Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Наш домик :)

Jul1a

Рекомендовані повідомлення

На вихідних плануємо почати дах.

 

Спочатку збирались накривати металочерепицею, але зараз розглядаємо варіант бітумки.

Виробники пишуть, що її неможна монтувати при температурі нижче, ніж +5. Будівельники переконують, що і зимою клали і нормально.

Хто зтикався з таким питанням на практиці? Не буде при теперішній погоді проблем з укладкою бітумки? Наскільки я знаю, вона при низькій температурі ламається і кришиться. Поки зупинили вибір на Шинглас.

 

Цікаво, чому перейшли з металу на бітум? Через мансарду?

Бо ми навпаки схиляємось перейти з бітума на метал, але в нас горище...

 

На вихідних вдень до +15, які проблеми?:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я за металочерепицю.. Чоловіку більше подобається бітум.

 

Мене насторожую те, що бітумна черепиця має високий клас горючості і при високих температурах влітку виділяє шкідливі речовини і може мати неприємний запах.

 

Але при використанні не буде відходів ( у нас двускатний дах з балконом).

 

Але потрібно весь дах зашивати вологостійким осб. :( а це додаткові затрати.

 

В металочерепиці єдинний мінус - те, що вона шумна. З іншої сторони її теж можуть поцарапати при укладці і може почати ржавіти в цих місцях.

 

А чому ви вирішили замість бітумки класти метал?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чому ви вирішили замість бітумки класти метал?

 

У нас дах простий двухскатний, металом буде десь на 30% дешевше точно.

І в нас горище, а не мансарда, шуму майже не буде, крім того, якщо ми звикли трохи до потягів, то дощ нам взагалі не проблема :)

 

Бітум більш гарніший, як на мене, але те, що він горить + його походження не викликає задоволення.

 

Головне, як з металом, так і з бітумом - це щоб матеріали були якісні і майстри з більш-менш рівними руками.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Jul1a, окна в этом сезоне тоже планируете ставить или на весну отложите? Какие окна в планах? Возможно рассматриваете вариант деревянных евроокон? Могу просчитать стоимость.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На рахунок вікон поки не можу сказати. Хотілося б в цьому році, але не впевнена, що по бюджету вийде :(

Поки планую вікна на початок весни. На зиму вікна-двері буду закривати дерев"яними щитами.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На рахунок вікон поки не можу сказати. Хотілося б в цьому році, але не впевнена, що по бюджету вийде :(

Поки планую вікна на початок весни. На зиму вікна-двері буду закривати дерев"яними щитами.

 

Так і безпечніше на зиму залишати, хоча у Вашому районі з цим проблем не має бути.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спочатку збирались накривати металочерепицею, але зараз розглядаємо варіант бітумки.

Виробники пишуть, що її неможна монтувати при температурі нижче, ніж +5. Будівельники переконують, що і зимою клали і нормально.

Хто зтикався з таким питанням на практиці? Не буде при теперішній погоді проблем з укладкою бітумки? Наскільки я знаю, вона при низькій температурі ламається і кришиться. Поки зупинили вибір на Шинглас.

 

По б/ч. При низких температурах укладывается только б/ч с модифицируемым битумом. Б/ч более эластична, не рвется, менее подвержена трещинам. Б/ч с окислинным битумом укладывается только не менее +15.

 

Можно обойти этот нюанс с окисленным битумом, разогревая б/ч тепловой пушкой перед укладкой в помещении, но...но...но...

 

Обратите свое внимание и на Акваизол... качество такое же как и у шингласса, а по цене по приятней будет.

 

 

Мене насторожую те, що бітумна черепиця має високий клас горючості і при високих температурах влітку виділяє шкідливі речовини і може мати неприємний запах.

 

Если и что то будет выделятся, то Вы этого не ощутите и на здоровье ни как не повлияет...

Не дай бог, если что, то гореть будет не взирая на горючесть...

 

 

 

В металочерепиці єдинний мінус - те, що вона шумна. З іншої сторони її теж можуть поцарапати при укладці і може почати ржавіти в цих місцях

 

у Вас будет мансардный этаж, а утеплитель это как тепло так и звукоизолятор, так что шум дождя или шум града будет не более чем шелест листьев за окном.

Если выбирать черепицу с качественным покрытие и достаточным количеством цинка под ним, то даже если будут царапины, а они будут 100%, м/ч не поржавеет.

 

Б/ч будет однозначно дороже металлочерепицы, а вот насколько для этого необходим просчет.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зупинили вибір всетаки на бітумній черепиці Шинглас.

 

Вчора нарешті почались роботи по даху. Зараз на етапі покриття дерева біозахистом.

 

Довелось докупити трохи дерева.

 

Попередня бригада будівельників по даху радила брати мауерлат 12*8 см. Будівельники, які взялись за монтаж даху сказали, що мауерлат повинен бути мінімум 15*10. Також доведеться зрізати шпильки з армопоясів під мауерлат - приварені занадто близько до краю та не зовсім рівно. Тому будемо ставити нові шпильки на хімічний анкер.

1356169605_viberimage.thumb.jpg.2e7bbd09ebdd0f4317422f98cd32c12f.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дерево уже все покрите біозахистом. Сьогодні починається монтаж мауерлата.

IMAG0839.thumb.jpg.496f2abd1b56c61da7cb3712d7740f09.jpg

IMAG0840.thumb.jpg.28a4400d94b4017f97ae2252e3c7d986.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знову виникли проблеми з фронтоном балкона.

Доведеться знову трохи переробляти :(

Ніколи не починайте будівництво без робочого проекту :(

IMAG0841.thumb.jpg.7ff91bc661ca5a93f7c6d3d55905c688.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проект по ссылке Оочень прикольный. Домик должен получится супер!

 

Я кстати строил особо без проекта, сам что то рассчитывал и сам строил. А такие штуки как фронтоны, я не знал как правильно рассчитать, поэтому - построил после того как встала крыша. Так, что проблем не было. Один фронтон, одним мной - за один день строился.

Так, что не спешите, все успеете - тем более, что лишних денег нет. Спрашивайте здесь на форуме, вам с удовольствием подскажут ;)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую :)

 

Проект класний, але ми внесли в нього деякі зміни - забрали барбікюшницю в стіні (зі сторони тераси) і змінили планування першого поверху.

 

Досвіду в будівництві немає, тому приходиться довіряти будівельникам. От і переробляємо по декілька раз :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Один мауерлат уже покладений :) Пожна рахувати этап будывництва даху початим!

IMG_20141113_124417.thumb.jpg.34ebe29b70d1c35856d6c1975a2d59e4.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З виходом на балкон трохи прийшлось подумати.

Фронтон балкона і основний фронтон були викладені таким чином, що ендова не лягала, не було кули покласти крайню крокву.

Крім того два фронтони не були зв"язані між собою, а вся нагрузка має бути саме на той кут.

Тому було вирішено трохи змінити фронтон балкона. В кутку вирізали декілька блоків і залили маленький армопояс, на який буде опитись кроква.

В результаті на балконі буде дах зі зломом :( Мені не подобається, але вибору всеодно уже нема.

IMG_20141113_124257.thumb.jpg.7e9c656ed7dffc7699ca1187847f67f1.jpg

IMG_20141113_124241.thumb.jpg.5afb009e75d5d38f3a3292a5aee19f31.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В кутку між фронтоном балкона і основним фронтоном довелось вирізати частину блока і заливати додатковий невеликий армопояс.

1.thumb.jpg.1de05b6353852c248b72b26dc9431e48.jpg

11.thumb.jpg.325c7a118ca0edeb6487dbd1d64aff1f.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я, звісно, не спеціаліст, але по-моєму стропила мають з"єднуватись ось так:

stropila8.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я, звісно, не спеціаліст, але по-моєму стропила мають з"єднуватись ось так:

stropila8.jpg

 

Дякую. Стропила поки тільки виставили. Їх будуть з"єднувати зверху кутниками і внизу зарізати в мауерлат.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пускай только соединяют металлическими треугольными пластинами так будет надежней... и главное вентиляция крыши иначе она просто будет собирать влагу!

 

Добавлено через 1 минуту

12544.jpg Вентиляция подкровельного пространства.

 

Под сплошным основанием кровли из битумной черепицы необходимо конструктивно предусмотреть вентиляционный канал, который обеспечит вывод влажного воздуха из кровельной конструкции и сохранит ее в сухом состоянии. Вентиляционный канал должен быть размером около 100 мм для сохранения тяги. Ближе к коньку кровли необходимо предусмотреть вентиляционный выход из подкровельного пространства путем выставления коньковой вентиляции или монтажа точечных вентиляционных выходов .

Для обеспечения тяги для вентиляции подкровельного пространства на карнизах кровли должен быть предусмотрен беспрепятственный забор воздуха. Это достигается с помощью системы софитов с перфорацией, которые одновременно обеспечат надлежащий воздухообмен на кровле, и эстетически оформят карнизный свес.

12545.jpg Все вентиляционные отверстия, решетки, вентиляционные трубы должны быть оснащены коррозиестойкой сеткой для предотвращения проникновения в кровельную конструкцию птиц и насекомых.

Вентиляционный канал должен быть достаточной высоты (минимум 50 мм на кровельном скате длиной до 5 м.п., и минимум 100 мм при большей длине), а также он должен быть непрерывным и иметь выход вблизи конька или на коньке. Если в силу конструкции кровли нет возможности создания непрерывного вентиляционного канала, то конструкцию кровли необходимо изменить так, чтобы такая возможность была.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Под сплошным основанием кровли из битумной черепицы необходимо ....

Эта инструкция подходит только тогда когда в кровле используется гидробарьер - дешевая пленка. Надо еще уметь ее правильно положить или проконтролировать будивельников.

 

Если использовать мембрану, пленку которая как раз предназначена на утепленные кровли, эта инструкция не подходит. Не боковые продухи не перф софиты не работают. При использовании мембраны забор воздуха происходит только в вентканал между контррейками, а выводится либо через аэраторы либо через кровельные аэраторы. (для Б/ч)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для вентиляції даху уже купили 4 аератора. Будемо використовувати не гідробар"єр а супердифузійну мембрану.

Кутники для кріплення стропил металеві.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Робота над дахом йде. Почали кріпити стропила до мауерлата.

Сьогодні також привезли утеплення.

F3.thumb.jpg.a7be0ff7aa52e91129b8120909e9289d.jpg

F4.thumb.jpg.92ce3561bc77e9af036a220b0da81bc6.jpg

F5.thumb.jpg.ae35e74043549832e97229b43ddfc267.jpg

F1.thumb.jpg.bcb28dbaba125d2302d77f7b5b77ec56.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Робота над дахом йде. Трохи не вистачає дерева. Доведеться дозамовити.

Стропильна частина майже готова.

Ще б пару тижнів відносно теплої та сухої погоди..

F6.thumb.jpg.d798c831bb36805a02df001c10de0e71.jpg

F7.thumb.jpg.30dee5fae96ba627439ad371be181303.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вже визначились з розміщенням мансардних вікон.

Залишилось вирішити де і коли робити димарі від каміна і котла.

З каміном все більшь-менш ясно.

А от з котлом складніше. На першопу поверсі є приміщення 2*2 під котельню. Котел плануємо трердопаливний (на пілетах). З маркою остаточно не визначились.

Читала. що найбільш поширені димарі 160-180. Краще зразу ставити димар з більшим діаметром?

Димарі обов"язково робити до монтажу даху?

Чи потім теж можна без проблем зробити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...