Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Тріщини і відшарування шпаклівки після похолодання

Uyra

Рекомендовані повідомлення

Ничего смертельно страшного на фотках нет.Есть несколько нюансов,но они не критичны.У меня вообще сложилось впечатление что они Вам уж слишком экономили материал.Основная ошибка-углы,нельзя чтобы шов картона находился в углу,необходимо его выводить в основную плоскость.Некоторые места они сделали правильно,а некоторые-нет.Разбирать вам ничего не нужно,необходимо вскрыть все швы и заделать их с применением бумаги.

Кстати,ребята у Вас не профи-шурупы закручены обычным шуруповёртом,любой профи применяет специальный шуроповёрт для ГК ,да и подвесы бьются на бербахи а не на быстрый монтаж.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

О, да, таких уникалов и я повидал. У них, как привило, цена за работу гривен на 10 ниже среднерыночной, на что заказчик и ведется, экономя таким образом 1000 гривен на ремонте. Правда, потом попадает на материале и переделках тысяч на 10, но это уже совсем другая история.

 

Брав майстрів по рекомендації знайомої, питання знайти чим подешевше не стояло.

 

Мої ціни для історії, домовлялися в березні 2015:

 

Стіни

- штукатурка 40грн/квм,

- грунтовка 5 грн/квм,

- шпаклівка 70 грн/квм (старт і фініш),

- армування сіткою 5 грн/квм,

- фарбування 25-28 грн/квм,

- монтаж кутиків 12 грн/пог метр,

 

Стеля

- штукатурка - 55 грн/квм,

- шпаклювання по штукат - 85 грн/квм (старт+фініш),

- шпаклювання г/к 70 грн/квм ,

- монтаж простого г/к 70 грн/квм,

- монтаж двохрівневого г/к 70 грн/квм площі + 70 грн/погонний метр переходів,

- вивід карнизу - 20 грн/метр погонний.

 

Всі поверхні шириною менше метра, відкоси і балки, рахувалися по метрам погонним за цінами квадратного. Всі додаткові роботи оплачувалися окремо.

Метр квадратний простої стіни від голої цегли до готової малярки виходить в районі 150 грн.

 

Добавлено через 4 минуты

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?p=3715429#post3715429

Працювати можно любим матеріалом,але щоб вміти працювати Кнауфом треба бути справжнім віртуозом.Тай Акрил-Путца це також стосуєтся.Якщо копнути глибше,то я також маю підозру на розуміння майстрами змісту грунтування,бо перегрунтовати набагато гірше чим недогрунтувати.

Найгрубші помилки я перерахував в першому повідомленні,тому причина виключно в низькій кваліфікації майстрів.Профі з гімна зробить цукерку,так що матеріал тут не причому.

У Вас на швах серпянка,а мае бути бумага,накрайняк-склохолст,це Вам як лакмусова бумага непрофісійності.

 

Сьогодні приходив на оглядини прораб, рекомендували знайомі.

На запитання як заробляють шви, відповів - сіткою. Казав, що мав подібну проблему з кнауфом рік тому, після того з кнауфом не працює.

 

Добавлено через 17 минут

Кому-то же нужно её делать. :-) Лет 10-12 назад и у нас бывали промахи. Переделывали целые комнаты за свой счёт. Сейчас если появляются микротрещины, то это Заказчик отказался от флизелина, дом даёт усадку(есть микротрещина, но материал не простукивается и не отслоился), либо есть места соединения разных материалов - например штукатурки и гипсокартона. Как не бейся - стык материалов, которые имеют разные тепловые расширения обязательно треснут. Не помогает даже фасадная армирующая сетка на всей площади стены. Даже одинаковые листовые материалы подвержены микротрещинам по швам. Когда-то(лет 7-8 назад) Заказчик вызывал технологов(всё было сделано нами по тех. карте и их материалами) и уже они рассказывали ему, что возможно это происходит из-за разного нагрева и охлаждения каждого листа(по-моему это где-то по твёрдой минвате происходило) и из-за разного линейного расширения каждого листа возможна такая ситуация.

 

Згоден, фізику не перехитриш. З другої сторони, люди, які роками працюють з фінішним оздобленням, набивають шишки і граблі, повинні знати і попереджати замовника про можливі ризики і шляхи їх уникнення.

 

Добавлено через 12 минут

А может это "место проклятое" ?:D Это конечно шутка

 

Повірте не смішно від слова зовсім.

