-
Публікації
11 863 -
Зареєстрований
-
Відвідування
-
Днів у лідерах
15
Востаннє mastervovik виграв 15 жовтня 2024
Публікації mastervovik були найпопулярнішими!
Про mastervovik
- День народження 24.11.77
Персональная информация
-
Имя
Володимир
-
Откуда
Дніпро
-
Хобби
Фанат ФК Дніпро
-
Род занятий
торгівля якісними меблями
-
Автомобиль
сх
- Отчет о моей стройке
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
13 663 перегляда профілю
mastervovik's Achievements
-
К сожелению ***ло опять выиграл, с задачей своей справился, успокоить другого деда, "дать надежду" , и заниматься дальше своей ***ней...
-
Плохо вплыватыме на адгезию) в понятии подготовки есть и уровень шероховатости. По-этому я и писал в идеале отпескоструить, который кроме зачистки создаёт нужный профиль для адгезии. По-этому нужно работать грубыми абразивами или щетками, а не шлифовать металл. 3 слоя это хорошо, возможно создаст нужную толщину защитной пленки, но если она с плохой адгезией, толщина не сильно поможет)
-
Нашел свои учебные материалы по акз, когда работал на красках проходил облегченный курс инспектора по акз. Кому интересно как правильно, если есть время и натхнення почитаете) 03. Теория коррозии.pdf 09. Подготовка поверхности металлов.pdf 04. Лакокрасочные материалы.pdf 05. Типы и свойства красок.pdf 06_Системы покрытий.-1.pdf 06_Системы покрытий..pdf 07. Л.Р. Адгезия.pdf
-
Зачем писать советы когда вообще далек от темы?)) Нет ни чего хорошего в "свежем метале", он идет в прокатной окалине, которую нужно убирать обязательно! Иногда ржавый метал, где ржавчина сьела окалину лучше свежего!) Вообще у метала для покраски есть один цвет - белый, все остальное от лени. Зачищать от отслаивающейся ржавчины - обязательно, от прокатной окалины - обязательно! В идеале отпескоструить) В идеале использовать не алкидные эмали, а эпоксидный грунт, а с верху его защитить от уф. Но если уж идти по непрофессиональной линии, наносить алкид с инггибиторами корозии, т.е. грунтовку простыми словами, сверху эмаль.
-
Ого тема ожила, аж приятно)) Честно некогда даже почитать и ответить)
- 5 158 відповідей
-
- 5
-
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
доречі так! Зараз не втому ряду будеш їхати чи повертати, поліція одразу перевіряє резерв, і визиває тцк. Зараз мабуть, більше водіїв бусифіцирують, ніж перехожих. У Дніпрі так точно.
- 5 158 відповідей
-
- 1
-
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
так таксі ще більше мінімізує, т.як підїде під двері, а до машини ще добратись треба)) багато доречі поїздок по місцю 2-3 км. хлопці. Не тому що лінь, а тому що боятся навіть в магазин пішком пройти)
- 5 158 відповідей
-
- 1
-
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
так таксі вже не розкіш зараз майже як маршрутка)) середня вартість поїздок по місу 100-120грн, на маршруткі дружина з двома дітьми заплате 60-70грн. Більш того, скажу, т.як. ми машину дружини проїли, 2-3 рази в тиждень вони їздять в місто на таксі, т.як мені дорожче по собівартості їх відвезти ніж визвати болта на стандарті))
- 5 158 відповідей
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
Знач якщо потрамлю в лондон не пропаду!)) Тай думаю там будівельники більше заробляють ніж таксисти чи керівники відділення банку))
- 5 158 відповідей
-
- 1
-
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
Як підробіток , так. Я в шоці був коли побачив що підтаксовують на тестах та крузаках, я думав що я один такий унікальний)) Я вам суть розкажу кухню, таксистом не можливо заробити, можна зекономити) тарифи зараз нижче плінтуса, заробляють тільки на електричках! В мене собівартість 10 грн грубо, а триф на стандарті біля 12 грн. Тому я стандарт практично не катаю, беру тільке комфорт в його дуже мало люди замовляють. А ось на електричці собівартість з амортизацією до 5 грн, там можна катати все підряд і заробляти. Тому я зараз більше кур'єрію, там і контакт з клієнтами мінімальний і вдячність більше. Половина замовлень по доставкам йде з чайовими і вдячністю. В таксі, чайові рідкість, а буває що ще й округлити хочуть в меншу сторону) буває мозги покомпасують, чив якісь єбєнязавизуть... Оце зараз з таких їбєнєй приїхав, з кладовища в полях, між працюючими про і могилами в11 ночі додому пробирався))
- 5 158 відповідей
-
- 2
-
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
Воно так і є, але це хоть набагато фізично легше заробляня коштів ніж на будівництві, але важко насамперед з моральної точки зору! Колись, років за 5 потрапив на однокласника в таксі, умапалата хоть і гуманітарій) Так я памятаю в якому я шоці був що він таксує, для мене було щось за граню розуміння як таке може бута! А ось так, війна... Боюсь втягнутися)) Тому що, це реально легше заробляня коштів ніж, будівництво чи продажі, середняій рівень зарплати які мені пропонували на співбесідах на керівні посади 35,40+, але цей "+" залежить від багатьох факторів, які практично нереально здобути в реаліях війни. Саме більше мені пропонували це 50, у доволі великій компанії по будівництву промислових сєс, я там навіть неділю попрацював у відряджені. А там за ці гроші ти 80 відсодків у відряджені на обєкті 3-4 місяці до півроку, а потім на пару неділь додому. Сімя забастувала, сказала краще йди в таксі, я й пішов, тепер я їх практично не бачу, але числюсь що вдома))
- 5 158 відповідей
-
- 6
-
-
- mastervovik
- александровка
- (та ще 2)
-
Я ж говорил про умный совет)) Такой "умный" и я могу дать))
-
Все он правильно расказал о проблемах мобилизации, только с акцентом на зрадойобство. Только дело в том, что обьективно ни кто бы в нашей ситуации лучше с этими проблемами не справился чем нынешняя власть, хоть порошенко. хоть залужный, хоть трам! Справится может откровенно не демократический лидер типа Хуйла, но ***ло ведь нам не нужен? У нас было мини***ло Янукови, он бы если бы не справился то сдался... Короче ситация уже не патовая о чем я говорил в начале войны, она уже становится матовой, на фоне геополитики, второго рыжего ***а в сша, +различные под***ловци в европе. И совета умного ни кто не даст как выйти из этой ситуации, потому что его нет, мы сами не справимся.