Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

утеплять газобетон пенопластом

superlenka2007

Рекомендовані повідомлення

Какая будет стоимость материалов 1 м2 в случае утепления фасада мин. ватой Технофас 5 см (декоративный слой не учитываем. просто хочу сравнить со стоимостью в случае утепления пенопластом).

Т.е интересует цена следующего:

 

1.Грунт

2. Клей для пенопласта

3. МИ ВАТА 5 СМ ТЕХНОФАС

4. Дюбель-зонт

5.Армирующий клей

6.Сетка фасадная

7.Армирующий клей

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дюбель в газобетоне.... не...хе.ра не держится!берем шуруп по дереву 150 и шляпки с крышкой и шуруповертом закручивам и закрываем крышку ! утепляюсь 10 пенопластом газобетон 30!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...2. Клей для пенопласта

 

Клей для пенопласта не подойдет..... только для минваты... а то отвалиться.:Rose:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дюбель в газобетоне.... не...хе.ра не держится!берем шуруп по дереву 150 и шляпки с крышкой и шуруповертом закручивам и закрываем крышку ! утепляюсь 10 пенопластом газобетон 30!

Якщо ви говорите про 100мм пінопласта і 300мм газобетона то нерекомендовано по відношенню по паропроникності.Цуть вище в цій темі велась дискусія.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки Ви товщину забули. Паропровідність є питома паропровідніть помножена на площу і поділена на товщину шару!

Тобто чим менша товщина матеріалу тим більша паропроникність. Про це всі забувають. Якщо дивитися лише на питому паропровідність, то єдине що можна утеплювати пінопластом це бетон. Скажіть це тисячам мешканців цегляних будинків, що утеплювались пінопластом. Так можна тоді стведжувати що 1мм пінопласта не дасть парі вийти з газоблока, бо в нього ПИТОМА паропровідність нижча.

Тобто я вважаю, що обравши правильно товщину утеплювача, можна не боятись накопичення пари. Інше питання а чи взагалі треба утеплювати газобетон.

Вибачаюсь за настирлість але щось у нас неправильно з розрахунками.

1 Коеф.паропроникності визначається за формулою,де товщину матеріала ділять на опір паропроникності.(опір паропроникності визначаоть додатково.)Коеф.пар.прон.вДБН число стале для кожного матеріалу так як і теплопровідність.Дійсто чим тонший матеріал тим його опір паропроникності менший.Наведу ті самі приклади по цеглі.

Якщо ми маем показники коеф.пар.прон.то за формулою коеф.пар.прон можна визначити опір паропроникнення-треба товщину поділити на коеф.паропроникнення. Приклад0.38м цегляна стіна =0.11 коеф.пар.прон.То опір=3.45 Запитання Чому у вас 0.29?Чому ви ділите коеф.пар.прон. на товщину.пінопласт 100мм з коеф.пар.прон.0.05=2 опір?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

(ссылка устарела)

варианты крепления я и так знаю. рекламма церезита эт конечно круто :) а меня интересует нужен ли воздушный зазор между стеной и пенопластом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

а как правильно крепить нужно смотреть технические решения узлов.

 

ничего личного, но! какие технические решения узлов? какие узлы? окна, двери, монолит? или я чего-то пропустил?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

варианты крепления я и так знаю. рекламма церезита эт конечно круто :) а меня интересует нужен ли воздушный зазор между стеной и пенопластом.

Вент зазор нужен только для ват, ибо мокнут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вибачаюсь за настирлість але щось у нас неправильно з розрахунками.

1 Коеф.паропроникності визначається за формулою,де товщину матеріала ділять на опір паропроникності.(опір паропроникності визначаоть додатково.)Коеф.пар.прон.вДБН число стале для кожного матеріалу так як і теплопровідність.Дійсто чим тонший матеріал тим його опір паропроникності менший.Наведу ті самі приклади по цеглі.

