Строим Дом

Партнер раздела: Ромотоп
Перезагрузить страницу

Прошу помощи - жена заставляет ставить камин

Ответ
 
Опции темы
Старый 08.05.2016, 21:59   #1
ви-рус
Форумчанин
 
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 258
Вы сказали Спасибо: 315
Поблагодарили 117 раз(а) в 58 сообщениях
По умолчанию Прошу помощи - жена заставляет ставить камин

За основу камина хочу взять топку с водяным контуром. Задача в том, чтобы впихнуть его в комнату-студию размером 11мХ4,5 м. Камин изначально не проектировался, дом (одноетажный с мансардой), находиться на стадии штукатурка-разводка отопления. А так как крышу облом дырявить для дымохода, решил поставить камин у наружной стены, чтобы дымоход прошел только через свес крыши. А дальше прошу помощи коллективного разума.
Местом установки камина выбрал место, где раньше было окно (кстати никому не нужно новое хорошее двукамерное окно?) Итак есть проем 1,6мХ1,0м. в кирпичной двухрядной стене, между рядами пустота 10см. Думаю один ряд кирпича заложить( изначально ряд был в полкирпича, закладывать буду в кирпич), а второй разобрать до пола. Итого получить ниша 15 см. Думаю утопить топку, чтобы меньше моргала. Так можно?
Теперь о подиуме для топки. Какой высоты его выстраивать? Можно ли его завязывать с фундаментом и как дальше поступить с дымоходом: черный металл, нержавейка или...? Свес крыши 60 см + водосточка - обойти не получиться, прийдеться дырявить. Как и чем лучше? Я думал черным металлом внутри, а снаружи ( 30 см от потолка 1-го этажа) перейти на нержавейку. Если в чем-то ошибаюсь, исправьте меня пожалуйста.
Да, и почему, собственно, водяная топка. На мансарде будут батареи, думал стояк завести прямо в них, так как горячая вода поднимается вверх, получиться типа защита от закипания...
Ну как-то так. буду рад любым советам.
ви-рус вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 08.05.2016, 23:20   #2
Sheridan
Опытный форумчанин
Аватар для Sheridan
 
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 704
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 567 раз(а) в 331 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Думаю утопить топку, чтобы меньше моргала. Так можно?
Можна, але слід подбати про ізоляцію топки від цієї стіни.
Цитата:
Теперь о подиуме для топки. Какой высоты его выстраивать? Можно ли его завязывать с фундаментом
Зав'язка і потреба залежать від того, яка підлога: якщо бетон та плитка - подіум не потрібен. Зазвичай висоту подіуму приймають від 0 до 6см.
Цитата:
как дальше поступить с дымоходом: черный металл, нержавейка или...?
Моя порада - зовнішня нержавіюча. Висоту слід визначати з проекту та розміщення будинку.
Цитата:
вес крыши 60 см + водосточка - обойти не получиться, прийдеться дырявить. Как и чем лучше? Я думал черным металлом внутри, а снаружи ( 30 см от потолка 1-го этажа) перейти на нержавейку.
Все нержавійкою якось простіше. А дірявити - погана ідея. Просто встановити мачту на 70см від стіни. Завтра сфотаю, як у нас.
Цитата:
Да, и почему, собственно, водяная топка. На мансарде будут батареи, думал стояк завести прямо в них, так как горячая вода поднимается вверх, получиться типа защита от закипания...
Яка кількість та потужність радіаторів? Чи вони вже встановлені для гравітаційної роботи?
Sheridan вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо Sheridan за это полезное сообщение:
ви-рус (09.05.2016)
Старый 09.05.2016, 06:31   #3
Татьяна5
Moderator
Аватар для Татьяна5
 
Регистрация: 13.06.2007
Адрес: Киев-Малютянка
Пол: Женский
Сообщений: 38,794
Вы сказали Спасибо: 25,815
Поблагодарили 42,081 раз(а) в 14,961 сообщениях
По умолчанию

А покрытие кровли из какого материала?
Татьяна5 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 09.05.2016, 07:01   #4
irina1969
Moderator
Аватар для irina1969
 
Регистрация: 27.02.2011
Адрес: Киев - Гостомель
Пол: Женский
Сообщений: 9,708
Вы сказали Спасибо: 17,027
Поблагодарили 12,109 раз(а) в 4,783 сообщениях
Отправить сообщение для irina1969 с помощью AIM
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Sheridan Посмотреть сообщение

Все нержавійкою якось простіше. А дірявити - погана ідея. Просто встановити мачту на 70см від стіни. Завтра сфотаю, як у нас.
сфоткайте плз, у меня подобная байда намечается т.к тоже изначально не планировала дырявить крышу( ЦПЧ), а теперь нужно изворачиваться...и еще, можно потом мачту с нержавейкой облагородить как на картинках ?
Миниатюры
внеш дым.jpg   внеш дымоход.jpg  
irina1969 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 09.05.2016, 10:48   #5
mojo_man
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 03.09.2014
Пол: Мужской
Сообщений: 72
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
По умолчанию

Начинать надо с самой топки. Далее, если ее вес небольшой (до 150 кг) то никакого фундамента не надо. Просто на плитку станет легко (если топка на подставке)
Утопить можно в нишу, но будет не очень комфортно и удобно вести коммуникации (если там топка впритык будет с нишей). Ну и сама топка она тоже греет прилично, так что отвод тепла от нее в дом это как бы и правильно. Т.е за топкой изоляция стены желательна.
Про доп насос около топки тоже надо бы подумать и поставить..
По поводу трубы. Я за нержав на полной длине. по наружке только с утеплением (т.е двойная).
mojo_man вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 09.05.2016, 11:07   #6
ви-рус
Форумчанин
 
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 258
Вы сказали Спасибо: 315
Поблагодарили 117 раз(а) в 58 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Sheridan Посмотреть сообщение
Можна, але слід подбати про ізоляцію топки від цієї стіни.
Ізолювати - це як? Гіпсокартон, вата? Зовні будинок утеплений пінопластом. Топка, припустимо, 60 см. А пройом - 1 м. Виходить по боках лишаеться по 20 см. Цього вистачить?
Цитата:
Сообщение от Sheridan Посмотреть сообщение
Яка кількість та потужність радіаторів? Чи вони вже встановлені для гравітаційної роботи?
Зверху 1,2-метрові сталеві радіатори. Можу поставити чугун зверху над котлом. Допдвигун планую ставити обов*язково.
Цитата:
Сообщение от Татьяна5 Посмотреть сообщение
А покрытие кровли из какого материала?
Битумка
ви-рус вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 09.05.2016, 11:18   #7
Sheridan
Опытный форумчанин
Аватар для Sheridan
 
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 704
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 567 раз(а) в 331 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
сфоткайте плз, у меня подобная байда намечается т.к тоже изначально не планировала дырявить крышу( ЦПЧ), а теперь нужно изворачиваться...и еще, можно потом мачту с нержавейкой облагородить как на картинках ?
На картинках муровані димоходи, так не вийде.
Реальна рама виглядає десь так:
Нажмите, для показа скрытой информации

Вам доведеться визначитись, чи це приємливий для Вас вибір з точки зору естетики.
Переваги:
- вартість близько від половини до 2/3 від керамічного
- час монтажу один день
- вартість монтажу значно нижча
- не потребує додаткового фундаменту
- добре працює, має достатню продуктивність
- жодних проблем з конденсатом
- зручне чищення знизу
- швидкий демонтаж, сервіс
Недоліки:
- підходить не для всіх стилів фасадів, що практично не лікується
- слід пильно обирати матеріал димохода та неекономити на якості (хоча, хіба це стосується тільки нержавіючих?)

