Активність
- Остання година
-
Краще? Вам возможно. Зарплата на большинстве заводов Житомира на 2011-12 200-300 долларов. Продавцы 150-200,учительница начальных классов меньше 200. Даже в Киеве большинство зарплат 400-500 долларов при Яныке.
- Вчора
-
Я думав, ви знаєте класику:) Don't raise your kids, raise yourself — they'll follow your example, not your advice
-
Чи потрібен додатковий автоматичний вимикач на лінію глибинного насосу в криниці, якщо провід заведений в приміщення і насос включаєтсья в розетку, на якій вже є свій АВ? Січення від насосу до розетки 3х2.5, від розетки до щитка також 3х2.5. Якщо потрібен, то якого номіналу? Насос здаєтсья 1.1 чи 1.2 кВт. Єдине що січення проводу самого насосу здаєтсья 3х0.75 чи 3х1.
-
Питання по тій же темі - покриття для дерева. Нещодавно робив гойдалку з бруса, вже готова, покрита Імпрегнат Vidaron в кольорі королівський палісандр. В цільому просочення нормальне, але дуже рідке і якщо не помітити потьоків, то вони так і засохнуть. Наносив по інструкції. На малих деталях це ще можна проконтролювати, а на великих можна не помітити. Що і сталося на гойдалці, на одній зі стійок не помітив потьок в одному місці, побачив аж коли все висохло і збирав конструкцію. Ну то таке. Питання в іншому, яке покриття для дерева саме просте і не вибагливе, якщо щось піде не так або ж не потребує раз в рік-два поновлюватися? Наприклад ті ж потьоки. Фарбу чи щось схоже треба або ще один шар покривати, або повністю знімати покриття і заново покривати. Щось по типу олія / олія з воском взагалі без проблем, якесь проблемне місце можна поверх покрити і нічого не буде помітно. Також фарби чи аналогічні покриття можуть відшаруватися/потріскати, і втратити свій початковий вид, а ті ж олії таким не страждають і заодно не приховують природню структуру дерева. Минулого року робив для дочки столик, покрив якоюсь лазуррю, безбарвною. Наче нічого не сталося за рік, стояв і під дощем, і на сонці, але саме покриття глянцеве, аж блистить, не дуже таке подобається. --- Планується робити бесідку/терасу (фактично просто обшити наявний навіс на задньому дворі) і як згадував раніше, хочу там дерев'яні жалюзі. Планую таки попробувати варіант з обпалюванням деревини (сосни). Хоча дошки вже три місяці сохнуть, так що вже не свіжоспил. На даний час демонтовував стовпчики навісу, які простояли напевно років 10-11 і не були нічим покриті (здається тільки вогне-біо захист чи щось таке), так і стояло чисте дерево. Тільки знизу чимось додатково покрито, переробом чи що... Нічого критичного з ними за цей час не сталося, хіба що зовнішній вигляд як у незахищеного дерева. Але зішліфував це все, потім добряче обпалив, почистив щіткою, змив водою і на вигляд як та гойдалка покрита Vidaron в кольорі королівський палісандр 🤣 Постав дві деталі поруч і майже не помітно де обпалене дерево, а де покрито відароном. В цілому вигладає гарно, захищає і додатково висушує деревину, що має зменшити ризик скручування/зсихання і тд. Зверху планую додатково покрити прозорою лляною олією з воском. Але з обпаленого дерева не вийде зробити світлі відтінки, щось по типу як натуральна сосна, дуб. Хіба що обпалювати легше, або після обпалювання трохи шліфувати, щоб проявити природній колір деревини.