Якщо ми маем показники коеф.пар.прон.то за формулою коеф.пар.прон можна визначити опір паропроникнення-треба товщину поділити на коеф.паропроникнення. Приклад0.38м цегляна стіна =0.11 коеф.пар.прон.То опір=3.45 Запитання Чому у вас 0.29?Чому ви ділите коеф.пар.прон. на товщину.пінопласт 100мм з коеф.пар.прон.0.05=2 опір?

Не треба плутати пароопір та паропровідність - це зворотні одна до одної величини. (Хоча я щось в запарці в своєму посту на 2-й стор таки замість паропровідність записав пароопір :-Р)

Так от стала для матеріалу величина це так звана питома (по руссски удельная)паропровідність: це швидкість проходження пари (в мг за годину) через 1 кв. м матеріалу товщиною 1м при різниці парциальних тисків в 1Па. А просто паропровідність це швидкість проходження пари (в мг за годину) при різниці парциальних тисків в 1Па через всю стіну.

Таким чином: Vпари = {питома паропровідність} * S * P / L, де Р - тиск, L - товщина стіни, S - площа стіни.

Звичайно для порівняння нас цівить поток пари через 1 кв. м.

Тому Паропровідність = {питома паропровідність} * 1 кв.м /{товщина}

Наприклад: Цегла - питома паропровідність 0,11 мг/(год*м*Па) але це 1 метрового шару. Стіна в 1,5 цегли матиме паропровідність 0,11/0,38 = 0,29 мг/(год*Па)

Газобетон: питома паропровідність 0,23мг/(год*м*Па). Стіна з 300мм блоків матиме паропровідність 0,23/0,3 = 0,77 мг/(год*Па)

Пінопласт 25: питома паропровідність 0,05мг/(год*м*Па). 100мм матиме паропровідність 0,5мг/(год*Па) , а 50мм 1мг/(год*Па).

Тобто 100мм пінопласту можна класти на цеглу, а на газобетон ні, а от 50мм здається можна.

Наприкінець ЕППС: питома паропровідність 0,008мг/(год*м*Па). 50мм матиме паропровідність 0,16мг/(год*Па) - малувато навіть для цегли, а от 200мм бетон утеплювати можна (питома паропровідність 0,03мг/(год*м*Па)).

Це я так розумію норму по паропровідності

PS: поки це писав, цінний папірець з даниими по матеріалах втопив у тазіку з водою в якому парив стої ноги. Абидно :fool:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В додаток до вищесказаного. Газобетон штукатурять? Так. Але питома паропровідність штукатурок цементної 0,09 мг/(год*м*Па) а гіпсової 0,11-0,14 мг/(год*м*Па). Обидві мають меншу ніж газобетон паропровідніть, але товщина цьго шару дуже мала (при шпаклюванні 2-3мм) - звідси велика паропровідність а отже малий опір проходженню пари: 0,11/0,003 = 36 мг/(год*Па)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читаю эту тему и тихо фигею... Зачем утеплять ТЕПЛОИЗОЛЯЦИОННЫЙ материал??? Как когда-то сказал на этом форуме Андрей Курышев (Изба) - это все равно, что лететь в Турцию с пересадкой в Симферополе...:)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В додаток до вищесказаного. Газобетон штукатурять? Так. Але питома паропровідність штукатурок цементної 0,09 мг/(год*м*Па) а гіпсової 0,11-0,14 мг/(год*м*Па). Обидві мають меншу ніж газобетон паропровідніть, але товщина цьго шару дуже мала (при шпаклюванні 2-3мм) - звідси велика паропровідність а отже малий опір проходженню пари: 0,11/0,003 = 36 мг/(год*Па)

 

Таким образом цементная штукатурка на фасаде не будет препятствовать выходу пара из газобетона наружу?

А что скажете по поводу фасадных красок? силиконовая краска паропроицаемая, но дорогая. Акриловая дешевле, но слабо пропускает пар.

Возможно из-за тонкого слоя сопротивление тоже будет маленькое.

В двух словах: можно ли использовать акриловые фасадные краски для газобетоных стен?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таким образом цементная штукатурка на фасаде не будет препятствовать выходу пара из газобетона наружу?

А что скажете по поводу фасадных красок? силиконовая краска паропроицаемая, но дорогая. Акриловая дешевле, но слабо пропускает пар.

