yoojin Опубліковано: 2 жовтня 2019 Поділитись Опубліковано: 2 жовтня 2019 При інших варіантах готуватись до підняття ціни. Згоден, але презумпцію невинуватості ще не відмінили Чому я повинен доводити, що я чесний? Мене змушують купувати авто тільки у дилерів за безготівковий рахунок, де явно вищі ціни. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hordi Опубліковано: 3 жовтня 2019 Поділитись Опубліковано: 3 жовтня 2019 Згоден, але презумпцію невинуватості ще не відмінили Презумпция невиновности работает только в Уголовном праве, растаможка же - Административное, т.е. вы обязаны доказывать. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yoojin Опубліковано: 3 жовтня 2019 Поділитись Опубліковано: 3 жовтня 2019 Презумпция невиновности работает только в Уголовном праве, растаможка же - Административное, т.е. вы обязаны доказывать. У меня там смайлик в конце фразы был. Конечно же, о презумпции невиновности я упомянул немного в другом контексте. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DniproRG Опубліковано: 6 жовтня 2019 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2019 І тут подумалось: юристи, а як ви подивитесь на те, щоб вам зробили систему опалення і ніяких гараній не давали? Оплата суто за намагання зробити вам цю систему? .... Але ще буду консультуватись... а за 1000 у. е. сверху он точно отобъет переплату. Хорошая информация. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 23 лютого 2020 Автор Поділитись Опубліковано: 23 лютого 2020 Був дещо здивований яка кількість знайомих мені людей,друзів, минулих та майбутніх замовників прочитала цю тему, відповідно у всіх при зустрічах і в особистих повідомленнях виникали питання різного роду: які загальні витрати? скільки обійшлась? чи вигідно? чому не американець? як тобі взагалі авто?,як обслуговування? чи не страшно купувати преміум з високим пробігом? яка витрата? чому не кватро? З кимось довго спілкувався і відповідав, комусь коротко, обіцяючи звести всі ці питання і дати відповіді в темі. Під кінець року нарешті знайшов в собі натхнення підрахувати всі витрати, що поніс на купівлю і загальну вартість авто, а зараз знайшов час на те, щоб опублікувати. Почну з витрат, а в наступних повідомленнях дам відповіді на інші питання і по самому авто, за 7 місяців вже сформовано повноцінне бачення. 1. Вартість авто в Німеччині 17300 євро (нетто без ПДВ) 2. Мито 10% 1955 євро (митниця оцінила авто в 19550) 3. Акциз 295 євро 4. ПДВ 4360 євро 5. Страховка в Німеччині, документи, червоні номери, експортна декларація 250 євро 6. Плата митному брокеру в Україні 180 євро (200 доларів) 7. Витрати на поїздку на 2 людей на 2 ночі і 3 дні : 650 євро 8. Сертифікат відповідності: 90 євро 9. Вартість стоянки авто 1 тиждень на митниці+ вартість постановки на облік в МРЕВ , номери на авто 50 євро 10. Пенсійний фонд 700 євро Всього виходить: 25830 євро. По самому авто: Audi A6 C7 avant 2016 рік, рестайлінг. 2.0 TDI 190 HP 7-g S-tronic Пробіг 146 тисяч підігрів сидінь і керма. Автономний підігрівач салону і двигуна Eberspaecher (по простому вебасто) Проекційний дисплей на лобовому склі Активний асистент полос Зчитування дорожніх знаків Максимальна навігація з 3G та Wifi роутером, 2 роки оновлення карт google безкоштовно, затори при купівлі ліцензії (не дізнавався вартість) Тач панель Камера і парктронік по колу. Голосове управління Сидіння: спортивні з поперековою підтримкою , механіка. Тканина. За 7 місяців і 15000 км з витрат заміна масла і 2 фільтрів (масла і повітря) 2000 грн Я розумію, що звучить смішно,але факт. Масло Motul, фільтри MANN. В оригіналі стоять mahle/kneht. Типу оригінальне масло VW за 1000 грн не ризикнув лити. Ще зимня резина 600 євро. На весну планую замінити салонний фільтр і паливний і є думки замінити масло в коробці раніше строку, бо режим їзди з частими заторами по Києву. По витраті палива далі..... 