-
Небольшой ГБ дом в маленьком селе под Киевом
ЯД відповів у розділі Як ми будуємо будинки і робимо ремонти
3 года)) А кажется что лет 5 уже прошло -
Там де вікно він точно не потрібен. Ця стіна фактично без навантаження. Я там щоб зверху точно не було навантаження і стойки не ставив. Там буде просто склопакет вставлений (таке собі модне безрамне скління)) ). А ось там де двері, признаю, це мій конструктивний провтик. Проектував проєми під існуючі металопластикові двері, тож розміри фіксовані. Сподіваюсь що метал в каркасі конструкції візьме на себе потенційне навантаження від даху. Але я щє подумаю як усилити ці проєми
-
меседж гідний рудого кота п'ятижонця
-
"Кожен модуль герметичний і похований під землею, і може працювати до 10 років без необхідності підзарядки або постійної присутності персоналу." Спробуйте порівняти з дизель-генератором на 1000 кВА, який живить 200 квартир в умовах війни. З витратою палива десь 150-200 літрів палива на годину і який потребує постійної присутності дизелиста та частого регулярного обслуговування... Ситий голодного не розуміє... ніколи.
-
Тобто енергетична потужність цього реактора менше потужності одного пістолета однієї колонки на заправці ) Це прорив, однозначно ))
-
Тоді війна готувалась -- роззброєння України йшло, аж гай шумів...
-
просто факт. як можна заперечувати, що тоді дійсно жилось краще і економічно і війни не було?
-
Та вали вже до свого януковича, на росію, -- та скигли там.
-
наші ж українчики хотіли авто по 200-500 доларів. заради цього автомайдан цілий зібрали. євробляхи гнали як гівн .. а при Янику можна було за рік заробити на хороше авто. хто працював.
-
так в цьому реченні сказано, що авто ЗАРЯДЖАЄТЬСЯ за 5 хвилин на стільки, що вистачить на 400 км ходу.
-
ДП «НАЕК «Енергоатом» та американська компанія Holtec International зробили ще один крок у поглибленні співпраці, уклавши угоду щодо розгортання передових малих модульних реакторів SMR-160 в Україні. Документ у присутності міністра енергетики України Германа Галущенка підписали керівники компаній – президент Енергоатому Петро Котін та генеральний директор компанії Holtec International Кріс Сінгх (в режимі онлайн). Очільник Міненерго зазначив, що спорудження в Україні малих модульних реакторів сприятиме зміцненню енергетичної безпеки держави, дозволить замінити зруйновані російськими атаками теплоенергетичні потужності та досягнути цілей декарбонізації. «У наших планах повне заміщення теплової генерації. Найкращий спосіб замінити вугілля – це малі модульні реактори. ММР – потужна технологія, яка також дозволить нам децентралізувати генерацію», - підкреслив Герман Галущенко. Він наголосив, що Україна має значний кадровий та виробничо-технічний потенціал для розвитку провідних атомних технологій і докладатиме максимум зусиль для витіснення зі світового ринку російської атомної галузі. «Малі модульні реактори – це високі технології майбутнього. І підписаний сьогодні документ вчергове підтверджує наш величезний потенціал - провідних фахівців та виробничо-технічні можливості для впровадження і розвитку цього напрямку атомної генерації», - резюмував Герман Галущенко. mev.gov.ua/novyna/v-ukrayini-buduvatymut-mali-modulni-reaktory-enerhoatom-i-amerykanska-kompaniya-holtec
-
Дешевих авто ярких?
-
Поки японці збираються "живити цілі міста", китайцям цього вистачить всього лише на 400 км запасу ходу одного недомобіля ) Super e-Platform is the world’s first electric car capable of peak charging at Megawatt speeds, or 1000kW, making it capable of adding two kilometres of charge every second, or 400km in five minutes. У японців це вже було, двічі...
-
Келог звалив? чого це в пятницю атака
-
це буде вже 30 років від початку курсу? і яка ціна цього курсу? ідеалізували ЄС, люди думають там халява. До сих пір не має дешевих авто, за якими Автомайдан скакав. І толку. Велика Британія вийшла і не шкодуує. Зато нам дуже треба .. одні квоти. Лише поляки чого варті. Суспільство України звикло, що нам всі щось винні. Треба змінюватись..
-
Японці молодці. а у нас переспектива ядерки трошки інша.
-
ну це авторитет всія України. корєш потужного.
-
Хуй вони можуть. Могли б, то продемонстрували б.