Vua Опубліковано: 26 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2016 в будинку лучове розведення, на контурах кожної кімнати (на першому поверсі це ТП, а на другому радіатори) стоять парафінові приводи, які відкривають\закривають контури. Також в кожній кімнаті стоять термостати від електропідлоги, в них відключені датчики температури підлоги, залишені лише температури повітря. Ці термостати керують приводами. Тобто покомнатна регуляція із можливісттю програмування. термостати DEVI 535, самі простіші серед програмованих. Ідея така - котел є генератором тепла, його завдання подавати теплоносій. Регулювання здійснюється за кінцевим результатом - температурі повітря у приміщеннях. Регулювати температурою подачі марна справа - не має зворотнього звязку. Пальник дніпропетровський RCE 20, десь нижче по форуму є моя гілка про нього п.с. запас радіаторів (звичайний чавун) такий, щоб вистачало теплоносія з температурою ТП. В контури, після гідрострілки , йде не вище 45, при Тподачі 60. Я к чему спрашиваю? Неразрешённый однозначно вопрос о режимах работы горелки: старт/стоп или модуляция, а отсюда варианты подачи тепла в дом. Если модуляция, то при сработка комнатного термостата и прекращении отбора тепла, котел уходит в стоп. Сколько у Вас запусков горелки в сутки и как относится к этому RCE? У меня ТА и с ним однозначно лучше, но смущает ступенчатая (от термостата) подача теплоносителя высокой температуры до момента регулировки температуры смесительным узлом. Поэтому интересно, как у коллег реализованы схемы управления температурой. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Ростислав Опубліковано: 27 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2016 Я к чему спрашиваю? Неразрешённый однозначно вопрос о режимах работы горелки: старт/стоп или модуляция, а отсюда варианты подачи тепла в дом. Если модуляция, то при сработка комнатного термостата и прекращении отбора тепла, котел уходит в стоп. Сколько у Вас запусков горелки в сутки и как относится к этому RCE? У меня ТА и с ним однозначно лучше, но смущает ступенчатая (от термостата) подача теплоносителя высокой температуры до момента регулировки температуры смесительным узлом. Поэтому интересно, как у коллег реализованы схемы управления температурой. Дуже актуальне питання)) модуляція в RCE дуже примітивна - при досягненні заданної Т, перемикається на нижчий рівень потужності (обидва програмуються). В їх сучасній моделі вже нормальна модудяція за ПІГ і рухливі колосники в туже ціну, але є те що є. Старт\стоп мені не подобається взагалі, навіть теоретично. Третій сезон працює в режимі рудиментарної модуляції. Оскільки будинок добре утеплений та гарно тримає тепло (падіння температури за добу не перевищує 1,5-2 град при зовнішній Т -5\-10), вмикаю та вимикаю пальник вручну. Є така можливість, оскільки вдома постійно хтось є, до того ж це один клік. При цьому пальник налаштований на мінімальну потужність, тобто на максимально тривалу роботу. По факту, в морози -20 ніколи не працював більше 12 годин на мінімальній потужності. Тобто є проблема завишеної потужності пальника. За моїми спостереженнями мінімальна потужність близько 8-9 квт (факел 10 см за зрізом камери згорання), при цьому будинку вистачає і 6 квт електрокотла. Період роботи пальника від 3 до 12 годин на добу.Зупинок за принципом старт\стоп не буває взагалі. п.с. у товариша також RCE, тільки 50 квт. Працює в режимі старт\стоп цілодобово другий рік, дещо завищена витрата палива та споживання е\е, більше проблем не має. Він взагалі не переймався якимись налаштуваннями))) навіть чистку не виставляв, як потрібно, з-за цього в перший сезон покоробило колосник, сильно. Але працювало і далі. Влітку я зробив йому декілька товщих на заміну і налаштував чистку, проблема зникла. Думаю внаслідок налаштування чистки. як на мене старт\стоп це метод минулого віку. Якщо налаштувати минімальну потужність + ТА можна лишати в режимі модуляції. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vua Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Дуже актуальне питання)) модуляція в RCE дуже примітивна - при досягненні заданної Т, перемикається на нижчий рівень потужності (обидва програмуються). В їх сучасній моделі вже нормальна модудяція за ПІГ і рухливі колосники в туже ціну, але є те що є. Старт\стоп мені не подобається взагалі, навіть теоретично. Третій сезон працює в режимі рудиментарної модуляції. Оскільки будинок добре утеплений та гарно тримає тепло (падіння температури за добу не перевищує 1,5-2 град при зовнішній Т -5\-10), вмикаю та вимикаю пальник вручну. Є така можливість, оскільки вдома постійно хтось є, до того ж це один клік. При цьому пальник налаштований на мінімальну потужність, тобто на максимально тривалу роботу. По факту, в морози -20 ніколи не працював більше 12 годин на мінімальній потужності. як на мене старт\стоп це метод минулого віку. Якщо налаштувати минімальну потужність + ТА можна лишати в режимі модуляції. Мне тоже старт/стоп не очень нравится, по крайней мере зажигалку жалко, хотя сервисант заверил, что ресурс ТЕНа 30 тыс. запусков. С другой стороны, при нынешних температурах (около 0) горелка работает на макс. мощности (ограничено на 21кВт) суммарно в сутки 10-12 час. (3-4 запуска). Остальное время (12-14час) система питается от ТА. При модуляции, эти 12-14 час., горелка бы коптила на минимуме, работал бы насос котлового контура с потреблением 65 Вт/час. Зачем? Насос СО (от ТА) работает круглосуточно на нижней скорости, тем самым обеспечивая стабильную температуру в доме по термоголовкам на радиаторах. Комнатный термостат отключил, поскольку из за разных теплопотерь температура в комнатах (без термостата) уходит из комфортного диапазона. Также очень не нравится, что при включении термостата и включении насоса СО, в систему забрасывает теплоноситель 75-80С., пока сервопривод не отработает. Это уже термоудар, не к чему это. Хотел доработать схему управления сервоприводом, но комфорт, с постоянной подачей теплоносителям, значительно выше. Мне модуляция тоже по душе, и горелка хорошо модулирует, но при наличии ТА и до температур 5-10 с минусом, рационального смысла не вижу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Ростислав Опубліковано: 29 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 29 грудня 2016 При модуляции, эти 12-14 час., горелка бы коптила на минимуме це не зовсім так. модуляція не перемикає на мінімальну потужність, а зменшує і робить це багатоступенево. Навіть на мінімальній потужності (за стійкісттю горіння) у мене якість горіння не відрізняється від максимального. я б зменшив максимальну потужність до 16 квт, що збільшить час роботи в режимі модуляції. хоча модуляція потужності і ТА це способи вирішення однієї проблеми. тобто або\або. не бійтесь менших потужностей, це є не дрова)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vua Опубліковано: 29 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 29 грудня 2016 це не зовсім так. модуляція не перемикає на мінімальну потужність, а зменшує і робить це багатоступенево. Навіть на мінімальній потужності (за стійкісттю горіння) у мене якість горіння не відрізняється від максимального. я б зменшив максимальну потужність до 16 квт, що збільшить час роботи в режимі модуляції. хоча модуляція потужності і ТА це способи вирішення однієї проблеми. тобто або\або. не бійтесь менших потужностей, це є не дрова)) У горелки заводской минимум 5кВт. При такой мощности камера в чёрном налёте. Может из за того, что газы не уходят сразу, как в классическом котле, у меня ведь горелка в верхней камере, а выхлоп внизу. Из за этого установил минимум в 12кВт и добавил 5% вентилятора. Котел держит температуру стабильно в рамках гистерезиса 80-84гр. В таком режиме камера практически не загрязняется и, как утверждают теплотехники, КПД вроде больше. Наверное это логично. Похолодает, включю снова модуляцию, поэкспериментирую. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Ростислав Опубліковано: 30 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 30 грудня 2016 У горелки заводской минимум 5кВт. в моїй рце мінімальна потужність також 5квт, але реально працювати вона починає з 8-9 квт. я до чого веду, теорітично ми маємо знайти такий режим, який забезпечить тривалий і стійкий режим роботи, тобто без старт стопів і з мінімумом ручного втручання. мінімальна потужність не обовязково співпадає з декларованою, але вона повинна забезпечити якісне горіння. це може бути і менше 12 квт, може 10, може 8. відповідно і час роботи збільшується без втручання. а насос віддає свою потужність в воду. є навіть такі генератори тепла, які нагрівають теплоносій через терття)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vua Опубліковано: 30 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 30 грудня 2016 Кстати, у меня в модуляции, из за малых мощностей, коржей нет даже на не очень хорошей пеллете. Вечером засыплю бункер с замером и перейду на модуляцию. Посмотрю, что за сутки будет с расходом и налетом в топке котла. Добавлено через 5 минут а насос віддає свою потужність в воду. є навіть такі генератори тепла, які нагрівають теплоносій через терття)) Ну конечно, электрическая мощность преобразуется в тепловую, но КПД этого преобразования наверное очень мал. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Карабасин Опубліковано: 29 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2017 Добрый день! Три года топил дровами, достало до икоты, решил перейти на пеллеты. Купил горелку биопром 150 кВт, В апреле месяце 2017 года вмонтировал в котёл Атмос 100 кВт, запустили на агропеллете из шелухи подсолнечника, горение ровное, пепел как от сикареты, белого цвета, ни коржей, ни огарков.Включал горелку без дымососа. Переставили котёл в другое помещение, над котлом из готовили бункер, поставили трубу, проверили тягу и засада, в трубе тяга есть, салфетку затягивает на раз, а из котла еле-еле салфетка шевелится. запускаю горелку , начинает работать и как только происходит выход на рабочий режим, обратная тяга и обгорание шланга. Завтра попробую увеличить трубу на метр и поставить дефлектор, то из трубы тяга то есть и сейчас, а может недостаточно?Нужен прибор, Вопрос: какой прибор, что бы и тягу мерил и горение настроить можно было??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Oleg9293 Опубліковано: 29 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2017 Добрый день! Три года топил дровами, достало до икоты, решил перейти на пеллеты. Купил горелку биопром 150 кВт, В апреле месяце 2017 года вмонтировал в котёл Атмос 100 кВт, запустили на агропеллете из шелухи подсолнечника, горение ровное, пепел как от сикареты, белого цвета, ни коржей, ни огарков.Включал горелку без дымососа. Переставили котёл в другое помещение, над котлом из готовили бункер, поставили трубу, проверили тягу и засада, в трубе тяга есть, салфетку затягивает на раз, а из котла еле-еле салфетка шевелится. запускаю горелку , начинает работать и как только происходит выход на рабочий режим, обратная тяга и обгорание шланга. Завтра попробую увеличить трубу на метр и поставить дефлектор, то из трубы тяга то есть и сейчас, а может недостаточно?Нужен прибор, Вопрос: какой прибор, что бы и тягу мерил и горение настроить можно было???www.forumhouse.ru/threads/207999/page-82 Вот тут спросите.Там модератор leo270474,атмосы его стихия,а тем болие с пилетными горелками.У Вас скорей всего не обратная тяга,а при большей подачи воздуха не справляется дымоход и по этому может переть во внутрь.Дифлектор не поможет,а жаже чуток ужмёт.Он эфективен тодько в ветренную погоду,что б не слизывало тягу с окончания дымохода.И приточку заведите в котельную.Может дымосос опять поставить,что б влючался при понижении t° дымогазов к примру меньше 100°. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vua Опубліковано: 5 листопада 2017 Автор Поділитись Опубліковано: 5 листопада 2017 www.forumhouse.ru/threads/207999/page-82 Вот тут спросите.Там модератор leo270474,атмосы его стихия,а тем болие с пилетными горелками.У Вас скорей всего не обратная тяга,а при большей подачи воздуха не справляется дымоход и по этому может переть во внутрь.Дифлектор не поможет,а жаже чуток ужмёт.Он эфективен тодько в ветренную погоду,что б не слизывало тягу с окончания дымохода.И приточку заведите в котельную.Может дымосос опять поставить,что б влючался при понижении t° дымогазов к примру меньше 100°. При моих мощностях котла и горелки (26кВт) подобного ни разу не наблюдал. Дымососос всегда выключен. Разве что при температуре на улице более высокой, чем в котельной, при розжиге (до разгона тяги в дымоходе) могло слегка поддымливать с отверстия подачи первичного воздуха. Но это летом, когда Пеллета испытываю при покупке. Думаю Oleg прав- при такой мощности (производительности вентилятора) горелки недостаточно притока наружнего воздуха с улицы. Фактически создаётся разрежение в помещении и в определенный момент тяга опрокидывается. Да и в принципе, убедитесь в возможности установки горелки большой мощности в Ваш Котел. В инструкции это должно быть указано или же на сайте Атмоса. Вроде там есть ограничения по установке горелок и характере работе дымососа. Еще возможно, что из-за установки горелки в верхнюю дверцу котла и «отдачи» газопламенной струи от передней стенки камеры сгорания в верхней камере избыточное давление, а дымоход это проглотить не успевает. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз