Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Як взаємодіяти з освітньою системою .

Бездомный

Рекомендовані повідомлення

Помилка - думати , що освітня система має певний  "стандарт"  - рівень  освіти , навіть всередині освітнього закладу  гуляє від "погано" до "дуже погано"  - переважну більшість вихователів садочків та вчителів в школах  взагалі не можна підпускати до дітей . 

 

Як правило у школі дітей ділять не випадково у групи, у класи. Навіть у школах діти збираються не випадково. Просто, якщо батькам не байдуже, то вони не лише  школу вибирають, а і клас, і, навіть , групу, в яку дитина попаде.

 

 

Як знайти дитині  гідних викладачів , а не віддати  до рук  пересічної безмізкої педомразі ? 

Змінено користувачем Бездомный
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пішли в освіту. Кому цікаво, то розповім як вибирати садочок, першу вчительку, репетиторів  Мені було важливо і я витрачала на це час з самого початку. Але зі старшою теж наробила помилок деяких ... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо Ви добре подивитесь навкруги, то зрозумієте, що в тих країнах, де люди живуть заможньо, жинка має права на рівні чоловіків. А там, де не має рівних прав, живуть у злиднях ..

========================

взагалі то спочатку було досягнуто певний рівень суспільного багатства , і лише потім жінки отримали рівні права .

 

а якщо робити навпаки - то все скінчиться депопуляцією за одне - два покоління .

Як це трапилося у нас .

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

наша помилка була в  тому , що ми шукали "школу" , а слід було занурюватися глибше , та  шукати  не школу , а персонально викладача по кожному окремому предмету.

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В освіті впроваджують дев’ять реформ, - Лісовий                Джерело: https://censor.net/ua/n3426459

Міністерство освіти і науки впроваджує шість реформ для модернізації навчання на всіх рівнях, а також реформи з євроінтеграції, цифровізації та у питанні оплати праці вчителів.

Про це міністр освіти і науки Оксен Лісовий заявив під час фестивалю "Вчителі майбутнього", що проходить у Львові, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Укрінформ.

"Сьогодні ми говоримо про шість реформ: дошкілля, школа, старша школа і профтех, виші та наука і позашкілля, а також три наслідкові реформи: євроінтеграція, цифровізація і заробітна плата. Ось такий виклик стоїть перед нами", - сказав Лісовий.

Він наголосив, що основна робота буде проводитися з освітніми колами.

"Наш проєкт пройшов погодження на рівні політиків. Тепер ми вже маємо політичну волю, підтримку, гроші. Ми вже можемо говорити про конкуретні зарплати, щоб відстоювати нашого вчителя, щоб він повернувся назад чи то з Польщі, чи з Німеччини, бо тут йому буде вигідніше", - сказав міністр.

Читайте: Перевірку дисертації Лісового на наявність плагіату призупинили, - керівник НАЗЯВО Бутенко

До реалізації реформ збираються залучити місцеві громади.

"...Багато громад мають професійний бюджет. І наше завдання - знайти комплексні рішення з органами місцевої влади, щоб скомбінувати, додавши туди державні кошти, фінансування від міжнародних партнерів, скерувати на розвиток освіти", - зазначив очільник МОН. 

 

ЗИ:  ну все, 3.14здець, відразу 9-ть реформ від зеленого недоміністра та ще під час війни  ОСВІТА точно не витримає, згадується, що вже 30 років ВСІ  при***енти та уряди обіцяли зробити вчителів державними службовцями, що я також спірним питаннням...  А тут як бачимо головне для цієї зеленої погані як найбільше вкрасти грошей на "реформах".  Ну можна ж хоч тут зробити справжню РЕФОРМУ заради майбутнього наших дітей... 

