Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Двері від РОДОС-жах

anno777

Рекомендовані повідомлення

Довелось мені рік тому мати справу з виробником дверей РОДОС. Багато сайтів з рекламою, почитав, сходив в салон дверей, побачив двері на очі- сподобались. Менеджери дуже гарно розказують які це гарні двері, що аналогів немає за таку ціну і інше... Прийняв рішення купувати двері саме цього виробника. Сподобались 2 моделі Loft Porto і Loft Porto 2. Спочатку заїхав в один салон, де мені зробили розрахунок і дали знижку. 5 дверей з коробками і фурнітурою вийшли по ціні 123 тис грн. Взяв час подумати і не доїзжаючи до свого ЖК буквально кілометр зайшов в салон "Перший гіпермаркет дверей" на Окружній, де теж є представники фабрики РОДОС. Сказав, що мені треба, менеджер швидко порахував вартість замовлення і воно вийшло 94 тис грн при той же кількості дверей. Я зрадів, одразу ж запросив людину, яка замірила б всі проєми. Заплатив за заміри, завіз людину на обʼєкт, все ок. Попросив менеджера зробити договір, в той же час подзвонив в перший салон куди заїзжав і відмінив своє замовлення. На наступний день дзвонить мені менеджер з Гіпермаркету дверей і каже, що він помилився в розрахунках, "формула не підтянулась" і вартість дверей не 94 тис., а 129 тис. Ок, кажу , що ціна не влаштовує і є пропозиція краще. Знову передзвонює і пропонує знижку в 10 тис. Заїзжаю до них, підписую договір роблю передплату. Строк виконання місяць-півтора- прошу , щоб притримали двері на 2 місяці, бо зберігати немає де, і на квартиру прийняти зможу не раніше, чим через 2 місяці. Обіцяють , що все буде так як я просив, в договорі прописують строк поставки в 2 місяці, облизують зі всіх сторін і намагаються догодити. Таке відношення, звісно подобається, докупляю ще ручки і стопори на немаленьку сумму і їду чекати свої двері.

 

Дзвінок тижнів через 5- двері готові забирайте. Тримати їх не можемо у нас немає складу тому завтра веземо їх до вас. Мені прийняти двері немає куди, в квартиру не привезу, так як там все на етапі малярки, сильна волога. Ок, наймаю склад, куди ці двері привозять і складають. Через місяць перевожу транспотрною компанією двері на квартиру і замовляю встановлення. Приїзжає бригада і починають ставити двері. Заодно прошу їх порахувати метраж плінтуса, який встановлюють вони же. Ок, поміряли плінтуса, сказали мені кількість яку треба замовити з урахуванням запасу на підрізку і тому подібне. Я не став переміряти, покладаючтсь на іх порядність. Поїхав в салон замовив плінтус. Плінтус того же виробника , не дешевий, в цілому вийшло біля 35 тис. Двері поставили, сказали , що були додаткові роботи, і замість обумовлених 9 тис за встановлення взяли 14 тис. Добре, поставили нормально, зауважень немає. 

Через тижня 2 приїхав плінтус , який встановили за 2 дні. Після того як вони поїхали побачив, що кількість пустих коробок від плінтуса менше, чим купляв. Подивився по камерам відеонагляду і побачив, що ті ж монтажники винесли 2 повні коробки плінтуса. При тому вони нічого не сказали мені про те, що залишився плінтус і просто його вкрали. В грошах це приблизно 6 тис грн. Подзвонив бригадиру майстрів які ставили, намагаючись виявити як це так, що 2 повні нерозпечатані коробки були винесені, він сказав , що вияснить ситуацію і якщо виявиться що дійсно іх винесли вони повернуть гроші. Ну і після цього пропав.

Нещодавно, після 4 місяців після встановлення побачив, що ущільнювач, який притискає скло до полотна дверей став випадати. Також по периметру ущільнювач не зʼєднується і є отвори. Сам лізти не став, подзвонив менеджеру, який мені продавав двері. Той пообіцяв зʼясувати ситуацію і через тиждень відповів, що РОДОС цю проблему вирішувати не буде, і далі це моя проблема.

Менеджер в свою чергу допомагати з вирішенням проблеми не став і перестав відповідати на мої дзвінки.

 

Виникає питання, як можна так ставитись до покупця? Як можна робити відвертий брак і не намагатись його якось виправити, щоб покупець залишився задоволений і прийщов до них ще раз . У мене немає більше бажання не те, що купляти у них щось, але й заходити до них в салон. І всім не раджу робити те ж саме. 

Менеджери, які коли ти приходиш до салону вилизують тебе зі всіх сторін до моменту, покти ти не заплатиш гроші. Після цього не помічають тебе і проблеми які виникають ніхто не вирішує. Навіть якщо це відвертий брак виробника.

Встановлення дверей і плінтусів особливе питання-мало того, що обкрадуть, так ще й поза касою намагаються взяти з клієнта гроші.

Дзвонив неодноразово всім-починаючи з виробництва і закінчуючи регіональним менеджером. Всі намагаються скинути з себе питання і ніхто не хоче допомагати.

Чи буду я ще раз купляти продукцію РОДОС - ні. І вам не раджу.

 

20230425142121600_DS-7108NI-Q10820221107CCRRK84594240WVU_Квартира София_36.mov

20231119_235609.jpg

20231119_235622.jpg

20231119_235658.jpg

20231119_235709.jpg

20231119_235712.jpg

Screenshot_20231212_154425_Telegram.jpg

Змінено користувачем anno777
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...