
vovarpd
Пользователи-
Публікації
1 932 -
Зареєстрований
-
Відвідування
vovarpd's Achievements
-
Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах. Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника. Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp?
-
Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші.
-
так а чим воно краще? єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема. по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл.
-
А який в них зарядний порт? В сірих напевно той китайський GB/T, но в офіційних мав би мабуть бути європейський CCS2. Воно в Україні зараз якби не дуже важливо бо тих GB/T повно, но рано чи пізно всі зможуть їздити в Європу, в тому числі наступний власник тої машини, і виникне питання заміни порта а це клопіт і ніби як кілька тисяч $. Ну це так сходу що прийшло на думку після поїздки в Європу, бо ніодного GB/T я там не бачив ні по автобанах ні в деяких містах.
-
та це товариш товариша.. хіба на днях буду бачити то спробую щось розузнати. чатгпт каже що будуть проблеми з тими перехідниками. я б полюбому шукав "запасні варіанти" крім суперчарджерів. Бо то нема нічого гіршого чим стати серед поля або на повільній type2 зарядці. Короче треба говорити трохи з gpt, просити підказати в румунії де воно може працювати.
-
Є проблема з українськими картами. гривневу Приват в мене не вийшло прив'язати. Прив'язав payoneer, ним і платив. Можливо валютна приватівська піде.. незнаю. І білінг адресу вказав лєву, німецьку. в чатгпт треба задати питання він чотко підказує що до чого ))
-
Вчора зустрів знайомого слово за слово, в нього теж якийсь знайомий поїхав теслою в Хорватію і каже є нюанси з зарядними. Але тесла американська, підозрюю тому і нюанси. На всіх зарядних я бачив переважно CCS2 (50-250kw) і Type2 (22kw) порти. І трохи Chademo 50kw. Китайського GB/T взагалі ніде не бачив по маршруту. Тому ще докину пару скріншотів з зарядок, щоб було видно час зарядки точно а не з моїх слів. Перший скрін це єдина моя зарядка на mobility, найдорожча але швидко. 28-72% за 22 хвилини влило 33 квт. Наступний скрін це тесла в Угорщині біля Ашана, зайняло півгодини, нажаль воно не пише проценти, но то десь 20-80% по памяті за 30 хв. В Європі вигідно мати європейський CCS2 порт.
-
Повернулись назад до України ) 2764 км загалом. Середня витрата 16.6 квт на 100. Це 7 ночей на морі, 2 ночі в горах (перевалами хорватськими трохи попетляв, трохи по острову поїздив, подивився як воно далі від моря людям живеться, заїхав в Словенію на інший берег річки, відповідно середня швидкість низька) Назад їхав то не економив, стабільно 130 по автобану + кліма на максимум і по Україні ще вночі з фарами. В основному заряджався на Tesla (є нюанс з кабелями в Угорщині на відео.. в Хорватії вже нормальні кабеля.) Також раз на Teapont зарядився в Угорщині - теж все просто і по ціні на рівні тесли мені вийшло. На автобані раз вирішив зарядитися на elen - а там зайнято.. один порт ccs (плюс в тому що він звільнився через 20 хв і я підзарядився перед з'їздом в гори), і вільний type2. Чесно не дуже розумію який сенс в тих type2 на автобанах - ну хто там буде чекати 2-3 години щоб влити хоча б трошки заряду.. Моя машина по тому порту наприклад тільки 11 квт приймає.. та навіть якби всі 22 приймала це суті недуже міняє. В Угорщині є один цікавий тесла суперчарджер в місті Székesfehérvár, Hungary. Він біля Ашана. Я незнаю що там в тому місті пороблено, але це єдиний чарджер де я двічі (по дорозі туди і по дорозі назад) не знайшов місця для зарядки. Тупо якийсь аншлаг.. І в обід, і після обіду. Всі порти зайняті, ціла купа