Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чи потрібен вентиляційний проміжок між паромембраною та гіпсокартоном?

mcreper

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня. Планую утепляти мансарду мінватою двома підходами:

1. Спочатку між кроквами 150 мм

2. Далі перпендикулярно до крокв наб'ю дерев'яні рейки товщиною 50 мм і між ними мінвату 50 мм. (так як на малюнку) і закрию усе паромембраною.

 

attachment.php?attachmentid=249544&d=1360653848

 

Далі планую до даних рейок одразу ж прибити гіпсокартонні плити. Ось тут не впевнений щодо правильності дій.

 

1. Є сумніви щодо відсутності зазору, який можливо повинен бути між паромембраною та гіпсокартоном.

2. Також не впевнений, чи можна на рейки кріпити гіпсокартон, чув, що якщо так робити, то він може потріскати. Хоча нагорі буде неутеплене дахове приміщення висотою 1.5 м., сумніваюсь, що там часто будемо ходити.

 

Чекаю на ваші поради.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На фото в принципе не то,что Вы описали.Зайдите в мой профиль,там я на фото делаю именно то.

Монтаж гипса по дереву вполне может быть,но он однозначно будет на порядок кривее и хуже монтажа на профиля.

Ну и удивило меня слово "паромембрана"-это что?

Есть паробарьер-он ставится перед ватой и его функционал не пропускать пар,а есть супердиффузионная мембрана-она ставится после ваты и её фукционал наоборот выводить лишний пар из ваты,чисто визуально мембрана вся в дырочках.

Если Вы таки захотите лепить гипс по рейках,то вполне можете его крутить на паробарьер,зазор не нужен.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зазор тут не нужен.

 

Крутите гипсокартон прямо на рейки контробрешетки.

 

И покрутить их не должно, хорошо крепите их к стропилам, особенно по концам, что бы не пропеллерило в процессе высыхания.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На фото в принципе не то,что Вы описали.Зайдите в мой профиль,там я на фото делаю именно то.

Монтаж гипса по дереву вполне может быть,но он однозначно будет на порядок кривее и хуже монтажа на профиля.

Ну и удивило меня слово "паромембрана"-это что?

Есть паробарьер-он ставится перед ватой и его функционал не пропускать пар,а есть супердиффузионная мембрана-она ставится после ваты и её фукционал наоборот выводить лишний пар из ваты,чисто визуально мембрана вся в дырочках.

Если Вы таки захотите лепить гипс по рейках,то вполне можете его крутить на паробарьер,зазор не нужен.

Мав на увазі паробар'єр. Деякі майстри говорять, що підуть тріщини по гіпсокартоні, якщо його кріпити напряму до дерев'яних рейок. Чи насправді все так погано і краще не ризикувати і робити металевий каркас? І тоді під каркас положити ще 50 мм. мінвати, але тоді як з паробарєром - куди його кріпити, поверх профілю чи як?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я чаще встречаю мнения о том, что между паробарьером и следующим слоем подшивки ДОЛЖЕН быть зазор. goodkrovlya.ru/montazh/uteplenie/ukladka-paroizolyacii-na-kryshe.html
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я привык доверять не рекламным материалам,а аргументированным техкартам.На фото вижу потолок с инфракрасным подогревом,возможно там и нужен зазор.

 

Добавлено через 2 минуты

Мав на увазі паробар'єр. Деякі майстри говорять, що підуть тріщини по гіпсокартоні, якщо його кріпити напряму до дерев'яних рейок. Чи насправді все так погано і краще не ризикувати і робити металевий каркас? І тоді під каркас положити ще 50 мм. мінвати, але тоді як з паробарєром - куди його кріпити, поверх профілю чи як?

Справді так погано.Оптімальний варіант таки ставити брус,між ним 50 мм вати,потім паробарьер,а вже після того підвіси та профіля.Доречі,в такому варіанті таки виходить зазор.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мав на увазі паробар'єр. Деякі майстри говорять, що підуть тріщини по гіпсокартоні, якщо його кріпити напряму до дерев'яних рейок. Чи насправді все так погано і краще не ризикувати і робити металевий каркас? І тоді під каркас положити ще 50 мм. мінвати, але тоді як з паробарєром - куди його кріпити, поверх профілю чи як?

 

при двойной зашивке стен гипсом допускается монтаж сразу по дереву

а вот на потолках, особенно мансардного типа, точно не рисковала бы и ставила только правильный металлический каркас, а потом гипс, лучше в 2 слоя (но то такое)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Паромембрана это, я так понимаю, пароизоляция мембранного типа.

Выбор материала для пароизоляции всегда должен быть с учетом кровельного пирога (какого типа гидрозоляция). Только правильно подобранные друг другу материалы правильно работают.

Что касается зазора, то тут есть нюансы. Если у Вас обычная пароизоляционная мембрана (без рефлексивного слоя), то зазор не влияет на работу мембраны, поэтому его можно не делать. Если же у Вас мембрана с рефлексом (с отражающим слоем), то зазор в 20мм улучшит работу мембраны, в части касающейся сохранения тепла, хотя на пароизоляционные свойства это никак не повлияет.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі ще таке запитання. У мене залишилось ще багато дошки 25 мм. товщиною. Мені пропонують після мінвати та паробарєру змонтувати дані дошки і вже потім робити каркас з профілю для гіпсокартону.

Цікавить, чи в даному рішенні більше плюсів чи мінусів? Економію не враховуємо, так дошки багато.

 

С головой эти парни точно не дружат, наверно они правосеки.

 

Цікаво чому?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі ще таке запитання. У мене залишилось ще багато дошки 25 мм. товщиною. Мені пропонують після мінвати та паробарєру змонтувати дані дошки і вже потім робити каркас з профілю для гіпсокартону.
Правильно пропонують. Так и надо делать.

Цікаво чому?
Они ж чумачечие не понимают что делают. Зато в белых "рубашках", наверно и туфли у них лакированные...))
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правильно пропонують. Так и надо делать.

Дякую за швидку відповідь. А які переваги в даному методі? І дошки потрібно буде прибивати прямо по паробарєру - це не зашкодить йому?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А які переваги в даному методі? І дошки потрібно буде прибивати прямо по паробарєру - це не зашкодить йому?
Переваги: так правильно. 2. Не навредит, главное крепить доску или ершоными гвоздями 70 мм или саморезами. - по 2 штуки в соединение.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вата своим весом растягивает паробарьер и провисает,тем самым образуя щели в примыканиях,которые являются мостиками холода.Поэтому нагрузка от вата должна быть не на нитках и паробарьере,а на досках.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...