Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Оформлення права власності в державного реєстратора...

Nobel

Рекомендовані повідомлення

Так як всі документи вроді є, вирішив добити справи з реєстрацією права власності...

 

В нотаріусів взнав - від 1000 і далі, а державного реєстратора 240. Перелік документів надали...зібрав все, пішов оформляти...

 

І тут мені кажуть - а де оригінал Техпаспорта БТІ з мокрими печатками? Я кажу, "так здав в архбудконтроль, от копії...цього не достатньо?"..".ні, потрібен ще один дублікат"

 

Я знову в БТІ...там знову стій в чергах, плати невідомо скільки за виготовлення дубліката Техпаспорта...

 

Питання, це так кругом?

 

+ на час оформлення забирають всі оригінали документів - акт на землю, декларацію про готовність і техпаспорт....теж не сподобалось...

 

Короче "покращення"...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Должны брать только техпаспорт оригинал из выше перечисленного и в архбудконтроль техпаспорт оригинал не сдают...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ТС прав. забрали все.сказали что время на регистрацию 14 раб.дней.Пришел 5.02. (срок) поизвенялись сказали что нет бланков и попросили прийти в понедельник грят все будет ОК,- посмотрим. Еще одна пробл.в том что недают никаких бумаг о том что ты сдал 2 пакета доков (ориг+кс.копия).Не дай Бог потеряют что то в своем бардаке и докажи потом что ты их сдавал :fool:
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А как же "картка" приема заявления с описанием пакета документов. Не спокойно мне как-то за оригиналы(с их дурдомом).
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перелік документів надали...

Огласите весь список, пожалуйста.

 

Должны брать только техпаспорт оригинал из выше перечисленного

Каким документом это регламентировано?

Дайте, пожалуйста, ссылку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот в соседней теме выложили список

(ссылка устарела)

 

Державна реєстрація права власності на новостворений житловий будинок проводиться реєстраційною службою за місцезнаходженням такого будинку.

 

Документи, які необхідно подати для проведення державної реєстрації прав:

  • заява про державну реєстрацію;
  • копія документу, що посвідчує особу заявника;
  • копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
  • документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;
  • документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
  • технічний паспорт на житловий будинок;
  • документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку*;
  • витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер);
  • документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам**;
  • документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси;

* Документи, що посвідчують права на земельну ділянку:

  1. право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом;
  2. право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується:
    • цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою;
    • свідоцтвом про право на спадщину;

[*]право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.

** Документи, що відповідно до вимог законодавства засвідчують відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам:

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461, прийняття в експлуатацію об’єктів, що належать до I – III категорії складності, та об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, проводиться шляхом реєстрації Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її територіальними органами (далі – Інспекція) поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Прийняття в експлуатацію об’єктів, що належать до IV і V категорії складності, здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі Інспекцією сертифіката.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Каким документом это регламентировано?

Дайте, пожалуйста, ссылку.

 

Подзаконный акт "ПОРЯДОК

державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень" с последними изменениями:

 

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-%D0%BF

 

В пункте 7, 9 и 27 Порядка приведен перечень документов.

 

Пункт 27 Порядка содержит перечень документов, подтверждающих право на недвижимость:

 

 

27. Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, є:

1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно, чи його дублікат;

2) свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;

3) свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;

4) свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, видані нотаріусом, чи їх дублікати;

5) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане державним реєстратором відповідно до цього Порядку;

6) свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді;

7) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією до набрання чинності цим Порядком;

8) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняте власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном;

9) державний акт на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою;

10) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно;

11) ухвала суду про затвердження (визнання) мирової угоди;

12) заповіт, яким встановлено сервітут на нерухоме майно;

13) закон, яким встановлено сервітут на нерухоме майно;

14) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації;

15) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність;

16) інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону."

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подзаконный акт "ПОРЯДОК

державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень" с последними изменениями:

 

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-%D0%BF

 

В пункте 7, 9 и 27 Порядка приведен перечень документов.

Сейчас как раз изучаю эту Постанову.

 

Дошел до

 

8. Орган державної реєстрації прав приймає заяви про державну реєстрацію в порядку черговості їх надходження шляхом реєстрації у базі даних про реєстрацію заяв і запитів з автоматичним присвоєнням їм реєстраційного номера, фіксацією дати та часу їх реєстрації.

Моментом прийняття заяви про державну реєстрацію вважається дата та час її реєстрації у базі даних про реєстрацію заяв і запитів.

Орган державної реєстрації прав видає заявникові картку прийому заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, форму та вимоги до оформлення якої встановлює Мін’юст.

 

Нужно найти теперь форму и требования к заполнению этой картки.

 

А то тут страсти описывают, мол, сдал все оригиналы, и не получил никакого подтверждения об этом.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот из этого пункта следует, что в картке отмечается, какие документы заявитель сдал регистратору.

Поскольку при выдаче выписки из реестра о регистрации дома, заявитель должен расписаться в том, что получил назад сданные документы.

 

21. Орган державної реєстрації прав не пізніше наступного робочого дня з моменту прийняття державним реєстратором рішення про державну реєстрацію видає або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення заявникові витяг з Державного реєстру прав разом з документами, що подавалися заявником для проведення державної реєстрації прав, одним із способів, зазначених у заяві про державну реєстрацію.

У разі коли заявник особисто отримує зазначені документи, він пред’являє органові державної реєстрації прав документи, що зазначені в абзацах першому та п’ятому пункту 9 цього Порядку. Після отримання документів заявник повертає органові державної реєстрації прав картку прийому заяви про державну реєстрацію з відміткою про отримання відповідних документів, яка підписується ним із зазначенням дати та часу їх отримання.

Орган державної реєстрації прав не повертає заяву про державну реєстрацію, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

О карточке я спрашивала вчера:). Я ее нашла в поиске образцов заполнения "клеточек"(т.е. заявления). Эта карта утверждена приказом Минюста Украины №595/5 от 17.04.2012 и в ней есть перечень документов, которые поданы вместе с заявлением, и т.д. Я думаю, что эту карточку должна формировать программа, т.к. вручную вписывать весь перечень не хватит рабочего дня. И еще "покращення", появилась возможность проследить движение своих регистрационных дел: rrp.informjust.ua/

Вопрос. Кто уже заполнил "клеточки", что Вы вписывали в часть "сведения об объекте недвижимости" - тип объекта, в случае наличия на участке дома, хоз.помещений и сооружений???

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот пока не пойму.

Везде пишут о выдаче выписки из реестра о регистрации дома, к примеру.

 

А "Свідоцтво про право власності" таки реально выдают на дом, или нет?

 

Вот в этом пункте речь идет о выдаче именно свидотства:

 

44. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно з видачею свідоцтва про право власності на таке майно за новим правонабувачем проводиться за наявності державної реєстрації права власності на таке майно за попереднім правонабувачем, крім проведення державної реєстрації права власності на новозбудоване нерухоме майно.

Державна реєстрація прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно щодо новозбудованого або реконструйованого нерухомого майна проводиться за наявності державної реєстрації речового права на земельну ділянку, на якій розташоване таке майно, за заінтересованою особою (крім випадків проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на квартиру, житлове чи нежитлове приміщення).

 

Добавлено через 2 минуты

ТС прав. забрали все.сказали что время на регистрацию 14 раб.дней.Пришел 5.02. (срок) поизвенялись сказали что нет бланков и попросили прийти в понедельник грят все будет ОК,- посмотрим. Еще одна пробл.в том что недают никаких бумаг о том что ты сдал 2 пакета доков (ориг+кс.копия).Не дай Бог потеряют что то в своем бардаке и докажи потом что ты их сдавал :fool:

Вам выдали картку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чем дальше, тем интересней.

 

Вот в этом пункте для регистрации вновь построенного дома требуют:

 

Вот перечень документов для регистрации вновь построенного дома.

 

Тут присутствует еще заверенная (видимо, нотариально) копия кадастрового плана земельного участка.

