olgama Опубліковано: 21 квітня 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 21 квітня 2011 Ребята, а как будут ли считать эти 4% если дом 260 кв.м с учетом пристоеного гаража + отдельно стоящая баня с погребом в 50 кв.м? В общей сложности получается за 300... Насколько я поняла если гораж и дом вместе, то считают их тоже вместе, а если баня отдельно, то она к дому отношения никакого не имеет, тоесть считать будут отдельно, когда вы будете вводить её в эксплуатацию. И ещё. Пока точно ничего не известно. Как только у кого-то будут новости - пишите, я в свою очередь тоже отпишусь как только что-то будет известно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
altair80 Опубліковано: 21 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 21 квітня 2011 Не факт, что баню считать не будут. Могут вообще все хозпостройки включить в общую площадь и тогда каждый из нас будет владельцем чуть ли не генеральской усадьбы по документам Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Музей Опубліковано: 21 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 21 квітня 2011 Считать будут все постройки на участке. Свыше 300м2 взимается налог на развитие инфраструктуры. Максимум 4% от сметной стоимости Построек. Дальше только моё мнение. Сметную стоимость поставят заоблачную, по оценке БТИ. Боюсь, будет как с оценочной стоимостью участков. Мой участок по оценочной стоимости в 2 раза выше рыночной стоимости. соответственно и налоги посчитаны с завышенной стоимости. Может стоит снести баньку Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
LyudMil Опубліковано: 21 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 21 квітня 2011 Считать будут все постройки на участке. Свыше 300м2 взимается налог на развитие инфраструктуры. Максимум 4% от сметной стоимости Построек. Дальше только моё мнение. Сметную стоимость поставят заоблачную, по оценке БТИ. Боюсь, будет как с оценочной стоимостью участков. Мой участок по оценочной стоимости в 2 раза выше рыночной стоимости. соответственно и налоги посчитаны с завышенной стоимости. Может стоит снести баньку Подождите сносить. Вот когда придут кровопийцы тогда и дулю им покажете. Скажете лучше снесу чем вас воров спонсировать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ВладВладислав Опубліковано: 22 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 22 квітня 2011 Подождите сносить. Вот когда придут кровопийцы тогда и дулю им покажете. Скажете лучше снесу чем вас воров спонсировать. Не выйдет баньку снести.... Сделал по человечести, денюжек стоит огого! Надеюсь, что считать будут не в "купе" жилое и не жилое. В законе как то не ясно написано. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Музей Опубліковано: 22 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 22 квітня 2011 Не выйдет баньку снести.... Сделал по человечести, денюжек стоит огого! Надеюсь, что считать будут не в "купе" жилое и не жилое. В законе как то не ясно написано. З А К О Н У К Р А Ї Н И Про регулювання містобудівної діяльності Стаття 40. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту 1. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону. 2. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. 3. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. 4. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва: 1) об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів; 2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення; 3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла; 4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках; 5) об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів; 6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури; 7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру; об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів. 5. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності. 6. Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків. 7. Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої цією статтею, а також крім випадків, визначених частиною п'ятою статті 30 цього Закону. 8. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. 9. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором. 10. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури відповідного населеного пункту. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ВладВладислав Опубліковано: 22 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 22 квітня 2011 Ок, по моему мнению пункт 4 достаточно размыт. Думаю, так и задумывалось... Следующий вопрос, в пункте 2 сказано "Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки....", а если уже факт состоялся и проекты, согласования, разрешения были получены до вступления в силу закона и сейчас стоит просто вопрос ввода в эксплуатацию. Я же когда это начинал строить и проектировать, не знал о такой заботе о моих деньгах. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
LyudMil Опубліковано: 22 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 22 квітня 2011 Думаю вполне ясно написано, освобождаются дома до 300 метров запятая (а так же) господарские споруды... и т.д.. Т.е. у кого дом до 300 метров и споруды хозяйские те освобождаются, иначе было бы написано "до 300 метров ВКЛЮЧНО з хозяйскими спорудами". Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фишка Опубліковано: 23 квітня 2011 Поділитись Опубліковано: 23 квітня 2011 Правильно, со всех кто способен нужно взимать налог - налог на способность его заплатить. В "моём" селе неофициально "помощь селу" значительно превышает эти 4%. Да ещё и таксы никакой нет - пытаются сбить по максимуму. Если 4% будут не дополнительно, а вместо - я только за. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз