Лис Ник Опубліковано: 27 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2012 (змінено) Так не думаю. При мінусовій температурі юбка стане дещо менша в діаметрі - тому ніякого більшого зносу деталі не відбудеться. Вона буде меншою такою як при дуже великому зносы поршневої, При різниці порня і гільзи більше 0,05 мм вже треба робити капітальний ремонт двигуна... Тобто на холодну цілком справний робочий мотор працюе як старий і надмірно зношений... Добавлено через 3 минуты Надіюсь що це все врахували до Вас. Звичайно врахували, просто зміна вязкості не перевищує норми, але холодне масло ніяк не добавляе ресурсу мотора, а навпаки... Приведу аналогію середньостатистичний двигун розрахований працювати на 2000-3000 об/хв хоча можна постійно їздити на 5000-6000 і впринципі все в двигуні враховано щоб він працював на таких обертах але.... Змінено 27 грудня 2012 користувачем Лис Ник Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Нормальна реакція коли немає чим аргументувати переходити на.... ну неважливо... 1. Ми надто далеко відійшли від теми. 2. Аргументувати Ваші здогадки і теорії невдячна справа - вони не відповідають дійсності. Ви надто далека людина від цього. 3. Ви самі собі заперечуєте: "просто зміна вязкості не перевищує норми, але холодне масло ніяк не добавляе ресурсу мотора, а навпаки...". "не перевищує норми" і в той же час "холодне масло ніяк не добавляе ресурсу мотора, а навпаки..." Тобто все в нормі, але шкодить. 4. "середньостатистичний двигун розрахований працювати на 2000-3000 об/хв хоча можна постійно їздити на 5000-6000". Шановний - для простого дизеля 5000 об. смертельно. Для різних cdi, hdi і тд. це максимальні оберти, і то не завжди. Максимальні, на які розрахований двигун. В бензинових "середньостатистичних" двигунах ці оберти як правило також на грані можливостей - не всі їздять на субару імпрезах. 5. Попередні Ваші заключення також не містять правдивої інформації. Тому аргументувати по суті немає що. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
K_Serega Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Как мне нравятся люди, которым предпусковой подогреватель не нужен, но они каждый день заходят и комментируют в теме о предпусковом подогревателе. Я себе установил подогреватель "Северс-М", дополнительную помпу и трансформатор 220/12 для помпы. Если раньше при температурах ниже -15С машина не заводилась, то теперь заводится при любом минусе. Подогреватель работает от таймера, включается за 2 часа, до того, как уезжаю на работу. Двигатель дизельный. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Как мне нравятся люди, А мені ті, в яких дизель при -15 не заводиться. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Anton Oprya Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 вот вот спрятал проблему подогревателем, настанет момент когда стоимость ремонта превысит выгоду от того чтобы содержать авто в рабочем состоянии Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
K_Serega Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Ваше мнение очень важно для нас. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Ваше мнение очень важно для нас. А машинка то яка і з якого року, якщо не секрет? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
K_Serega Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Не секрет, Mazda 626 GC 2.0D 1986 г.в. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 28 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2012 Не секрет, Mazda 626 GC 2.0D 1986 г.в. Старенька, але вдала модель. І при робочих свічках не заводиться? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
K_Serega Опубліковано: 29 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 29 грудня 2012 Заводиться-то она заводится, но тяжеловато при больших морозах, и не с первого раза, а у меня от дома до работы 7 км. и аккумулятор не успевает дозаряжать за это время, то что потратил на пуск. А с подогревателем при любых морозах заводится моментально и сразу же начинает нагреваться салон, т.к. малый круг нагрет до ~70C. Я конечно понимаю, что подогреватель не особо нужен тем, кто ставит машину на ночь на стоянке, но у меня дома, во дворе, возле места стоянки машины есть розетка, и на работе тоже есть розетка. Включается таймером. Свечи меняю перед каждой зимой. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