Ось пропонують: 

 Боротьба за Школу між Чиновником і Людиною Джерело: https://censor.net/ua/b3425949

Є лише одна соціальна група, котра на практиці довела свою ефективність у створенні затребуваних людьми товарів/послуг. Це підприємці. Як в Україні, так і в усьому світі, найякіснішими, найдинамічнішими та найпродуктивнішими секторами є ті, в котрих на основі приватної власності працює відкрита конкуренція та різноманіття пропозиції. Ось кілька основних пропозицій по реформі сектору виробництва знань, вмінь та компетенцій, по перетворенню Школи в smart інститут:

 -ліквідація Міністерства освіти, ВАКу та Академії наук, як державного органу;

-ліквідація мережі районних, міських закладів освіти, котрі сьогодні здійснюють контроль над Школою;

-розділення функцій замовника/фінансиста та надавачів освітніх послуг.

Держава формує замовлення на послуги початкової та середньої освіти, повністю або частково фінансує його (за принципом гроші йдуть за учнем).

Надавачами освітніх послуг являються приватні школи, котрі конкурують за учнів на відкритому ринку;

-перетворення шкіл на ВАТ/ЗАТ, вихід зі складу засновників Держави, безоплатна передача частини акцій вчителям, визначення формату участі в управлінні школами інвесторів, батьків та учнів, як стейкхолдерів процесу;

-скасування ліцензування шкіл, перехід в режим саморегулювання. Кожна школа або група шкіл має право генерації власних освітніх стандартів. Орієнтиром є ринок праці та знань ЄС і світу;

-вихід держави зі складу засновників всіх ВНЗ, безоплатна передача частини акцій викладачам, допуск до ринку освітніх послуг іноземних операторів. Вони повинні мати право працювати за своїми стандартами і програмами;

-розширення можливостей домашнього навчання, створення початкових, середніх шкіл різних форматів, програм та режимів навчання;

-зняття заборон та обмежень на створення освітніх організацій, надання послуг з освіти бізнесу та НДО без ліцензування.

 Україна не може дозволити собі зберегти порочні радянські інститути, що відірвані від реального життя і ринку праці. Україна повинна мати право вільного вибору виробників знань/компетенцій. Це не забаганки догматиків-лібералів. Це- вимога сучасного світу. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Кожен раз це був треш - передивлялась десятки кандидатів, з мінімум 5-6 було по декілько зайнять, після яких репетитор відправлявся в пішу еротичну подорож 

============================================

егей , не так просто - 

 

щоб відбараковувати репетиторів , необхідно  й  самому не аби як знатися на предметі :unknown:

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Методики не до сраки ... Це теж Ваша помилка. Ємність тре теж заповнювати, бо інакше горіти не буде, скільки не запалюй ...

=============================

та то зрозуміло ,  що у всьому потрібний баланс , але ж сильні методистки зазвичай забувають саме підпалити смолоскип  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

 в любом случае, если дети приучены выстраивать иерархию по принципу реальных достижений, ценящихся в нормальном обществе, то проблем нет. Потому я против отправки малолеток в "зверинцы" - пусть сначала узнают как должно быть правильно. Потому садик и школа выбирались ну очень "прискиплево", чтоб учились не постоять за себя в драке, а обходится без драк. 

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Бездомный сказал:

реальных достижений, ценящихся в нормальном обществе

бгг. знову кацапські наративи :lol:

взагалі-то інтереси особи та суспільства завжди суперечать, тому треба одразу визначитись - або ти досягаєш реальних досягнень, або суспільство тебе цінує. зазвичай зовсім недорого :lol:

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, US7IGN сказал:

бгг. знову кацапські наративи :lol:

взагалі-то інтереси особи та суспільства завжди суперечать, тому треба одразу визначитись - або ти досягаєш реальних досягнень, або суспільство тебе цінує. зазвичай зовсім недорого :lol:

це я цікаві оліни думки копіпащу , поки вона сюди не зайшла

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Бездомный сказал:

це я цікаві оліни думки копіпащу , поки вона сюди не зайшла

я думав для збочень окрема гілка є :lol:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

У чому відмінність нашого та британського суспільства. На прикладі дитячої гри

Наташа Кохан

Підприємиця

    

На початку нашого життя у Великій Британії, у жовтні 2022 року я волонтерила в дитячому таборі. Моїм завданням було підтримувати українських дітей – перекладати та супроводжувати їх під час активностей. І тоді сталося два епізоди, які просто очі відкрили – я ніби побачила на прикладі маленьких дитячих груп, у чому відмінність нашого суспільства від британського, наприклад.

Епізод перший

Групу дітей розділили на дві команди. Видали дерев’яні блоки, схожі на кубики. Завданням було побудувати вежу з блоків. Команда, чия вежа буде вищою перемагає. Отже, рівна кількість кубиків, однаковий вік. В одній команді лише британці, в іншій – половина українців.

Перша команда (британська) збирається в коло і починає планомірно будувати вежу. Вежа росте на очах. Кожен учасник як невід’ємна частина якогось організму. Усі беруть блоки із загальної купи та злагоджено працюють.

У другій команді відбувається дивне. Наші діти загребли собі дерев’яних блоків хто скільки міг і кожен намагався побудувати зі своїх блоків свою вежу. Британські діти, що залишилися, розгублено озираються на всі боки.

За підсумком перша команда побудувала височенну вежу в досить короткі терміни. Друга команда не побудувала нічого. Виявилося, що, якщо всі блоки поцупити собі, тобто кожному окремо, то цих блоків вистачає максимум на фундамент, а врешті ні на що не вистачає.

Епізод другий

Відбувався у старшій групі. Знову ж таки розділили на дві команди. Перша – одні британські діти. Друга – змішана. Завдання було обрати одну людину, яка буде моделлю, для якої команда має скреативити вбрання з паперу, скотчу та інших підручних засобів.

Що відбувалося в британській команді. Вони знову зібралися в коло. З’явилося кілька претендентів на роль моделі, вирішили голосувати. Моделлю стала дитина, яка набрала більшу кількість голосів. Обрали та почали створювати костюм. Вибори були прозорі та справедливі.

У другій групі до голосування не дійшло. Застрягли на етапі чвар – ніяк не могли вирішити, кому бути моделлю. Охочих багато, а механізму, що регулює справедливий розподіл, не було. У підсумку втратили багато часу. Моделлю стала найнахабніша і найгучніша дитина. Через невдоволення і роздратування костюм збирали мляво і без ентузіазму. Команда в підсумку програла.

Це була геніальна проєкція взаємовідносин у дитячому таборі на взаємовідносини в дорослому суспільстві. Як у них це виходить? Звідки британські діти знають, що потрібно голосувати? Що потрібно все робити разом? Що тягнути ковдру на себе – це до програшу?

Плекаю надію, що наші діти переймуть це і повернуться з багажем, який назавжди змінить їх життя. Але трапитися це може, якщо наше суспільство вже зараз почне готуватися до цих змін і вже зараз важливою стане цінність кожного, але тільки в союзі з іншими.

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, hause сказал:

У чому відмінність нашого та британського суспільства

12 минут назад, hause сказал:

Як у них це виходить? Звідки британські діти знають, що потрібно голосувати?

тільки сьогодні з британською подругою обговорювали що мене трохи напружує в англійській занадто велика кількість синонімів того на що в українській максимум 2-3 варіанти буває. її відповідь теж здивувала - ти можеш використовувати будь-яке слово і тебе зрозуміють, але ми завжди хочемо мати вибір...

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Давайте відрізняти оцінки та знання. Дитина, що має по всім предметам 10-12, то таке ... Або вона ну дуже талановита і всі знання отримує на льоту без всяких зусіль, або вона НІЧОГО більше не вивчає, окрім шкільної програми ... Крім того, тре розуміти, що відмінник у якійсь школі, де більшись зовсім забили на навчання, то не про що ... В нас у класі була дівчинка, що вчилась по профільним предметам на 5/6. Її батьки перевели в іншу школу - там вона відмінниця та краща в класі з математики, хімії, фізики ... І не тому, що почала більше знати, а тому, що вимоги до глибини знань зовсім інші. Переможці всеукраїнських та міжнародних олімпіад в моїй школі ніколи не отримували медалі, а оцінки по більшості предметів були дещо завищенні  І ось 200 за ЗНО, то результат витрачання дуже великої кількості часу на дурне тренування. Це смішно, але діти що перемагали на міжнародних олімпіадах  з математики/фізики/хімії/біології, ніколи не писали ЗНО з цих предметів на 200 балів   Бо ніколи не витрачали час до підготовки до нього  Вони навіть у школу в останніх класах ходили пару разів на місяць і то не кожен ... Так що до медалей в мене дуже скептичне ставлення ... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так в англійському ліцеї математика та фізика на гарному рівні у старших класах не передбачається програмою ... Це ж гуманітарне спрямування - там ці предмети "до ознайомлення", що такі науки існують в цьому світі  Це так само, як скаржитись, що у фізмат ліцеї погано викладають танці 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене малая займалась та в змаганнях приймала участь. Шаблони, то для тих, хто планує потім працювати руками - вчаться збирати за кресленнями  А для тих, хто планує в подальшому розробляти, завдання інше - придумати, зібрати та запрограмувати робота, що буде виконувати певні дії автономно ... Є ще слалом - це коли діти придумують конструкцію, що якнайшвидше подолає слалом-трасу і змагаються чий швидше ... Є ще змагання, коли двое роблять своїх роботів (ПРИДУМУЮТЬ САМІ КОНСТРУКЦІЮ), а потім змагаються, чий переможе в аналог сумо. Знайомтесь, наприклад robotica.in.ua/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 краще вивчати все на середньому рівні, а щось дуже гарно та ширше шкільної програми, ніж просто вивчати на пам'ять підручники по всім предметам. Велика їх кількість не для того, щоб ВСЕ вивчити, а щоб ознайомитись і визначитись з своїми приоритетами. Вміння послухати лекцію та запам'ятати, як вирішувати стандартні завдання, не дуже гарний скіл, якщо в тебе немає часу на не такі тривіальні завдання, бо ще 10 предметів тре вивчити. Зазвичай в гарній спецшколі медалістів майже немає. В нас зазвичай 1-2 учня з медалями закінчують. При тому медалей на всеукраїнських/міжнародних  олімпіада учні отримують значно частіше 😏 І потім вступают у виші та вчаться там значно краще медалістів ... Тому, якщо хочеться досягнень, то краще вибрати щось більш практичне, ніж зубрити підручник ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звичайно сама дитина тільки випадково може знайти своє. Тому батьки самі повинні знаходити щось, що на їх погляд, може зацікавити дитину та за ручку повинні відводити десь з 6-7 рочків. Хай дитина спробує. Не цікаво дитині - кидаємо та йдемо на щось інше. До 16 років дитина визначится з тим, що їй цікаво. А, якщо дитині не цікаво, то контролюй - не контролюй ... Бо максимум що отримаєш, то буде робити на "от"єбісь". А так як силою нічого в голову не заб"єш, то будуть тільки гроші витрачені ... В мене так подружка відвозила дитину до репетитора - дитина заходила у під"їзд, мати їхала, а дитина йшла по своїм справам ... Так, як репетитор гроші отримувала, то всі були задоволені ... Знаю багато прикладів, коли дитина таки ходила, але вміння дивитись в очі і при цьому розмірковувати про щось своє, дитина вчиться з малечку ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
В 21.06.2023 в 07:07, Бездомный сказал:

наша помилка була в  тому , що ми шукали "школу" , а слід було занурюватися глибше , та  шукати  не школу , а персонально викладача по кожному окремому предмету.

Не зовсім так. Тре шукати школу під дитину. Як приклад. В мене є племінник. Його батько дослухався до мене та віддав малого в початкову школу до вчительки моїх доньок. Возив десь годину до школи. Потім середня школа. Але виявилось, що малий не тягне. Хоча вчиталька математики - вчителька моєї середньої, а вчительці з англійської могли позаздрити професійні курси. Ну не встигає він засвоювати матеріал в такому темпі. Побачивши це, вирішили не створювати дитині комплекси та перевели в гімназію. Вчителя там значно слабкіші. Як і діти. Але там суперове відношення до дітей - ну просто родинна атмосфера. Школа маленька - лише 2 класи на паралелі. Директор стежить, щоб з дітьми поводились з повагою. Директор особисто приймає участь у купі заходів з дітьми. Там були уроки робототехніки. Діти приймали участь у лего-фестивалях. Підготовкою до них керував особисто директор, займаючись з дітьми по вихідним. Я б свою молодшу звідти не забрала би, якби \й не було б так нудно на уроках. Там хлопчик став першим в класі, він все встигав, його всі вчителі нахвалювали. Він повірив в себе та почав відчувати, що він все може. Але крім того додали курси англійської та гарного репетитора з математики (5 разів міняла, а розмовляла мабуть з 20, поки шукала). З репетитором математики він вчив те, що вчать у спецшколах. Бо коли дитина сидіть на уроці, а потім потрібно, щоб йому ще репетитор розповів цю тему, то навіщо витрачати час у школі? К 10 класу в нього був реально В2 з англійської та дуже гарний рівень математики. Потім почалась війна. Мати виїхала з ним в Німеччіну. Гарний англійський дозволив йому спілкуватись в німецькій школі та швидко вивчити німецьку, а рівень математики дозволив без проблем після 11 класу вступити до технічної гімназії з ІТ профілем. Якби залишили в технічному ліцеї, то нічого того б не було - дитина опустила би руки, забила би на навчання та товаришувала би з найслабкішими дітьми ліцею з відповідними наслідками. 

Rs Я розповідаю про державні школи. Ліцей - 900 грн/місяць, гімназія - 100 грн/місяць безналом на рахунок.

Змінено користувачем OlaR
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 23.06.2023 в 14:08, hause сказал:

ЗИ:  ну все, 3.14здець, відразу 9-ть реформ від зеленого недоміністра та ще під час війни  ОСВІТА точно не витримає, згадується, що вже 30 років ВСІ  при***енти та уряди обіцяли зробити вчителів державними службовцями, що я також спірним питаннням...  А тут як бачимо головне для цієї зеленої погані як найбільше вкрасти грошей на "реформах".  Ну можна ж хоч тут зробити справжню РЕФОРМУ заради майбутнього наших дітей... 

Це було смішно. Вчителі хочуть кожен рік заповнювати декларацію про доходи? Які будуть бачити всі, включаючи батьків їх учнів? :ROFL: 

Цитата

Ось пропонують: 

 Боротьба за Школу між Чиновником і Людиною Джерело: https://censor.net/ua/b3425949

Є лише одна соціальна група, котра на практиці довела свою ефективність у створенні затребуваних людьми товарів/послуг. Це підприємці. Як в Україні, так і в усьому світі, найякіснішими, найдинамічнішими та найпродуктивнішими секторами є ті, в котрих на основі приватної власності працює відкрита конкуренція та різноманіття пропозиції. Ось кілька основних пропозицій по реформі сектору виробництва знань, вмінь та компетенцій, по перетворенню Школи в smart інститут:

 -ліквідація Міністерства освіти, ВАКу та Академії наук, як державного органу;

Ну реформатори хоч розуміють, чим ці органи повинні займатись? Те, чим вони реально займаються краще не знати ... Але те, чим вони повинні займатись, хтось таки повинен робити ...

Цитата

-ліквідація мережі районних, міських закладів освіти, котрі сьогодні здійснюють контроль над Школою;

Упс. І далі? Кожен сам собі режесер, що не відповідає за результати роботи? Хоча, якщо зробити ДПА в 4 та 9 класі як ЗНО незалежними, то цього буде досить для контролю за школою. Інша справа, що робити там, де конкуренції немає? 