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 9 березня 2020 Автор Поділитись Опубліковано: 9 березня 2020 По витраті палива ситуація як завжди залежить від режиму їзди. Найбільша витрата у мене виходить в Житомирі при режимах їзди по місту по 2-5 км в одну сторону. В середньому в районі 7,5-9 л. Більше 9 л витрати я ще не бачив,як би не їздив. По Києву в жостких заторах (ценр, вечірні мости) виходить біля 7,5,максимум 8. По Києву в звичайному режимі з невеликою кількістю заторів 6-7,5 Важливий момент: це витрата палива в основному в холодну пору року. І ще один момент: я при температурі від +5 і нижче на 10-20 хвилин вмикаю Вебасто для прогріву салону +воно саме при заведенні двигуна вмикається і гріє його. І я підозрюю ці дані не потрапляють в середню витрату. Тому реально витрачається більше палива. Траса зі швидкістю 60-80 4,1 л/100 Бориспіль-Житомир вночі на круїзі 100 - 4,5 л/100 Київ-Житомир на круїзі 125 -- 5,5 л/100 Київ-Житомир на круїзі 150 -- 7 літрів/100 за весь час їзди автомобіля від початку експлуатації (німець жодного разу не скидував довготривалу витрату) витрата 6,6 л/100 при середній швидкості 35 км/год. 2.0 TDI стоїть в цілому такий же як на інших авто групи VAG,але у інших він здебільшого дефорсований через слабші коробки і внутрішню політику. Думаю на легших авто з меншими л.с. витрата буде меншою на 0,5-1 л. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Alex37 Опубліковано: 10 березня 2020 Поділитись Опубліковано: 10 березня 2020 Машинка бомба....а что то с салона рассматривали...? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 10 березня 2020 Автор Поділитись Опубліковано: 10 березня 2020 ..а что то с салона рассматривали...? Volvo розглядав від V60CC до XC60. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 9 лютого 2021 Автор Поділитись Опубліковано: 9 лютого 2021 Больше года прошло, поделитесь впечатлениями. Довольны покупкой? Получили ли ожидаемое удовольствие, комфорт? Стоит менять условно Astra, Passat, A4 на A6 ? В іншій темі спитали про враження...відповідаю. Наразі пробіг 188 тисяч, по Україні пройшла 42 тисячі. Строк- півтора роки. Головне враження: ніяких емоцій машина не викликає. Ні суперпозитивних ні негативних, якось аж трішки засмутився. Можливо очікування від авто були трохи завищеними,все таки Е-клас німецької трійки, а по факту.. Звичайно в першу чергу порівнював її з автомобілем,на якому 8 років їздив Opel Astra J Sport tourer. Авто, яке як новим так і б/у в 3 рази дешевше. На свою Астру до цих пір дивлюсь на парковці і є позитивна емоція від її вигляду, на Ауді дивлюсь, просто серйозне стримане чорне авто. 1. У всіх оглядах говорять про преміальні матеріали.. Чесно, не помітив, просто дещо більше мякого пластику (не розглядаю наворочені версії з обшивкою шкірою всього, що можна) Суто тактильно великої переваги преміуму над С-класом Опеля не помітив, хіба що ситуативно...Взяти ту ж Інсігнію, особливо не відрізняється від А6 по матеріалам. 2. Управління кермом кайфове, легке, приємне, з наростаючим зусиллям на швидкості. тут залік. За бажання можна перевести в Спорт і воно наллється важкістю. Навіть не пригадаю чи їздив на авто з таким комфортним кермом. 3. Комфорт підвіски. За півтора року наче відчуття приємні, все досить комфортно, на ямах не пробиває, не бубонить,сильно не трясе , їде плавно, але якось очікувалось більшого ...напевне більшоого дасть лише пневма. Управління досить гостре і зважаючи навіть на розмір в 5 м різкі маневри на дорозі робити досить просто і впевнено, не страшно. Габаритів не відчуваю взагалі. До цього авто мало довжину 4,76 м. За 8 років звик. 4. Двигун 2.0 TDI Перші місяці здавався ракетою після атмосферного 1.6. Але потім все ж таки прийшло розуміння, що хотілося б сил 270-300, щоб на швидкості вище 120 більш впевнено робити маневри, так як доволі часто їжджу по трасам. 3.0 TDI версії на 270 к.с був би в самий раз. А 320-сильний у А6 Олроуд...це просто космос)) І взагалі я боявся трактора, думав буде дирчати, тарахтіти, вібрувати, жах. Але по факту шумоізоляція моторного відсіку і збалансованість двигуна така, що я його майже не чую.Навіть на розгоні за рахунок ранніх перемикань все відбувається тихіше, ніж в бензинках,які ревуть на високих обертах . Цей момент вразив і порадував. 5. s-tronic (або по простому DSG) мокра на 7 передач. Як на мене зважаючи на пробіг нормальна коробка, особливих "пинків", "тичків" не відчуваю, досить плавна і просто нереально швидка,в спортрежимі просто ураган, дай боже ще пару десятків тисяч пропрацює без ремонтів 6. Ергономіка. Нічого етакого у порівнянні з Опелем не помітив... все на своїх місцях, зручно.Правда вибір радіостанцій не дуже зручний. Про що говорять оглядачі в ідеальній ергономіці VW? А от керування гучністю на центральному тонелі біля ручки перемикання коробки передач-це геніальний винахід . Навіть забув як це керувати звуком на кермі. Права рука завжди лежить на підлокітнику і до ручки звуку 10-15 см... 7. Шумоізоляція. Я б не назвав її ідеальною, можливо навіть хорошою не назву...так, на 4-. Але на швидкостях за 150, блжиче до 200 реально в авто тихо, їдеш як на 100. Ну і подвійне бокове скло-це бомба. Ніяких аеродинаміних шумів і ізоляція від дороги. Астра в цьому аспекті відпочиває. 8. По дрібницям,які дратують. Відкриття дверей реально кайфовіше,мякше,легше,ніж у Астри, але закриття....всіх чотирьох досить гучне, в астрі тихий хлопок, тут помітний стук. Ну як так? Чому? Астра була розроблена в 2009 році, А6 в 2011.. Фольксвагенівські клавіші керування склопідйомниками досить жорсткі, довго звикав, так до кінця і не звик. Сідаю в астру і зовсім інша справа)) Висновок. Реально після володіння Ауді я не розумію чому люди хаять Опель, можливо просто чули від когось, якому ще хтось колись розповів, що опель- лайно і іржавіє? Стосовно питання: "чи варто змінювати авто нижче класом на А6". Суперечливо.Я точно не отримав в 3 рази більше плюсів від такої зміни, хоча вартість в 3 рази вища за попереднє авто.Але ні трішки не жалкую. Умовний б/у Пасат дешевше А6 в схожих комплектаціях і пробігах на 7-10 доларів, гольф на 8-11 доларів. По суті вартість авто . ІМХО Якщо для людини, щоб виділити таку суму не треба збирати її роками, відмовляти у деяких задоволеннях своїй сімї і собі , а просто жити в своє задоволення, то можливо воно того і варте, деякі елементи комфорту будуть отримані . Але якщо людина з останніх грошей купує або навіть бере в борг, то я вважаю це повним маразмом, це точно того не варте заради понтів перед пацанами. Наприклад, собі купити Ауді замість Пасата/Гольфа , а дружина і далі буте кататись на маршрутках, хоча на різницю цілком могла б їздити на власному , хоч і б/у авто. Якщо звісно у неї є таке бажання... 9 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
loader Опубліковано: 10 лютого 2021 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2021 (змінено) 1. У всіх оглядах говорять про преміальні матеріали.. Чесно, не помітив, просто дещо більше мякого пластику (не розглядаю наворочені версії з обшивкою шкірою всього, що можна) Маркетинговая лабуда для неокрепшых умов. Помню все обзоры Lancer X тошнили "дубовым пластиком". На самом деле он конечно дубовый, спору нет, но за 12 лет ни одного сверчка в отличии от всех шкод и прочих бмв. И логичный вопрос - ну насовалибы в бюджетную тачку какого-то дермантина с ущербом качеству - что это дало бы кроме доп грохота в салоне. Эргономика офигенная. Авто простое и надежное. И еще - за 12 лет визуально авто не надоело вообще, ни в салоне, ни снаружи - это имхо важно. Когда мицу обновили аутлендер с XL на новую платформу, салон сделали какойто стремный, вот прям ужос, кто их надоумил хз. Лучше бы реально подняли планку по материалам и прочим шумоизоляциям вместо разработки нового УГ. Поэтому конечно не упоминать об особеностях - не правильно, кому-то может прям критично пластики и т.