Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. Тут за козака переймались .... Путин официально освободил Козака от должности замруководителя администрации президента РФ.
  3. Сьогодні
  4. Можливо я зарано радію, але скоро кінець сезону, насос буде від'єднано і вода злита. Весною приєднаю заново і вже в наступному році я точно взнаю як все працює і наскільки довго. У мене ще є другий колодязь, в якому вода знаходиться на глибині 20 метрів. І її там десь півтора метра. То може дійдуть руки по схемі Пропеллера встановити насос на ЕППС і спустити вниз на воду. Бо є другий поверхневий насос, який наразі без діла простаює. Але 20 метрів є 20 метрів. Чи займатись цим не знаю. Все б вирішило буріння свердловини на 70 метрів, але це зовсім інші гроші.
  5. по памяти не вспомню где, но в теме по Дея @volomotoподсказывал где, и вроде даже вы участвовали в обсуждении, я еще скрины выкладывал что оно работает во всех режимах
  6. У нас для машины купленной в житомирской обл, а ставишь на учет в одесской, так же растаможки нет. Посему не понимаю почему бы не согласится, что растаможка, если купил в Молдове и хочешь растаможить в Испании, есть и она не маленькая. Оно то понятно, что зрады много не бывает, но растаможка все же, есть во многих странах . И потому лучше искать ущемление со зрадой в другом месте украинских реалий, найти не сложно.
  7. навіщо ? краще вже Махабхарата - про генгбенг Драупаді з братами Пандавами
  8. Це на жаль не завжди допомогає. В мене як виявилось пошкодилась прокладка в американці. Вставив нову і теж кілька днів радів несамовито, що все працює як треба. Але потім раптом при відкритті вуличного крану тиск води став на око біля 0,8-1 бара, хоча реле дозволяє насосу як мінімум вдвічі більший. Такий тиск навіть не підіймає штанги в форсунках автополиву. І що тепер винно в цьому вже зовсім незрозуміло. Бо насос качає - декілька відер наповнив, але чомусь не виходить на рабочий режим. І в сервіс такий насос не відвести, бо навіть я його легко запущу на потрібному рівні...
  9. в оригинале конечно иначе какой смысл
  10. Не впевнений. Я не пам'ятаю де вона там повинна стояти. Якщо стояла при заводських налаштуваннях, то я точно не вимикав.
  11. В оригіналі? 😉 Чи в перекладі?
  12. А галочка стоит что бы из сети брал равномерно? Мне правда она не помогает, так как сеть просажена еще до трансформатора, не то что бы я ее просаживал или соседи, а еще на 10ке
  13. Можно ще по модному, спец-сіліконом заповнити, якщо це не передбачається обслуговування, типу такого (перше що наггулив) siloplast.prom.ua/ua/p2203404542-silikon-dlya-germetizatsiyi.html
  14. РКН не спрацьовують, бо мережа в мене не погана, а ось інвертор іноді відрубає мережу. Наприклад коли заряджається автівка по однієї фазі (і відчутно просаджує її скажемо з 230 до 200) і працює електрокотел на всю потужність, то трапляється через різницю напруги по фазах більшу за максимально допустиму інвертор це все припиняє на пару хвилин.
  15. В тому то і справа, що користувався я тим за два літа зовсім мало через забудьковість та іноді дуже теплі ночі. Дуже не хочу везти ПВУ в сервіс не стільки через можливо неочікувано вартість ремонту, а саме через побоювання, що вона там лежатиме тижнями.
  16. двигуни захищені тими модулями, з ладу можуть вийти тільки редуктори, а це не швидко.
  17. Гадаю у пана Дея налаштована таким чином, що при піднятті напруги через експорт інвертор знижує віддачу, тим самим не дозволяючи перейти через раніше визначений поріг напруги
  18. А часто вообще срабатывает? У вас вроде три отдельных? Интересно как у тех у кого стоит трехфазный, настроен ли там перекос?
  19. А який альтернативний варіант? Це в Києві РКН під пломбою не вимагають при ЗТ, а в регіоні пана volomoto як і в моєму без цього ЗТ не оформити. В мене окремий бокс з РКН встановлений і опломбований в будинку, але так само якщо зубр раптом зіпсується, то сидітиму без електрики з мережі до приїзду представників РЕСу.
  20. Всім дуже дякую. У неділю були проведені роботи з трубою, сьогодні (у четвер) поїхав перевірити чи запуститься насос і він запустився. Раніш навіть у вівторок не запускався, тобто прогрес точно є. Оскільки я буваю там тільки на вихідних, то мені достатньо, щоб насос тримав неділю. Думаю тепер він буде тримати. Що ж було зроблено? Всі старі деталі були замінено і всі з'єднання перепаковано. Старі ПНД фітінги замінені на Unidelta, в старих фітінгах Unidelta було замінено гумове кільце (вони продаються окремо), ПНД фітінги збирались як дехто каже на ютюбі - вставляємо до упора трубу, потім на 5 мм виймаємо і закручуємо. Ну так робив просто через те, щоб щось змінити. Бо раніш вставляв до упора і не працювало. Різьбові ж зєднання (це зворотній клапан до муфти і муфта до насоса) збирав як радив Сергей 31 - фумка скручувалась в нитку, потім наматувалась в кожну різьбову канавку. А далі вже розправлена фумка наматувалась "як звичайно". Коли все було зібрано, труба була повішена на дерево, наповнена водою, витерта насухо і провисіла декілька годин - ніде ніяких крапель не знайдено. Ну і після цього труба спущена в колодязь і підключена до насоса. Довжина вертикальної ділянки труби 8 метрів. Обійшлося без додаткових зворотних клапанів, без кранів, без перестановки компонентів. Схиляюсь до того, що скоріш за все допомогла більш якісна паковка з'єднань, зокрема скручування фумки в нитку. Бо на мій погляд в ПНД фітінгах важко щось зробити не так. То ж хто доливає воду, можливо є сенс перепакувати з'єднання. У мене ще був варіант купити Permatex Thread Sealant, який радив Сергей 31, (250 грн за найменший об'єм), але не хотілось чекати доки він застигне. Обійшлося і без нього. Опресовщик хоча і є у сусіда, але сусід у відрядженні і на цих вихідних взяти не вдалося. Обійшлося також без нього. Герметичності, схоже, вдялося досягти! Ще раз всім дякую 👍
  21. То як реле під пломбами гавкне, то будуть сидіти без світла тиждень. Поки з РЕС люди подумають собі прийти і пломби зрізати, щоб його замінити була можливість)
  22. Заміряв вихідну напругу на одному з модулів. В стані On 16,4v, а в стані OFF неочікувані 15,4v. Хіба так має бути? Так, так має бути, бо керування зміною полярності. І полярність змінюється. Невже одразу 2 двигуни вилетіли?(( upd: та ні, як би ви тоді керували заслінкою з кінконі?) Поки ви відповісте я тут напридумую теорій))) я такий)))
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...