Активність
- Остання година
-
Посмотрите ДБН У вас должно быть НЕ меньше (тем более если это не самострой, а компания строит) А все что выше - это надо смотреть на стоимость
-
вчергове підтверджує що хто не хоче - той не служить. це вам не кацапстан де тоталітаризм і розстріл на місці.
-
повільний ШІМ працює з довгими періодами, для ТЕНа можна поставити 10 секунд. Майже без перешкод. PID дозволяє керувати точно і на випередження.
-
Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором
TaurosRMK відповів у розділі Вентиляція та кондиціонування
Та я і зараз використовую PID, тільки з SSR 4-20 мА. Але як PID буде працювати зі звичайним SSR 3-32VDC. Чи то без різниці яке там реле буде, хоть просте NO/NC, просто буде вмикатися на певні періоди, щоб в результаті підтримувати потрібну температуру? -
Ще раз - дві однакові автівки з ВВБ різной хімії. На ліферах коштує дорожче за NMC. Не навпаки. Багато хто по автогрупах свідомо обирає наприклад BYD на ліферах, хоча зовні всі їх моделі суто китайщіна що зовні що всередині. Тобто людина каже, що так зовнішність так собі, але я готовий з цим зміритися, бо хочу безпроблемну ВВБ. Вище був аргумент про швидкість. З власного досвіду - однокласники від BYD (ліфер) зі старту роблять мене (NMC.) Про економію стосовно електричек для українців звучить смішно. Це може мати значення для людини, що заряджається виключно на комерційних швидких зарядках. Думаю таких у нас не багато. Принаймні в моїй групі 90-95% заряджаються вдома/в гаражі або за нічним тарифом або взагалі від СЕС. Тобто витрати майже нульові.
-
Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором
TaurosRMK відповів у розділі Вентиляція та кондиціонування
Та програмна частина це інше питання, питання в тому чи буде на виході такий же ефект. Наприклад якщо потрібно підігріти тільки на 1-2С, то немає сенсу вмикати нагрівач на повну, якраз тут PID і 0-10В чудово працює. -
esphome.io/components/output/slow_pwm/ тільки реле твердотільне, звичайне esphome.io/components/climate/pid/
-
Выяснил за знакомого, которого мобилизовали в 57. Короче на блокпосту ехал машиной, без задней мысли показал документы. Оказалось что у него по ТЦК есть проблемки по розыску. Ему видно жаба подзадавила платить 17000, ну и обьяснили ему о следующих штрафных делах. Типа , попал в фокус, комфортных перемещений уже не будет, пынять будут постоянно, йдить дядьку кращэ послужить, в штурмовики вас же не беруть. Он прикинул расклад и согласился. В принципе добровольно.
-
Ось би мені за чимось понаглядати. 🙄
-
так, можна. як - не скажу, я не програмер
-
https://www.facebook.com/share/r/17n21oV9y7/?mibextid=wwXIfr
-
Тут то набу і згодилося )
-
як обрати акумулятори до інвертору
SantehnikPPR100 відповів у розділі Електрика, Освітлення, Генератори
Я теж так вмію. Ще більш відомий виробник! -
можна почитати положення про ті Наглядові Ради. У них повноважень як у депутатів-опозиціонерів. Але зарплати і броня стабільні, щоб не хотілося рота відкривати. Все одно схеми операційно йдуть через начхальничків відділів, які там десятки Наглядових рад пересиділи за будь якої влади. З зарплатами 8000 грн і Ролексами на кожній руці і нозі.
-
Ухилянт року! Однозначно
-
Гелікоптер надав особисто Буданов, ще й прикриттям спецназу ГУР.
-
так а оті всі персонажі у наглядових радах таки для чого? і мова якби про деравні енергетичні компанії, а не про фламінги. чи то каша в голові?
- Сьогодні
-
Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором
TaurosRMK відповів у розділі Вентиляція та кондиціонування
Наразі використовую такі SSR регулятори напруги для нагрівачів у вентиляції. Все ніби нічого, плане керування 0-10В, PID працює чудово, підтримка стабільної температури. Але зворотня сторона це шуми і перешкоди, і ніби на перший погляд серйозних проблем не помічено, працює більше року, але інколи датчик відвалиться, інколи ESP перезавантажиться, і чомусь останні місяці цього стало більше. Хоча якщо не дивитися логи системи, то все ок. Думаю про невеликий апгрейд системи керування, будуть деякі зміни і прийдеться змінити SSR бо не буде сигналу керування 4-20мА, а все перейде на 0-10В. Тут або SSR замінити, або купити регулятор 4-20мА, що плюс-мінус те саме по ціні. Але подумав чи не відмовитися від таких SSR з плавним керуванням на користь SSR Zero-Cross, вони ж наче не створюють таких шумів і перешкод? Припустимо що не створюють і можна перейти на них, але там сигнал керування AC або DC, ну логічно вибрати 3-32VDC для системи. Але основне питання чи можна з таким керуванням добитися такого ж плавного регулювання нагріву? Тут також знадобляться якісь мосфети, щоб не клацати реле постійно. Але більше цікавить чи можна тут налаштувати PID чи щось схоже, щоб нагрівач грів рівно стільки, скільки треба для підтримання температури? -
яка цікава тема
