Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

vovarpd

Пользователи
  • Публікації

    1 887
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Откуда
    Львів
  • Автомобиль
    Ford Fiesta ST
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

vovarpd's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

1,5 к

Репутація

  1. Це просто така опція щоби в разі якщо ви забули що електрички теж треба якось обслуговувати (бо це легко забути, обов'язкові ТО раз на два роки для нової машини) то дилер вам автоматично нагадає. Цією опцією не обов'язково користуватися. Ніхто не заважає приїхати до офіціалів на сервіс самостійно і задати там свої запитання. Та і сервісів по електричках у великих містах достатньо, а тим більше по вагу. Не офіціалами єдиними. та тут діло не тільки в ємності а і у ефективності машини, потужності моторів, аеродинаміці. ЄТрон з батарею 95квт їде десь так само як ця шкода з батарею 82/77квт. Шкода доречі має добрий драг коефіцієнт. 0.26 (в купе 0.23), у id4 наприклад 0.28, в тесли Y ніби 0.23.
  2. Ну і саме головне те що я бачу всю історію по обслуговуванню і ремонтах авто на оф дилері прямо з додатку Skoda Тобто якщо ви купуєте вживану шкоду то просите в продавця цифровий сертифікат. Він генерується з додатку спеціально для цих цілей (це я тепер такий мудрий, при покупці я того не знав 😄 ) І там видно всі роботи.. і пробіги. Можна знайти якийсь привід для торгу Ось мій випадок. Нічого критичного не бачу, були якісь дрібні нюанси. digitalcertificate_TMBJC9NYXMF010598_20250427.pdf
  3. Забув ще написати що я додав цю машину в MySkoda App. Там є вибір дилера. Вибрав Галич-Авто Львів, які в разі якихось відзивних кампанії, чи як прийде час сервісу мали б зі мною автоматично зв'язатися. Тобто додаток це все дозволяє робити, виглядає так що принаймні спробувати щось відремонтувати вони мали б вміти.
  4. Ця машина офіційно в Україну не імпортувалась. Питання на рахунок гарантії я задав і шкодівським офіціалам і норвезькому дилеру, ще чекаю на відповідь. Розраховую на те що гарантія буде якось працювати, але це питання я заздалегідь до уваги не дуже брав. Буде інформація то повідомлю. Також я їм задав питання по одному нюансу який мене підбішує, а саме незважаючи на те що там є українська мова інтерфейсу, в навігації немає українського голосу. І чомусь вшитий руский і на інгліш поміняти неможливо, а я в житті ніколи львівські вулиці по руски не слухав, дуже ріже вухо і приходиться юзати Waze через android auto, тоже ніби ОК, но є дрібні нюанси зі сторонніми навігаціями. Офіціали (оф сторінка шкоди у фейсбук) з тим нічого зробити не змогли але спробували, тому що дана модель не імпортувалась офіційно і в них начебто нема всього обладнання. Порадили звернутись в Норвегію і обов'язково відписатись мовляв вони впевнені що мені допоможуть, що я і зробив у п'ятницю, наразі відповіді нема. По батареї одночазно на 400 км при швидкості 110-120 не хватить. Можливо в новій машині і хватило б, а ще якби без кліми зовсім і колеса не 20 а якісь 18, хоча я сумніваюсь (там WLTP 520км помоєму), а за 4 роки полюбе є певна деградація батареї і менший пробіг. На вихідних з'їздив в Карпати по маршруту Львів-Тухля (+там по околицях ще пару десятків км)-Львів Виїхав з батареєю 89%. Приїхав з батареєю 26%. Кілометраж на все про все 273 км. По трасі їхав по правилах, населені 70, а так то 90-110, траса досить завантажена була, по одній смузі переважно в один бік особо і не поганяєш. Машина повністю завантажена (я, жінка, троє дітей, нема куда поспішати). Назад з районного Миколаєва до Львова трошки "притиснув" 130 (якщо це так можна назвати), то батарея танула значно швидше По дорозі назад кондюка не включав тільки вентилятор, але це і на вулиці було +12. Мене особисто даний кілометраж влаштовує, бо далі чим 400 км roundtrip я їжджу пару разів в році, думаю не така вже й проблема по дорозі на якійсь швидкісній зарядці за годину зарядити. Коротке відео з даними по розходу за дану поїздку. .