 

но я вот тут начитался этой темы и теперь "очкую" .А все дело в том , что был у меня в этом году "многострадальный" объект после которого я окончательно зарекся браться за малярку ( но это к делу не относится ) . Не буду перечислять всех злоключений , но вот один момент меня напряг : пару месяцев назад ( когда пошло резкое снижение температуры ) над всеми проемами капитальных стен ( включая входную дверь ! ) пошли трещины . В том , что за неделю до этого их не было я уверен : по скольку предстояла укладка ламината , и я с лампочкой проходил по всем стенам на предмет обнаружения возможных пропусков в шлифовке финиша ( чтоб потом не подтирать и что бы не сыпалось на ламинат ). Конечно это можно списать на криворукость штукатуров и мою ( как шпаклевщика ) , но вот что меня смущает : на балконных проемах трещины пошли как со стороны комнаты ( где на стенах известковая штукатурка и кнауфовская шпаклевка ), так и со стороны застекленного и утепленного балкона , где по верх "заводского" утеплителя из базальтовой ваты и "заводкой" (от застройщика ) декоративной штукатурки была нанесена декоративная штукатурка FEIDAL . И хотя тут говорили , что температура не помеха , но вот когда я запустил котел и включил отопление ( а на балконы выведены батареи ) - то трещины на балконе стали почти не заметны .Так как причина таких катоклизмов не известна , а трещины маленькие ( по крайней мере были 2 месяца назад ) заказчиком было принято решение пока оставить так как есть . Ну а теперь меня напрегает то , что в такие морозы квартира стоит только с двумя подключенными маленькими батареями ( в коридоре и на кухне ) , ну и еще водяной ТП на кухне - так что как оно себя поведет одному Богу известно .:unknown:

 

Після включення опалення і підняття температури до 20 градусів тріщини стали малопомітні.

Якби про них не знати, то добру половину тяжко було б знайти.

 

Добавлено через 6 минут

Ничего смертельно страшного на фотках нет.Есть несколько нюансов,но они не критичны.У меня вообще сложилось впечатление что они Вам уж слишком экономили материал.Основная ошибка-углы,нельзя чтобы шов картона находился в углу,необходимо его выводить в основную плоскость.Некоторые места они сделали правильно,а некоторые-нет.Разбирать вам ничего не нужно,необходимо вскрыть все швы и заделать их с применением бумаги.

Кстати,ребята у Вас не профи-шурупы закручены обычным шуруповёртом,любой профи применяет специальный шуроповёрт для ГК ,да и подвесы бьются на бербахи а не на быстрый монтаж.

 

Дякую, це тішить.

 

Не знаю на рахунок економії, після закінчення г/к робіт залишились 4 листа і цілий оберемок профілів.

 

Всім веселих свят і смачної куті!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Згоден, фізику не перехитриш. З другої сторони, люди, які роками працюють з фінішним оздобленням, набивають шишки і граблі, повинні знати і попереджати замовника про можливі ризики і шляхи їх уникнення.

Здебільшого ті "люди" що так чудять, навіть не хочуть на тарі прочитати коротку інструкцію до застосування від виробника...

Про шляхи усунення вже краще їх і не запитувати, бо інакше завдана біль від такого ремонту розтягнется на значно довший термін.:o

В Вашому випадку найгіршим є момент де з відшаруванням пластами шпакліви...

Відшаровується єдиним пластом від ЦПштукатурки?

Можливо що:

_ не дали добре просохнути ЦПШ до періоду шпаклювання... (взагалі не розумію, для чого вони застосовувли гіпсову штукатурку? вирівнювали нею недоліки після ЦПШ)

Можливо погано просохла в тих місцях де груба накидка, чи закоулки які погано вентилюються, і всю вологу в себе на довгий час акомулює цегла і бетон

_ в окремих місцях шпаклювали масою яка дещо підтугла, і було повторно замішана міксером з добавлянням води, що не можна робити категорично проте бувають любителі.

_ Засклити поверхню ЦПШ акриловою грунтівкою це фантастика... а в же між слоями це більш реальність і як наслідок можлива причина.

Таких місць з відшаровуванням пластами у вас дуже багато? приблизно скільки в % співвідношенні ?

Змінено користувачем Чуля
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

[quote=Uyra;3770410

 

Сьогодні приходив на оглядини прораб, рекомендували знайомі.

На запитання як заробляють шви, відповів - сіткою.

 

От не хочеться мені в таке свято матюкатись,тому скажу просто:-невже до Вас тільки дурні приходять?Якщо розумних не мае,то Ви самі можете звернутись до першоджерела,а саме до техкарт Кнауфа

knauf.peredelka.tv/pdf/Brochure_Stroim_vmeste_s_KNAUF_Peregorodki.pdf,сторінка 12 про шви,прямим текстом написано Армирующая лента изготавливается

из высококачественной бумаги или

стекловолокна с перфорацией. Ні про яку сетку там речі немае.Тицьніт це в ніс тому прорабу,нехай вчиться.