 

 

 

46. Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку з набуттям права власності на новозбудовані чи реконструйовані об’єкти нерухомого майна заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 28, 29 і 31 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав:

документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку та завірену в установленому порядку копію примірника кадастрового плану земельної ділянки на паперовому носії (крім випадків реконструкції квартири, житлового або нежитлового приміщення);

документ, що зазначений у пункті 27 цього Порядку (у разі проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку з набуттям права власності на реконструйований об’єкт нерухомого майна);

документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам;

документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот перечень документов для регистрации вновь построенного дома.

 

документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси. .

 

На этот пункт перечня, тоже нашла перечень документов для присвоения адреса:):

 

Перелік документів, які повинен надати заявник для присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна

  • заява про присвоєння поштової адреси;
  • завірена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою (при необхідності);
  • для фізичної особи - копія паспорта;
  • для юридичної особи та фізичної особи - підприємця - копія виписки з Єдиного державного реєстру;
  • копія правовстановлюючого документа на об'єкт нерухомого майна або сертифікат відповідності (для новозбудованих об'єктів);
  • довідка Головного управління економіки та інвестицій про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (для новозбудованих об'єктів);
  • копія технічного паспорта об'єкта нерухомого майна, виготовленого БТІ

  • (kga.gov.ua/protsedura-prisvoennya-poshtovoji-adr)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На этот пункт перечня, тоже нашла перечень документов для присвоения адреса:):

 

 

Перелік документів, які повинен надати заявник для присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна

  • заява про присвоєння поштової адреси;
  • завірена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою (при необхідності);
  • для фізичної особи - копія паспорта;
  • для юридичної особи та фізичної особи - підприємця - копія виписки з Єдиного державного реєстру;
  • копія правовстановлюючого документа на об'єкт нерухомого майна або сертифікат відповідності (для новозбудованих об'єктів);
  • довідка Головного управління економіки та інвестицій про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (для новозбудованих об'єктів);
  • копія технічного паспорта об'єкта нерухомого майна, виготовленого БТІ
  • (kga.gov.ua/protsedura-prisvoennya-poshtovoji-adr)

 

Вижу, что "покращення" развивается невиданными темпами.

 

Как в песенке :"А в остальном, прекрасная маркиза, все хорошо, все хорошо".

Только вот дом-то у маркизы сгорел.)))

 

Так и тут.

 

Вроде, если не вникать, регистрацию упростили.

Только теперь туеву кучу справок будешь собирать по всем ведомствам.

 

И в сельраду нужно топать за справкой о присвоении адреса.

И в земресурсы за кадастровым планом.

 

Сейчас еще почитаем, куда нас отправят за "покращенням".)))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот приказ МинЮста о форме и порядке заполнения карточки

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0590-12

 

Вордовский файл прилагаю.

 

Обратите внимание на пункты 6 и 8.

Там оригиналы документов принимаются, и выдаются, под роспись.

 

ВИМОГИ

до заповнення картки прийому заяви

Картка прийому заяви формується державною мовою, підписується посадовою особою органу державної реєстрації прав (далі – посадова особа) , нотаріусом із зазначенням прізвища та ініціалів.

Картка прийому заяви формується відповідно до встановленої форми та містить таку інформацію:

1. Відомості про назву заяви, зокрема: заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, заява про відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, заява про зупинення державної реєстрації прав та їх обтяжень, заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, заява про відкликання заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, заява про надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майна (далі – Державний реєстр прав), заява про внесення змін до запису Державного реєстру прав.

2. Повне прізвище, ім’я та по батькові заявника у називному відмінку.

3. Повне прізвище, ім’я та по батькові у називному відмінку посадової особи, нотаріуса, який прийняв заяву, найменування органу державної реєстрації прав або найменування нотаріальної контори, назва нотаріального округу.

4. Дата та час реєстрації заяви у базі даних про реєстрацію заяв і запитів.

5. Реєстраційний номер заяви у базі даних про реєстрацію заяв і запитів.

6. Дата, підпис, повне прізвище, ім’я та по батькові у називному відмінку посадової особи, нотаріуса, який прийняв заяву, та додані до неї документи.

7. Дата, підпис, повне прізвище, ім’я та по батькові у називному відмінку посадової особи, нотаріуса, який отримав додатково подані документи (відомості відображаються у випадку, коли до заяви було подано додаткові документи).

8. Дата, підпис, повне прізвище, ім’я та по батькові у називному відмінку особи, яка за результатом розгляду заяви отримала документи, що подавалися до органу державної реєстрації прав. Відомості не зазначаються, якщо заява подавалася в електронному вигляді та додатково не подавалися документи в паперовому вигляді.

9. На заяву, подану в електронному вигляді, надається картка прийому заяв та запитів в електронному вигляді, підписана електронним цифровим підписом посадової особи, яка зареєструвала заяву.

Директор Департаменту взаємодії з органами влади О.В. Зеркаль

{Форма заяви та Вимоги із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції

№ 1841/5 від 14.12.2012}

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вижу, что "покращення" развивается невиданными темпами.

 

И в сельраду нужно топать за справкой о присвоении адреса.

И в земресурсы за кадастровым планом.

Сейчас еще почитаем, куда нас отправят за "покращенням".)))

 

Кадастровый план попал в перечень в разделе:

 

Особливості державної реєстрації права власності на нерухоме майно на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно

 

42. Державний реєстратор у встановлених законом випадках за результатами розгляду заяви про державну реєстрацію видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно, на підставі якого проводить державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

{Пункт 42 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

 

То есть, если в каких-то установленных законами случаях, понадобится получять не Вытяг, а Свидетельство на право собственности, тогда идем за копией кадастрового плана.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То есть, если в каких-то установленных законами случаях, понадобится получять не Вытяг, а Свидетельство на право собственности, тогда идем за копией кадастрового плана.

Значит, идем за копией кадастрового плана.)))

 

Ибо Закон гласит:

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1878-17

 

"З А К О Н У К Р А Ї Н И

 

Про державну реєстрацію речових прав

на нерухоме майно та їх обтяжень

 

 

Стаття 18. Свідоцтво про право власності на нерухоме майно

 

1. Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що

підтверджує виникнення права власності при здійсненні державної

реєстрації прав на нерухоме майно, видається:

 

1) фізичним та юридичним особам на новозбудовані,

реконструйовані об'єкти нерухомого майна;

 

2) членам житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного

чи іншого відповідного кооперативу, які повністю внесли свої

пайові внески;

 

3) юридичним особам у разі внесення до статутного фонду

(статутного або складеного капіталу) об'єктів нерухомого майна їх

засновниками (учасниками);

 

4) фізичним особам та юридичним особам, які в разі ліквідації

(реорганізації) юридичної особи отримали у власність у

встановленому законодавством порядку нерухоме майно юридичної

особи, що ліквідується (реорганізується);

 

5) фізичним особам та юридичним особам, що вийшли зі складу

засновників (учасників) юридичної особи за рішенням органу,

уповноваженого на це установчими документами, отримали у власність

об'єкт нерухомого майна, переданий їм;

 

6) реабілітованим громадянам, яким повернуто у власність

належні їм об'єкти нерухомого майна;

 

7) у разі виділення окремого об'єкта нерухомого майна зі

складу об'єкта нерухомого майна, що складається із двох або більше

об'єктів;

 

8) фізичним та юридичним особам на об'єкти нерухомого майна,

які в установленому порядку переведені з житлових у нежитлові і

навпаки;

 

9) в інших випадках, встановлених законом.

 

2. Свідоцтво про право власності на нерухоме майно

підписується державним реєстратором прав і засвідчується печаткою.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а копия кадастрового плана, который на обороте гос.акта не годится?

Я вот тоже об этом подумал.

Нужно выяснить.

По идее, на обороте ГосАкта есть план земельного участка, указаны соседи, и указан кадастровый номер.

 

Нужно найти именно нормативное разъяснение, чтобы самим не гадать.)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В общем, как ни пытался "сачкануть", пришлось лезть в Закон.

 

Таки на вновь построенный дом "Свидотство" выдать обязаны.

Плюс выдержка из госреестра.