Возможно из-за тонкого слоя сопротивление тоже будет маленькое.

В двух словах: можно ли использовать акриловые фасадные краски для газобетоных стен?

По краскам и пр. щас параметров не имею, но проработаем вопрос

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читаю эту тему и тихо фигею... Зачем утеплять ТЕПЛОИЗОЛЯЦИОННЫЙ материал??? Как когда-то сказал на этом форуме Андрей Курышев (Изба) - это все равно, что лететь в Турцию с пересадкой в Симферополе...:)

Знаете, из теплоизоляционных материалов не строят, стоят из конструкционных.

Газобетон так хитро отнесли к конструкционно-теплоизоляционным. До вот беда, (моё ИМХО) D400слабоват (М20-25), а D600 не тёплый (0,22 Вт/(м*С) при эксплуатационной влажности а это Rt = 1,8 С/Вт). Вот и стоит дилема. Может D600 + утеплитель?, или параноидальное армирование D400? Всё не так просто. Иногда через и Симферополь и быстрее и дешевле:rolleyes: особенно если вы там живёте

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не треба плутати пароопір та паропровідність - це зворотні одна до одної величини. (Хоча я щось в запарці в своєму посту на 2-й стор таки замість паропровідність записав пароопір :-Р)

Так от стала для матеріалу величина це так звана питома (по руссски удельная)паропровідність: це швидкість проходження пари (в мг за годину) через 1 кв. м матеріалу товщиною 1м при різниці парциальних тисків в 1Па. А просто паропровідність це швидкість проходження пари (в мг за годину) при різниці парциальних тисків в 1Па через всю стіну.

Таким чином: Vпари = {питома паропровідність} * S * P / L, де Р - тиск, L - товщина стіни, S - площа стіни.

Звичайно для порівняння нас цівить поток пари через 1 кв. м.

Тому Паропровідність = {питома паропровідність} * 1 кв.м /{товщина}

Наприклад: Цегла - питома паропровідність 0,11 мг/(год*м*Па) але це 1 метрового шару. Стіна в 1,5 цегли матиме паропровідність 0,11/0,38 = 0,29 мг/(год*Па)

Газобетон: питома паропровідність 0,23мг/(год*м*Па). Стіна з 300мм блоків матиме паропровідність 0,23/0,3 = 0,77 мг/(год*Па)

Пінопласт 25: питома паропровідність 0,05мг/(год*м*Па). 100мм матиме паропровідність 0,5мг/(год*Па) , а 50мм 1мг/(год*Па).

Тобто 100мм пінопласту можна класти на цеглу, а на газобетон ні, а от 50мм здається можна.

Наприкінець ЕППС: питома паропровідність 0,008мг/(год*м*Па). 50мм матиме паропровідність 0,16мг/(год*Па) - малувато навіть для цегли, а от 200мм бетон утеплювати можна (питома паропровідність 0,03мг/(год*м*Па)).

Це я так розумію норму по паропровідності

PS: поки це писав, цінний папірець з даниими по матеріалах втопив у тазіку з водою в якому парив стої ноги. Абидно :fool:

Получається що ми розраховуєм матеріал різними методами .Ви паропроникність а я опір. Хоча і в тому і в іншому варіанті 100мм пінп.можна класти на цеглу а газобетон ні, а 50мм можна.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Получається що ми розраховуєм матеріал різними методами .Ви паропроникність а я опір. Хоча і в тому і в іншому варіанті 100мм пінп.можна класти на цеглу а газобетон ні, а 50мм можна.

Ну власне кажучі так.

Одразу скажу: я не вузько профільований спеціаласт по паропроникності (хоча інженер і к.т.н. і ці питання дуже близькі до моєї освіти). Всі ці викладки можуть не відображати реальності. Це лише модель запропонована матеріловедами (напевно) для оцінки ефектів переносу пари. Тому більше цікаво саме чий-сь досвід по цьому питанню. Тут же багато аспектів: наприклад як дме вітер (в тиху погоду біля будинку більше пари в повітрі ніж на волі), як припікає сонечко... Так що ті хто робив утеплення газобетону пінопластом (з будь яким результатом) відгукніться.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знаете, из теплоизоляционных материалов не строят, стоят из конструкционных.

