Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

vovarpd

Пользователи
  • Публікації

    2 015
  • Зареєстрований

  • Відвідування

1 підписник

Персональная информация

  • Откуда
    Львів
  • Автомобиль
    Ford Fiesta ST
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

vovarpd's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

1,6 к

Репутація

  1. Якщо інвертор на всю квартиру то перед інвертором хіба не достатньо ввідного автомата? А після інвертора обов'язково ПЗВ+автомат або дифавтомат. Реле напруги викидаєм як непотрібне і економим місце в щитку, інвертор дозволяє налаштовувати межі відключення. Три позиційний і отой AVR як на мене зайве ускладення. З мережі в режимі байпасу воно ж не гуде. Лише трошки гудить транс. Хіба як раптом попадеться щось браковане.. Добряче гуде лише при максимальному струмі заряду і максимальній потужності інвертування. Але вентилятор на заряді можна виключити (вивести якусь кнопку через silence fan асистент), скине струм автоматично або поставите в настройках до 16A тоді вентилятор не включається з мого досвіду. І вночі буде спокій. Но я більше ніж з 48/5000/70 справ немав. А що за інвертор? тобто якої потужності.. бо в малих віктронах до 1600VA там з'єднання через роз'єми 16А, і в разі шуму їх можна з'єднати напряму і вимкнути інвертор взагалі. З інструкції мультіплюса This product is provided with a ground relay (relay H, see appendix B) that automatically connects the Neutral output to the chassis if no external AC supply is available. If an external AC supply is provided, the ground relay H will open before the input safety relay closes. This ensures the correct operation of an earth leakage circuit breaker connected to the output.
  2. підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці. Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130) Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так. Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати. Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше. nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів.
  3. та це немає жодного стосунку до втрат ємності хімії батарей на морозі. мова за хімію, а не за оце все навісне. І навіть ваш улюблений BYD Blade LFP програє NMC www.szaspower.com/industry-news/Blade-Battery-for-Your-Next-EV.html
  4. Мені теж їздити приємніше. Щодо Європи незгоден, може десь воно ще нерозвинуте, але я їхав на електричці в Хорватію і назад (2700км який не який досвід) - і можу зробити висновок що наші траси поряд не стояли з розвитком зарядок по автобанах Угорщини, Хорватії, та навіть Польщі чи Словаччини. Якось у нас на Волині заїхав на "зарядний хаб" - більше варіантів в межах 50-70км небуло, і там аж один ccs конектор і той заброньований, зато хаб ))) У нас же навпаки в основному. Маса потужних зарядок у місті (тут так, все чудово розвинуте) і відносно мало швидкісних конекторів на трасах.
  5. та як немає значення.. 18-20 грн коштує квт на швидкій зарядці + різниця на втраті ємності. Гроші це завжди важливо, на цих машинах і таксують і заробляють і рахують амортизацію і прибутки. Особисто для мене кожен раз їхати на публічну зарядку і там стовбичити це стрес, а ще якщо це робити частіше суто по причині хімії батареї. та ні, дякую. А як ви цю просадку ємності відчули? Наприклад у вагенах на MEB платформі по OBD комп показує ємність HV Max Battery Energy Content. Отам теоретично можна бачити просадку ємності в мороз, якщо інженери це все хитро не сховали за різними буферами. А те що росте розхід і зменшується рейндж - це зрозуміло, я теж їду зараз суттєво менше ніж ще у вересні, но то не має стосунку до ємності, це лише споживачі типу обігріву.
  6. Овва. А що це за біда з ємністю в Catl? 155/280 = 55% при -20.
  7. Тобто "не багато"? А де ж заряджаються оті всі автомобілі які я щодня бачу запаркованими по дворах попри багатоповерхівки? Гараж і сес це добре - но це мала частина людей. Електромобіль це все ж масовий транспортний засіб, який мав би замінити ДВЗ в перспективі, і уряди для цього роблять всякі пільги. Для кого ж ці всі купи швидкісних зарядок по місту щодня вводяться нові? І це відверто дивує. Може там не тільки в батареях справа. Які це конкретно моделі для порівняння?
  8. У когось є заперечення щодо кращої роботи NMC в холод проти LFP? На коротких поїздках (у Львові типово 5-7км на роботі, і ввечері назад, місто компактне) в мороз при умові що машина ночує на вулиці і заряджається лише на публічних зарядках (тобто нема precondition з дешевої розетки, купа енергії йде на прогрів батареї і салону, відповідно сильно страждає range, особливо вкупі з більшою втратою ємності у lfp на морозі) - це найгірший режим але він такий для більшості людей в мегаполісі без власного теплого гаража чи паркінга з дешевою розеткою. Ну якщо хтось не вірить AI , то от китайський професор (Dr. Lee PAN, Doctor of Science from Hubei University, Postdoctoral Fellow in Materials Science and Engineering from Central South University.) пояснює www.large-battery.com/blog/nmc-vs-lifepo4-battery-low-temperature/ Key Takeaways 1) NMC batteries work well in the cold. They keep 70-80% of their power at -20°C. This makes them great for high-energy uses. 2) LiFePO4 batteries are safer and last longer. But they lose more power in extreme cold, keeping only 50-60% at -20°C.
  9. "сильні морози" це в цифрах скільки в мануалі вказано? Якщо у вас є ця машина і там є мануал то скрін будь ласка. А як щодо ємності на морозах у lfp і nmc? Тоже штучний інтелект маячню пише? )
  10. Вони переходять бо пільги відміняють ) Треба дешевші автомобілі. Питання суто ціни. А вага - це менший розхід палива. Можна навіть порахувати економію на 100-200к пробігу. Маркетолог продає дешевше авто в магазині, всі раді. Але потім непомітно платять більше.
  11. 3) неефективність в мороз нє ну воно працює.. але треба платити ціну на зарядці.
  12. ну я ж кажу - lfp це бюджетний сегмент. ціна головне питання, а не якість роботи. тому в бюджетному сегменті якщо повідміняють пільги - то поставлять ті тяжкі і погано працюючі в мороз батареї в якісь машини ) споживач оплатить підвищеним розходом, але ціна в магазині так - приємніша ))
  13. в меншому розході електрики. lfp буде зразу потужно її гріти щоб хоч кудись поїхати в мінуса. чат гпт вам розкаже більш детально, неохота тут простині катати. В умовах міста такого як Львів де 5км пробігу і вже з околиці ти в центрі на роботі - ці lfp це прям біда біда зимою )
  14. З зарядом 100% проблем немало б бути. В мене інша батарея, bms jk, то якщо довго тримати скажімо на 80%, і йде незначне споживання, типу там 5W (роутер напряму під'єднаний). То цей SOC дуже сильно бреше через пару днів. Тобто по факту батарея може вимкнутися несподівано, бо екран каже 60%, а по факту там 20% Я незнаю чи deye вміє якось адекватно налаштувати наступне, але у віктроні в пару кліків я цю проблему вирішив наступним чином. Щоночі з 23 до 7 йде підзарядка до 100% щоб зробити soc reset. Вдень налаштував Min SOC 80%. Тобто після підзарядки акумулятор зразу розряжається до 80% (підмішує до мережі) і так тримає весь день до 23. Якщо є аварійні відключення то він і вдень буде підзаряжати до 80% як тільки дадуть електрику. А вночі доб'є до 100%.
×
×
  • Створити...