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По гіпсокартону...

Я опишу декілька варіантів, які доводилось застосовувати мені на своїй практиці, після схожих ремонтів вашому.

Почну з сильно болісного до майже безболісного:

1. Випадок коли потріскали шви і при перевірці на рівність площини під правило, пролізали під правило долоні рук)).

Повний демонтаж і новий монтаж.

2. Випадок коли розтріскані шви, нерівності під правило менш критичні і за допомогою тортур)) попєредніки запевнили нас про достатню для цього випадку кількість наявних підвісів і крок профілів.

Внаслідок вирівнювання площини по натертим маякам гіпсовою штукатуркою і підшивка другого слою гіпсокартону зі зміщенням швів і пошуків місцярозположення профілів за допомогою ніодимового магніта, або детектора проводки

Дальше все по феншую, як зпавжди

3. Стеля з гіпсокартону рівна (при наймі візуально і під правило)

Але виявлені мікротріщини на швах, які в майбутньому тільки підкреслить фарба.

Розшити всі мікротріщини... погрунтувати, після висихання грунтівки забити розшиту мікротріщину Уніфлотом і зверху поклеїти паперову армуючу стрічку (найкращим на ринку є -"Кнауф Курт") і теж на масу з уніфлоту.

потім шпаклювання фінішною шпаклівкою всієї поверхні і т.д.

4. варіант коли стеля рівна і вже пофарбована (до речі як у Вас пофарбовано?)... єдине що не задовільняє замовника це - мікротріщини.

Розшивка тріщини... грунтування тріщини... нанесеня в тріщину "семін фіберластік" з картриджа, тому що з відерка нею акуратно нанести майже не можливо.

Після висихання фіберластіка нанесення готової маси "Семін Ліхт". Потім підфарбовування того самого місця, де залежно від вимог і освітлення все ж можливе перефарбовування всієї поверхні.

П,С, Шодо Семін ліхт і фіберластік я стверджувати на всі 100% не можу, тому що при косметичних ремонтах застосовую її не довго (десь 2-3роки)

Довгий час застосовував сам семін ліхт без фіберластіка, поки не прочитав детально документацію від виробника. Але й тоді при косметиці гіпсокартону одним ліхт, не було жодних проблем з подальшим розтріскуванням... Були якраз проблеми на неоднорідних матеріалах з різним коофіцієнтом теплового розширення.

Останній випадок де застосовував фіберластік з ліхтом, після того зволожували дане місце, гріли феном для волося і зразу ж робили холодний протяг... то жодних проблем, матеріали впевнено тримають тріщину.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Минулого року собі сам шпаклював весь будинок Кнауф Старт і Фініш. Перший раз в житті взяв шпатель в руки. Вже на другій стіні навчився вилизувати практично на скло. Старт - Фініш - Фініш. Штукатурка правда була зроблена ідеальна, пішано-вапняна по цеглі, без маяків. Правда як грунтував штукатурку перед шпаклівкою, вся була у мікротріщинах. Будинок не утеплений, зимою при сильних морозах навіть кути промерзають! Але жодної тріщини не появилось! Друга зима пішла..

 

Не уявляю, як Кнауф Фініш люди перетирають вручну. Мені за годину роботи ручною тьоркою хотілось плакати:D. Знайшов у гаражі стару шліфмашину, вібруючу, і пішло як по маслу, правда, не наждачкою, а сіткою.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Последних лет пять , на швы г\к унифлот и холст по всей площади .

И ни каких проблем со швами.

 

Добавлено через 19 минут

 

Не уявляю, як Кнауф Фініш люди перетирають вручну. Мені за годину роботи ручною тьоркою хотілось плакати:D. Знайшов у гаражі стару шліфмашину, вібруючу, і пішло як по маслу, правда, не наждачкою, а сіткою.

Количество используемой наждачки (сетки) при шпаклевке , обратно пропорционально уровню квалификации шпаклевщиков. :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Количество используемой наждачки (сетки) при шпаклевке , обратно пропорционально уровню квалификации шпаклевщиков. :)

Ну наждачкою 180 по Кнауфу неможливо працювати, забивається моментально. А ось з сіткою, та щей на фліфмашинці просто супер. Наприклад, зал 30кв.м, за годину пробігся по стінах - під покраску.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Брав майстрів по рекомендації знайомої, питання знайти чим подешевше не стояло.

 

Мої ціни для історії, домовлялися в березні 2015:

 

Стіни

- штукатурка 40грн/квм,

- грунтовка 5 грн/квм,

- шпаклівка 70 грн/квм (старт і фініш),

- армування сіткою 5 грн/квм,

- фарбування 25-28 грн/квм,

- монтаж кутиків 12 грн/пог метр,

 

Стеля

- штукатурка - 55 грн/квм,

- шпаклювання по штукат - 85 грн/квм (старт+фініш),

- шпаклювання г/к 70 грн/квм ,

- монтаж простого г/к 70 грн/квм,

- монтаж двохрівневого г/к 70 грн/квм площі + 70 грн/погонний метр переходів,

- вивід карнизу - 20 грн/метр погонний.

 

Всі поверхні шириною менше метра, відкоси і балки, рахувалися по метрам погонним за цінами квадратного. Всі додаткові роботи оплачувалися окремо.

Метр квадратний простої стіни від голої цегли до готової малярки виходить в районі 150 грн.

Ну цены не низкие, для того периода плюс-минус киевские. Кстати, исходя из сметы можно узнать сколько же раз грунтовались стены. И еще не совсем понятна логика шпаклевки стартом по штукатурке, и на каком этапе монтировалась армирующая сетка.

Я так полагаю, что Ваши чудо-отделочники все заштукатурили, после один раз загрунтовали, прилепили сетку и затянули её сверху стартом(или смесью старт+финиш), после зашкурили наплывы, и, не грунтуя, погнали шпаклевать финишем(очень большими слоями). В результате от сетки толку - 0, шпаклевка работает на температурное сжатие-расширение отдельно от старта, т.к. нету сцепки, и там, где её слои самые большие - она трескается, бухтит и отпадает.

Я знайшов декілька фотографій частково обшитого каркасу в коридорі і в кімнаті, прошу знаючих людей оцінити якість виконання.

Сразу бросаются в глаза сантиметровые щели между листами на стыках на 2, 4 и 7 фото. Появление трещин на таких стыках закономерно(уверен, что там потрещало в первую очередь).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здебільшого ті "люди" що так чудять, навіть не хочуть на тарі прочитати коротку інструкцію до застосування від виробника...

Про шляхи усунення вже краще їх і не запитувати, бо інакше завдана біль від такого ремонту розтягнется на значно довший термін.:o

В Вашому випадку найгіршим є момент де з відшаруванням пластами шпакліви...

Відшаровується єдиним пластом від ЦПштукатурки?

Можливо що:

_ не дали добре просохнути ЦПШ до періоду шпаклювання... (взагалі не розумію, для чого вони застосовувли гіпсову штукатурку? вирівнювали нею недоліки після ЦПШ)

Можливо погано просохла в тих місцях де груба накидка, чи закоулки які погано вентилюються, і всю вологу в себе на довгий час акомулює цегла і бетон

_ в окремих місцях шпаклювали масою яка дещо підтугла, і було повторно замішана міксером з добавлянням води, що не можна робити категорично проте бувають любителі.

_ Засклити поверхню ЦПШ акриловою грунтівкою це фантастика... а в же між слоями це більш реальність і як наслідок можлива причина.

Таких місць з відшаровуванням пластами у вас дуже багато? приблизно скільки в % співвідношенні ?

 

Признавалися, що ще ніколи ніякого навчального матеріалу по спеціальності не читали. Роблять так як їх навчили і "ще ніхто не жалівся".

 

Штукатурили по маякам, брали піщано-вапняну суміш з епіцентру плюс цемент, маяки я їх попросив повиймати. Приблизно 20% стін залишились зі штукатуркою від забудовника, яка була явно накидана на око, майстри казали, що вирівняють її шпаклівкою. Поштукатурили доволі рівно, в процесі шпаклювання я старався перевіряти поверхні двохметровим правилом, рівнем і кутником. Знайдені недоліки обводив олівцем і вони вже знали, де треба підтягнути. Проблеми виникли зі стінами де була стара штукатурка, повністю їх вирівняти і ідеально витягнути кути вони так і не змогли, але візуально виглядає прийнятно. Стелі перевіряв після монтажу, питань не було. Я думаю, що в загальному максимальний перепад в 2мм на 2м витриманий.

 

Перед шпаклюванням штукатурка сохла до місяця часу, вони брали перерву в роботі якраз на квітень і перед початком шпаклювання в травні штукатурка висохла повністю. Точно сказати, як вони комбінували старт і фініш, не можу. Візуально, спочатку затягували все стартом.

 

На прикладеній фотографії з коридору видно, що шпаклівка відшарувалась від шпаклівки. Той шар що залишився, до штукатурки тримається міцно.

 

Відшарування є в коридорі, що на фотографії (нова штукатурка по цеглі на ребро), два місця в одній з пофарбованих кімнат розміром приблизно 80смх80см(тут стара штукатурка) і декілька невеликих в іншій кімнаті(теж по старій штукатурці). Це так на вигляд, я ще не простукував всі стіни.

 

Подібні проблеми були ще до похолодання, восени, коли вилізли два відшарування на кухні. Майстри тоді їх обгрунтували, що винні сусіди, які довбали стіну і чуть її не пробили.

 

Восени вилізли декілька волосяних тріщин в коридорі на газоблоку і відшарування шпаклівки на кухні - 2 області приблизно по 40смх100см і 50смх40см, також 2 тріщини на стелі по стиках прикрученого гіпсокартону і тріщини по гіпсокартону, приклеєному до стелі. Відшарування були повністю збиті і перешпакльовані Acryl-Putz, стики перероблені, тріщини на приклеєному г/к перекриті склохолстом приклеєним на шпалерний клей Метилан.

 

На даному етапі я вирішив продовжити стрес-тест, щоб виявити недоліки по максимуму. В понеділок через відчинені вікна температура опустилася до 6 градусів, додалося кілька тріщин на стелі, навіть було чути, як вони тріскають. Потім включив опалення і прогріваю квартиру. Планую ще раз повторити цикл з охолодженням і вже потім проходити всі стіни з простукуванням і розколупувати підозрілі місця.

300836882_.thumb.jpg.187030efe3a1ac545ce1c4a2d3be5d42.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От не хочеться мені в таке свято матюкатись,тому скажу просто:-невже до Вас тільки дурні приходять?Якщо розумних не мае,то Ви самі можете звернутись до першоджерела,а саме до техкарт Кнауфа

knauf.peredelka.tv/pdf/Brochure_Stroim_vmeste_s_KNAUF_Peregorodki.pdf,сторінка 12 про шви,прямим текстом написано Армирующая лента изготавливается

из высококачественной бумаги или

стекловолокна с перфорацией. Ні про яку сетку там речі немае.Тицьніт це в ніс тому прорабу,нехай вчиться.

 

Я думаю, 90% доступних майстрів про існування техкарт не підозрюють. Треба друканути і показувати майстрам, якщо не лякаються, то можна далі говорити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

що ще ніколи ніякого навчального матеріалу по спеціальності не читали. Роблять так як їх навчили і "ще ніхто не жалівся"

Знали би Ви скільки столярів що траплялись мені і були про себе дуже великої думки били себе в груди і розказували мені байки про дідівські технології....Одне погано...ніхто з них не міг похвалитись конкретним результатом і за ними постійно ходила погана слава.Вони натомість знаходили оправдання в порушенні замовником якигось температурних режимів і всяку чуж типу що мішало поганому танцюристові.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я думаю, 90% доступних майстрів про існування техкарт не підозрюють. Треба друканути і показувати майстрам, якщо не лякаються, то можна далі говорити.

Можно и не показывать, а просто изучить самому, чтобы разбираться в вопросе. А мастеров можно отсеивать гораздо проще - знающий человек знает не только как сделать правильно, но еще и может доступно объяснить, почему нужно именно так, а не по другому.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По гіпсокартону...

Я опишу декілька варіантів, які доводилось застосовувати мені на своїй практиці, після схожих ремонтів вашому.

Почну з сильно болісного до майже безболісного:

1. Випадок коли потріскали шви і при перевірці на рівність площини під правило, пролізали під правило долоні рук)).

Повний демонтаж і новий монтаж.

2. Випадок коли розтріскані шви, нерівності під правило менш критичні і за допомогою тортур)) попєредніки запевнили нас про достатню для цього випадку кількість наявних підвісів і крок профілів.

Внаслідок вирівнювання площини по натертим маякам гіпсовою штукатуркою і підшивка другого слою гіпсокартону зі зміщенням швів і пошуків місцярозположення профілів за допомогою ніодимового магніта, або детектора проводки

Дальше все по феншую, як зпавжди

3. Стеля з гіпсокартону рівна (при наймі візуально і під правило)

Але виявлені мікротріщини на швах, які в майбутньому тільки підкреслить фарба.