Газобетон так хитро отнесли к конструкционно-теплоизоляционным. До вот беда, (моё ИМХО) D400слабоват (М20-25), а D600 не тёплый (0,22 Вт/(м*С) при эксплуатационной влажности а это Rt = 1,8 С/Вт). Вот и стоит дилема. Может D600 + утеплитель?, или параноидальное армирование D400? Всё не так просто. Иногда через и Симферополь и быстрее и дешевле:rolleyes: особенно если вы там живёте

 

D400 заслабкий для чого? Я розрахував кладку з такого газобетону для свого будинку і виходить що він проходить з запасом. Армування треба для сприйняття можливих деформацій фундаментів.

В нормативній літературі не написано, що D400 не можна використовувати для несучих стін. Кладка з таких газоблоків сприймає певне навантаження, якщо воно значно більше ніж фактичне, то чому ж його не можна використовувати як конструктивний.

А про утеплення, я теж за те, що непотрібно його утеплювати, хочеш з запасом бери 400мм в товщину і спи спокійно. Чим складніша конструкція стіни тим більше з нею проблем. А якщо й хочете утеплювати то мінватою з вентилюємими фасадами.

Хоча все відносно. Зробіть нормальну примусову вентиляцію з кондицююванням, то можете і пінополістиролом утеплити. Але при цьому зновуж таки потрібні гроші на цю систему та й на підігрів припливного повітря.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Утеплять не утеплять ЭППС ........... лет 5 уже облепливают люди газобетон пенопластом и не жалуются.... может к знакомой поехать раздолбать стену и посмотреть как там дела???
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

D400 заслабкий для чого? Я розрахував кладку з такого газобетону для свого будинку і виходить що він проходить з запасом. Армування треба для сприйняття можливих деформацій фундаментів.

В нормативній літературі не написано, що D400 не можна використовувати для несучих стін. Кладка з таких газоблоків сприймає певне навантаження, якщо воно значно більше ніж фактичне, то чому ж його не можна використовувати як конструктивний.

А про утеплення, я теж за те, що непотрібно його утеплювати, хочеш з запасом бери 400мм в товщину і спи спокійно. Чим складніша конструкція стіни тим більше з нею проблем. А якщо й хочете утеплювати то мінватою з вентилюємими фасадами.

Хоча все відносно. Зробіть нормальну примусову вентиляцію з кондицююванням, то можете і пінополістиролом утеплити. Але при цьому зновуж таки потрібні гроші на цю систему та й на підігрів припливного повітря.

 

ааа в вентиляции Легионелы живут !

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Утеплять не утеплять ЭППС ........... лет 5 уже облепливают люди газобетон пенопластом и не жалуются.... может к знакомой поехать раздолбать стену и посмотреть как там дела???

 

Було б краще не довбати а заміряти вологість газобетонної стіни зимою під пінополістиролом. Я думаю боло б всім цікаво, та й мені теж. :beer:

Вони жалітись і не будуть, при нормальній навть природній вентиляції, ніяких серйозних проблем не буде. Просто збільшиться теплопровідність стіни, а відповідно зменшиться ефект від утеплення. І постає питання про доцільність такого утеплення.

До того ж, Ви утеплюєте 5 років, а жити люди мабуть планують 10,20..... років.

Однорідна стіна це надійніше.

Як на мене, краще переплачувати умовно 100-300 грн в рік на опалення, ніж потрати відразу на систему утеплення, а потім на ремонти цієї системи утеплення.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таким образом цементная штукатурка на фасаде не будет препятствовать выходу пара из газобетона наружу?

А что скажете по поводу фасадных красок? силиконовая краска паропроицаемая, но дорогая. Акриловая дешевле, но слабо пропускает пар.

Возможно из-за тонкого слоя сопротивление тоже будет маленькое.

В двух словах: можно ли использовать акриловые фасадные краски для газобетоных стен?

