
ivden
Пользователи-
Публікації
24 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Персональная информация
-
Пол
Мужской
ivden's Achievements
Начинающий (2/13)
8
Репутація
-
Є 7 осіб, яким рішенням зборів членів ТзОВ виділили дану будівлю. Також рішенням даних зборів розпочато процедуру ліквідації ТзОВ. Питання яким чином оформити тим 7 власникам документи на право власності. Один з запропонованих варіантів - через рішення суду(провести технічне обстеження, отрмати висновок на відповідність дбн, паспорт бті в суд і суд визнає право власності)
-
Доброго дня! Ситуація наступна.. Було ТзОВ яке мало у власності будівлю без будь-якої технічної документації. Внаслідок ліквідації товариства будівлю рішеннм зборів було передано декільком членам товариства. Яким чином оформити право власності на нерухоме майно для цих людей? Будівля була збудована дуже давно і відносилась до цілого майнового комплексу. Дякую!
-
Компанія орендує нежитлове приміщення. Має намір зробити незначну реконструкцію і відкрити там автосервіс. Як правильно це оформити? Чи може замовником будівельних робіт виступати орендар? Чи потрібно після завершення робіт переоформити право власності враховуючі зміні в конструкції будівлі? Реконструкція передбачає "вирізку" додаткових воріт для вїзду автомобілів, встановлення внутрішніх сходів та облаштування офісних приміщень за допомогою гіпсокартону та склопакетів.
-
я брав ТУ на газ без опитувального листа. попередні коштували десь 250грн а основні десь 50грн. туалет явно на ділянці потрібний буде. на мою думку можна обмежитись вигрібною ямою. думаю сильно гадити будівельники не будуть)) СанПиН 2605-82. Санітарні норми й правила забезпечення інсоляцією житлових і громадських будинків і територій житлової забудови стосовно розбіжностей між картою і фактичним станом то краще порадитись в міській раді..
-
Я так бачу тут серйозний підхід до справи… 1. стосовно 4 пункту по ТУ на газ.. в переліку документів для отримання буд паспорту присутні – значить треба мати. Ціна питання – до 60 - 300грн офіційного платежу плюс свій час і старання(або ж більше грошей і хтось буде старатись замість вас). І зовсім не факт що вам потім прийдеться їх поновлювати.. 2. Правильно розумієте – надаєте ескіз і ліцензована організація робить DMF-файл, який ви потім долучаєте до комплекту документів. Авторський і технічний нагляд тут ні до чого. Вони просто прив’язують проектовану будівлю до місцевої системи координат, з таких файлів формується загальна міська база. 3. Ньюанси відповідності викопіювання фактичному стану на місцевості… тут можуть бути різні варіанти: можливо самобуд, можливо помилка, можливо викопіювання ще не встигли оновити… в будь-якому випадку карта має бути завірена відділом інженерних споруд, транспорту та геослужби управління архітектури департаменту містобудування. Ви вірно сказали – потрібно спиратись на викопіювання міськради. При узгодженні мереж координати не потрібні. 4.Стосовно впливу наявних навколишніх споруд на місце розміщення проектованого будинку то ваш архітектор мав би то все роз’яснити і врахувати при проектуванні. Аналогічно він мав би врахувати відступи від будинку на предмет пожежі, інсоляції і т. д. 5. Стосовно опитувального листа. Навряд чи таке питання регулюється законом. Можливо якоюсь постановою чи іншим нормативно-правовим актом. Ви впевнені що самостійно можете заповнити опитувальний лист компетентно? Думаю простіше і краще заплатити 140грн. 6. Туалет в переліку документів не фігурує… септик і вигрібна яма то є різні речі. Добавлено через 45 секунд Між іншим.. а ви не розглядали варіант продажу своєї ділянки?
-
1. Наявність мереж потрібно погоджувати на викопіюванні з плану міста з 11 службами. По ідеї викопіювання з міської ради мало б відповідати фактичному стану на місці. Але це нюанси. 2. Ескіз намірів забудови подається лише на папері. В електронному варіанті подається DMF-файл, який готується ліцензованою організацією на основі ескізу. 3. на погодженній карті малювати нічого не потрібно. Її треба використати при розробці ескізу 4. ТУ видаються на забезпечення будинку а не для самого будівництва. Житловий будинок має відповідати певним нормам. Ввести в експлуатацію будинок без опалення, електрифікації та газифікації якось фантастично. Отримати ТУ по газу не так вже й складно і дорого. 5. опитувальні листи заповнюються ліцензованою організацією 6. стосовно норм щодо відступів від сусідніх будинків.. це має все вказати проектант. Є випадки в яких відстані можуть бути менші, але це вже треба дивитись конкретно по матеріалам стін і існуючій ситуації. Краще щоб це зробила досвідчена людина. готовий детальніше обговорити всі питання.. пишіть, якщо цікавить
-
дійсно тема переходить в філософію якусь... стосовно будівельних пробіт досвіду практично не маю, а вот стосовно документації і погоджень то виходить "чим бфльше я знаю, ти більше я розумію що я нічого не знаю".. таке враження іноді що досягти абсолютної відповідності нормам і закону це якась утопія... але багато людей користуючись фактично землею і отримавши років 25 тому рішення місцевої влади спокінісінько починають щось робии і при тому впевнені на 100% що все по чесному і законно..
-
Є один цікавий момент.. мій знайомий "здавався по самобуду", але так як декарацію підписували всі власники ділянки і будинку(а їх там було десь 14) то шраф мали платити всі...
-
В мене винкла підозра що тут виявилось деяке непорозуміння.. ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" ст. 39 п.9: "9. Зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього. Підключення закінченого будівництвом об'єкта, прийнятого в експлуатацію, до інженерних мереж здійснюється протягом десяти днів з дня відповідного звернення замовника до осіб, які є власниками відповідних елементів інженерної інфраструктури або здійснюють їх експлуатацію. " Будинок був нещодавно збудований? Якщо збудований давно то яки Ви були без підключення до інженерних мереж? Можливо у Вас промили декларацію про введення в експлуатацію цього будинку? Щось не віриться, що КП «Міськводоканал» вимагав окрему декларацію на підключення з вулиці до будинку
-
По даній ситуації можу зазаначити наступне: 1. При проведенні будь-яких робіт оформляти все згідно законодавства - це дешевше ніж платити штраф. Та і підключити газ в приміщення, яке по документах ніде не прописане трохи проблематично. 2. Перед будь-якими діями з нерухомістю(продаж, дарування, застава для кредиту..) треба мати зареєстроване право власності на неї. Я так розумію на даний момент у Вас воно відстутнє. 3. В теорії землю під будинком можна поділити, але тоді будинок мав би бути розділений по вертикалі, мати два окремі входи. Тоді можна було б вести мову про отриманя окремої адреси і окремого заїзду. Я так підозрюю що такий варіант для Вас малореальний? Ваш випадок є дуже цікавим. Я вам лишав свій номер телефону в приватних повідомленнях. Можем зідзвонитись і зустрітись у Львові з документами і це все детальніше обговорити. На даному етапі мова про оплату послуг не йде, тому Ви нічого не втрачаєте. А дле мене це сильний спортивний інтерес)))