P.S. Я абсолютно нейтрально ставлюсь до матеріалу димоходу, у власному використанні є нержавіючі та керамічні, усі безпроблемні, тільки цегляний на верхів'ї почав трішки сипатись (бай зе вей зовні), а перший нержавіючий був зібраний зовнішній без трійника, що ніби ускладнює чистку, але регулярні пропалювання лікують цю проблему вже років 10. Баталії щодо матеріалу димохода будуть зменшуватись по мірі розвитку ринку і росту фаховості спеціалістів. Я впевнений, що з часом або цей форум помре, або модератори просто будуть карати за безсовісні срачі.
Миниатюры
IMAG0001[1].jpg  
Sheridan вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо Sheridan за это полезное сообщение:
irina1969 (09.05.2016)
Старый 09.05.2016, 11:32   #8
Sheridan
Опытный форумчанин
Аватар для Sheridan
 
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 704
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 567 раз(а) в 331 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Ізолювати - це як? Гіпсокартон, вата? Зовні будинок утеплений пінопластом. Топка, припустимо, 60 см. А пройом - 1 м. Виходить по боках лишаеться по 20 см. Цього вистачить?
Мінвата на топці та суперізол чи інший термостійкий ізолюючий матеріал на стіні.
Цитата:
Зверху 1,2-метрові сталеві радіатори. Можу поставити чугун зверху над котлом. Допдвигун планую ставити обов*язково.
Яка їхня кількість? Справа у тім, що топки з водяним клнтуром мають різні номінальні потужності, а реальна потужність суттєво коливається впродовж циклу горіння, тож необхідною є здатність радіаторів передати цю потужність приміщенню.
Наприклад, топка номілу 8кВт з одним склом:
Потужність випромінювання скла ~25%, тобто близько 2кВт, за ізоляції на випромінювання та повітряну конвекцію втрати складуть ще близько 1кВт, решта 5кВт йтимуть на радіатори.
Sheridan вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо Sheridan за это полезное сообщение:
vadimv (09.05.2016)
Старый 09.05.2016, 11:33   #9
irina1969
Moderator
Аватар для irina1969
 
Регистрация: 27.02.2011
Адрес: Киев - Гостомель
Пол: Женский
Сообщений: 9,708
Вы сказали Спасибо: 17,027
Поблагодарили 12,109 раз(а) в 4,783 сообщениях
Отправить сообщение для irina1969 с помощью AIM
По умолчанию

по-перше ,щиро дякую за фотки, так і планується зробиті на першому етапі, а потім зробити оздоблення перев"язующи димар ( мачту) з будинком
по- друге, срачу не бачу
по-третє, форум не помре
irina1969 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 09.05.2016, 14:24   #10
lech
Форумчанин
Аватар для lech
 
Регистрация: 24.06.2010
Адрес: Львов
Пол: Мужской
Сообщений: 242
Вы сказали Спасибо: 11
Поблагодарили 55 раз(а) в 49 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Ну как-то так. буду рад любым советам.
Добрий день! Щоб надати Вам необхідні консультації необхідно знати площу будинку та яка система опалення планується.
lech вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 10.05.2016, 08:31   #11
ви-рус
Форумчанин
 
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 258
Вы сказали Спасибо: 315
Поблагодарили 117 раз(а) в 58 сообщениях
По умолчанию

Починаю закипати.
По-перше, для всіх рекламодавців, хочу одразу зазначити, що топку я вирішив брати у Sheridanа, тому , вибачайте, але всі ваші пропозиції в лічку будуть зайвими.
По-друге. Так повітряна чи водяна? Розумію, що з водяною - ще той гемор, але ак опалити будинок повітряною топкою, якщо його площа 200 квадратів? Де ж все таки більше плюсів?
Так, повітряну поставити легше, але якість опалення гірша, так? Чи може все таки запрягтись та поставити водяну. Це все таки надійніше, як на на мене. І невідомо як складеться далі життя - можливо не буде грошей на газове опалення, треба мати надійний запасний варіант. Варіант з ТТ котлом - не розглядаю, адже не бачу сенсу уродувати будинок сотнею труб навкруги. І до речі, кажучи про повітряне опалення, і, дивлячись на свій салонний автомобільний повітряний фільтр, з жахом уявляю собі вентканал з кладовищем домашніх комах у ньому...