Знаете как-то при выборе материала для стройки про краски я не думал(пока что). Поэтому в моем (уже высохшем) листочке данных по ним не много. Интересно то что паропроницаемость красок меряют в г/сут на 1кв.м, т.е. кол-во пара в сутки через 1кв.м при влажности 50% и темп 23С. Где-то как-то прикидывал я как перевести это в мг/(ч*Па), по памяти вроде надо делить на 30, но могу ошибаться.

Для одной из паропроницаемых акриловых красок у меня записано 130 г/сут это вроде 4,3 мг/(ч*Па) для 120 мкм плёнки. Но это специальная "дышащая" краска, хоть и акриловая.

На вскидку нашёл удельную паропроницаемость простой акриловой краски 0,0003 мг/(ч*м*Па), что при толщине плёнки 200 мкм составит 1,5 мг/(ч*Па). Вроде хватает, но если выдержите эти 200 мкм.

Так что хоть пленки и тонкие, но...

PS если кому интересно, то еще несколько цифир с моего листочка:

Паропроницаемость извесково-цементн. штукатурки 0,025-0,03 мг/(ч*м*Па), гипсокартона 0,075, пустотной керамики 0,15, газобетон D600 0,17 (вобще по идее пенопластом без проблем можно утеплить, всего в 1,5 раза больше чем у силикатного кирпича.)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Утеплять не утеплять ЭППС ........... лет 5 уже облепливают люди газобетон пенопластом и не жалуются.... может к знакомой поехать раздолбать стену и посмотреть как там дела???

Там може і нічого не статися за 5 років просто ЄППС менше паропроникний ніж газ.бетон.І получається що газ.бетон постійно зволожений що впливає на теплоопір+ якщо немає вентиляції можуть сиріти стіни в середині приміщення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

D400 заслабкий для чого? Я розрахував кладку з такого газобетону для свого будинку і виходить що він проходить з запасом. Армування треба для сприйняття можливих деформацій фундаментів.

В нормативній літературі не написано, що D400 не можна використовувати для несучих стін. Кладка з таких газоблоків сприймає певне навантаження, якщо воно значно більше ніж фактичне, то чому ж його не можна використовувати як конструктивний.

А про утеплення, я теж за те, що непотрібно його утеплювати, хочеш з запасом бери 400мм в товщину і спи спокійно. Чим складніша конструкція стіни тим більше з нею проблем. А якщо й хочете утеплювати то мінватою з вентилюємими фасадами.

Хоча все відносно. Зробіть нормальну примусову вентиляцію з кондицююванням, то можете і пінополістиролом утеплити. Але при цьому зновуж таки потрібні гроші на цю систему та й на підігрів припливного повітря.

Армування рятує не тількі від деформацій фундамента. Наприклад дах навантажує через мауерлат 2 стіни. Так от на перпендикулярну стіну діє вигинаючий момент, навіть при правильно сконструйованій стропильній системі. Особливо він проявляється в місцях зменшення площі вертикального перерізу стіни (наприклад в вікнах). Ну це так.

 

Навіть якщо Ви обрахували міцність стіни на зтисненя - це нічого не означає. Я ніколи на бачив щоб стіна не витримала навнтаження рокрошившись. Це треба якусь піриміду Хеопса бадувати. А от тріщини і втрата стійкості - це воно - це міцність на розрив.

Моєму будинку 25 років, сілікатна цегла в пів метра, побудований прфесіональними будівельниками, грунт супер... Але на стінах є то там то там то покладці трищинка, в парі місць кірпіч тріснув - так це М200!

Я не знаю що буде з газобетоном М20 через 25 років.

Вибачте за оффтоп.

Одна з причин ціх тріщин (я так думаю)- сезонні навантаження на розрив із-за зтиснення на морозі. Єдиний спосіб боротися - рознести несучу і утеплюючу функціі. Хай стіна буде міцною, а утеплювач теплим.

Але якщо вже є газобетонна стіна, то я особисто вважаю що утеплити її просто необхідно, якщо вже дійшли і цього питання. Це на мою думку продовжить її життя.