куст Опубліковано: 31 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 31 грудня 2012 Лет пять тому назад:пришла очень морозная зима естественно очень большое количество коммерческого транспорта не выехало на работу.В тот момент и у меня телефон от заказов был красный.Набрал я заказов - ну пора думаю идти заводить свой грузовичок ему тогда был год . Смотрю на градусник а там -27.Пью чай улыбаюсь,что мол к зиме перевозчики не готовы,а у меня масло залито полусин. аккумулятор заряжен, плотность отличная, да и еще в тепле стоит. Ща думаю пять минут и .......Поставил акб,включил зажигание начинаю заводить и понимаю, что я тоже иду пить чай.Вообщем он крутил не плохо но для запуска не хватало тех оборотов, что нужно машина с мозгами и датчиками . Короче свечи мокрые..Думаю: вот блин на старенькой машине без мозгов с карбюратором при таких то оборотах завелась..а тут те на.Пью чай, смотрю в окно сосед выезжает.Я к нему подбегаю и говорю:Коля как ты завелся в такой холод, да и машина у тебя не новая.Он так я самовар сделал!Открыл он на своем авто капот я посмотрел и увидел кусок трубы с двумя патрубками один от слива с блока ож другой к первому кругу подачи ож на печку салона.И кабель с вилкой под 220В. Спрашиваю,а как циркулирует -да как: горячее стремиться вверх,а холодное замещает и так по малому кругу.Работает великолепно.Спасибо тебя Коля побежал и я себе такой девайс делать. Что могу я вам сказать про сей девайс. Сделал и установил за пол дня. Радуюсь и завожу машину каждое утро 5 лет без проблем. Акб вообще в тепло не заношу,не заряжаю,свечи,провода меняю только по надобности,а не перед зимой.И самое главное нервы в порядке при каждой заводке,а также акб прослужил мне 5 лет.Сейчас езжу на другом авто.но подогревается тоже таким способом))и еще новый хозяин авто тоже периодически подогревает меня коньяком в зимней период.)))Так что вещь оч. полезная,доступная особенно для советского автопрома )) 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Поставил акб,включил зажигание начинаю заводить и понимаю, что я тоже иду пить чай.Вообщем он крутил не плохо но для запуска не хватало тех оборотов, что нужно машина с мозгами и датчиками . Чай Ви пішли пити не по причині наявності "мозгів і датчиків" в автомобілі. Причина банальна - Ви ні разу не перевіряли реальну ємкість свого акумулятора, при тому знімали і носили його в тепле приміщення. Написи 100 -120 А/час в основному не відповідають дійсності і часто в 1,5 -2 рази завищені. А перевірка густини електроліту в даному випадку не актуальна. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Так почему машина с подогревателем завелась неужели емкости у акумулятора добавилось... Да и причем тут емкость? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Так почему машина с подогревателем завелась неужели емкости у акумулятора добавилось...? Завелась тому, що двигун теплий, і так звана напівсинтетика змінила свої густину і в'язкість. Да и причем тут емкость? А чому Ви не купуєте акумулятор з написом 40 А/час на свій автомобіль, він же значно дешевший? Тому, що наперед відомо що не запуститься двигун - потужності (ємкості) акумулятора не вистачить. Перевірка ємкості акумулятора... Заряджаємо повністю акумулятор. Заносимо в тепле приміщення. Підключаємо лампочку на 10Вт або 21Вт(менш точний результат), тому розглядаємо перший варіант. Визначаємо силу струму розряду АКБ: I=P/U I=10/12=0.83А. Для точності переміряємо тестером. Реально на зарядженому акумуляторі має бути 12.4-12.6В. Засікаємо час, за який напруга понизиться до 10.8В - дальше починається сульфатація пластин АКБ, процес не відновний. Визначаємо реальну ємкість АКБ: E=It, де I нам відоме спочатку, t - час в год, який Ви наміряли. Перемножуєте - і гарантовано отримуєте поганий настрій. Особливо, якщо це тільки куплений акумулятор, з написом 78 А/час, а Ви наміряли наприклад 55. Сильно не падаємо духом - я зустрічав АКБ з написом 78 А/час, а реально було 48 А/год. Підказка, щоб два рази не міряли - напруга з 11В до 10,8В опускається дуже швидко, не прогавте бо прийдеться все по новій. Всіх з Новим Роком. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Завелась тому, що двигун теплий, і так звана напівсинтетика змінила свої густину і в'язкість. Уже неплохо, вязкость всетаки зависит от температуры... А то что свечи у человека были мокрые Вы тоже наверное заметили... это я про то что холодное на холодном не конденсируется...) Добавлено через 5 минут А чому Ви не купуєте акумулятор з написом 40 А/час на свій автомобіль, він же значно дешевший? Тому, що наперед відомо що не запуститься двигун - потужності (ємкості) акумулятора не вистачить. О как оказывается я то думал что еще и такой достаточно важный параметр как пусковой ток есть... Добавлено через 4 минуты Перевірка ємкості акумулятора... Заряджаємо повністю акумулятор. Заносимо в тепле приміщення. И тут оказывается что в теплом помещении и на морозе емкость будет разная... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 А то что свечи у человека были мокрые Вы тоже наверное заметили... это я про то что холодное на холодном не конденсируется...) Їх просто забриизгало, по причині відсутності розряду необхіжної сили. Уже неплохо, вязкость всетаки зависит от температуры... Сурогатом не потрібно користуватись. О как оказывается я то думал что еще и такой достаточно важный параметр как пусковой ток есть... Думати мало, в школі потрібно було фізику вчити - пусковий струм АКБ залежить від ємкості АКБ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Їх просто забриизгало, по причині відсутності розряду необхіжної сили. Так опятьже откуда появился струм на прогретом двигателе... просто загадка Изучите немного конструкцию современных систем зажигания Добавлено через 1 минуту Думати мало, в школі потрібно було фізику вчити - пусковий струм АКБ залежить від ємкості АКБ. Это очередное Ваше заблуждение, хотя если не думать то... 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 И тут оказывается что в теплом помещении и на морозе емкость будет разная... Це сарказм, чи спроба бути "самым умным"? Є встановлені вимоги та норми до температури електроліту під час визначення ємкості АКБ. Добавлено через 2 минуты Так опятьже откуда появился струм на прогретом двигателе... просто загадка Так роз'яніть же, неграмотному, буду вдячним. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Це сарказм, чи спроба бути "самым умным"? Є встановлені вимоги та норми до температури електроліту під час визначення ємкості АКБ. Это стремление обратить ваше внимание на то что человек использовал "теплый" АКБ и не смог завести автомобиль... Добавлено через 1 минуту Так роз'яніть же, неграмотному, буду вдячним. Писать второй раз неблагодарная задача, раз первый не дошло... Топливо конденсируется внутри холодного мотора, в том числе и на свечах... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Это стремление обратить ваше внимание на то что человек использовал "теплый" АКБ и не смог завести автомобиль... Ще раз перечитуємо пост №114, можливо щось зрозумієте. Топливо конденсируется внутри холодного мотора, в том числе и на свечах.. "Конденсация – это переход вещества из газообразного в жидкое состояние. Молекулы жидкости, покинувшие ее в процессе испарения, находятся в воздухе в состоянии непрерывного теплового движения. Так как движение молекул хаотичное, то какая-то часть молекул вновь попадает в жидкость.Число таких молекул тем больше, чем больше давление пара над жидкостью. Пар конденсируется." - можливо цією мовою Вам буде більш зрозуміло, що таке конденсат, звідки, чому і при яких умовах він утворюється. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Jetfigter2015 Демагог из Вас конечно непревзойденный а вот технарь слабенький... Конденса́ция паров (лат. condense — уплотняю, сгущаю) — переход вещества в жидкое или твёрдое состояние из газообразного. Так вот топливо конденсируется на внутренних поверхностях двигателя... что не так и что здесь не ясно... Или вы раскажете про свою теорию появления дополнительного напряжения на свечах? Добавлено через 7 минут А то получается по вашей "теории" то масло не такое как у Вас, то с емкостью нас всех обманывают причем аж в 2раза... А тут двигатель подогрели и все заработало... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Так вот топливо конденсируется на внутренних поверхностях двигателя... І деж там пар береться на карбюраторному двигуні при -20? Розпилене топливо в камері згоряння, а не пари при запуску. Тому і при поганій іскрі свічки мокрі. Добавлено через 5 минут то с емкостью нас всех обманывают причем аж в 2раза... Замість тролити, перевірте ємкість свого акумулятора. Напишіть результат, тільки чесно. Якщо ємкість буде більш - менш відповідати напису - Новою почтою вислю могрич, і оплочу доставку. А якщо ні - заміните свій нік на "ТРОЛЬ" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 І деж там пар береться на карбюраторному двигуні при -20? Розпилене топливо в камері згоряння, а не пари при запуску. Тому і при поганій іскрі свічки мокрі. Начнем с того что я не говорил про пар и именно карбюраторный двигатель... Хотя если Вы немного подумаете то поймете откуда пар Да и неплохо бы Вам изучить конструкции подогрева карбюратора... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Начнем с того что я не говорил про пар. Конденса́ция паров (лат. condense — уплотняю, сгущаю) — переход вещества в жидкое или твёрдое состояние из газообразного. - Це Ваше? Конденса́ция паров Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 2 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2013 Замість тролити, перевірте ємкість свого акумулятора. Напишіть результат, тільки чесно. Якщо ємкість буде більш - менш відповідати напису - Новою почтою вислю могрич, і оплочу доставку. А якщо ні - заміните свій нік на "ТРОЛЬ" Ну кто тут троль да еще и демагог решать не мне и не вам... А с такими заявлениями что емкость в 2раза меньше нужно быть поосторожней... Добавлено через 1 минуту Конденса́ция паров (лат. condense — уплотняю, сгущаю) — переход вещества в жидкое или твёрдое состояние из газообразного. - Це Ваше? Конденса́ция паров Наше наше только я понимаю откуда эти пары берутся а у Вас с этим проблема... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз