Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Утеплення мансарди перлітом!!!

Taras Lviv

Рекомендовані повідомлення

До мене прийшов лист вирішив відповісти тут бо це мабуть багатьох може цікавити

Здравствуйте,Тарас!

С интересом слежу за Вашими впечатлениями,наблюдениями по мансарде.Есть несколько вопросов

1,Сплошной настил из досок (с наружной стороны идет от конька до свесов или только до уровня верхнего чердачка? Я так понимаю выше горизонтальной засыпки Вы по скатам не засыпали перлит,т.е. выше потолка мансарды не утепляли?

2,Толщина засыпки 14 см-не маловато?Не пробовали на ощупь перлит в зимних условиях?

3,Пленка лежит прямо по доскам?Это гидробарьер или сдм- мембрана?

4.Эх, Вам бы сделать тепловизором сьемку мансарды-при положительном результате это была бы маленькая "перлитовая" революция в Украине.С наилучшими пожеланиями

1. так суцільний дощаний настил іде тільки до рівня неутепленого горища. Так утеплення іде по трапеції скісні (мансарда) і горизонтальні (стеля). добре це видно на фотографіях в пості 42

2. Я рахував по програмі - ніби трішки якраз на межі. Але якщо врахувати що ще ззовні 3 см дошки і зсередини 3 см дошки то ніби виходить маленький запас. Давав 14 см бо стояли вже такі крокви і нарощувати вже не було смислу. Виходив з того що було. Але 14 см в мене тільки в місцях де мансарда. в горизонтальній площині від 20 до 25 сантиметрів. в залежності які дошки йшли на зв'язку крокв. Перліт пробував зараз. Повністю сухий. Враховуючи що на вулиці -5 ...-12 якщо запхати руку в перліт все одно в ньому досить тепло.

3. Чи гідробарєр чи СДМ мембрана не знаю В мене стоїть плівка СТРОТЕКС який номер не знаю хіба завтра подивлюся і відпишу. Глянув на сайті здається СДМ Strotex 1300 Basic Але завтра перевірю. Лежить прямо по зовнішніх дошках.

4. Ну не проти зробити тепловізором зйомку. Якщо хтось підкаже де можна дешево зробити це, або в кого можна б було позичити у Львові, я б з задоволенням прийняв цю пропозицію... :-))).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день, Тарас.

Подскажите какой расход перлита будет, если необходимо залить 100 м кв стяжки (толщина 4-5 см).

спасибо

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день, Тарас.

Подскажите какой расход перлита будет, если необходимо залить 100 м кв стяжки (толщина 4-5 см).

спасибо

приблизно вам потрібно буде 6 кубів перліту.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Спасибо автору - интересная тема.

Как для чайника, планируемый пирог выглядит следующим образом:

1. Черепица

2. Гидробарьер

3. Перлит

4. Можна просто досками или нужен геотекстиль или паробарьер. Доски планирую качественные - будет просыпаться?

5. Гипсокартон

6. Побелка.

 

Какие будут замечания?

 

Вопрос по перлиту - какая фракция лучше в плане наименьшей теплопроводности?

 

P.S. По поводу экологичности - какая технология производства перлита, и не добавляют ли в технолог процессе чего-нибудь нехорошего типа формальдегид?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня форумчани. Зводив свій дім з міркувань теплозбереження, і провів як і більшість з Вас не одну годину в неті. Я використовував перліт в будівництві свого будинку з самого початку будівництва:

1. в якості кладочного розчину для керямічних блоків кератерм.

2. внутрішня штукатурка 2 см.

3. стяжки під теплу підлогу.

4. зовнішня штукатурка 7 см.

На рахунок теплозбереження перліт себе виправдав повністю, будинок теплий дихаючий, для оздоблення всередині використовуватиму штук шпаклівку та вапняну фарбу.

Та використовувати його для утеплення кровлі відмовився категорично, через його сипучість і "летючість". Надто вже небезпечна на мою думку ця процедура. Я відверто кажучи не хотів би аби мої діти потерпали від кашлю так як було зі мною під час всього процесу будівництва. Шо би тут хто не говорив але важко буде ідеально усунути всі щілини. Достатньо маленької дірочки і перліт сквозняками і тепловими потоками буде літати по хаті і осідати в легенях. А про гризунів, недоведи Боже прогризти гризуну ваш карман з перлітом він висипится і накоїть страшного лиха бо перліт залізе в кожну щілину куди попаде і тут вам кашлевого ефекту не минути.

 

Пане Тарас я знаю ви були таким самим забудівником як і будь хто з нас тут, про це я знаю, та взяли на себе нелегку ношу просувати цей продукт на теренах Львова, за це вам спасибі :-), проте я вважаю шо ну не треба ж вже заміняти перлітом все на світі.

 

Та дах все ж утеплятиму ватою, та пінофолом, тут по характеристикам не порівняєш. А балочні перекриття між житловим приміщенням і мансардою використовуватиму пінофол супер нет.

Змінено користувачем misko
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо автору - интересная тема.

Как для чайника, планируемый пирог выглядит следующим образом:

1. Черепица

2. Гидробарьер

3. Перлит

4. Можна просто досками или нужен геотекстиль или паробарьер. Доски планирую качественные - будет просыпаться?

5. Гипсокартон

6. Побелка.

 

Какие будут замечания?

 

Доброго дня!

 

Відносно пирога. Між гідробар'єром і перлітом я давав суцільний настил дошок. Оскільки перліт буде випирати через будь які матеріали чи через геотекстиль чи через гідробар'єр. Відповідно будуть "животи" які зможуть дістати до черепиці. Ну і гідробар'єр тоді буде "животатий", що для нього не добре (він має бути рівний).

 

Якщо дошки якісно зроблені, або пазовані тоді геотекстилю не обов'язково, в мене просто були майже обрізні. Деколи були шпари по 2-3 см.

 

Паробар'єр не рекомендую взагалі давати оскільки перліт не вата і захищати його від пари не обов'язково (попробував на практиці). А паропроникна стеля то дуже добре.

 

Ну і по гіпсокартону рекомендую пройтися прецизійно шпаклівкою по всіх шпарах.

 

 

Вопрос по перлиту - какая фракция лучше в плане наименьшей теплопроводности?

Найкраще брати крупну фракцію перліту з точки зору щоб вона менше сипалась через щілини, а по теплопровідності чим менша марка тим краще. тому рекомендую М-75 (середню), але її важко дістати, не беріть м-75 дрібну бо вона дуже летюча. Тоді краще брати м-100 (середню).

 

 

P.S. По поводу экологичности - какая технология производства перлита, и не добавляют ли в технолог процессе чего-нибудь нехорошего типа формальдегид?

 

Перліт - це практично пісок по хімічному складу. Він просто має в собі зв'язану воду. При нагріванні до великих температур (1200 градусів) вода розширяється і вивільняється і піщинки перлітового піску розриває (подібно до поп-корну) відповідно в новій структурі є багато повітря що і працює теплоізолятором.

 

Так що шкідливих речовин там немає. Це той самий пісок тільки спучений. А пісок ви даєте всюди.

 

 

1. в якості кладочного розчину для керямічних блоків кератерм.

2. внутрішня штукатурка 2 см.

3. стяжки під теплу підлогу.

4. зовнішня штукатурка 7 см.

На рахунок теплозбереження перліт себе виправдав повністю, будинок теплий дихаючий, для оздоблення всередині використовуватиму штук шпаклівку та вапняну фарбу.

Ну в мене теж будинок з блоків паротерм Теж використовував на кладочний розчин, теж робив внутрішню штукатурку на основі перліту. До зовнішньої штукатурки поки не дійшло, але цього року напевне буду робити.

 

А от щодо шпаклівки, то в нас є вапняний штук на основі перлітової пудри. Додаткова екологічна теплоізоляція. Рукою до такої стіни доторкаєшся - дуже тепла.

 

 

Та використовувати його для утеплення кровлі відмовився категорично, через його сипучість і "летючість". Надто вже небезпечна на мою думку ця процедура. Я відверто кажучи не хотів би аби мої діти потерпали від кашлю так як було зі мною під час всього процесу будівництва. Шо би тут хто не говорив але важко буде ідеально усунути всі щілини. Достатньо маленької дірочки і перліт сквозняками і тепловими потоками буде літати по хаті і осідати в легенях. А про гризунів, недоведи Боже прогризти гризуну ваш карман з перлітом він висипится і накоїть страшного лиха бо перліт залізе в кожну щілину куди попаде і тут вам кашлевого ефекту не минути.

 

Ну тут з точки зору практики вам скажу. Якщо використовувати середні фракції, а не дрібні то не такий він вже і летючий. Відповідно і в щілини менше просочується. На дану секунду вже 2-й рік стоять утеплені мансарда з геотекстилем і дошками - поки нічого ніде не сиплеться і порохи не літають. А в одній кімнаті вже гіпсокартоном обробив - то взагалі жодного натяку де б воно могло просочитися якби і просипалося.

 

А перевага в тому що для перліту я не давай жодного паробар'єру, що дозволяє мансарді дихати. Спеціально пробував перліт в різних місцях чи не вологий він. Всюди він сухий. На дану секунду в приміщенні +10-+14 (опалення вже є) на вулиці -5-0.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стосовно засипки з перліту виникає необхідність спеціально підготовлювати конструкцію даху, тобто попередньо потрібно знати що утеплення має бути саме з перліту
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стосовно засипки з перліту виникає необхідність спеціально підготовлювати конструкцію даху, тобто попередньо потрібно знати що утеплення має бути саме з перліту

Ну все відносно.

 

Наприклад для Юнізолу теж тоді потрбна спеціальна конструкція даху...

 

Я б сказав що конструкція даху яка зразу робилася під мінеральну вату вимагає більших трудозатрат ніж та котра зразу робилася під даний утеплювач.

 

В нас якщо мова іде про утеплення мансарди то всі автоматично розуміють мінеральну вату. Хоча є і інші утеплювачі які мають свої переваги і недоліки як і утеплювач мінеральна вата.

 

При будівництві даху я зразу планував утеплити його перлітом тому по кроквах дав суцільний дощаний настил до рівня доки буде засипка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я б сказав що конструкція даху яка зразу робилася під мінеральну вату вимагає більших трудозатрат ніж та котра зразу робилася під даний утеплювач.

 

 

Можете пояснити більш детально?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можете пояснити більш детально?

При будівництві даху переважно дають по кроквах гідробарєр, потім обрешітку а потім вже контр обрешітку на яку дають черепицю, метало черепицю чи панелі під бітумну черепицю.

 

Я ж по кроквах давав суцільний дощаний настил, потім мембрану, потім обрешітку і аж потім контр обрешітку, і потім металочерепицю. Замість суцільного дощаного настилу можна давти осб плити, фанеру чи щось інше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

НУ ОТ ЩО Я ВАМ СКАЖУ ДРУЗІ, УТЕПЛИВ Я ВЖЕ ВАТОЮ ДАХ І ВИКОРИСТАВ В ЯКОСТІ ПАРОІЗОЛЯЦІЇ І ДОДАТКОВОЇ ІЗОЛЯЦІЇ ПІНОФОЛ. НЕЗВАЖАЮЧИ НА МОЮ УПЕРЕДЖЕНІСТЬ СТОСОВНО ПЕРЛІТУ В ЯКОСТІ УТЕПЛЕННЯ ДАХУ ПРИЗНАЮ ЩО ВАТА ЦЕ ЛАЙНО:). КУПИВ Я ЇЇ ЩЕ 2 РОКИ НАЗАД, ТО БУЛИ ЗАЛИШКИ НА СТРОЙЦІ ЧИ ВОНА ВОРОВАНА БУЛА НЕЗНАЮ НУ ЦІНА ДЕШЕВША. ОТ ЯК ТІКИ МИ СТАЛИ ЇЇ БИТИ ТУТ МИ І ОФІГЕЛІ, ВОНА ВЖЕ ВСЯ ПОТРОХИ ПОЧАЛА ТРУХНУТИ. НЕЗНАЮЧИ МАТЕРІАЛУ ПОДУМАЛИ ШО ТО МОЖЕ ТАК МАЄ БУТИ. ПОТІМ ДОКУПИЛИ ЩЕ СВІЖОЇ БО ТОЇ НЕ ХВАТИЛО, А СВІЖА ТО ВЖЕ ІНШЕ ДІЛО І ТО ПРАВДА НЕ УСЯ,БУЛА І СВІЖА ЛАЙНО, ХОЧА ВАТА НЕПОГАНА "РОКВУЛ". ТАК ШО РОБІТЬ СВОЇ ВИСНОВКИ ДРУЗІ І ГОТУЙТЕ ОБРЕШІТКУ ДАХУ ЗАЗДЕЛЕГІТЬ ПІД ПЕРЛІТ. бЛІН ОБІДНО КЕРАТЕРМ ВИКОРИСТАВ І ПЕРЛІТОВІ ШТУКАТУРКИ І СТЯЖКИ ПЕРЛІТОВІ, А ОТ З ДАХОМ ШОСЬ СМОРОЗИВСЯ, І ЗРЯ. НЕ ПОВТОРЯЙТЕ МОЄЇ ПОМИЛКИ РОБІТЬ ПЕРЛІТОВУ ЗАСИПКУ ДАХУ ВОНА ВІЧНА НА ВІДМІНУ ВІД ТОЇ ВАТИ.

 

:-)) ПРИЙМАЮ ПОДЯКИ :-)) НЕ СТИДАЙТЕСЬ :-))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

НУ ОТ ЩО Я ВАМ СКАЖУ ДРУЗІ, УТЕПЛИВ Я ВЖЕ ВАТОЮ ДАХ І ВИКОРИСТАВ В ЯКОСТІ ПАРОІЗОЛЯЦІЇ І ДОДАТКОВОЇ ІЗОЛЯЦІЇ ПІНОФОЛ. НЕЗВАЖАЮЧИ НА МОЮ УПЕРЕДЖЕНІСТЬ СТОСОВНО ПЕРЛІТУ В ЯКОСТІ УТЕПЛЕННЯ ДАХУ ПРИЗНАЮ ЩО ВАТА ЦЕ ЛАЙНО:). КУПИВ Я ЇЇ ЩЕ 2 РОКИ НАЗАД, ТО БУЛИ ЗАЛИШКИ НА СТРОЙЦІ ЧИ ВОНА ВОРОВАНА БУЛА НЕЗНАЮ НУ ЦІНА ДЕШЕВША. ОТ ЯК ТІКИ МИ СТАЛИ ЇЇ БИТИ ТУТ МИ І ОФІГЕЛІ, ВОНА ВЖЕ ВСЯ ПОТРОХИ ПОЧАЛА ТРУХНУТИ. НЕЗНАЮЧИ МАТЕРІАЛУ ПОДУМАЛИ ШО ТО МОЖЕ ТАК МАЄ БУТИ. ПОТІМ ДОКУПИЛИ ЩЕ СВІЖОЇ БО ТОЇ НЕ ХВАТИЛО, А СВІЖА ТО ВЖЕ ІНШЕ ДІЛО І ТО ПРАВДА НЕ УСЯ,БУЛА І СВІЖА ЛАЙНО, ХОЧА ВАТА НЕПОГАНА "РОКВУЛ". ТАК ШО РОБІТЬ СВОЇ ВИСНОВКИ ДРУЗІ І ГОТУЙТЕ ОБРЕШІТКУ ДАХУ ЗАЗДЕЛЕГІТЬ ПІД ПЕРЛІТ. бЛІН ОБІДНО КЕРАТЕРМ ВИКОРИСТАВ І ПЕРЛІТОВІ ШТУКАТУРКИ І СТЯЖКИ ПЕРЛІТОВІ, А ОТ З ДАХОМ ШОСЬ СМОРОЗИВСЯ, І ЗРЯ. НЕ ПОВТОРЯЙТЕ МОЄЇ ПОМИЛКИ РОБІТЬ ПЕРЛІТОВУ ЗАСИПКУ ДАХУ ВОНА ВІЧНА НА ВІДМІНУ ВІД ТОЇ ВАТИ.

 

:-)) ПРИЙМАЮ ПОДЯКИ :-)) НЕ СТИДАЙТЕСЬ :-))

 

Исходя из Вашего заключения "вата-лайно" наверняка многие из форумчан засобирались за перлитовым чудом.... И наверняка задали себе вопрос - "Как же мы все до этого жили с утеплением минватой?"....:lol:

Ну знаете ? Строить дом из кератерма и покупать ворованную вату на стройке... А сейчас может еще выясниться что вы взяли самый дешевый и легкий вариант Роквула и положили слой 100мм... Может все таки это была стекловата ? А что с гидробарьером? Вентиляцией? Что за кровля (металл, битумка, керамика)? Хотя Ваше мнение имеет место быть....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шановний Міську, писати великими буквами на форумах вважається криком :). Ми ж не глухі, не треба кричати. А вату Ви, швидш за все, якусь зіпсовану вже взяли.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Исходя из Вашего заключения "вата-лайно" наверняка многие из форумчан засобирались за перлитовым чудом.... И наверняка задали себе вопрос - "Как же мы все до этого жили с утеплением минватой?"....:lol:

Ну знаете ? Строить дом из кератерма и покупать ворованную вату на стройке... А сейчас может еще выясниться что вы взяли самый дешевый и легкий вариант Роквула и положили слой 100мм... Может все таки это была стекловата ? А что с гидробарьером? Вентиляцией? Что за кровля (металл, битумка, керамика)? Хотя Ваше мнение имеет место быть....

1. Я взяв не самий дешевий варіант роквула а самий дорогий роквул рокмін

2. крівля металочерепиця друже і гідро і паро все присутнє, винтиляція природня це не бітумка тут вимоги не таакі жосткі.

3. ніхто про 10 см не говорив, давали 15 см.

4. монтаж вати тої що постояла був невиносимий чи то волокна протухші чи то просто клей не тримає добре, ну незнаю таке враження склалось.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Я взяв не самий дешевий варіант роквула а самий дорогий роквул рокмін

2. крівля металочерепиця друже і гідро і паро все присутнє, винтиляція природня це не бітумка тут вимоги не таакі жосткі.

3. ніхто про 10 см не говорив, давали 15 см.

4. монтаж вати тої що постояла був невиносимий чи то волокна протухші чи то просто клей не тримає добре, ну незнаю таке враження склалось.

 

 

1. "Роквул рокмин" не самый дорогой материал - поверьте. Опять же есть существенная разница между Rockmin (произведен либо в Малкинии, либо в Гигацицах). Сколько раз по нему ходили, бросали, и сколько сезонов и в каких условиях он был на стройке насколько я понимаю Вам неведомо...

 

2. Что в Вашем понимании - природная вентиляция... Вентиляция свесов? Гидробарьер какой? Может хоть мембрана вместо пленки? Высота контровой и доски обрешетки? Паробаръер проклеен?

 

3. Вы считаете что 15 см. ваты для нашего климата под металлочерепицу достаточно? Уложена в шахматке или нет?

 

4. Ответ вы сами озвучили. Если Вам изначально не нравится материал, ЗАЧЕМ?:o его тулить в кровлю, под которой Вы планируете прожить хотя-бы лет 20... Ну ведь наверняка цена вопроса в сэкономленных деньгах на всей кровле - 100 долларов США...

 

 

Экономика должна быть экономной - согласен друже... Но надо быть объективным, хотя бы по отношению к себе и к своим домочадцам... Поэтому не обессудьте :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На правах початківця теми давайте вату обговорювати в іншій темі.

 

Звичайно вата унікальний матеріал і без утеплення ватою тяжко обійтися в будинку.

 

Але тут ділимося думками відносно утеплення даху будинку Перлітом.

 

Наступної зими буду в будинку жити повноцінно і хочу обстежити весь будинок тепловізором. Тоді і побачимо де будуть містки холоду.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Мене тут запитали в привад питання які можливо цікавили б всіх тому вирішив написати тут.

 

Здравствуйте,Тарас! Как поживает Ваша мансарда?Сейчас жара-насколько справляется перлит? Есть ли дальнейшая усадка перлита? Слышно ли металлочерепицу - нагревание остывание?

 

Мансарда поживає поки прекрасно. Обшита з середини гіпсокартоном (відмовився від дранки і штукатурки занадто довго і марудно було). Так зараз на вулиці спека а в мансарді я б не сказав що дуже прохолодно але і не гаряче. В день якщо на вулиці +30 то під мансардою десь градусів 24-25. Ну комфортно, але треба врахувати що досить часто відкриті вікна. Зараз сиджу в квартирі у Львові то значно душніше (в квартирі 26 градусів хоча вже 12-та ночі)

 

Більше перліт усадки не давав досипав його тільки один раз приблизно через рік хоча думаю можна було швидше.

 

Металочерепицю не чутно. Я поки не чув жодних дивних звуків. Як була гроза з градом то досить сильно було чути дощ. Хоча це можна списати на мансардні вікна у не утеплений і не звукоізольований вихід на горище. До зими планую вже там жити. Можливо зимою проведу тепловізором аудит.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Привіт всім. Хочу запитати в тих хто будував наступним чином

зовнішня стіна:

з середини керамічний блок 250 мм,

повітряний прошарок 5-8 мм,

пустотіла цегла - 12 см

 

Так от в чому питання хочу використати перліт замість повітряного прошарку, але натрапляв в неті на фото де перліт засипають в порожнини керамічного блока.

 

Чи ефективно робити таке чи всетаки залишити ті повітряні камери керамоблоку пустими?

:(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Привіт всім. Хочу запитати в тих хто будував наступним чином

зовнішня стіна:

з середини керамічний блок 250 мм,

повітряний прошарок 5-8 мм,

пустотіла цегла - 12 см

 

Так от в чому питання хочу використати перліт замість повітряного прошарку, але натрапляв в неті на фото де перліт засипають в порожнини керамічного блока.

 

Чи ефективно робити таке чи всетаки залишити ті повітряні камери керамоблоку пустими?

 

Я дозволю зробити маленький лікбез

 

В двох словах про ефективність теплоізоляційних матеріалів.

 

Найкращим теплоізолятором виступає вакуум. Але оскільки таких умов добитися тяжко, то використовують або різні гази або повітря.

 

Повітря або гази мають таку властивість як конвекція.

 

Як пише вікіпедія

 

"Конвекція — явище перенесення тепла в рідинах, газах або сипких середовищах потоками самої речовини (неважливо, вимушено або мимоволі). Існує так звана природна конвекція, яка виникає в речовині мимоволі при його нерівномірному нагріванні в полі тяжіння. При такій конвекції, нижні шари речовини нагріваються, легшають і спливають вгору, а верхні шари, навпаки, остигають, стають важчими і занурюються вниз, після чого процес повторюється знову і знову. За деяких умов процес перемішування самоорганізовуватиметься в структуру окремих вихорів і виходять більш-менш правильні грати з конвекційних осередків."

 

Так от якщо в однієї сторони є холодна стіна а з другої тепла то там де тепла повітря нагрівається підноситься догори а від холодної стіни опускається донизу і утворюється такий собі вихор. Тому повітряні прошарки малоефективні.

 

Для того щоб знерухомити повітря використовують легкі матеріали заповнювачі такі як мінеральна вата, пінопласт, перліт. Переважно вони складаються з повітря але не дають можливість йому рухатись.

 

Ще є така властивість що якщо проміжок достатньо малий (1-2 см) то процес конвекції проходить дуже повільно. Ось тому склопакети мають величину до 2 см.

 

Тепер з наведених вище даних проаналізуємо ваші питання.

 

Якщо ви засипите повітряний прошарок перлітом в 5-8 см. (я б робив 8 см.) то буде відчутний досить сильний ефект по теплоізоляції оскільки ви зупиняєте процес конвекції і будете мати 8 см теплоізолятора.

 

Якщо ви засипите перліт в блок то також покращите показники по теплоізоляції, але не настільки бо в блоку якраз камери приблизно по 1-2 см товщиною, і тих камер багато. Плюс процес засипки в блок має буде дуже трудоємким.

 

Тому раджу засипати тільки повітряний прошарок. Хоча якщо маєте час і натхнення то можете і блоки теж засипати.

 

І ще на останок рекомендація пустотілу цеглу беріть облицювальну і кладіть її під розшивку. Тоді не треба буде виконувати облицювальних робіт.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Керамоблок можно оставить как есть,

если сможете плотно засыпать в прослойку перлит,

он избавит от продуваемости.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Taras Lviv,

Якщо ви ще займаєтеся перлітом, напишіть пліз в приват які зараз актуальні ціни - oleksiyami@gmail.com

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
Наступної зими буду в будинку жити повноцінно і хочу обстежити весь будинок тепловізором.

Слава Украине !

Тарас,доброго дня!

как зимуется в новом доме,где обещанные фото тепловизора?

меня интересуют затраты на отопление зимние(декабрь,январь) и квадратура

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слава Украине !

Тарас,доброго дня!

как зимуется в новом доме,где обещанные фото тепловизора?

меня интересуют затраты на отопление зимние(декабрь,январь) и квадратура

Героям Слава!

 

Так зимуватися вже зимується. Правда переселився тільки з нового року. Фотографій тепловізора нажаль не робив (є ще ряд причин які треба усунути і тоді аж робити тепловізором). В мене блок Паротерм 38 але ззовні ще не штукатурений, відповідно якщо вітри то видуває через вертикальні пази.

 

По витратах теж є нюанси які не дозволяють об'єктивно оцінити.

 

Нова хата в якій є мансарда утеплена перлітом має опалювальну площу 90 м кв. Але на тому самому лічильнику є і стара хата 70м. кв. перший поверх. Цього року піднімав мансардний поверх над старою хатою відповідно знімав все утеплення (глина з соломою) що були на горищі. відповідно в старій хаті дуже видувало тепло.

 

Можу сказати приблизні цифри сумарно і температури які були в хатах.

 

Значить за грудень десь в районі 400 кубів газу. Оскільки ще не жив то тримав температуру в районі 18 градусів. В старій хаті підтримувалась температура в районі 12 градусів.

 

В січні використали десь близько 500 кубів. Оскільки були морози і ми вже там жили то температуру тримали в районі 20-21 градус. В старій хаті в час морозів підтримувалась температура близько 5 градусів.

 

За грудень мушу уточнити точні дані то можливо ще допишу корективи. За січень теж поки рахунок не прийшов. Тому теж приблизні дані.