  5. Сьогодні поставив на облік шкоду і мав можливість катнути 170 км по трасі, тому трохи є вражень і можна детальніше все описати. Трохи простиня тексту получається, кого цікавить лише ціна то вона майже внизу )) Отож. Розглядав декілька електричок. Спочатку загорівся ягуаром ipace, потім трохи глянув єтрони, ід4, іонік 5, но з тих чи інших причин це все не підійшло. Потім в око впала шкода і на ній і зупинився і почав цільово дивитися лише їх. То був лютий. Почав дивитися а хто би міг пригнати з Німеччини. В Норвегії вони були чуть дорожчі. Всі "гонщики" крім одного хотіли повну суму наперед. Одні дуже відомі ютубери взагалі сказали що треба передати гроші налом якомусь дядькові який ніяких чеків і розписок взагалі не дасть. І тоді чекати машину. Мені це здалось надто ризиковано. Дехто казав що проплата авто в Норвегію це мій клопіт (крипта чи якось інакше), ну це теж не варіант, я не розуміюсь в цьому і не хочу в цьому приймати участь. Дехто по моїх вимогах скидав тупо все підряд, авось проканає. Тобто кажу треба матричні фари, без варіантів, скинули 3 варіанти без них ))) В результаті зупинився на компанії з Києва, яка була не проти пригнати мені машину по передоплаті 15% (+ якісь відсотки звісно за те що вони вкладають решту своїх коштів але то я вважаю нормально, всяко менше ризиків і це значна перевага перед конкурентами) з офіційним договором. І от цілий лютий я моніторив mobile.de (також пробував openlane.eu але там чомусь мені попадався явний секонд хенд з купою нюансів, вони тільки недавно додали опцію next to new, але там роки свіжіше і ціни вже немалі) . Найшов гарний варіант від оф дилера, який обіцяв AVILOO сертифікат, вже по суті все узгодили, я підготував передоплату, но поки в тих німців ми чекали той сертифікат подивитися який вони обіцяли з дня на день - то вони в якийсь день її просто продали і все. На цьому пошуки конкретно призупинились, бо машин вартих уваги (моєї уваги 😄 ) було не так то і багато, а ті що були то трохи задорого. Тим часом євро почало рости, машин в Німеччині було менше чим зимою, і мені компанія підказала звернути більшу увагу на Норвегію. І от трохи лютого, весь березень і трохи квітня активно моніторив вже два сайти mobile.de і finn.no. Зрозумів динаміку цін, Норвегія виглядала дорожчою але деколи попадались нормальні варіанти від приватників ну і плюс зимові литі диски R19 бонусом це теж грошей коштує. В один день знайшлася машина яка підходила мені по всіх параметрах (панорамою рішив пожертвувати, не сильно то і треба), а євро вже зросло до 1.10 на той час і машини в Німеччині досить немало додали в доларах. Недовго думаючи рішився. Нажаль до того часу ця компанія вже тимчасово ненадавала послуги 15%, але так як я за ними цілий квартал слідкував, то вже появилась якась довіра. 1. Перевірив carvertical - нажаль по пробігу цифр не було, комплектація відсутня взагалі, короче трохи розчарував carvertical. 2. Перевірив комплектацію на vaginfo.com (кому цікаво то приєднав файл), за 5 з копійками євро отримав всю розшифровку , так розумію на базі Superetka.com. 1. Дав задаток 1000$ щоб норвежець її не продав раніше комусь іншому. 2. Мінімальний торг з боку компанії. 3. Проплата суми за автомобіль 7 квітня. Оцей крок капець який ризикований, але я так бачу що багато хто так працює. Короче заніс долари в обмінник (аля кіт груп) у Львові, щоб ті перевели в Київ по коду без ідентифікації. Два раза вспотів. Я з тим більше звязуватися нехочу ))) Хоч би свіфти вже відкрили. 4. Гроші за хвилину отримали. Ми заключили договір і підписали його через Дія підпис. Також я отримав акт прийому передачі коштів. 