Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. Звизда атому в такому випадку. 😎
  3. Вы видели сколько новых автомобилей тупо гниют на площадках и их даже не пытаются продать со скидкой - а аккумуляторы нашли своего покупателя и он рад, не ? Что не так?
  4. Придбав ділянку з цокольним поверхом 9.8 на 9 м, з метою будівництва каркасного будинку в 1 поверх. Будувати планую самостійно (тесть + родичі, друзі). Бюджет обмежений. Цоколь викладений з бетонних блоків з елементами буту, перекритий плитами пк зверху залита монолітна армована плита (з метою вирівняти поверхню, був перепад по рівню). В процесі підготовки ділянки та фундаменту зрозумів, що 1 поверху може бутт замало. площа будинку виходить орієнтовно 75 м кв і не вдається вмістити все що хочеться мати (3 спальні кімнати, кухня вітальня, санузел, тех приміщення та тамбур). Тому почав думати будувати 2 поверхи, але принципово не хочу каркас в 2 поверхи. Враховуючи, що фундамент з бетонних блоків маю можливість будувати з повнотілої цегли в 1 цеглу та робити перекриття між поверхами з плит пк. Тобто технічно можу будувати "важкий" будинок. Враховуючи це маю дилему: Пробувати вміщати все в 1 поверх і робити каркас - швидкість і вартість значно менша + є певна кількість матеріалів закуплена саме для каркасу і є всі шанси своїми силами за рік - півтора заїхати. Чи все ж починати будувати цегляний. Попередньо вартість збільшується суттєво через появи мокрих процесів + з'являється необхідність додаткового обладнання та працівників. Так як ділянка за місто то навіть доставка матеріалів додатково додає 10% до матеріалів. З каркасом ситуація простіша так як матеріали є змога взяти по місцю або привезти своїм транспортом. Тривалість відповідно теж збільшиться через більший бюджет та елементарно довгі терміни будівництва (кладка, армопояса, перекриття, мокрі процеси, утеплення, фасад). Але в 2 варіанті на виході буде більш комфортний будинок (як в плані площі, так і в плані експлуатації як будинок для постійного проживання). Однак це може затягнутися на років 2-4. Буду дуже вдячний за пораду, як вчинити в цій ситуації.
  5. Сьогодні
  6. не всі сьогодні зможуть спокійно спати. добраніч!
  7. правильно , бизнес . Вон Енекст тоже аналогичные сборки продает , но у Енекста аккумулятор раза в 2 дороже , чем на Нконе . Тот же Енекст ставит шкафы для светофоров , благодаря чему светофоры у нас работают . То есть есть целый " парк " ячеек в регулярной работе , а когда они немного износятся - куда уставшие ячейки пустят ? Енекс ведь и ячейки продает и аккумуляторы собирает из каких то ячеек и продает . А не пойдут ли подуставшие ячейки с "парка " в сборку и в перепродажу ? как знать . но бизнес - это получение прибыли с вложенных средств , как не крути , а не вот это вот : деньги вложили , хранили , деньги за аренлу склала платили , чтоб потом через пару лет выкинуть в продажу на распродажу
  8. Смарагдові світлофори! 😉
  9. зачем код перебивать ? нкон честно писал , что они старые , два года где то типа валялись или хранились или юзализь , кто ж знает что там делали два года с ячейками до поступления в продажу на Нконе по распродажной цене , то есть код трогать не надо , а вот насчет термоусадки - на Нконе норма , когда ячейки завернуты по -разному , то один шов с одного боку , то два шва с разных боков
  10. так а там ячейки внутри или пакеты в нконовских готовых lifepo4 аккумуляторах ?
  11. Ну вы бы делали, даже если бы это вам в убыток было. Только потому что так можно. А через неделю - месяц исчезнуть, чтобы не нашли. Бизнес) Нкону это нафиг не надо, они не вчера и не в 22 году начали акумами торговать
  12. Может авторитет на рынке? Это целый процесс - замена термоусадки, пластиковой крышки , шлифовка контактных площадок, перебивка qr - всерьез думаете , что нкон этим занимается(?!)
  13. Завод в Шеньжене, говорят - "наш завод" Он такой их... Завтра эти же китайцы оденут футболки redodo и будут другие наклейки клеить на такие же аккумуляторы. Ни чем оно не отличается от всего остального китайского барахла.
  14. так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения .
  15. а кто им собирает батареи под своим брендом ? разве это не их сборка ?
  16. в документации есть рекомендация производителя о шести месяцах . в условиях , когда ячейки разлетаются , как горячие пирожки , Вы действительно думаете , что кто то заморозил деньги , чтоб вложиться в ячейки и просто хранить их где то зачем то , да еще аренду за склад платил , и не пользовался ими ? что мешает их поюзать , потом продать ?
  17. а разве нельзя пару лет поюзать ячейки , потом продать их повторно , типа как новые ? что мешает продавать юзанные , как новые ?
  18. десь писали в новинах що набу вже знайшли зрадницю... Ой матка боска! Це зайвий раз свідчить за вашу "обізнаність".
  19. Пробудження не відбулося": Милованов заявив, що йде з наглядової ради Енергоатому він про яке пробудження?
  20. десь писали в новинах що набу вже знайшли зрадницю...
  21. Той хто прослуховує набу. Можливості і повноваження має тільки одна служба. І це не буданівці ) Який гарний жабогадюкінг
  22. Той хто дав команду прослуховувати НАБУ, я так думаю
  23. при обігріві витрати йдуть на обігрів салону і батареї. у id тепловий насос задіяний тільки на обігріві салону. якщо порівняти з будинком, то половину будинку обігріваеться ТН, половина звичайним теном. відповідно ефективність суттево нижче, ніж якби ТН обігрівав весь будинок. в для id з його урізаним ТН дійсно від нього ефекту небагато. чому ТН не дає такого прям ефекту в авто? тому що в авто все таки є інші витрати, їзда, тощо. якщо цікаво то ТН byd www.guchen-eac.com/ru/who/news/byd-electric-vehicle-heat-pump-air-conditioning-technology.html
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...