 

Хочу зауважити такий нюанс що в грудні переважно грів тільки теплими підлогами на першому поверсі. 2-й поверх не включав батереї взагалі. Відповідно на верху теж було 17-18 градусів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 рік потому...

є бажання утеплити мансарду (точніше мезанін) у довоєнній сталінці, точніше її суміщену покрівлю\совмещенную кровлю.

Дерев'яні балки під кутом 25-30 градусів. Знізу необрізіні дошки та штукатурка на дранці, зверху дошки (обрішітка) та металл.

Є декілька важливих момента:

1. побоювання щодо висипання перліту через проривання геотекстилю

2. замало коштів.

3. наявність декількох б\у банерів 3*6м

 

Як щодо використання банерів у якості паробарьєра знизу? Вище -перліт 20-25 см, вище геотекстиль

 

 

Taras Lviv. Подивився на фото вашого утеплення. Як на мене слабка ланка-це дерев'яні балки. Ніякого утеплювача я на них не побачив (можливо погано дивися, можливо Ви фото не залили). Воно і зрозуміло, вони під великим кутом, перліт там важко приладнати. Можливо , чимось іншим замінити ,ЕППС наприклад.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

є бажання утеплити мансарду (точніше мезанін) у довоєнній сталінці, точніше її суміщену покрівлю\совмещенную кровлю.

Дерев'яні балки під кутом 25-30 градусів. Знізу необрізіні дошки та штукатурка на дранці, зверху дошки (обрішітка) та металл.

Є декілька важливих момента:

1. побоювання щодо висипання перліту через проривання геотекстилю

2. замало коштів.

3. наявність декількох б\у банерів 3*6м

 

Як щодо використання банерів у якості паробарьєра знизу? Вище -перліт 20-25 см, вище геотекстиль

 

 

Taras Lviv. Подивився на фото вашого утеплення. Як на мене слабка ланка-це дерев'яні балки. Ніякого утеплювача я на них не побачив (можливо погано дивися, можливо Ви фото не залили). Воно і зрозуміло, вони під великим кутом, перліт там важко приладнати. Можливо , чимось іншим замінити ,ЕППС наприклад.

 

Не розумію до кінця вашу конструкцію. Це горизонтальна поверхня чи скісна мансарда? Геотекстиль потрібен тільки для того щоб перліт не просипався вниз. відповідно якщо знизу необрізна дошка до якої прибита дранка і воно все обштукатурене, то не бачу смислу давати щось на низ. Перліт через штукатурку не просипиться ніяк. Хіба відпаде штукатурка разом з дранкою, але якщо воно і відпаде то все одно потрібно буде робити ремонт.

 

Про ваші побоювання. Геотекстиль не прорветься від ваги перліту ніколи. Навіть якщо зачіпити геотекстиль чимось гострим то він дуже погано рветься. Тягнеться, розтягується але не рветься. тому тут ваші побоювання марні.

 

Відносно кількості коштів то тут я вам не поможу ніяк ;-)

 

Відносно банерів. Вважаю недоцільним давати паробарєр для перліту. Перліт тим і добрий що він не буде втягувати вологу з перимішення а просто буде її через себе проводити. Відповідно залишається ефект дихаючої стелі (мансарди). Тому я використовува геотекстиль як паропроникний матеріал.

 

Тепе щодо вашого зауваження що слаба ланка це деревяна балка. Так згідний з цим. Але балка була 7 см. в товщину і 14 см в ширину плюс зверху і знизу була дошка 3 см тобто разом вийшло 20 см смереки в поперек волокон. При коофіцієнті теплопровідності 0,1 деревини ніби непогано хоча порівняно з перлітом вона справді виглядає містком холоду але тих 7 см на метрі пагонному мансарди не настільки критичні. Плюс знизу я давав гіпсокартон на підвісах, так що в мене ще один повітряний проміжок майже закритий між гіпсокартоном і дошками.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...