Знахарь Опубліковано: 6 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 6 вересня 2011 Ще виникло запитання. Як зафіксувати зв'язану арматуру на відстані 5-10 см від дна траншеї?Используйте фиксаторы арматуры типа таких (чтобы не рекламировать продавца - пример не из Вашего города): www.reafarm.com.ua/rftara6.html Ще виникло запитання: а на дно траншеї по піску класти клейонку чи руберойд? Чи заливати у землю (на пісок) та не перейматись?Стелите - бетон по краям будет правильный. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
wertexan Опубліковано: 7 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 7 вересня 2011 1. Краще використовувати пластикові фіксатори. Але в пинципі їх можна ї замінити митими брусками з магматичних порід або шашками з розчину добрих марок.. 2. Краще як ви кажете 2 драбинки. 3. Клейонкою чи рубероїдом можна не перейматись. Але слід забезпечити захисний шар бетону для арматури не меньш 70мм. 4. Рівень промерзання для Львову меньш ніж 80см (а скоріше в районі 70см) по СНиП 2.01.01-82 (Рис. 3. Схематическая карта глубины промерзания глинистых и суглинистых грунтов на территории СССР, см) який ще діє. Але ДБН В.2.1-10-2009 є розрахунок,що в принципі може дати і меньші результати, та думаю не слід на нього сильно рівнятись. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brok_Lv Опубліковано: 7 вересня 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 7 вересня 2011 Сьогодні почали копати траншеї. Виникло питання про яке я раніше не подумав. Перепад по ділянці близько 40 см. Я спочатку подумав, що треба викопати усюди рівномірно до метра та залити у землю а потім долити від 30 до 70 см в опалубку уже виставляючи по рівню. Але старший копач каже, що тоді різна маса бетону буде по різних кінцях і у землі бетон буде перекошений. Порадив там де вище копати близько 1,2 м а там де нижче близько 0,9 м. Запитання: другий варіант правильніший? Чи це не так важливо ці перепади? Чи взагалі треба ідеально вирівнювати по рівню дно? Також на якій висоті (глибині) закласти трубу або якусь конструкцію для виводу труби каналізації, води, ...? Бо один каже що не обов'язково каналізацію виводити на глибині а можна вийти мілко а потім нирнути перехідником на потрібну глибину. (каналізаційна труба буде виходити з тієї сторони де стінка бетону буде найвища(-+0,75 м )) І у домі є дві тонкі стінки. Їх копають на 25 см. Їх також треба заглиблювати на 1-1,2 м ? Дякую за поради. 2. Краще як ви кажете 2 драбинки. Одна на дно а інша під верхом бетону чи...? 1. Краще використовувати пластикові фіксатори. А де у Львові їх продають? І як вони себе поводять у бетоні? Не шкодять? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sov1178 Опубліковано: 7 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 7 вересня 2011 Сьогодні почали копати траншеї. Виникло питання про яке я раніше не подумав. Перепад по ділянці близько 40 см. Я спочатку подумав, що треба викопати усюди рівномірно до метра та залити у землю а потім долити від 30 до 70 см в опалубку уже виставляючи по рівню. Але старший копач каже, що тоді різна маса бетону буде по різних кінцях і у землі бетон буде перекошений. Порадив там де вище копати близько 1,2 м а там де нижче близько 0,9 м. Запитання: другий варіант правильніший? Чи це не так важливо ці перепади? Чи взагалі треба ідеально вирівнювати по рівню дно? Подошва Вашего фундамента должны быть горизонтальной - т.е. дно надо подровнять, например, по гидроуровню или по лазерному. Також на якій висоті (глибині) закласти трубу або якусь конструкцію для виводу труби каналізації, води, ...? Я у себя вывел на глубине около 70см, хотя сосед говорит у него идет близко к поверхности и все ок (но я ЛИЧНО не видел как оно идет, а наговорить можно...). І у домі є дві тонкі стінки. Їх копають на 25 см. Їх також треба заглиблювати на 1-1,2 м ? Лучше если все элементы фундамента находятся на одном уровне (меньше вероятность получить проблему), хотя делать именно так не обязательно. Заглубляют фундамент, чтобы на него не действовали силы морозного пучения снизу. Если грунт под Вашими стенками промерзнет и его вспучит может произойти деформация фундамента. В данном случае сложно что-либо сказать по предоставленной информациит (может в том месте промерзание исключено?), но скорее всего фундамент под них должен уходить на такую же глубину, как и под все остальные. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
RIP53 Опубліковано: 9 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 9 вересня 2011 Привет всем учасникам форума! Помогите разобраться с ленточным фундаментом Есть проект Данные такие 30 см подушка 1.2 м под землей 0.4м выше уровня Арматура через 0.3 см и два ряда в подушке Получается 7 рядов арматуры Дом размер 12.6*9.8 по проекту расчет арматуры 0.12-2175.72 кг 0.8-1830.73кг Дом одноэтажный с мансандрой перекрытие -дерево стены -пенобетон И вот еще вопрос-когда заливают фундамент выходят на уровень черного пола Как правильно сделать 0 отметку (ведь еще нужно делать чистый пол) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brok_Lv Опубліковано: 27 вересня 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2011 Три тижні страху і фундамент готовий. Заливали за два рази і кожного разу із бетононасосом. Сподобалась технологія. Добре що погода не підвела і техніка. Тепер виникли нові запитання та прохання допомогти порадами. Скільки часу треба витримати дерев'яну опалубку після заливання бетону? Коли найшвидше її можна зняти? Поливати бетон у таку погоду як зараз обов'язково? І якщо так то скільки часу і як часто? Як найкраще перезимувати цьому фундаменту? (будова буде уже весною наступного року) Накривати, підсипати, ... чи залишити як є? Дякую за поради. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 27 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2011 а фото процесу будуть? опалубку можна знімати зразу якщо є для цього потреба, але краще щоб вона побула тижня два поливати дуже бажано також бажано зверху прикрити чимось від висихання Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 27 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2011 і ще питання а яка відстань між лівим на правим будинком? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brok_Lv Опубліковано: 28 вересня 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 28 вересня 2011 вручну викопали: Бетононасос (1) через подвір'я сусіда перекинули повітрям трубу близько 40 метрів. А це уже другий раз заливали верхню частину - бетононасос (2) Труби виклали по землі із поворотами на відстань близько 50-60 метрів. Квітка Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brok_Lv Опубліковано: 28 вересня 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 28 вересня 2011 і ще питання а яка відстань між лівим на правим будинком? - Не зрозумів запитання. Бригадир із роботягами сьогодні прийшли знімати опалубку. Вона їм потрібна на інший об'єкт. Це не критично якщо вона постояла лише 3,5 доби? Накривати чимось зараз фундамент напевно не варто. Бо погода уже не спекотна. Дайте поради як правильно перезимувати. Дякую. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sov1178 Опубліковано: 28 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 28 вересня 2011 Поздравляю с успешным началом ! Накривати чимось зараз фундамент напевно не варто. Бо погода уже не спекотна. Я бы всетаки прикрыл, чтобы сохранить влагу. Не знаю какая погода у Вас, но у нас сегодня +25 и днем прямо жарко было. По опалубке не подскажу - я у себя планировал снять через 10 дней, но так получилось, что снял дней через 25... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 29 вересня 2011 Поділитись Опубліковано: 29 вересня 2011 - Не зрозумів запитання.: на початку теми була схема участка, ось і питання яка там ширина для проїзду Бригадир із роботягами сьогодні прийшли знімати опалубку. знімати звичайно можна але я б все ж прикрив та поливав постійно тижня два а трохи опису як проходило бетонування? як труби зєднуються? залишки бетона в них куди і як діваються? скільки людей на весь процес мінімум треба Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brok_Lv Опубліковано: 29 вересня 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 29 вересня 2011 на початку теми була схема участка, ось і питання яка там ширина для проїзду... З одного боку де був насос через повітря ширина була десь 6 метрів а там де по землі - близько 4-х. А якщо маєте на увазі заїзд до самого місця будови, то там ширина 3-4 метри і важкі машини би зруйнували подвір'я. як труби з'єднуються? залишки бетона в них куди і як діваються? скільки людей на весь процес мінімум треба На другому етапі було 4+2 людей (як і на першому). Двоє працівників які обслуговували бетононасос і 4 робітники які приймали бетон. Труби з легкого сплаву (не важкі). Коли відчіплювали зайві то бетон який залишився просто зливали з них у потрібне місце. Монтаж відбувався досить швидко. Єдине що після роботи обох машин залишається ще досить бетону. Вони мусять видути усе з труб. Та і у місці де приймали бетон від міксерів накопичується бетон гіршої якості який треба потім викинути. Ми цим бетоном полатали вулицю (дорогу). Приблизно до 0,5 м3 бетону може залишитись у машині. Частина доброго і частина розбавленого водою. Але вважаю що це не великі зайві витрати на такому об'ємі. Оплата була за години. Але за розкладання та згортання гроші не взяли. А це більше години було. Загалом ця технологія нам сподобалась. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brok_Lv Опубліковано: 30 травня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 30 травня 2012 (змінено) Перший поверх готовий. Дійшла черга до монолітного перекриття між поверхами. (заливати будемо заводський бетон з міксерів за посередництвом бетононасосу) Хочу почути декілька цікавих думок (порад) від практиків по цій темі. Розмір по зовнішніх стінах орієнтовно 7,5 на 10,5 метрів. Зовнішні стіни товщиною в 1,5 цеглини (0,38 м) а внутрішні поздовжні товщиною в 1 цеглу (0,25 м). Найбільший розмір прольоту це кімната 6,7 на 3,8 м Додаю схематичне зображення "об'єкту". Запитання: 1) яку арматуру ефективніше використати 12 чи 14? 2) як в'язати? (пропонують квадратом 20 на 20 або 17 на 17 або 15 на 15 см в залежності від діаметру арматури) 3) Товщина плити монолітного перекриття достатня (зайва) у 14 см? 4) підкладати під арматуру "підставки" якої висоти 2, 2,5 см, ... ? 5) який орієнтовно об'єм бетону та арматури мені потрібен? 6) який мінімальний термін підпирання опалубкою цього моноліту? (7,10, ... 21 день) ( майстри пропонують промислову в оренду брати або з моїх дощок та кругляків виготовляти) 7) коли можна починати навантажувати моноліт цеглою для другого поверху? Можливо ще присутні якісь нюанси або зауваження? Буду вдячний за поради та зауваження від практиків Змінено 30 травня 2012 користувачем Brok_Lv + Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз