Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

vovarpd

Пользователи
  • Публікації

    1 932
  • Зареєстрований

  • Відвідування

1 підписник

Персональная информация

  • Откуда
    Львів
  • Автомобиль
    Ford Fiesta ST
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

vovarpd's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

1,5 к

Репутація

  1. Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах. Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника. Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp?
  2. Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші.
  3. так а чим воно краще? єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема. по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл.
  4. А який в них зарядний порт? В сірих напевно той китайський GB/T, но в офіційних мав би мабуть бути європейський CCS2. Воно в Україні зараз якби не дуже важливо бо тих GB/T повно, но рано чи пізно всі зможуть їздити в Європу, в тому числі наступний власник тої машини, і виникне питання заміни порта а це клопіт і ніби як кілька тисяч $. Ну це так сходу що прийшло на думку після поїздки в Європу, бо ніодного GB/T я там не бачив ні по автобанах ні в деяких містах.
  5. та це товариш товариша.. хіба на днях буду бачити то спробую щось розузнати. чатгпт каже що будуть проблеми з тими перехідниками. я б полюбому шукав "запасні варіанти" крім суперчарджерів. Бо то нема нічого гіршого чим стати серед поля або на повільній type2 зарядці. Короче треба говорити трохи з gpt, просити підказати в румунії де воно може працювати.
  6. Є проблема з українськими картами. гривневу Приват в мене не вийшло прив'язати. Прив'язав payoneer, ним і платив. Можливо валютна приватівська піде.. незнаю. І білінг адресу вказав лєву, німецьку. в чатгпт треба задати питання він чотко підказує що до чого ))
  7. Вчора зустрів знайомого слово за слово, в нього теж якийсь знайомий поїхав теслою в Хорватію і каже є нюанси з зарядними. Але тесла американська, підозрюю тому і нюанси. На всіх зарядних я бачив переважно CCS2 (50-250kw) і Type2 (22kw) порти. І трохи Chademo 50kw. Китайського GB/T взагалі ніде не бачив по маршруту. Тому ще докину пару скріншотів з зарядок, щоб було видно час зарядки точно а не з моїх слів. Перший скрін це єдина моя зарядка на mobility, найдорожча але швидко. 28-72% за 22 хвилини влило 33 квт. Наступний скрін це тесла в Угорщині біля Ашана, зайняло півгодини, нажаль воно не пише проценти, но то десь 20-80% по памяті за 30 хв. В Європі вигідно мати європейський CCS2 порт.
  8. Повернулись назад до України ) 2764 км загалом. Середня витрата 16.6 квт на 100. Це 7 ночей на морі, 2 ночі в горах (перевалами хорватськими трохи попетляв, трохи по острову поїздив, подивився як воно далі від моря людям живеться, заїхав в Словенію на інший берег річки, відповідно середня швидкість низька) Назад їхав то не економив, стабільно 130 по автобану + кліма на максимум і по Україні ще вночі з фарами. В основному заряджався на Tesla (є нюанс з кабелями в Угорщині на відео.. в Хорватії вже нормальні кабеля.) Також раз на Teapont зарядився в Угорщині - теж все просто і по ціні на рівні тесли мені вийшло. На автобані раз вирішив зарядитися на elen - а там зайнято.. один порт ccs (плюс в тому що він звільнився через 20 хв і я підзарядився перед з'їздом в гори), і вільний type2. Чесно не дуже розумію який сенс в тих type2 на автобанах - ну хто там буде чекати 2-3 години щоб влити хоча б трошки заряду.. Моя машина по тому порту наприклад тільки 11 квт приймає.. та навіть якби всі 22 приймала це суті недуже міняє. В Угорщині є один цікавий тесла суперчарджер в місті Székesfehérvár, Hungary. Він біля Ашана. Я незнаю що там в тому місті пороблено, але це єдиний чарджер де я двічі (по дорозі