Розшити всі мікротріщини... погрунтувати, після висихання грунтівки забити розшиту мікротріщину Уніфлотом і зверху поклеїти паперову армуючу стрічку (найкращим на ринку є -"Кнауф Курт") і теж на масу з уніфлоту.

потім шпаклювання фінішною шпаклівкою всієї поверхні і т.д.

4. варіант коли стеля рівна і вже пофарбована (до речі як у Вас пофарбовано?)... єдине що не задовільняє замовника це - мікротріщини.

Розшивка тріщини... грунтування тріщини... нанесеня в тріщину "семін фіберластік" з картриджа, тому що з відерка нею акуратно нанести майже не можливо.

Після висихання фіберластіка нанесення готової маси "Семін Ліхт". Потім підфарбовування того самого місця, де залежно від вимог і освітлення все ж можливе перефарбовування всієї поверхні.

П,С, Шодо Семін ліхт і фіберластік я стверджувати на всі 100% не можу, тому що при косметичних ремонтах застосовую її не довго (десь 2-3роки)

Довгий час застосовував сам семін ліхт без фіберластіка, поки не прочитав детально документацію від виробника. Але й тоді при косметиці гіпсокартону одним ліхт, не було жодних проблем з подальшим розтріскуванням... Були якраз проблеми на неоднорідних матеріалах з різним коофіцієнтом теплового розширення.

Останній випадок де застосовував фіберластік з ліхтом, після того зволожували дане місце, гріли феном для волося і зразу ж робили холодний протяг... то жодних проблем, матеріали впевнено тримають тріщину.

 

Сподіваюся, що в мене варіант №3.

Стелі і стіни пофарбовані у 2 найменших кімнатах - фарба Тіккуріла Джокер, грунтувались Kolorit Start Grunt з додаванням фарби.

Перша кімната - квадратна 12квм, все зашито в 1 рівень, тріщин на стелі немає. Після першого шару вся стеля була в слідах від валика і фарба лягла дуже не рівномірно. Майстри обіцяли, що закатають і накатали сумарно шарів 7 в різних виконаннях: вздовж і впоперек, ворсистий валик і гладенький, пробували трохи розводили фарбу. Нічого не змінилось, стеля під переробку.

Друга кімната - 16квм, зашита в 2 рівні, фарба та ж, фарбували в 3 шари. Сліди валика практично не помітні, на верхньому рівні є пляма, яку видно під контровим світлом з балкону, планували переробляти. Одна тріщина на нижньому рівні довжиною орієнтовно 1.5м.

 

Рецепт з семіном записав, дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну цены не низкие, для того периода плюс-минус киевские. Кстати, исходя из сметы можно узнать сколько же раз грунтовались стены. И еще не совсем понятна логика шпаклевки стартом по штукатурке, и на каком этапе монтировалась армирующая сетка.

Я так полагаю, что Ваши чудо-отделочники все заштукатурили, после один раз загрунтовали, прилепили сетку и затянули её сверху стартом(или смесью старт+финиш), после зашкурили наплывы, и, не грунтуя, погнали шпаклевать финишем(очень большими слоями). В результате от сетки толку - 0, шпаклевка работает на температурное сжатие-расширение отдельно от старта, т.к. нету сцепки, и там, где её слои самые большие - она трескается, бухтит и отпадает.

 

Сразу бросаются в глаза сантиметровые щели между листами на стыках на 2, 4 и 7 фото. Появление трещин на таких стыках закономерно(уверен, что там потрещало в первую очередь).

 

На жаль, точно сказати неможливо. Є зошит розрахунків, але зараз в ньому розібратися нереально. 2-3 рази напевно грунтувалось на весь пиріг.

Я бачив як сітку втоплювали у свіжу стартову шпаклівку, як потім робили - сказати тяжко. Може так як Ви написали.

Поверхня під фарбування виглядає так як на прикладеній фотографії область навколо відшарування. Деякі місця зашліфовані до старту.

1700434775_.thumb.jpg.3ab266c95affbcaf14afd22447e92c33.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поверхня під фарбування виглядає так як на прикладеній фотографії область навколо відшарування.

это полный писец (((

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стелі і стіни пофарбовані у 2 найменших кімнатах - фарба Тіккуріла Джокер, грунтувались Kolorit Start Grunt з додаванням фарби.

Тут собственно и кроется причина некачественной покраски. Уж не знаю, каким богам молились Ваши "мастера", смешивая грунтовку и краску разных производителей, они даже не удосужились прочитать инструкцию по применению на канистре с грунтовкой. При нанесении на акриловую шпаклевку Kolorit Start Grunt нужно разбавлять водой на 40-50%, и наносить не валиком, а кистью или пульвером(Подробнее тут). А так своими махинациями они застеклили поверхность, и теперь можно красить хоть в 15 слоев - нормально вряд ли получится.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут собственно и кроется причина некачественной покраски

Посмотрите на фото , там до покраски , как до ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите на фото , там до покраски , как до ...

