Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

налог на развитие села новая версия

olgama

Рекомендовані повідомлення

Ребята, а как будут ли считать эти 4% если дом 260 кв.м с учетом пристоеного гаража + отдельно стоящая баня с погребом в 50 кв.м? В общей сложности получается за 300...

 

Насколько я поняла если гораж и дом вместе, то считают их тоже вместе, а если баня отдельно, то она к дому отношения никакого не имеет, тоесть считать будут отдельно, когда вы будете вводить её в эксплуатацию.

И ещё. Пока точно ничего не известно. Как только у кого-то будут новости - пишите, я в свою очередь тоже отпишусь как только что-то будет известно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не факт, что баню считать не будут. Могут вообще все хозпостройки включить в общую площадь и тогда каждый из нас будет владельцем чуть ли не генеральской усадьбы по документам
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Считать будут все постройки на участке. Свыше 300м2 взимается налог на развитие инфраструктуры. Максимум 4% от сметной стоимости Построек.

Дальше только моё мнение. Сметную стоимость поставят заоблачную, по оценке БТИ. Боюсь, будет как с оценочной стоимостью участков. Мой участок по оценочной стоимости в 2 раза выше рыночной стоимости.:) соответственно и налоги посчитаны с завышенной стоимости. Может стоит снести баньку:cry:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Считать будут все постройки на участке. Свыше 300м2 взимается налог на развитие инфраструктуры. Максимум 4% от сметной стоимости Построек.

Дальше только моё мнение. Сметную стоимость поставят заоблачную, по оценке БТИ. Боюсь, будет как с оценочной стоимостью участков. Мой участок по оценочной стоимости в 2 раза выше рыночной стоимости.:) соответственно и налоги посчитаны с завышенной стоимости. Может стоит снести баньку:cry:

 

Подождите сносить. Вот когда придут кровопийцы тогда и дулю им покажете. Скажете лучше снесу чем вас воров спонсировать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подождите сносить. Вот когда придут кровопийцы тогда и дулю им покажете. Скажете лучше снесу чем вас воров спонсировать.

Не выйдет баньку снести.... Сделал по человечести, денюжек стоит огого! Надеюсь, что считать будут не в "купе" жилое и не жилое. В законе как то не ясно написано.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не выйдет баньку снести.... Сделал по человечести, денюжек стоит огого! Надеюсь, что считать будут не в "купе" жилое и не жилое. В законе как то не ясно написано.

 

 

З А К О Н У К Р А Ї Н И

 

Про регулювання містобудівної діяльності

Стаття 40. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного

пункту

 

1. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання

коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього

Закону.

2. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у

відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у

створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної

інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених

частиною четвертою цієї статті.

 

3. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту

полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта

будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету

коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

 

4. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного

пункту не залучаються замовники у разі будівництва:

 

1) об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних

органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів

державного або місцевих бюджетів;

 

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної

культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

 

3) будинків житлового фонду соціального призначення та

доступного житла;

 

4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових,

дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів,

господарських споруд, розташованих на відповідних земельних

ділянках;

 

5) об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється

за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

 

6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній

ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;

 

7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або

зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або

природного характеру;

 

об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою

підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату

Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів.

 

5. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури

населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом

місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом

місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку

інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості

будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними

нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються

витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення

будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж,

влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і

споруд та транспортних комунікацій.

 

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта

не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами

і правилами, вона визначається на основі встановлених органом

місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної

потужності.

 

6. Встановлений органом місцевого самоврядування для

замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури

населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової

участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

 

Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури

населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом

відрахувань не може перевищувати:

 

1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва

об'єкта - для нежитлових будівель та споруд;

 

2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва

об'єкта - для житлових будинків.

 

7. Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати

від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі

здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або

нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень,

у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку

інфраструктури населеного пункту, передбаченої цією статтею, а

також крім випадків, визначених частиною п'ятою статті 30 цього

Закону.

 

8. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного

пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації

органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення

договору про пайову участь та доданих до нього документів, що

підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними

показниками.

 

9. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури

населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів

з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до

прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

 

Істотними умовами договору є:

 

1) розмір пайової участі;

 

2) строк (графік) сплати пайової участі;

 

3) відповідальність сторін.

 

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової

участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

 

Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного

пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта

будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за

графіком, що визначається договором.

 

10. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку

інфраструктури населеного пункту, можуть використовуватися

виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та

соціальної інфраструктури відповідного населеного пункту.

 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ок, по моему мнению пункт 4 достаточно размыт. Думаю, так и задумывалось... Следующий вопрос, в пункте 2 сказано "Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки....", а если уже факт состоялся и проекты, согласования, разрешения были получены до вступления в силу закона и сейчас стоит просто вопрос ввода в эксплуатацию. Я же когда это начинал строить и проектировать, не знал о такой заботе о моих деньгах.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю вполне ясно написано, освобождаются дома до 300 метров запятая (а так же) господарские споруды... и т.д.. Т.е. у кого дом до 300 метров и споруды хозяйские те освобождаются, иначе было бы написано "до 300 метров ВКЛЮЧНО з хозяйскими спорудами".
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правильно, со всех кто способен нужно взимать налог - налог на способность его заплатить.

 

В "моём" селе неофициально "помощь селу" значительно превышает эти 4%. Да ещё и таксы никакой нет - пытаются сбить по максимуму. Если 4% будут не дополнительно, а вместо - я только за.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...