п., и конечно в премиум тачках должны быть материалы соответствующие, но то как зачастую расставляются акценты - чистый маркетинг. Мало кто копает в суть. Поэтому если глобально - я выбираю авто визуально и функционально. Тогда нет потребности менять раз в пол года, потому что надоело. Если не заходит визуально или технические хотелки не учтены - будет поиск новой игрушки. Вот в Х5 новом спинка задних сидух все также не регулируется или есть варианты комплектаций где добавили то что давно есть в более бюджетных тачках, например? Реально функциональный косяк для меня. Добавлено через 5 минут Стосовно питання: "чи варто змінювати авто нижче класом на А6". Ну нормально поднимать уровень, все таки один раз живем. Прийдется переплачивать в 2 раза за повышение уровня на 20%. Рынок. Змінено 10 лютого 2021 користувачем loader 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 10 лютого 2021 Автор Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2021 (змінено) По обслуговуванню...за 1,5 роки і 42 тисячі пробігу 1. Одна заміна масла і фільтрів за приблизно 2000 грн на рядовому СТО (+- точно не памятаю) 2. Заміна паска генератора і натяжного ролика( для власного спокою) 2000 грн на рядовому СТО 3. Велике ТО на 17000 грн (всі матеріали( в тому числі мої) і роботи) на Порше Захід на 180 тисячах км : 1) заміна масла і фільтрів (масло офіціалів, фільтри МАNN привіз сам) 2) заміна передніх колодок (колодки привозив сам, виробник оригінала) 3) планова заміна масла в зчепленні на 180 т( масло моє, оригінал) 4) заміна масляного піддону зони зчеплення. Мені не сподобалось запотівання по периметру , офіціали порадили замінити прокладку, але гарантії не давали, тоді я прийняв рішення замінити весь пластиковий піддон, його могло повести плюс версія піддону в продажу була з літерою М (у мене стояв К ,уявляєте скільки варіантів Ауді вже перепробувало і видозмінило за 9 років?) це була найдорожча витрата (піддон мій+заміна= 5500 грн) 5) заміна паливного фільтра 6) заміна вугільного фільтра салону Взагалі людино-година на Ауді 1100 грн, на VW якщо не помиляюсь 700-800 грн. Все, нічого не ламалось, з ладу не виходило. По факту 50 коп на кілометр. за тисяч 10-15 буду змінювати ГРМ, дещо раніше регламенту,як і на всіх авто... Регламент 210 тисяч...німецький. PS Найкомфортніша опція в автомобілі- WEBASTO, точніше Eberspecher. Все інше не має такого великого значення в комфорті, ніж натиснути клавішу і через 15 хвилин в -15-20 сісти в тепле авто з прогрітим дизельним двигуном. Власники дизелів розуміють, що простою роботою на холостих так швидко авто в такий мороз не прогріти. ну і для двигуна теплий пуск на багато краще холодного Був момент, коли через нестачу палива вилізла якась помилка і Вебасто заблокувалось( а я 3 рази намагався увімкнути і заблокував наглухо), то в мороз дизель дуже важко було прогрівати, особливо якщо їхати на малі відстані. В цьому плані паршивий двигун для зимніх коротких поїздок. Вимушений був купити Васю-діагноста, бо зняття блокування вебасто можливе лише в ньому або на фірмовому СТО. Класний інструмент, раджу всім власникам VAG, доступно більшість можливостей фірмового діагностичного приладу. Змінено 10 лютого 2021 користувачем Сергей_84 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз