Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

vovarpd

Пользователи
  • Публікації

    1 951
  • Зареєстрований

  • Відвідування

1 підписник

Персональная информация

  • Откуда
    Львів
  • Автомобиль
    Ford Fiesta ST
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

vovarpd's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

1,6 к

Репутація

  1. Перед днем незалежності спонтанно у суботу вирішив прокататися на водоспад Кам'янка в Національному парку "Сколівські Бескиди". В момент прийняття рішення заряд батареї складав 47%, і показувало 204 км ще запас (як воно його калькулює це окреме питання). Відстань до водоспаду Waze показував 107 кілометрів в один бік, тобто 214 в обидва боки. І тут у мене виник спортивний інтерес. Доїдем не доїдем. Без підзарядки. Повністю завантажене авто (я жінка троє дітей), коляска і трошки хламу в багажнику. 20 колеса. Резина "електрична", з низьким опором, як з заводу, це реально впливає. Приїхав на водоспад, 106 км, розхід склав 14.8 (їхав нормально, не скажу що прям дуже економив, ну і плюс це дорога догори бо в Карпати). Показометр мені почав показувати що залишилось 85 км і 21% Тому почав їхати ну прям дуже акуратно, Travel Assist, ECO mode (воно тоді плавніше рушає плавніше розганяється), до педалі газу практично не доторкався. Населені максимум 70 по ПДР, траса 90 (а особо швидше недуже є і де їхати, траса завантажена і більшість по 1 смузі), навіть на "бетонці" з Миколаєва ті 20км заставив себе тошнити 90 в правому ряду (пару днів тому там летів 160, тестував максималку.. ну .. з гірки 165 вийшло) Кілометраж до пустої батареї почав рости (все таки з гір розхід завжди нижче).. і десь в Стрию (швидкісні зарядки є в Стрию і в Сколе, з тим якщо треба то проблем нема) вже побачив що реально доїхати додому. Доїхав з залишком 3% або 9км. Кліма була виключена, так як на вулиці прохолодно і то небуло потреби, працював суто вентилятор без A/C. Дощу не було, тобто двірники, чи фари не працювали (тільки денні вогні). Машина сама по собі дуже герметична і дуже добре зберігає тепло. Після ДВЗ це прям дуже відчувається, нема чим дихати. Воно якби плюс для зими, але літо осінь весна - без циркуляції повітря зовні неможливо там знаходитися, треба або вікна відкрити або включити обдув зовні або кліму. По приїзді середній розхід Львів-водоспад Кам'янка-Львів склав 12.8 квт на 100. Наразі це мій рекорд. Тобто руйную міф про то що електричка це "біля розетки їздити". Навіть з наполовину зарядженою батареєю можна сміло по області кудась вирушати і особо не переживати.
  2. Мені Darwin міняв 2 склопакети по гарантії пару років тому. Тобто гарантія працювала. Був явний косяк виробника (вони якось вицвіли зсередини) який проявився через пару місяців після установки на одному вікні. На іншому все було ОК. Після заміни пройшло пару років і все ОК. Пакети купував в @Алік
  3. Так я пам'ятаю, ви вже це раніше давали посилання. Я сходу там не дав ради ))) Треба вникати. Наче теж те що треба, я пробував гуглити раніше ото посилання що вище, і нагуглив схоже github.com/Uksa007/esphome-jk-bms-can де автор вже всю розробку переніс на комерційні рейки і в результаті shop.jamestronics.com
  4. В кожній машині є якісь речі які бісять ) Мене в шкоді наприклад дуже бісить що коли я встаю з крісла і виходжу воно глушить всю музику, вимикає мультимедійну систему і виходить з профіля. Чому воно вирішує що вставши з сидіння я вже закінчив всі справи - невідомо. Треба мабуть щось прошивати щоб це відключити. В ID4 тоже таке? Наприклад заїхав в гараж.. грає якась музика.. діти ще сплять .. я вилажу з машини.. все глохне.. треба наново у вузькому гаражі все вмикати не сідаючи на сидіння і робити дуже це акуратно щоб ніхто не пробудився від лишніх отих звуків вкл-викл. І додатково до цього навіть якщо я все це зробив то через півгодини все одно все вимикається. Ну з цим ще можна жити, но приколи з сидінням це жесть. Намудрили забагато з тим.
  5. Підтримую що холівари бажано в іншу тему ) Є теми по віктронах і по деях і по всьому вкупі теми. Тут би про батарейки ну і конкретно нюанси як їх поєднати з інверторами. От з деякими віктронами DIY батарейки вимагають неабияких скілів, бо у деє і інших порядних китайців наскільки мені відомо неіснує потужних інверторів на 12v. А віктрони існують, крім 12/3000, у них є ще 12/5000 Quattro, з піком під 10квт на 12в. Якщо з 12/3000 ще можна щось пробувати з одною бмскою з окремим контактором і шунтом (просто дорого воно, для ESS вдома того ніхто робити не буде), то з 12/5000 вже мабуть лише модульна система на подобі pylontech. А якщо таких інверторів 6 штук в паралель? Звичайно це вже якийсь edge case але все ж таки щоб рішити таку задачу треба трошки попотіти. Отак нахрапом наскладавши пілонтеків в стійку вже робота не піде (вища точка входу в майстрів) 😄 наприклад от цікавий 12v проект на базі Quattro 12/5000. автобус ) www.victronenergy.com/blog/2019/04/04/9kwh-of-lithium-reserve-to-roam-the-roads Три батареї lifepo4 по 300Ah (підібрано по піковій потужності інвертора), але вони віктронівські (відповідно купа грошей і ті бмс не будуть працювати з іншими акумуляторами ), які між собою я так розумію добре комунікують.
  6. EasySolar GX є з mppt вбудованим по DC якщо треба сонце. Cпорити не буду, як на мене то суто питання термінології. Але Віктрон називати упсом теж некоректно. Тому що упси не вміють продавати в мережу, не вміють підмішувати з батареї ( powerassist), не вміють надавати пріоритет по батареї (і підмішувати мережу лише коли батареї недостатньо). От вони самі системи на базі їхніх інверторів називають гібридними (ну так, там кватро і окремі мппт, можна це замінити на easysolar) www.victronenergy.com/blog/2015/01/16/hybrid-back-up-system-in-belgium-2-2/
  7. ну її і дивився. китай підкупає ціною але оті постійні нестиковки (на картинці є, текстом нема) тут і там трошки піднапрягають. Треба мабуть китайцям писати що вони з цього приводу думають. у мене дві батарейки в окремих системах працює через той свисток і прості 4-8s JK, з тим все ОК. Оця REC BMS яку я приводив вище, якраз і працює через шунт. Наскільки вже прочитав то шансів знайти щось надійне на мосфетах нема для таких струмів. А між собою наприклад щоб якщо один модуль видає якусь помилку (наприклад сильний розбаланс між модулями. треба знати який слабший) то щоб мастер це розумів і впливав на всю збірку (обмежував SOC, ліміти заряд/розряд по гірші збірці, наче так воно працює в pylontech).
  8. по документах воно мінімум 8s для lifepo4 (www.jkbms.com/product/jk-pb2a16s20p-jk-pb2a16s-20p/) . В тому і справа що `інверторних` які заявлені для роботи з 4s нема в JK. Китайці звісно китайці.. може воно і працює.. може навіть буде надійно, а може і нє )) Дорогуватий експеримент може получитись. Ще й gpt лякає )
  9. Я подивлюсь як там у Енді. Інверторні наразі бачив лише на 48v, на 12v я JK щось не зустрічав. Які то моделі мають бути? Наразі ще спитав chatgpt, підказав якусь REC Active BMS (ніколи раніше про це не чув, made in slovenia). От прям вау ) Якраз те що треба. За винятком ціни 😆 www.rec-bms.com/battery-management-system/
  10. цей варіант я власне розглядаю, вище за нього і обговорювали. Типу акуми складати в стійку як pylontech. Просто нема акумів на 12в на подобі pylontech. Відповідно треба конкретні моделі BMS які би вміли 4S і комунікацію між собою master-slave. то не то місце де молитва помагає. Має бути інженерія ) інвертор гібридний саме віктрон мультіплюс. зарядне 120А, ну це найменша проблема. Там більше проблем з розрядними струмами ) бачу 7S мінімум в них Прості JK з віктроном працюють без проблем взагалі, в мене воно так і працює. Але це одна бмс і одна батарея. А от щоб вони між собою ще якось комунікували тут я поки плаваю, ті прості так не вміють, мені вже раніше радили софт для цього, але там трохи танців з бубном (то вже крайній варіант), охота б "з коробки" як у pylontech (master-slave), просто щоб включити кабелем і вуаля ) Також DIY не є обов'язково, просто я не знайшов батарей як pylontech які б позволяли паралельне модульне підключення, але на 12v а не на 48в. Все що бачу то на 48.
  11. Інвертор є. Гарний якісний Victron , та і це не для будинку, а є задумка інша, для транспорту. Власне все вперлось в бмс в моєму 'дизайн проекті', і не бачу як зробити одну батарею під цю задачу, тому й спитав. З 48 це ясно що простіше, я би навіть не питав но задача 12 🙂
  12. Інвертор 12в, інша напруга не розглядається. З 24в проблем нема, в мене такі два працюють ) Працюємо з тим що є. Бортова напруга тоже 12в. З ячейками проблем не бачу. 4s2p чи 2 паралельно по 4s, то хватає 280 чи 314 ячейок. Розрядний струм на кожній ділиться на 2, 450 пік/2=225, це менше 1с в піку, а в номіналі 200/2=100а, то взагалі 0,3с, без проблем. Ну і завжди можна додати ще один ряд типу 4s3p, або три окремих. Кабеля від шини на інвертор 2х50 на плюс, 2х50 на мінус. При умові що батарей декілька. Якщо одна 4s2p чи 4s3p то ще незнаю як організувати. От питаю)
  13. А хто би як збирав батареї під інвертор 12в, 2.4квт номіналу з піком в 6квт. Получається треба бмс яка витримає 500А хоча б 1 секунду, а номінально буде тримати 200А. Тобто 4s2p є серйозні питання до бмс. Інший варіант зібрати 2-3-4 окремих батареї 4s з власними бмс, і включити їх паралельно. Тут теж питання до бмс. Струми менші але яку обрати.. щоб нормально комунікувало з інвертором і між собою.
×
×
  • Створити...