректно виконаний гідравлічний розрахунок довільної СО. Крім того є декілька питань:

1) чи нормально, коли число Рейнольдса наближається до ламінарного режиму;

2) втрати тиску в місцевих опорах великі, деколи навіть більші за втрати тиску на тертя, може таке бути?

3) в розрахунку коеф.місцевого опору радіатора(Корадо) приймався 11,проте зустрічалась цифра і 8,5. Як правильно?

4) Чи враховувати геодезичний рівень подачі до верху радіатора (тобто висоту подачі радіатора над землею)?

5) Десь читав на форумі, що приведені втрати тиску(на тертя чи загальні???) повинні бути не більше 150 Па/м. Розкажіть більше, будь ласка.

П.С. Довільна система опалення вибрана , щоб зрозуміти сам процес та алгоритм розрахунку. Конкретна схема ще на стадії роздумів.

Дякую.

Гідравліка.xls

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Нормально. Нет турбулентностей - вообще прекрасно.

2. Может. Больше накрутим фиттинговки - больше потери.

3. Примите среднее. Помните, что эти все расчеты - ОЦЕНОЧНЫ.

4. Для закрытых систем вроде как нет.

5. Общие потери на участке не должны превышать 130-150 Па/м. В теории. В практике все немного не так академично. Есть уйма теорий и способов построения сетей, где этот догмат кардинально нарушается.

 

П.С. Слишком глубоко копаете :) Не надо оно Вам :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто, коли втрати на ділянці більше 150 Па/с, то треба збільшувати діаметр труби на ділянці. А можна почитати десь про ті способи або поділіться як проектувати системи практично (якщо неважко, бо я з радістю б вникнув :) ).

І ще : якщо є другий поверх, перепадом між рівнями (колектор - радіатор) також нехтують?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, в классике нужно увеличить. В практике - короткие участки с высоким падением не всегда критичны ...

 

Если система закрытая и под давлением, хоть 10 этажей вверх - статика в приципе не учитывается в циркуляции, только как минимальное давление для заполнения ( ну как загнать воду на высоту 50го этажа иначе)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую. З цим ясно. Я напевно хворів, коли це проходили на фізиці :) Ще цікавить таке : маємо загальну витрату в системі, відповідно по цій витраті визначаємо тиск, що створює циркуляційний насос (за допомогою напірних характеристик насоса), який в свою чергу має перекрити втрати тиску в системі - І чим більша різниця між ними ("більший тиск в обратці на вході в котел"), тим краще? Правильно я мислю і чи існує мінімальна різниця між цими тисками?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Напорная характеристика насоса должна быть подбрана так, что при рачетном расходе напор был больше расчетных падений давления в трубопроводе. Вроде логично. Если возьмете насос с троекратным запасом, в принципе не сильно страшно, но неэффективно... ну и большая скорость жвижения продуцирует шум воды.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, тепер лишилось розібратись з теплою підлогою. "Копання в корінь" продовжуються. Далі буде...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть, будь ласка, коеф. місцевого опору для радіатора = 11. Це вже враховуючи місцеві опори регулювального та відсікаючого кранів чи тільки власне самого радіатора.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При расчёте гидравлики и балансировке системы необходимо обратить внимание на запорную арматуру.3-и ветки с разной тепловой нагрузкой требуют установки термостатических вентилей с предварительной настройкой.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

требуют установки термостатических вентилей с предварительной настройкой.

Балансировочный.

697710714_22032009186(Large)(2).thumb.jpg.8829d882e8d49d0aa73807d90b3683d6.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Одразу прошу вибачення за такий рисунок в Екселі, бо АвтоКад накрився (нового адекватного ще не знайшов), а Компас не приймається форумом. Одним словом, чи можна так і чи буде дана система опалення працювати.

Ну і пару питань до спеціалістів:

1) до всіх радіаторів подача підведена трубою 20х2,5, в деяких випадках приведені втрати тиску становлять більше 150 Па/м - чи потрібно збільшувати діаметр труби?

2) втрати тиску в місцевих опорах на ділянках , де є радіатор рахував як 8,5(радіатор)+6,5(вентилі на радіаторі)*2 + інші М.О. (повороти, трійники, муфти і т.п.) - правильно?

3) при колекторній схемі системи опалення яким має бути тиск, що створює насос - рівний сумі всіх втрат по контурах чи найбільшому значенню втрат тиску в контурі?

Проект системи опалення.xls

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почитав одну з книжечок Herz сторінок на 150 - дещо нового взнав, проте чую є підводні камені (та що там камені - айсберги). Потрібна допомога та консультація - тож буду дуже вдячний за допомогу!

Як я думаю організувати систему опалення : в силу обставин - це буде променева схема з колектором на 5 контурів - 4 радіаторні контури та 1 контур - на ТП.

Наскільки зрозумів ці контури треба зрівноважити та збалансувати за допомогою балансувальних термостатичних вентилів (БТВ). Ці БТВ ставляться на подачу, а на обратку можна встановити звичайний шаровий кран?

БТВ , що стоїть на контурі, де найбільші втрати тиску по розрахунку, відкривається повністю, а інші БТВ прижимаються по номограмі, щоб вирівняти втрати тиску по кожному контурі.

А так як на контурі запитано декілька радіаторів, то і їх треба збалансувати по аналогії, щоб всі радіатори прогрівались рівномірно.

Прокоментуйте, будь ласка, схему та підбір діаметрів, що є вище - дуже хочеться почути думку знаючих людей, бо теорія - то теорія, а практика - є практика.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Меньше читайте герцовских книжек - не прийдется брать кредит на покупку ихних балансиров
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так я і не збирався їхні краники купувати - я ж не олігарх. Суть я зрозумів з тих книжечок? будуть зауваження?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...