5. Дочекався автомобіля. Компанія все зробила на 5+, по суті я приїхав на митницю, і там по місцю в реальному часі в телефонному режимі мені сказали куда до кого йти і я отримав червоні номери, декларацію і митну декларацію. Митниця з мене здерла ще 600 грн за стоянку в держбюджет. 6. Доплатив решту суми по факту вже отримання (2.5$) 18 квітня. 7. Завів машину, провірив доки (а також всі записи від офдилера mollerbil.no з пробігами за всі 4 роки, дивно чого carvertical того не показав а власник поклав в бардачок всі папірці з ТО), і виїхав своїм ходом. І тут я зрозумів наскільки мені було важливо отримати цілу машину без всякого подальшого головняка, бо поки я там 10хв торчав, то повз мене своїм ходом не виїхав ніхто 😄 Одні евакуатори. 8. Зробив цивілку зразу в свого агента щоб не було питань в поліцаїв. 9. Сьогодні поїхав зробив експертизу (щось 750 грн здерли, черги нема) 10. І також поїхав в область ставити на облік, бо вибрав собі номер, а з номерами є такий тупняк що я не можу любий номер собі замовити у Львові, вони якось привязані до кожного сервісного центру. Постановка на облік вийшла ще десь 1100 грн + вибір номерів ще щось біля 450 грн. 11. В страхового агента вніс зміни в договір цивілки на нові номери. Пригоном машини займалися ці люди, в мене все з ними пройшло гладко і без зауважень. https://www.youtube.com/@electrovoz Короче саме цікаве що всіх мабуть цікавить це ціна питання! Ціна питання 30600$ на все під ключ на червоних номерах зі всіма комісіями за проплати і т.п.. Впевнений що багато хто зараз скаже "дуже дорого" Але машину я купував не на перепродаж, а для себе і не на один рік (попередній форд в мене з 2011, не міняю машини без крайньої потреби). Авторіа варіантів взагалі негусто, точніше їх нема, так щоби дешевше. Дешевше є або бідні комплектації або з пробігом далеко за сотню і без гарантії, або після якогось дтп де власник не здатен показати фото "до дтп". Мені це нецікаво. Але це мої таракани. Хоча звичайно купити машину тут і в наявності і пощупати - це теж "коштує". Статистика сьогоднішньої поїздки на 171 км (трохи Львова в сервісний центр, далі в область часто на круїзі 90-110 з включеною клімою). Travel Assist класна штука але з нею легше заснути за кермом )) Само гальмує за машинами до нуля на світлофорі. Само рушає. Само тримає полосу якщо є розмітка, крутить рулем, але за 10сек каже щоб я руки тримав на рулі, бо я пробував зняти з руля для інтересу. Розхід получився 15.6квт на 100, ну я розумію що то трохи пенсіонерська їзда, але на вузьких дорогах особо швидше і не поїдеш. Загалом зовсім інший досвід водіння чим на бензині в плані розгону-гальмування-вібрацій-вихлопів-прогрівів, і нижчий центр маси теж дається взнаки. Це суто мій досвід. комплектація_TMBJC9NYXMF010598.pdf
  6. Сьогодні забрав на митниці. Ітого з моменту проплати 7 квітня по 18 квітня пройшло 11 днів. Але казав продавець що мені підфартило, бо якраз і місце було на автовозі, і норвежець все оперативно підготував. І митниця за 2 дні все зробила. Залишилось поставити на облік, ну це вже десь "з понеділка". Доречі і ТО норвежець зробив в офіціалів MollerBil щойно 26 березня, дав всі папери по історії ТО. Візуально по стану все як на фото finn.no. Зразу 2 крісла і бустер швиденько випробував. Якщо автокрісла ставити на ізофікси то місця для третього практично нема, хоча в мене одне широченне американське, явно поширше чим то інше MaxiCosi. А бустер теж трошки ширший за MaxiCosi. Думаю 3 штуки Maxi-Cosi може й влізе якщо кріпити суто ременями і зсунути максимально до дверей, а не ізофіксами плюс ремені. Наразі до 3 років одне крісло може їхати спереді проти руху, подушка безпеки легко ключем відключається, а ззаду з двома кріслами жінка наче як нормально поміщається.
  7. Якась відносно реактивна доставка з Норвегії. Повезло напевно. Гроші проплатив 7 квітня українській фірмі. Ті далі в Норвегію. Сьогодні 17 квітня вже скинули фото з митниці в Україні. 10 днів наразі, менше 2 тижнів, якщо сьогодні-завтра не встигнуть розмитнити то напевно вже з вівторка зможу забрати і поставити на облік. Якщо комусь цікаво то потім відпишу детальніше саму процедуру покупки і доставки як все пройшло. Бо процес з боку тих хто професійно займається пригоном виглядає трошки інакше чим процес з точки зору покупця який то замовляє вперше.
  8. Єтрон не розглядав з причин прожорливості, ну і все ж ауді є ауді - там цінник вищий ніж на шкоду при прочих рівних (вік, пробіг, комплектація), мені ця марка поки що не по кишені. Шкода наче як економічніша, хоча б по причині менш потужного мотору (він там один ззаду) і заднього приводу. Ну тобто їде десь так само з 80квт батареєю, як єтрон з 95квт. Скоро перевірим. 400км по трасі якщо не навалювати то мала б їхати. Зарядки йшли спочатку 50квт, а 125квт пропонувалася як опція, а через якийсь час вже цю опцію зробили безплатною. Яка зарядка в моїй машині навіть і незнаю. Може й прийдеться доплатити за програмний апгрейд, але незнаю чи є сенс (хіба якщо недорого), бо ті 125квт воно і так приймає десь в межах 20-60% SOC а далі йде падіння.
  9. Ось навіть в такий же Enyaq хтось поставив той дорогущий Multimac, але він пише в коментарях що `love it and hate it`
  10. В ідеалі все воно так. Але є реалії. Бус чи щось типу сієни це величезна машина. Вона займе майже весь мій гараж в якому ще треба знайти місце для велосипедів, і купи супутнього мотлоху який завжди десь береться з дітьми, з парковкою в дворі (в мене квартира і гараж під нею) завжди проблеми як і всюди. Більшість часу я їжджу по місту сам, тобто вожу повітря, і такі габаритні машини якось недуже хотілося, та і хотілося випробувати електричку а не двз. Наразі прийняв таке рішення, може воно й хибне, час покаже, може прийдеться і на бус пересісти.
  11. Я дивився ці огляди. Спочатку подумав що їхній диван йде взамін штатного і прям загорівся тим )))) Але потім виявилось що це по суті накладка, і там треба якось ще кріпити до підлоги, знайти якісь кріплення, може навіть щось сверлити, я наразі щось я до того не готовий. Але як запасний варіант то так, бачив таке. Ну і цінник так.. серйозний.
  12. Ну.. взагалі то є правила дорожнього руху. А як інакше? На передньому сидінні можна тільки проти руху. А там обмеження по віку. Ладно ще в нас (хоча то безпека, я і сам пристібаюсь, ну по місту деколи халявлю не без того), а в Європу виїхати, там штрафи огого.
  13. Так, я підібрав максимально вузькі крісла. Так , одне на штатний ремінь. Передивився купу оглядів, і це справді проблема в багатьох авто, в model y наче як три стають, а тут ширина ніби +- та сама. Блогери ці нюанси майже не описують. На крайняк поки що одне можна спереді проти руху ставити, на щастя подушка легко відключається ключем. Але то таке.. ненадовго. Побачим.
  14. www.finn.no/mobility/item/398568592 Ціну в $ скажу як приїде. Є там пара нюансів по фото але для мене некритичних. Зате є свіже ТО. З Норвегії сподобалося що є запасний комплект коліс на 19 дисках з зимовою резиною. Звик мати 2 комплекта, і вони нормально грошей коштують. З Німеччини такої халяви нема.
  15. в Норвегії чи Німеччині їх досить немало. Продавець купив новий еньяк з салону, ну так по його легенді а цей продавав. Це в нас воно недуже популярне м'яко кажучи, бо дороге а це все ж таки шкода. Короче ризикнув навіть не сидівши в такій машині (їх реально мало на ріа), понадіявся що то щось типу кодіака які в нас пара сусідів купило новими в минулому році і нахвалюють. Головна задача це розмістити 3 дитячі крісла на задній ряд. Задача мабуть непроста, але скоро побачим.
×
×
  • Створити...