Цитата:
Сообщение от Sheridan Посмотреть сообщение
Яка їхня кількість?
На першому поверсі у мене тепла підлога + радіатори. Шість штук. На мансарді сім.
ви-рус вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо ви-рус за это полезное сообщение:
vadimv (10.05.2016)
Старый 10.05.2016, 08:42   #12
vadimv
Форумная легенда
Аватар для vadimv
 
Регистрация: 18.02.2012
Адрес: Сумы
Пол: Мужской
Сообщений: 22,524
Вы сказали Спасибо: 48,613
Поблагодарили 46,846 раз(а) в 15,153 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ви-рус Посмотреть сообщение
Починаю закипати.
Головне, щоб система не закипіла. Як плануєте це зробити?
vadimv на форуме   Ответить с цитированием Вверх
Старый 10.05.2016, 14:01   #13
Sheridan
Опытный форумчанин
Аватар для Sheridan
 
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 704
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 567 раз(а) в 331 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ви-рус Посмотреть сообщение
Починаю закипати.
По-перше, для всіх рекламодавців, хочу одразу зазначити, що топку я вирішив брати у Sheridanа, тому , вибачайте, але всі ваші пропозиції в лічку будуть зайвими.
По-друге. Так повітряна чи водяна? Розумію, що з водяною - ще той гемор, але ак опалити будинок повітряною топкою, якщо його площа 200 квадратів? Де ж все таки більше плюсів?
Так, повітряну поставити легше, але якість опалення гірша, так? Чи може все таки запрягтись та поставити водяну. Це все таки надійніше, як на на мене. І невідомо як складеться далі життя - можливо не буде грошей на газове опалення, треба мати надійний запасний варіант. Варіант з ТТ котлом - не розглядаю, адже не бачу сенсу уродувати будинок сотнею труб навкруги. І до речі, кажучи про повітряне опалення, і, дивлячись на свій салонний автомобільний повітряний фільтр, з жахом уявляю собі вентканал з кладовищем домашніх комах у ньому...
На першому поверсі у мене тепла підлога + радіатори. Шість штук. На мансарді сім.
Щодо теплоносія для опалення будинку, то для повноцінного опалення таки краща водяна топка. І Ви добре відмітили специфіку з брудом у повітряних каналах.
Якщо повернутися до теми під'єднання, то я так розумію, що є бажання опалити не тільки другий поверх, а й перший. Основна циркуляція буде здійснюватись у відкритій системі циркуляційним насосом, а у випадку перебоїв електропостачання, гравітаційно. Коли я запитував про радіатори, то мав на увазі детальну специфікацію "модель-потужність". З попередніх постів здогадуюсь, що радіатори вже під'єднані у гравітаційну, тож система розрахована на таку роботу, а якщо газом можна було опалити до комфортних температур, то каміном тим паче вдасться.
Sheridan вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 10.05.2016, 20:59   #14
ви-рус
Форумчанин
 
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 258
Вы сказали Спасибо: 315
Поблагодарили 117 раз(а) в 58 сообщениях
По умолчанию

Та ні, ґравітаційка була до перебудови. Потім переробив все на " щоб труби не торчали" тепер перероблюю на теплу підлогу + радіатори. А біда не приходить одна -любов моя захотіла ще й камін ...
ви-рус вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 10.05.2016, 21:19   #15
mojo_man
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 03.09.2014
Пол: Мужской
Сообщений: 72
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ви-рус Посмотреть сообщение
Та ні, ґравітаційка була до перебудови. Потім переробив все на " щоб труби не торчали" тепер перероблюю на теплу підлогу + радіатори. А біда не приходить одна -любов моя захотіла ще й камін ...
Про закипание на слушайте вообще) Бред полный. У меня 9Квт топка на 240 кв.м. Приезжайте покажу. Может держать дом в -20С в комнатах +16С. Не жарко, но не замерзнешь. Воздушка ацкий ацтой для отопления. красота и только. Камин с водянкой и типо красиво и греет. Но не тот КПД как котел на дровах, но зато эстетика и свои прочие бонусы. Хотя про КПД тут я бы и поспорил с практиками.. Теоретики идут в сад.

Ви-рис - ставьте водянку, пофиг какой марки, я не продавец котлов, главное сделать систему обвязки простой, продуманной и не дорогой. То, что есть на сайтах и у фирм всякий 90% вода, все гораздо проще.
О чем нужно подумать, так это об отключении электрики внезапно. Вот тут да, при работе камина с водянкой это не есть гуд.

Хотя... офф топ. Жена как то топила камин часа так 1.5.. а не был включен газовый котел (так клапан отопления в положении выкл, циркуляция в системе отсутствует ) топка была +87С, труба на выходе от камина в 0.5 метра +160С.
Вот как то так вот. Можно было надеяться на подрывкик, но до него дело не дошло.

Удачи!!
mojo_man вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 10.05.2016, 22:56   #16
Ded_M03ay
Форумчанин
 
Регистрация: 04.01.2012
Пол: Мужской
Сообщений: 306
Вы сказали Спасибо: 222
Поблагодарили 181 раз(а) в 130 сообщениях
Отправить сообщение для Ded_M03ay с помощью AIM
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от mojo_man Посмотреть сообщение
Но не тот КПД как котел на дровах, но зато эстетика и свои прочие бонусы. Хотя про КПД тут я бы и поспорил с практиками.. Теоретики идут в сад.
А чем КПД топки плохое? У меня например выше 160 градусов температура дымовых газов еще не разу не поднималась, так что ничем не хуже ТТ котла. Просто топочная камера у котла побольше, что несомненно плюс.
Ded_M03ay вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 10.05.2016, 23:47   #17
SON
Форумная легенда
 
Регистрация: 28.05.2009
Адрес: Украина
Пол: Мужской
Сообщений: 11,068
Вы сказали Спасибо: 6,042
Поблагодарили 6,565 раз(а) в 4,287 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от mojo_man Посмотреть сообщение
главное сделать систему обвязки простой, продуманной и не дорогой.
Обвязка водяной топки по уму выходит не дешевле обвязки ТТ-котла. Дружащие с головой монтажники зачастую не хотят связываться с водяной топкой.
SON вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 12.05.2016, 10:14   #18
ви-рус
Форумчанин
 
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 258
Вы сказали Спасибо: 315
Поблагодарили 117 раз(а) в 58 сообщениях
Smile

