![]() |
|
![]() |
#1 |
Форумчанин
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 261
Вы сказали Спасибо: 316
Поблагодарили 119 раз(а) в 59 сообщениях
|
![]()
За основу камина хочу взять топку с водяным контуром. Задача в том, чтобы впихнуть его в комнату-студию размером 11мХ4,5 м. Камин изначально не проектировался, дом (одноетажный с мансардой), находиться на стадии штукатурка-разводка отопления. А так как крышу облом дырявить для дымохода, решил поставить камин у наружной стены, чтобы дымоход прошел только через свес крыши. А дальше прошу помощи коллективного разума.
Местом установки камина выбрал место, где раньше было окно (кстати никому не нужно новое хорошее двукамерное окно?) Итак есть проем 1,6мХ1,0м. в кирпичной двухрядной стене, между рядами пустота 10см. Думаю один ряд кирпича заложить( изначально ряд был в полкирпича, закладывать буду в кирпич), а второй разобрать до пола. Итого получить ниша 15 см. Думаю утопить топку, чтобы меньше моргала. Так можно? Теперь о подиуме для топки. Какой высоты его выстраивать? Можно ли его завязывать с фундаментом и как дальше поступить с дымоходом: черный металл, нержавейка или...? Свес крыши 60 см + водосточка - обойти не получиться, прийдеться дырявить. Как и чем лучше? Я думал черным металлом внутри, а снаружи ( 30 см от потолка 1-го этажа) перейти на нержавейку. Если в чем-то ошибаюсь, исправьте меня пожалуйста. Да, и почему, собственно, водяная топка. На мансарде будут батареи, думал стояк завести прямо в них, так как горячая вода поднимается вверх, получиться типа защита от закипания... Ну как-то так. буду рад любым советам. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |||||
Опытный форумчанин
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 712
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 579 раз(а) в 336 сообщениях
|
![]() Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
|||||
![]() |
![]() ![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо Sheridan за это полезное сообщение: | ви-рус (09.05.2016) |
|
![]() |
#3 |
Moderator
Регистрация: 13.06.2007
Адрес: Киев-Малютянка
Пол: Женский
Сообщений: 39,110
Вы сказали Спасибо: 26,531
Поблагодарили 42,830 раз(а) в 15,183 сообщениях
|
![]()
А покрытие кровли из какого материала?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Начинающий форумчанин
Регистрация: 03.09.2014
Пол: Мужской
Сообщений: 72
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]()
Начинать надо с самой топки. Далее, если ее вес небольшой (до 150 кг) то никакого фундамента не надо. Просто на плитку станет легко (если топка на подставке)
Утопить можно в нишу, но будет не очень комфортно и удобно вести коммуникации (если там топка впритык будет с нишей). Ну и сама топка она тоже греет прилично, так что отвод тепла от нее в дом это как бы и правильно. Т.е за топкой изоляция стены желательна. Про доп насос около топки тоже надо бы подумать и поставить.. По поводу трубы. Я за нержав на полной длине. по наружке только с утеплением (т.е двойная). |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Форумчанин
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 261
Вы сказали Спасибо: 316
Поблагодарили 119 раз(а) в 59 сообщениях
|
![]()
Ізолювати - це як? Гіпсокартон, вата? Зовні будинок утеплений пінопластом. Топка, припустимо, 60 см. А пройом - 1 м. Виходить по боках лишаеться по 20 см. Цього вистачить?
Цитата:
Битумка ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
Опытный форумчанин
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 712
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 579 раз(а) в 336 сообщениях
|
![]() Цитата:
Реальна рама виглядає десь так: Нажмите, для показа скрытой информации
Вам доведеться визначитись, чи це приємливий для Вас вибір з точки зору естетики. Переваги: - вартість близько від половини до 2/3 від керамічного - час монтажу один день - вартість монтажу значно нижча - не потребує додаткового фундаменту - добре працює, має достатню продуктивність - жодних проблем з конденсатом - зручне чищення знизу - швидкий демонтаж, сервіс Недоліки: - підходить не для всіх стилів фасадів, що практично не лікується - слід пильно обирати матеріал димохода та неекономити на якості (хоча, хіба це стосується тільки нержавіючих?) P.S. Я абсолютно нейтрально ставлюсь до матеріалу димоходу, у власному використанні є нержавіючі та керамічні, усі безпроблемні, тільки цегляний на верхів'ї почав трішки сипатись (бай зе вей зовні), а перший нержавіючий був зібраний зовнішній без трійника, що ніби ускладнює чистку, але регулярні пропалювання лікують цю проблему вже років 10. Баталії щодо матеріалу димохода будуть зменшуватись по мірі розвитку ринку і росту фаховості спеціалістів. Я впевнений, що з часом або цей форум помре, або модератори просто будуть карати за безсовісні срачі. |
|
![]() |
![]() ![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо Sheridan за это полезное сообщение: | irina1969 (09.05.2016) |
![]() |
#8 | ||
Опытный форумчанин
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 712
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 579 раз(а) в 336 сообщениях
|
![]() Цитата:
Цитата:
Наприклад, топка номілу 8кВт з одним склом: Потужність випромінювання скла ~25%, тобто близько 2кВт, за ізоляції на випромінювання та повітряну конвекцію втрати складуть ще близько 1кВт, решта 5кВт йтимуть на радіатори. |
||
![]() |
![]() ![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо Sheridan за это полезное сообщение: | vadimv (09.05.2016) |
![]() |
#9 |
Moderator
|
![]()
по-перше ,щиро дякую за фотки, так і планується зробиті на першому етапі, а потім зробити оздоблення перев"язующи димар ( мачту) з будинком
по- друге, срачу не бачу по-третє, форум не помре ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
Форумчанин
Регистрация: 24.06.2010
Адрес: Львов
Пол: Мужской
Сообщений: 242
Вы сказали Спасибо: 11
Поблагодарили 55 раз(а) в 49 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Форумчанин
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 261
Вы сказали Спасибо: 316
Поблагодарили 119 раз(а) в 59 сообщениях
|
![]()
Починаю закипати.
По-перше, для всіх рекламодавців, хочу одразу зазначити, що топку я вирішив брати у Sheridanа, тому , вибачайте, але всі ваші пропозиції в лічку будуть зайвими. По-друге. Так повітряна чи водяна? Розумію, що з водяною - ще той гемор, але ак опалити будинок повітряною топкою, якщо його площа 200 квадратів? Де ж все таки більше плюсів? Так, повітряну поставити легше, але якість опалення гірша, так? Чи може все таки запрягтись та поставити водяну. Це все таки надійніше, як на на мене. І невідомо як складеться далі життя - можливо не буде грошей на газове опалення, треба мати надійний запасний варіант. Варіант з ТТ котлом - не розглядаю, адже не бачу сенсу уродувати будинок сотнею труб навкруги. І до речі, кажучи про повітряне опалення, і, дивлячись на свій салонний автомобільний повітряний фільтр, з жахом уявляю собі вентканал з кладовищем домашніх комах у ньому... На першому поверсі у мене тепла підлога + радіатори. Шість штук. На мансарді сім. |
![]() |
![]() ![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо ви-рус за это полезное сообщение: | vadimv (10.05.2016) |
![]() |
#12 |
Форумная легенда
Регистрация: 18.02.2012
Адрес: Сумы
Пол: Мужской
Сообщений: 23,906
Вы сказали Спасибо: 51,194
Поблагодарили 48,960 раз(а) в 16,082 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Опытный форумчанин
Регистрация: 04.10.2010
Адрес: Стрий
Пол: Мужской
Сообщений: 712
Вы сказали Спасибо: 186
Поблагодарили 579 раз(а) в 336 сообщениях
|
![]() Цитата:
Якщо повернутися до теми під'єднання, то я так розумію, що є бажання опалити не тільки другий поверх, а й перший. Основна циркуляція буде здійснюватись у відкритій системі циркуляційним насосом, а у випадку перебоїв електропостачання, гравітаційно. Коли я запитував про радіатори, то мав на увазі детальну специфікацію "модель-потужність". З попередніх постів здогадуюсь, що радіатори вже під'єднані у гравітаційну, тож система розрахована на таку роботу, а якщо газом можна було опалити до комфортних температур, то каміном тим паче вдасться. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Форумчанин
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 261
Вы сказали Спасибо: 316
Поблагодарили 119 раз(а) в 59 сообщениях
|
![]()
Та ні, ґравітаційка була до перебудови. Потім переробив все на " щоб труби не торчали" тепер перероблюю на теплу підлогу + радіатори. А біда не приходить одна -любов моя захотіла ще й камін ...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
Начинающий форумчанин
Регистрация: 03.09.2014
Пол: Мужской
Сообщений: 72
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]() Цитата:
Ви-рис - ставьте водянку, пофиг какой марки, я не продавец котлов, главное сделать систему обвязки простой, продуманной и не дорогой. То, что есть на сайтах и у фирм всякий 90% вода, все гораздо проще. О чем нужно подумать, так это об отключении электрики внезапно. Вот тут да, при работе камина с водянкой это не есть гуд. Хотя... офф топ. Жена как то топила камин часа так 1.5.. а не был включен газовый котел (так клапан отопления в положении выкл, циркуляция в системе отсутствует ) топка была +87С, труба на выходе от камина в 0.5 метра +160С. Вот как то так вот. Можно было надеяться на подрывкик, но до него дело не дошло. Удачи!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#16 |
Форумчанин
|
![]()
А чем КПД топки плохое? У меня например выше 160 градусов температура дымовых газов еще не разу не поднималась, так что ничем не хуже ТТ котла. Просто топочная камера у котла побольше, что несомненно плюс.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Форумная легенда
Регистрация: 28.05.2009
Адрес: Украина
Пол: Мужской
Сообщений: 11,123
Вы сказали Спасибо: 6,075
Поблагодарили 6,616 раз(а) в 4,323 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Форумчанин
Регистрация: 06.02.2009
Адрес: Малин
Пол: Мужской
Сообщений: 261
Вы сказали Спасибо: 316
Поблагодарили 119 раз(а) в 59 сообщениях
|
![]()
Дякую за участь у темі. Але хотів би отримати конкретні відповіді на такі запитання:
1. Якою повинна буди відстань від топки до задньої стінки. Якою повинна бути товщина ватної ізоляції на задній стінці. До речі, в сусідній темі написано, що ватою взагалі ізольовувати не можна, бо вона сплавляється від високих температур. Чи може я щось неправильно зрозумів? Якою повинна бути відстань по боках та спереду топки? Чи можна покласти цеглу прямо на топку? 2. Вихід димаря пробивати одразу(бо в данний час закладаю віконний отвір), чи потім, при встановленні топки? 3. Якою повиннна бути відстань від стелі, чи натяжної стелі до димаря? 4. Топку закладати цеглою, а потім зашивати гіпсокартоном, чи можна одразу гіпсокартоном. Хочу зробити щось на кшталт такого півкола: ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Начинающий форумчанин
Регистрация: 03.09.2014
Пол: Мужской
Сообщений: 72
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]() Цитата:
2. Выход пробивать после установки, чтоб было видно как и где стала топка. Иначе можно не попасть. Я бы так делал 3 Смотря как утеплен дымоход, если там будет какая то декорация (ну закрывать дымоход, то она может существенно снизить температуру около потолка. Если голая труба, то ближе метра я бы не рискнул. 4. Тут дизайн. У меня просто кирпич (1890 г.в) ![]() Только на картинке оно красиво, но нет ни одного технологического окна.. или хорошо спрятали. Они должны быть обязательны!! |
![]() |
![]() ![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо mojo_man за это полезное сообщение: | ви-рус (12.05.2016) |
![]() |
#20 | |
Начинающий форумчанин
Регистрация: 18.01.2016
Пол: Мужской
Сообщений: 33
Вы сказали Спасибо: 5
Поблагодарили 38 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]() Цитата:
1. Не менше 5 см. 2. Враховуючи регулюючі коліна можна пробити одразу, або після "примірки" топки. 3. По натяжной стелі... я би не ризикував влаштовувати біля неї димар, якщо він з цегли, треба відокремити димар та натяжну стелю декоративними елементами з гіпсокартону. Можливо я не зрозумів, що мається на увазі по відстані, тоді поправьте мене. 4. Я зашив цеглою, єдиний мінус -розбирати при необхідності нереально або важко (пилюки, сміття, тощо). |
|
![]() |
![]() ![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо focusik за это полезное сообщение: | ви-рус (12.05.2016) |
Текущее время: 14:14. Часовой пояс GMT +2.