Как-то встречал одних таких-же "народных умельцев" - так они под покраску вообще Фугенфюллером отшпаклевали - вот там был огонь. А то, что на фото, в принципе можно и нормально закатать, если все делать правильно.

150569103.jpg?800

На дальней стенке видно результат шпаклевания Фугеном. За 2 слоя нормально закаталось так, что от пятен и следов не осталось.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в принципе можно и нормально закатать

В принципе можно и кобылу .....ь, если табуретку подставить. :D

Если поверхность под покраску подготовлена хотя бы более-менее качественно , то не посвященный человек , сразу и не определит , крашенная она или нет ( речь о белом цвете ) . А то что на фото , это даже не под обои.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А то что на фото , это даже не под обои

Да, то что у меня на фото - это вообще было под декоративку "сахара":D. Причем мастера как-то убедили заказчика, что стена под покраску должна выглядеть именно так:D. Я предупредил заказчика, что пятна могут пробить потом, но все получилось отлично и без пятен.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стелі і стіни пофарбовані у 2 найменших кімнатах - фарба Тіккуріла Джокер, грунтувались Kolorit Start Grunt з додаванням фарби.

Перша кімната - квадратна 12квм, все зашито в 1 рівень, тріщин на стелі немає. Після першого шару вся стеля була в слідах від валика і фарба лягла дуже не рівномірно. Майстри обіцяли, що закатають і накатали сумарно шарів 7 в різних виконаннях: вздовж і впоперек, ворсистий валик і гладенький, пробували трохи розводили фарбу. Нічого не змінилось, стеля під переробку.

Друга кімната - 16квм, зашита в 2 рівні, фарба та ж, фарбували в 3 шари. Сліди валика практично не помітні, на верхньому рівні є пляма, яку видно під контровим світлом з балкону, планували переробляти. Одна тріщина на нижньому рівні довжиною орієнтовно 1.5м.

Не берусь спорить по малярке , и может я чего то не понимаю , но судя по вот этому посту ( от 01.01.16 )

Шукаю хорошого плиточника у Львові, прохання поділитись контактами.

покраска проводилась до начала плиточных работ .:unknown::\"\"::good: И если бы эти косяки не вылезли , что бы "спецы" сказали ? Типа :pardon:
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На даному етапі я вирішив продовжити стрес-тест, щоб виявити недоліки по максимуму. В понеділок через відчинені вікна температура опустилася до 6 градусів, додалося кілька тріщин на стелі, навіть було чути, як вони тріскають. Потім включив опалення і прогріваю квартиру. Планую ще раз повторити цикл з охолодженням і вже потім проходити всі стіни з простукуванням і розколупувати підозрілі місця.

Я ніколи не проводив "стрес - тести" на цілих приміщеннях, так бавився тестуючи матеріали на окремих стендах з гіпсокартону випробовуючи різні види армування, де окрім різкого нагріву (фен, радіатор) перед тим як різко охолодити на (десь на вулиці чи на сквозняку) ще й додатково зволожував його.

Можливо в Вашому стрес-тесті, вартувало б ще наситити вологою стіни... Наприклад застосовуючи садовий оприскувач, зволожити стіни і стяжки. Але робити це вміру... ну і не мінімийкою звичайно))). Бо все рівно потім, сам тест на вологість, ваші стіни вже пройдуть під час грунтування і фарбування.

Судячи по фото то у Вас застосовували шпаклівки - кнауф старт і Кнауф фініш з абрівіатурою - НР

Саме ці шпаклівки після висихання колись були темно-сірого коліру, потім темно-коричневого, а останім часом темно-розові. Після того як ваші майстри, поверх НРфінішу нанесли готову акрилову фініш пасту (ідеально білу) і в кінцевому результаті після шліфовки де місцями акрил-путц затерто до кнауфа, то тому і на вигляд оці страшні розово-білі плями на стінах.

Це зовсім не означає, що стіна не може бути готова під фарбування, проте в Вашому випадку, я дуже сумніваюсь судячи з кваліфікації ваших майстрів.

Переконатись в якості підготовки поверхні, можна застосовуючи - бокове світло і чим темніше в приміщені, тим більш явний - ренген)).

