Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Альтернатива российскому газу

ХХХХ

Рекомендовані повідомлення

Не надо нас дурить (с)

 

Альтернатива российскому газу это "нероссийский газ". Цена не него может быть любой, и ниже и выше. А с учетом логистики - как однозначно выше.

 

А что касается транзита, так в нашей трубе может быть только российский газ. География .....

 

Коли в покупця є вибір ( у нас наразі його немає ) продавець зовсім по іншому дивиться на нього .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

от і сусіди альтернативу шукати хочуть

РФ займеться імпортозаміщенням української продукції, якщо не отримає позитивну відповідь від України з приводу вступу країни до Митного союзу (МС). Про це сказав посол РФ в Україні Михайло Зурабов на зустрічі з дипломатами, передає кореспондент РБК-Україна.

"Питання, яке формує зараз Росія до України, гранично просте і прагматичне. Колись Росія і Україна були єдиним технологічним народно-господарським комплексом. Якщо ми найближчим часом не отримаємо для себе виразну вичерпну відповідь, то це просто означатиме, що при тих гігантських економічних і фінансових можливостях, які зараз є у Росії, вона займеться українським імпортозаміщенням. Це логіка економічного розвитку", - пояснив Зурабов.

Посол РФ також повідомив, що Росія може відмовитися від продукції "Азовмашу".

"Якщо ми стикаємося з ситуацією, коли співпраця з "Азовмашем" не влаштовує нас в повній мірі, то ми будемо будувати... найпотужніше сучасне підприємство, яке буде виробляти візки для залізничних вагонів. Справа вся в тому, що українська, як і російська, економіка потребує зараз одного... Нам треба переходити на новий технологічний уклад. Питання: Ми це робимо разом чи порізно? Порізно - значить порізно... Будемо засмучуватися. Не менше будемо вас любити, але робити будемо порізно" , - резюмував Зурабов.

Нагадаємо, раніше посол РФ в Україні заявив, що заборона Росії на український сир - це сигнал Росії для України переходити на норми єдиного технічного регулювання, кодифікувати продукцію, що йде в країни МС.

Відзначимо також, що в лютому 2012 р. в Росії була припинена експлуатація 25 тис. українських вагонів виробництва "Азовмашу" через низьку якість їхньої продукції.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хіба для того будувалися "потоки" і ПГС в Європі, щоб зараз почати модернізувати УГТС?

Вы конечно правы. Время упущено.

Но и россиян понять можно. Если каждая наша власть объявляет контракты предыдущей "злочинными", и требует их пересмотра, реприватизации и т.п., то кто же будет вкладываться в модернизацию?

Если россияне и вложатся в модернизацию, то только под железные гарантии. Как минимум имея контрольный пакет. Я думаю вариант 30/30/30 их не устроит в принципе. 50+1/50, 50+1/25/25 и прочее они будут возможно рассматривать. Но вообще то кто платит деньги (в модернизацию) тот и заказывает музыку.

 

Так что им пока приходится строить потоки. Дороже, но полит рисков меньше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Коли в покупця є вибір ( у нас наразі його немає ) продавець зовсім по іншому дивиться на нього .

Ваша конечная цель выбор, или низкая цена газа?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для Росії найпринциповішим питанням явно проглядається заволодіння ГТС. Економічної вигоди для Росії в цьому я не бачу (вкладати гроші). Свій обсяг газу вона начебто може прокачувати без УГТС.

Так яка ж тоді інша така важлива вигода "заставляє" росію витрачати гроші на УГТС? Невже надмірна любов до України?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ваша конечная цель выбор, или низкая цена газа?

Без вибору низька ціна не можлива , *по умолчанию* .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вам же только что объяснили, что "хороший царь" не решит всех проблем.

Мы уже 20 лез зовем "хорошего царя" как дети снегурочку.

 

Вы являетесь собственником ГТС? Или за Коломойского-фирташа-Аметова переживаете?

Читайте внимательно,я говорил не о царе,а о системе власти и новом менеджменте.