туди і по дорозі назад) не знайшов місця для зарядки. Тупо якийсь аншлаг.. І в обід, і після обіду. Всі порти зайняті, ціла купа тесл, ще й в черзі стоять. На жодному іншому суперчарджері (в тому числі на іншому в Будапешті біля ашану) я прям такого аншлагу не бачив. Було людно, але завжди була можливість зарядитися без черги. Вже в Україні в Мукачево в 00:40 вночі зарядився на TOKA і до 4 ночі догріб до Львова. Гарна швидкість (100квт видавало норм), на заправці БРСМ все працює як треба. Але що кинулося в очі після закордону.. Це геморою з оплатою коштів наперед і залишок їх на балансі.. За кордоном воно блокує апріорі велику суму (тесла 25 євро, лідл 35-50 залежно від країни, elen 35-50євро залежно від порта ccs чи type2, mobiliti взагалі нічого не блокувало і зарядило безплатно і виставило інвойс який я оплатив аж на наступний день) і потім віддає здачу автоматично на карту. Це зручно. В нас же треба поповнити рахунок і потім заряджатися. Якось вирахувати скільки ж тобі треба кіловат і скільки ж треба поповнити щоб не лишити купу грошей на балансі. Незручно. Загалом по моїх підрахунках на всі зарядки включно з домашньою по комерційному тарифу в 10.50 я витратив 10800 грн на 2764 км шляху. Получається ближче до 4 грн за 1 км. Невигідно по трасах на електричках розсікати. Хоча по ціні воно все ще трохи дешевше дизеля (берем максимально схожий SUV типу kodiaq для порівняння), але навіть ті 30-40хв очікування на зарядках додає загалом до дороги добрих 2 години і це вже напрягає. Бо загальний час в дорозі зростає і ти втомлюєшся. В моєму випадку це не дуже впливало, бо з дітьми я й так змушений був зупинятися більше чим просто на зарядки. І кожна зупинка це всеодно мінімум 20хв. Але якби я часто сам їздив в таку даль - то вибрав би бензинову або дизельну. По місту чи області при наявності власної розетки нема про що говорити - електрика рішає.
  9. Так IONITY ж не працює для українців. Нема країни в списку, неможливо вибрати підписку. А без підписки ціни не цікаві. Я їх теж в першу чергу хотів заюзати.. Можна пробувати обходити з лєвими адресами, карточками типу wise (хто має..), але все одно є ризик блоку. Можливо ризикну на зворотній дорозі. Кажуть що воно на відміну від тесли звіряє білінг адресу карточки. Тесла з моїм payoneer працює, а український приват не приймає. Є нюанси.
  10. Щойно побачив що і в мене тариф на суперчарджері в Хорватії 0.22 євро але нічний. З 21:00 до 08:00. В Угорщині такого не маю. Цікаво.
  11. Та я без претензій, просто ділюсь актуальною інформацією. Зарядитися там пробував більше з інтересу чим по потребі.
  12. В кауфланді і в лідлі в Задарі халяви нема. 45 євроцентів по ccs 50квт, нічого не працює напряму з додатка, треба сканувати qr код. Редиректить на оплату стороннього сайту і тоді йде процес зарядки. В Словаччині лідл працював з додатку. Блокує на карті 50 євро що лідл що кауфланд (в Словаччині було 30 на лідлі, Тесла блокує 25). Плюс там є нюанс що вставляти конектор треба після оплати. Інакше все висне, кнопка стоп тупить, короче кажучи я в кауфланді так і не зарядився, в лідлі вже поняв і воно з другого разу стартануло. Маю блок 150 євро, і непонятно коли вернуть. Короче все там якось незручно в тих кауфландах і лідлах.. Воно звичайно привикається, але то туристичне місто, повно людей там перший раз і це трата часу. Ну.. негативний досвід тоже досвід. Наразі Тесла, мобіліті, і ота місцева electrip для мене ТОП. Швидко без нюансів.
  13. Якщо оф машина то так часто є. Біля мене якийсь Порш на суперчарджері став, спитав чи тоже так повільно 60квт видає. Показую мол навпроти попробуйте мобіліті, в він мені каже це дорого, суперчарджер в мене безплатно))) З тарифами темний ліс насправді, кожен автовиробник дає якісь бонуси неочевидні.
×
×
  • Створити...