P.S. коли я обирав з чого добудовуватись зайшов в Епіцентр (я часто туди хожу типу як на виставку) щоб помацати газобетон. Так я випадково відламав від нього чималий шматок, а якщо потерти - сиплеться. Чет я очкую в таком жить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З приводу надійності оддношарових конструкцій. Якщо несуча стіна з одної сторони має +20 а з іншої -20, це як на мене не є гут. Справа не в морозостійкості, а в тому що виникає вигинаючий момент, який поволі руйнує стіну.

Моя думка, що такий перепад температур повинен взяти на себе утеплювач, який просто висть собі на стіні, а стіна постійно перебуває в комфортній температурі - оце як на мене надійність: стіна - міцна, утеплювач - теплий, зовнішє покриття - захисне.

Тому, на мою думку, газобетон як матеріал і не констукційний (ну хіба що починаючи з D600) і не теплоізоляційний (ну зокрема D200, про який писав ФОН у паралельній гілці).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наприклад дах навантажує через мауерлат 2 стіни. Так от на перпендикулярну стіну діє вигинаючий момент, навіть при правильно сконструйованій стропильній системі. Особливо він проявляється в місцях зменшення площі вертикального перерізу стіни (наприклад в вікнах). Ну це так.

 

Вибачте, стіну перпендиклярну до чого? момент від чого?

Мауерлат необхідний лише для рівномірної передачі навантаження від крокви до стіни. В більшості випадків це повинні бути вертикальні навантаження. При певних конструкціях кроквяної системи це можеть бути також горизонтальні навантаження (але це вже окрема розмова).

То в якій стіні і від якого навантаження зявиться момент?

 

Я ніколи на бачив щоб стіна не витримала навнтаження рокрошившись. Це треба якусь піриміду Хеопса бадувати.

Я бачив як руйнується цегляна кладка в стовпчиках. Причин було декілька, замалий переріз стовпчика, невірно виконане опирання, неармована кладка.... Вертикальні тріщини в в кладці зявляються якраз від недостатньої міцтності на стиск.

 

Моєму будинку 25 років, сілікатна цегла в пів метра, побудований прфесіональними будівельниками, грунт супер... Але на стінах є то там то там то покладці трищинка, в парі місць кірпіч тріснув - так це М200!

З чого Ви взяли, що Ваш будинок будували професіонали. Я на 90% впевнений, що розчин вони накидали та рівняли лопатами, Про яке рівномірно-розподілене навантаження між цеглинами може йти мова.

Міцність кладки набагато менша за міцність самої цегли.

Звідки Ви знаєте, що грунт супер після 25 років експлуатації, враховуючи інженерні мережі під будинком?

 

Одна з причин ціх тріщин (я так думаю)- сезонні навантаження на розрив із-за зтиснення на морозі. Єдиний спосіб боротися - рознести несучу і утеплюючу функціі. Хай стіна буде міцною, а утеплювач теплим.

Виходячи з цього, всі неутепленні камяні будівлі вже мали б розсипатись ;)

 

Але якщо вже є газобетонна стіна, то я особисто вважаю що утеплити її просто необхідно, якщо вже дійшли і цього питання. Це на мою думку продовжить її життя.

P.S. коли я обирав з чого добудовуватись зайшов в Епіцентр (я часто туди хожу типу як на виставку) щоб помацати газобетон. Так я випадково відламав від нього чималий шматок, а якщо потерти - сиплеться. Чет я очкую в таком жить.

Яким чином це подовжить її життя? Неправильне утеплення навпаки може призвести до передчасного руйнування матеріалів стіни.

Я був у будинках зроблених з саморобного шлакобетону, які стоять по 40 років. А такому шлакобетону до автоклавного газобетону як до неба пішки.

Тримав цеглу, яка так само розсипалась в руках.

 

Треба виходити з оптимальності і доцільності вибору матеріалів.

Як інженер для себе вибрав газоблок 375мм. Кладка на клею з даного газоблоку навіть 400-ї марки мене цілком задовільняє по міцності, теплопровідності, та довговічності.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...