Да,я являюсь одним из собственников ГТС,поскольку она до сих пор находиться в госсобственности,кроме того она является стратегическим активом государства гражданином которого я являюсь,и если нынешняя власть не умеет этим пользоваться,то это означает,что надо сменить власть,а не продавать актив.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Без вибору низька ціна не можлива , *по умолчанию* .

Тогда ваше "умолчание" ложно.

Ваша промежуточная цель "выбор" ведет только к росту цен. По факту.

У Белоруссии не выбора, а цена 168.

До борьбы "за выбор по умолчанию" Цена была 50. Много ниже, чем у тех у кого был выбор.

 

Так что ваша промежуточная цель ложна. Она не ведет к конечной цели. А по факту ведет к росту цен.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читайте внимательно,я говорил не о царе,а о системе власти и новом менеджменте.

Хорошо, не о царе, а о волшебнике в голубом вертолете, который привезет систему власти и засеет все новым менеджментом. Или вы знаете другой инструмент?

Да,я являюсь одним из собственников ГТС,поскольку она до сих пор находиться в госсобственности

Такой большой а в сказки верите. (с)

Кто вам это сказал? Государство такого не говорило. Такое когда то говорил СССР, в сказке о коммунизме.

Назовите документ, подтверждающий что вы собственник. Или хоть на намекните как вы реализуете свои права собственности.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тогда ваше "умолчание" ложно.

Ваша промежуточная цель "выбор" ведет только к росту цен. По факту.

У Белоруссии не выбора, а цена 168.

До борьбы "за выбор по умолчанию" Цена была 50. Много ниже, чем у тех у кого был выбор.

 

Так что ваша промежуточная цель ложна. Она не ведет к конечной цели. А по факту ведет к росту цен.

Всі вами вище приведені ціни є політичними . І змінються дуже швидко , частіше в сторону збільшення .

У Європи є вибір , і постачальник дивляться на неї зовсім іншими очима .

І що поганого в тому щоб були єнергоносії і із північно-східної Азії і із Каспію і із Перської затоки , чи навіть з Норвегії . Тим більше такий оптовий клієн як Україна був би цікавий будь-якому з цих перелічених .

Бракує бажання можновладців , і скільки б ми тут не шматували один одного від цього його в них більше на стане .

Монополія завжди погано , те що маємо зараз є монополією . Почитаєте вище Зурабова , речі говорить , шкода що він у них , а не у нас .

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для Росії найпринциповішим питанням явно проглядається заволодіння ГТС. Економічної вигоди для Росії в цьому я не бачу (вкладати гроші). Свій обсяг газу вона начебто може прокачувати без УГТС.

 

Да путь через украину в европу самый короткий и дешевый, это самая прямая выгода для россии. Плюс раздача самой украине происходит из этой же трубы (как правильно заметили выше, украина сама наибольший потребитель). Даже если транзита будеть ноль, труба будет приносить деньги.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почитаєте вище Зурабова , речі говорить , шкода що він у них , а не у нас .

 

Тільки це для Росії наявність проросійського Зарубова - нормально. А скільки смороду б у нас піднімали доморощені байстрюки, якби в Україні був проукраїнський "Зарубов"?

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да путь через украину в европу самый короткий и дешевый, это самая прямая выгода для россии. Плюс раздача самой украине происходит из этой же трубы (как правильно заметили выше, украина сама наибольший потребитель). Даже если транзита будеть ноль, труба будет приносить деньги.

 

Моє питання грунтувалося на твердженні, що "нікому непотрібна", воно було "риторичним".

Звісно, що потрібна. Інакше не було б такої війни навколо неї. Так само, як і "непотрібні" маяки в Криму. Тепер просимо дозволу у "старшого брата" на використання можливостей "непотрібних" маяків, потім будемо вести баталії не тільки за підписання контракту про постаку газу, але й про контракт на транспортування газу по нашій же території.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Назовите документ, подтверждающий что вы собственник.

 

У мене нема такого документа. І у Svan такого папірця нема.

 

Може, повідаєте нам, в кого такий є?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...