 

Розділ IV

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ

ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ

 

Стаття 15. Порядок проведення державної реєстрації прав та їх

обтяжень

 

1. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в

такому порядку:

 

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для

державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

 

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в

державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви

про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

 

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх

обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

 

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

 

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у

випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

 

6) надання витягів з Державного реєстру прав про

зареєстровані права та/або їх обтяження.

 

Статью 18 я приводил в предыдущем посте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чем дальше, тем интересней.

 

Вот в этом пункте для регистрации вновь построенного дома требуют:

 

Вот перечень документов для регистрации вновь построенного дома.

 

Тут присутствует еще заверенная (видимо, нотариально) копия кадастрового плана земельного участка.

Откуда Вы вырезали цитату? Вот свежая:

46. Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв'язку з набуттям права власності на новозбудовані чи реконструйовані об'єкти нерухомого майна заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 28, 29 і 31 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав:

документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку (крім випадків реконструкції квартири, житлового або нежитлового приміщення);

{Абзац другий пункту 46 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер);

{Пункт 46 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

 

И еще полезная информация :

7. Для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові заяву про державну реєстрацію, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.

{Абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

Заява про державну реєстрацію подається щодо кожного об'єкта нерухомого майна окремо.

У разі коли виникнення, перехід або припинення права власності на житловий будинок, будівлю або споруду відбувається одночасно з виникненням, переходом або припиненням у відповідної заінтересованої особи речових прав на земельну ділянку, на якій вони розташовані, подається одна заява про державну реєстрацію щодо таких об’єктів.

{Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

Это цитаты из "Порядка гос.регистрации прав на недвижимое имущество ...", действующая редакция.

Змінено користувачем djordj
добавила
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Откуда Вы вырезали цитату?

Вырезал с сайта "кретинов" под названием Державна Реєстрацийна Служба України.)))

Вот текст

(ссылка устарела)

 

Сегодня начал изучение вопроса с их сайта, и только потом перешел на документы с сайта Верховной Рады.

 

Как еще можно назвать гос.службу, у которой на сайте висит дезинформация?

У меня кроме слов "кретины", другого нет.)))

 

Текст Постановы изменен еще в ноябре 2012 года.)))

Вот это цена информации от гос.чиновников.

 

Да, на сайте Верховной рады этот пункт Постановы звучит как раз логично, как и должно быть.

 

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-%D0%BF/page2

 

46. Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв'язку з набуттям права власності на новозбудовані чи реконструйовані об'єкти нерухомого майна заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 28, 29 і 31 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав:

документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку (крім випадків реконструкції квартири, житлового або нежитлового приміщення);

{Абзац другий пункту 46 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер);

{Пункт 46 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Справка( распоряжение рда) о присвоении почтового адреса была всегда,если раньше на участке не было строений или обьединение двух участков...кадастровый план обычная копия, а не нотариальная. То что забирают все оригиналы это наверно такая региональная особенность)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

 

Добавлено через 2 минуты

 

Вам выдали картку?

 

Картка ушла в папке с оригиналами.На вопрос -Зачем так дофига бумаг? ответ был прост -Неволнуйтесь все оригиналы получите назад они нам не нужны. Судя по поведению приемщика доков сложилось впечетление что они и сами не знают что брать что оставлять.Такие справки попросил от председ. СК что никто и понятия не имеет о их существовании,хорошо что печать у нее в кармане,наклепал чистогана,а вечером придумывал и распичатывал. :fool:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Справка( распоряжение рда) о присвоении почтового адреса была всегда,если раньше на участке не было строений или обьединение двух участков...кадастровый план обычная копия, а не нотариальная. То что забирают все оригиналы это наверно такая региональная особенность)

При чем тут "региональные особенности"?

Вы все сегодняшние посты в этой теме прочитали?

 

Специально картка придумана, чтобы в ней отмечать, кто и когда принял документы, и кто и когда получил их назад.

 

Вы думаете, что это копии друг другу "под подпись" передают?)))

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-%D0%BF/page

 

10. Заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита

 

Обратите внимание, что в этом пункте копии указаны отдельно.

То есть, подразумеваются и оригиналы, и копии.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...