Ще й в Вашому випадку - Тікуріла джокер:o... я не знаю зі своєї практики більш вибагливої і примхливої фарби в роботі... для якої самим основним залогом хорошого результату, являється підготовка поверхні.

При умові що не використовується спеціальна грунтфарба, її якраз заміняє готова акрилова -фінішпаста, яку теж можна називати грунтфарбою (просто густіша і наносится шпателем а не валиком)

Наприклад в мене інколи трапляється що я в окремих місцях (одне два на стелю і розміром не більше як долонь руки) зашліфовую до гіпсової фінішної шпаклівки, але у випадку з джокером це явний дефект, бо валік в цьому місці зробить дещо іншу структуру, яка явно буде виділятись потім.

Одним словом - при підготовці поверхні під джокер, потрібно відношеня до кінцевого результату, ніби уявляючи що поверхня має бути фарбована глянцевою фарбою... хоч джокер і не являється - глянцевою.

 

 

 

Про точну причину відшарування пласту фінішної шпаклівки напевно й баба Ванга не розкаже)) Спробуйте знайти ще якогось маляра по рекомендації, який би на дотик і вже на місці оглянув саме відшарування...

_ якщо після зняття пласту поверхня на дотик дуже гладка і слизька, то можливо засклили поверхню переборщивши з концентрацією грунтовки і з кількістью її нанесення.

В чому я дуже сумніваюсь, оскільки впевнений що ваші профі НРстарт не замивали і не глянцували, а засклити не заглянцовану поверхню старту грунтом, то треба хіба що вже -навмисно).

_ Скоріш за все (неодноразово колись таке спостерігав) після старту і для більш легкого нанесення фінішу, вони шліфували старт грубим зерном шліфшкурки і можливо перед фінішем не обезпилили і не грунтанули поверхню.

Провірте на дотик чи лишаеться на пальцях рук сильний білий наліт.

Спробуйте ще раз докладніше провести допит) у них про сам поетапний/покроковий процес робіт.

Хоча... я добре знаю цей тип людей... тут хіба для старшого дядька -детектор брехні, а для його племінника однозначно що -тортури)))

Третя ймовірна причина, яку я зараз опишу сталось і на моїй практиці:) в кінці - 90х років., коли до нас лише почали привозити з Польщі акрил путц і не було окрім нього жодних інших фінішпаст на ринку.

Тоді я пробуючи її на турецькому їзогіпсі думав, що можливо обійдусь і без фінішного сатену.

Але прошпаклювавши певний шмат стіни і зрозумівши що, це не получиться, то потім знову наніс повер путцу - фінішний сатен.

Все тримались добре, поки не почав грунтувати стіни, і одразу в цьому місці сатен набух і відійшов пластом аж задуже легко.

Тоді по бистрому, мені все вдалось виправити ще до приходу замовника))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На жаль, точно сказати неможливо. Є зошит розрахунків, але зараз в ньому розібратися нереально. 2-3 рази напевно грунтувалось на весь пиріг.

Я бачив як сітку втоплювали у свіжу стартову шпаклівку, як потім робили - сказати тяжко. Може так як Ви написали.

Поверхня під фарбування виглядає так як на прикладеній фотографії область навколо відшарування. Деякі місця зашліфовані до старту.

Як на мене,зафарбувати таку поверхню відносно нормально,можливо лише за допомогою безповітрянника.Валиком Ви просто "заплачитесь" катати,він буде просто зтягувати фарбу з цих залисин,залишаючи мінімум фарби.Недавно фарбував похожу стелю,вся в протертостях і залисинах,перший шар просто напилив мінімальним соплом і дав підсохнути,а потім вже два шара фарби просто заливав.Це в тому випадку якщо не перешпакльовувати,бо стіни явно не під фарбування.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сразу бросаются в глаза сантиметровые щели между листами на стыках на 2, 4 и 7 фото. Появление трещин на таких стыках закономерно(уверен, что там потрещало в первую очередь).

 

В техкарті кнауф вказано, що листи підганяються один до другого, тобто щілин між кромками взагалі не повинно бути?

 

Добавлено через 21 минуту

Не берусь спорить по малярке , и может я чего то не понимаю , но судя по вот этому посту ( от 01.01.16 ) покраска проводилась до начала плиточных работ .:unknown::\"\"::good: И если бы эти косяки не вылезли , что бы "спецы" сказали ? Типа :pardon:

 

Майстри укладали плитку в туалеті паралельно із шпаклюванням і фарбуванням кімнат. Подивившись на результат, було прийнято рішення, що ванну вони робити не будуть і треба шукати іншого спеціаліста.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...