Цитата

 

-розділення функцій замовника/фінансиста та надавачів освітніх послуг.

Держава формує замовлення на послуги початкової та середньої освіти, повністю або частково фінансує його (за принципом гроші йдуть за учнем).

 

Це очевидно. Коли гроши йдуть за дитиною, то батьки в часній школі можуть доплатити різницю, а не платити всю суму. Це зробить ситуацію більш справедливою та зробить гарні часні школи більш доступними.

Цитата

Надавачами освітніх послуг являються приватні школи, котрі конкурують за учнів на відкритому ринку;

Ну з часними школами зрозуміло, але явно наша дружня команда мешкає у великому місті. Хочу побачити конкуренцію у сільскій місцевості або невеликому містечку, де і одна школа не заповнена ...

Цитата

 

-перетворення шкіл на ВАТ/ЗАТ, вихід зі складу засновників Держави, безоплатна передача частини акцій вчителям, визначення формату участі в управлінні школами інвесторів, батьків та учнів, як стейкхолдерів процесу;

-скасування ліцензування шкіл, перехід в режим саморегулювання. Кожна школа або група шкіл має право генерації власних освітніх стандартів. Орієнтиром є ринок праці та знань ЄС і світу;

-вихід держави зі складу засновників всіх ВНЗ, безоплатна передача частини акцій викладачам, допуск до ринку освітніх послуг іноземних операторів. Вони повинні мати право працювати за своїми стандартами і програмами;

 

Феєрично. Вони вже найшли професійних керівників для таких шкіл та ВНЗ? Хоча кількість ВНЗ має сенс скоротити значно ...

Цитата

-розширення можливостей домашнього навчання, створення початкових, середніх шкіл різних форматів, програм та режимів навчання;

Звичайно, це дуже гарно. Кста, ковід дав поштовк до онлайн навчання. І результати просто бомбезні. Якщо раніше на кружки з найкрутішими вчителями могли потрапляти тільки діти, що живуть поруч, то зараз вони стали доступні для всіх і виявилось, що талановиті діти живуть по всій Україні, а не в одному/двох містах :)

Цитата

-зняття заборон та обмежень на створення освітніх організацій, надання послуг з освіти бізнесу та НДО без ліцензування.

Нічого. Поплатять люди шарлатанам та може почнуть розбиратись перед тим, як замовляти послуги з навчання. Хоча, за моїм досвідом, зараз ліцензування від шарлатанів не дуже захищає ...

Цитата

 Україна не може дозволити собі зберегти порочні радянські інститути, що відірвані від реального життя і ринку праці. Україна повинна мати право вільного вибору виробників знань/компетенцій. Це не забаганки догматиків-лібералів. Це- вимога сучасного світу. 

Гарні слова. Але, як завжди ... Вони розуміють, що тре робити? Де шукати керівників, які здатні реалізувати ці реформи? Просто в мене зараз є особистий досвід - шкільна освіта України, Англії та Німеччини, вища освіта України, Німеччини, Англії та США. Та, що найрейтінговіша в кожній країні. В мене одне питання - де візьмуть кадри, що мають такий особистий досвід і розуміють та бажають щось змінювати? Вони є, але дуже мало. Можливо тре починати з великих міст, де, дійсно, можна забеспечити конкуренцію ...

Rs Але робити щось треба, бо в нас не освіта, а треш. Вища - особливо. На неї витрачають купу грошей без відчутного результату :( 

Змінено користувачем OlaR
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, OlaR сказал:

Але крім того додали курси англійської та гарного репетитора з математики (5 разів міняла, а розмовляла мабуть з 20, поки шукала). З репетитором математики він вчив те,

 

питання - як знайти саме гарного репетитора - з математики , з англійської . .....

бо навколо самі "паразити".

Нажаль , це стосується  будь яких предметів .
 

от як - за якими принципами  ви відбирали  садочок , репетитора з ма темавтики , робототехніки , з англійської . е.т.с

 

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Бездомный сказал:

питання - як знайти саме гарного репетитора - з математики , з англійської . .....

З англійської - майже нереально. Ось зовсім. За реальні гроши знайшла всього один раз, хоча шукала неодноразово. Півроку займався з донькою (в старших класах вже ніякі курси нікуди не вписувались) - дуже грамотний та креативний хлопець. У той час він тільки починав. Знаю, що перед війною в нього година вже коштувала 20 Евро. Тому тільки гарні курси - вони значно доступніші при значно кращому результаті в порівнянні з середньостатистичним репетитором. Ну і в моїх дітей була ДУЖЕ ГАРНА вчителька англійської мови в початкових класах. Так вона казала, що після 10 років - тільки гарні курси. Дитина значно краще вчить мову у колективі. Але не тре затягувати. До підліткового віку дитина повинна вивчити мову на В1 хоча б. Бо інакще буде дуже дуже важко. Ну і якщо таки репетитор, то запитуйте в нього міжнародний сертифікат на знання мови хоча б. Бо людина, яка готує до екзаменів, але сама ніколи ніякі не здавала (окрім у вузі і не факт, що не за хабар), просто халтурщик. Якщо має, то ще не факт, що вміє вчити, але хоча б сама знає якось. І те, що її учні гарно здавали екзамени ні про що не каже, нажаль. Не факт, що то її заслуга. Хоча все може бути ... І не ведиться, що хтось з них буде враховувати якусь "індівідуальність". В кращому випадку будете йти за підручником, в гіршому - дитина буде отримувати якісь безсистемні завдання

З математикою для племінника мені звезло, але не зразу. Перший був найкреативніший. Вони на зайняттях бігали з малим у Дот в одній команді. 😈 Дитині ДУЖЕ ПОДОБАЛИСЬ зайняття ... Це був мій пройоб. Я знала людину, як гарного вчителя особисто. І не могла подумати про такий треш. Просто завжди маю правила перевіряти результати. Дала малому порішати завдання рівня спецшколи ... Ох, як я була розлючена ... Далі були вчителі, які були готові взятись ... Після другого зайняття я перевіряла, які домашки вони дають дитині. Після цього наступні 3 йшли лісом. Я їх попереджала, що рівень звичайної школи в нього є, тре підвищенний рівень. А в домашках рівень звичайної школи. Всі 3 після моїх зауважень, що не про це домовлялись, чесно сказали, що готуватись до зайнять в них часу немає і вони відмовляються... Звикли до батьків, що платять гроши та більше ні на що не звертають уваги. П'ятий виявився дуже класним. Він любив математику і як раз поглиблену. Йому подобалось займатись з достатньо розумним хлопцем. Ну і племіннику було цікаво, але я все одно контролювала результат.

Цитата

бо навколо самі "паразити".

Так. Тому я дуже скептично відношусь до пошуків репетитора. Це вимагає багато часу та не дешево, бо оплатити на пробу 2 уроки і так 3-4-5 разів ... При чому ці "добрі люди" під час розмови тобі все обіцяють ... Якось тре було, щоб хтось швидко розповів дочці пропущену тему по фізиці. Ось не було часу самій розібратись. Кажу "в нас спецшкола, а не звичайна фізика, тре розповісти тільки фізику процесу, на матиматичну частину витрачати час не тре" - відповідає "Так, добре." В результаті донька скептично "Мам, він у фізиці якось плутається, але хвалив мене за те, що я розв'язала лінійне рівняння". Занавес ...

Другий брат взяв донці репетитора з біології, щоб до ЗНО підготував. Донька біологією захоплювалась, робила МАН, знала значно більше шкільної програми. І, як з'ясувалось, навіть більше репетитора. Брату нема чого було робити, ніж платити тому дурню (мабуть так себе заспокоював)- дитині з реетитором займатись не подобалось, він розповідав те, що вона й сама знала. Але цей халтурщик може казати, що його учениця отримала 200 балів на ЗНО.

Цитата

от як - за якими принципами  ви відбирали  садочок , репетитора з ма темавтики , робототехніки , з англійської . е.т.с

Садочок - це саме важливе. Коли мені розповідають, що дитину 3-х років вчать битись, я розумію, що її віддають не в садочок, а філіал тюрягі для маленьких. Щоб вона змалечку привчається до того, що це нормально - битись, знущатись з більш слабкого. Що то нормально, коли тебе б'ють, якщо ти слабкіший, та нормально самому бити слабкішого. Те, що бити значно сильнішого не варто, вона сама дуже швидко розуміє. Так. Наш світ буває достатньо жорстким, але дитина повинна спочатку побачити, що нормально, а вже потім те, як буває. Тому садочок вибираємо дуже прискипливо - дитина повинна потрапити до вихователів, що поважають її особистість та не закривають очі на неадекватну поведінку нікого з дітей.  Першим ділом йдемо до садочку, коли діти гуляють на вулиці, та дивимось, як поводять себе вихователі і як діти. Там все, як на долоні. Якщо бачите, що діти булять один одного, а вихователька не втручається, то ... Можна ще багато чого побачити. Наприклад, вихователька трясе хлопчика, тримаючи за грудки та верещить на нього так, наче він когось вбив. А він всього на всього відламав ручку від ведерця! Трирічний малюк! Бачила, як вихователька вивела 2-х річних дітачок на прогулятку. Десь  до 10 малеч. Загнали їх всіх у пісочнецю  та сіла на стілець рядом і почала читати книжку. Коли хтось з дітей пробував вилезти з тої пісочниці, вона вставала, брала дитину за шиворот, повертала у пісочницю, сувала в руку лопатку та командувала - копай. Після чого поверталась до своєї книжки. Кста, ввечері вона дуже привітно щебетала батькам, розповідаючи як пройшов день їх малюка ... І, оцінюючи, що Ви побачили, потрібно розуміти, що коли ніхто не бачить ... Далі розмовляємо з батьками - подобається/не подобається, що подобається (обов'язково!), як дитині в садочку. Коли вже дитина ходить у садочок, то приходьте періодично в нестандартний час та послухайте, що відбувається у групі. Обов'язково звертайте увагу на те, як дитина спить, не з'являються в неї якісь психологічні проблеми. Я ходила в дитинстві в дуже гарний садочок свого часу, то не могла навіть уявити, що може відбуватись у не дуже гарному. В наші групи переводили дітей, які отримали реально важки психологічні травми від "вихователів". Причому іноді навіть знущались не з самої дитини, а з когось іншого. Батькі такого розповідали, що волоси на голові ... І, навпаки, гарні вихователі можуть допомогти дитині навчити товаришувати. Пам'ятаю, як у групу старшої привели хлопчика - перший претендент на бути ізгоєм. Ось просто ти його бачиш і розумієш, що у середньостатистичному колективі маленьких вовчат його затравлять зразу та з задоволенням. Але садок був часний, то вихователі разом з психологом зробили неймовірне - у кінці року дитину було не впізнати. Вона вписалась в колектив, розкрепостилась, стала впевненою у собі ...

Змінено користувачем OlaR
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 21.06.2023 в 06:57, Бездомный сказал:

якщо Ви добре подивитесь навкруги, то зрозумієте, що в тих країнах, де люди живуть заможньо, жинка має права на рівні чоловіків. А там, де не має рівних прав, живуть у злиднях ..

========================

взагалі то спочатку було досягнуто певний рівень суспільного багатства , і лише потім жінки отримали рівні права .

а якщо робити навпаки - то все скінчиться депопуляцією за одне - два покоління .

Як це трапилося у нас .

Як тільки суспільство піднімається до рівня, коли розум важніший за грубу фізичну силу, у суспільства починається вибір - признати жинку рівною чоловіку або не використовувати її потенціал, залишивши "не людиною". Зараз дуже гарно видно, який вибір приводить до заможнього життя, а який до злиднів ... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...