тесл, ще й в черзі стоять. На жодному іншому суперчарджері (в тому числі на іншому в Будапешті біля ашану) я прям такого аншлагу не бачив. Було людно, але завжди була можливість зарядитися без черги. Вже в Україні в Мукачево в 00:40 вночі зарядився на TOKA і до 4 ночі догріб до Львова. Гарна швидкість (100квт видавало норм), на заправці БРСМ все працює як треба. Але що кинулося в очі після закордону.. Це геморою з оплатою коштів наперед і залишок їх на балансі.. За кордоном воно блокує апріорі велику суму (тесла 25 євро, лідл 35-50 залежно від країни, elen 35-50євро залежно від порта ccs чи type2, mobiliti взагалі нічого не блокувало і зарядило безплатно і виставило інвойс який я оплатив аж на наступний день) і потім віддає здачу автоматично на карту. Це зручно. В нас же треба поповнити рахунок і потім заряджатися. Якось вирахувати скільки ж тобі треба кіловат і скільки ж треба поповнити щоб не лишити купу грошей на балансі. Незручно. Загалом по моїх підрахунках на всі зарядки включно з домашньою по комерційному тарифу в 10.50 я витратив 10800 грн на 2764 км шляху. Получається ближче до 4 грн за 1 км. Невигідно по трасах на електричках розсікати. Хоча по ціні воно все ще трохи дешевше дизеля (берем максимально схожий SUV типу kodiaq для порівняння), але навіть ті 30-40хв очікування на зарядках додає загалом до дороги добрих 2 години і це вже напрягає. Бо загальний час в дорозі зростає і ти втомлюєшся. В моєму випадку це не дуже впливало, бо з дітьми я й так змушений був зупинятися більше чим просто на зарядки. І кожна зупинка це всеодно мінімум 20хв. Але якби я часто сам їздив в таку даль - то вибрав би бензинову або дизельну. По місту чи області при наявності власної розетки нема про що говорити - електрика рішає.
-
Так IONITY ж не працює для українців. Нема країни в списку, неможливо вибрати підписку. А без підписки ціни не цікаві. Я їх теж в першу чергу хотів заюзати.. Можна пробувати обходити з лєвими адресами, карточками типу wise (хто має..), але все одно є ризик блоку. Можливо ризикну на зворотній дорозі. Кажуть що воно на відміну від тесли звіряє білінг адресу карточки. Тесла з моїм payoneer працює, а український приват не приймає. Є нюанси.
-
Щойно побачив що і в мене тариф на суперчарджері в Хорватії 0.22 євро але нічний. З 21:00 до 08:00. В Угорщині такого не маю. Цікаво.
-
Та я без претензій, просто ділюсь актуальною інформацією. Зарядитися там пробував більше з інтересу чим по потребі.
-
В кауфланді і в лідлі в Задарі халяви нема. 45 євроцентів по ccs 50квт, нічого не працює напряму з додатка, треба сканувати qr код. Редиректить на оплату стороннього сайту і тоді йде процес зарядки. В Словаччині лідл працював з додатку. Блокує на карті 50 євро що лідл що кауфланд (в Словаччині було 30 на лідлі, Тесла блокує 25). Плюс там є нюанс що вставляти конектор треба після оплати. Інакше все висне, кнопка стоп тупить, короче кажучи я в кауфланді так і не зарядився, в лідлі вже поняв і воно з другого разу стартануло. Маю блок 150 євро, і непонятно коли вернуть. Короче все там якось незручно в тих кауфландах і лідлах.. Воно звичайно привикається, але то туристичне місто, повно людей там перший раз і це трата часу. Ну.. негативний досвід тоже досвід. Наразі Тесла, мобіліті, і ота місцева electrip для мене ТОП. Швидко без нюансів.
-
Якщо оф машина то так часто є. Біля мене якийсь Порш на суперчарджері став, спитав чи тоже так повільно 60квт видає. Показую мол навпроти попробуйте мобіліті, в він мені каже це дорого, суперчарджер в мене безплатно))) З тарифами темний ліс насправді, кожен автовиробник дає якісь бонуси неочевидні.