Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Сергей Стрельник

Пользователи
  • Публікації

    133
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Имя
    bagadjan
  • Откуда
    Одеса

Відвідувачі профілю

2 526 переглядів профілю

Сергей Стрельник's Achievements

Активный участник

Активный участник (5/13)

  • Уже год на форуме
  • Начинающий собеседник
  • 10 комментариев
  • Преданный форуму
  • Начало популярности

Recent Badges

65

Репутація

  1. ніхто вас не кидає, це сірий продукт на нашому ринку і ніхто не будет нести гарантійні зобов'язання, коли ви використовуєте продукт в умовах, які не зазначені в технічних умовах коли почнуться блекаути, з вами ніхто навіть не захоче розмовляти, або купляєте за 2 х Ціни, або сидите в темряві це зараз ви можете носом крутити, в березні-травні 2024 могли, як показує досвід літа - брали все що було в Україні за любі гроші
  2. Це ви ще не знаєте про доступ інсталера, інверторну BMS яка не балансує, перезаряд АКБ на кривій прошивці...
  3. якщо купите інвертор новим, то на 99.5% (ІМХО) все буде працювати гарантії за 28000грн не буде навіть і місяця, якщо взагалі це ціна на зараз з наявності а щоб не перейматися дрібницями, беріть у @Dalet 220v.com.ua/ukr/hibridnye-setevye-invertory/2648.html з гарантією
  4. А де/в кого Ви купили інвертор? А як тільки збираєтесь купувати, то в Україні на нього нема офіційної гарантії. Навіть за +150$ (ціна гарантії від продавця) зможуть знайти 100500 доказів що винні ви і ремонт буде платним. Тож купуйте, збирайте (якщо маєте знання) і радійте, користуючись
  5. У АВР буде затримка на перемикання на резерв, тому Ваш план не спрацює Краще через інвертор пустити в режимі байпас резервне навантаження, все інше одразу в щит
  6. У Вас же все написано в инструкции Нужен ПВС 3*6мм2 или ШВВП 3*6мм2 Можете взять двужильный, убрать то заземление (если путь к удешевление от надежности)
  7. на вводе должно быть с запасом на байпас и заряд, сумируйте эти мощности и выбирайте сечение
  8. Ви не вірно міркуєте. До інвертора треба подати потужність, яка дорівнює потужності споживання + потужність на заряджання акумулятору. Навіть якщо припустити що у Вас АКБ буде заряджатися струмом 50 А, то це 2,5кВт на заряд, а якщо в режимі байпасу будуть увімкнені потужні споживачі (а це 4-6кВт), то й сума навантаження буде 6,5-8,5кВт. Враховуючи ось таку табличку виходить що підвести до інвертора потрібно дріт мін. 4мм2, а краще 6мм2 PS: на вхід інвертор мінімально 4мм2, бажано 6мм2 на навантаження з інвертора мінімально 2,5мм2, бажано 4мм2
×
×
  • Створити...