Дякую за участь у темі. Але хотів би отримати конкретні відповіді на такі запитання:
1. Якою повинна буди відстань від топки до задньої стінки. Якою повинна бути товщина ватної ізоляції на задній стінці. До речі, в сусідній темі написано, що ватою взагалі ізольовувати не можна, бо вона сплавляється від високих температур. Чи може я щось неправильно зрозумів?
Якою повинна бути відстань по боках та спереду топки? Чи можна покласти цеглу прямо на топку?
2. Вихід димаря пробивати одразу(бо в данний час закладаю віконний отвір), чи потім, при встановленні топки?
3. Якою повиннна бути відстань від стелі, чи натяжної стелі до димаря?
4. Топку закладати цеглою, а потім зашивати гіпсокартоном, чи можна одразу гіпсокартоном. Хочу зробити щось на кшталт такого півкола:
ви-рус вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 12.05.2016, 20:58   #19
mojo_man
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 03.09.2014
Пол: Мужской
Сообщений: 72
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ви-рус Посмотреть сообщение
Дякую за участь у темі. Але хотів би отримати конкретні відповіді на такі запитання:
1. Якою повинна буди відстань від топки до задньої стінки. Якою повинна бути товщина ватної ізоляції на задній стінці. До речі, в сусідній темі написано, що ватою взагалі ізольовувати не можна, бо вона сплавляється від високих температур. Чи може я щось неправильно зрозумів?
Якою повинна бути відстань по боках та спереду топки? Чи можна покласти цеглу прямо на топку?
2. Вихід димаря пробивати одразу(бо в данний час закладаю віконний отвір), чи потім, при встановленні топки?
3. Якою повиннна бути відстань від стелі, чи натяжної стелі до димаря?
4. Топку закладати цеглою, а потім зашивати гіпсокартоном, чи можна одразу гіпсокартоном. Хочу зробити щось на кшталт такого півкола:
1.У меня расстояние 5 см до стены, там просто обшита оцинковкой. Стена внутренняя. Если бы по внешней кинул бы 5 см базальтовой ваты и всё. или магнезитовую плиту. Температура топки с водянкой в рабочем режиме не выше 60С. Бояться надо температуры на выхлопе.
2. Выход пробивать после установки, чтоб было видно как и где стала топка. Иначе можно не попасть. Я бы так делал
3 Смотря как утеплен дымоход, если там будет какая то декорация (ну закрывать дымоход, то она может существенно снизить температуру около потолка. Если голая труба, то ближе метра я бы не рискнул.
4. Тут дизайн. У меня просто кирпич (1890 г.в) Сразу по топке я бы гипс не рискнул. разве что внутреннюю часть профиля проходить оцинковкой. а по верху уже гипс.

Только на картинке оно красиво, но нет ни одного технологического окна.. или хорошо спрятали. Они должны быть обязательны!!
mojo_man вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо mojo_man за это полезное сообщение:
ви-рус (12.05.2016)
Старый 12.05.2016, 21:23   #20
focusik
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 18.01.2016
Пол: Мужской
Сообщений: 33
Вы сказали Спасибо: 5
Поблагодарили 38 раз(а) в 20 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ви-рус Посмотреть сообщение
Дякую за участь у темі. Але хотів би отримати конкретні відповіді на такі запитання:
1. Якою повинна буди відстань від топки до задньої стінки. Якою повинна бути товщина ватної ізоляції на задній стінці. До речі, в сусідній темі написано, що ватою взагалі ізольовувати не можна, бо вона сплавляється від високих температур. Чи може я щось неправильно зрозумів?
Якою повинна бути відстань по боках та спереду топки? Чи можна покласти цеглу прямо на топку?
2. Вихід димаря пробивати одразу(бо в данний час закладаю віконний отвір), чи потім, при встановленні топки?
3. Якою повиннна бути відстань від стелі, чи натяжної стелі до димаря?
4. Топку закладати цеглою, а потім зашивати гіпсокартоном, чи можна одразу гіпсокартоном.
Подивіться мою тему по установці топки, вам багато чого стане зрозуміло, а якщо будуть питання -відповім. www.stroimdom.com.ua/forum/sh...85&postcount=1.
1. Не менше 5 см.
2. Враховуючи регулюючі коліна можна пробити одразу, або після "примірки" топки.
3. По натяжной стелі... я би не ризикував влаштовувати біля неї димар, якщо він з цегли, треба відокремити димар та натяжну стелю декоративними елементами з гіпсокартону. Можливо я не зрозумів, що мається на увазі по відстані, тоді поправьте мене.
4. Я зашив цеглою, єдиний мінус -розбирати при необхідності нереально або важко (пилюки, сміття, тощо).
focusik вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо focusik за это полезное сообщение:
ви-рус (12.05.2016)

Текущее время: 10:15. Часовой пояс GMT +2.

Если Вы пользователь

Вы можете зарегистрироваться как пользователь и использовать весь функционал форума.
В любой момент Вы можете изменить свой статус с пользователя на компанию зайдя в личный кабинет.

Регистрация пользователя

Если Вы компания

Вы можете зарегистрироваться как компания и вести свою деятельность на нашем сайте.
Вы также можете создавать темы и отвечать в форуме.

Регистрация компании