Активність
- Остання година
-
Це продовження минулого шансу, який з'явився з приходом Трампа. Мав бути реалізований ще навесні, але кацапи вперлися, хоча умови їм запропонували шикарні.
-
Але винні всі інші (с)
-
Минулого року був "останній" шанс. Чи то останній шанс у 2024 році і так щороку?)))
-
То чесні політтехнології, використовуються на демократичних виборах у всьому цивілізованому світі. Минулі вибори були самими чесними, прозорими і демократичними за всю історію України.
-
Повернулись назад до України ) 2764 км загалом. Середня витрата 16.6 квт на 100. Назад їхав то не економив, стабільно 130 по автобану + кліма на максимум і по Україні ще вночі з фарами. В основному заряджався на Tesla (є нюанс з кабелями в Угорщині на відео.. в Хорватії вже нормальні кабеля.) Також раз на Teapont зарядився в Угорщині - теж все просто і по ціні на рівні тесли мені вийшло. На автобані раз вирішив зарядитися на elen - а там зайнято.. один порт ccs (плюс в тому що він звільнився через 20 хв і я підзарядився перед з'їздом в гори), і вільний type2. Чесно не дуже розумію який сенс в тих type2 на автобанах - ну хто там буде чекати 2-3 години щоб влити хоча б трошки заряду.. Моя машина по тому порту наприклад тільки 11 квт приймає.. та навіть якби всі 22 приймала це суті недуже міняє. В Угорщині є один цікавий тесла суперчарджер в місті Székesfehérvár, Hungary. Він біля Ашана. Я незнаю що там в тому місті пороблено, але це єдиний чарджер де я двічі (по дорозі туди і по дорозі назад) не знайшов місця для зарядки. Тупо якийсь аншлаг.. І в обід, і після обіду. Всі порти зайняті, ціла купа тесл, ще й в черзі стоять. На жодному іншому суперчарджері (в тому числі на іншому в Будапешті біля ашану) я прям такого аншлагу не бачив. Було людно, але завжди була можливість зарядитися без черги. Вже в Україні в Мукачево в 00:40 вночі зарядився на TOKA і до 4 ночі догріб до Львова. Гарна швидкість (100квт видавало норм), на заправці БРСМ все працює як треба. Але що кинулося в очі після закордону.. Це геморою з оплатою коштів наперед і залишок їх на балансі.. За кордоном воно блокує апріорі велику суму (тесла 25 євро, лідл 35-50 залежно від країни, elen 35-50євро залежно від порта ccs чи type2, mobiliti взагалі нічого не блокувало і зарядило безплатно і виставило інвойс який я оплатив аж на наступний день) і потім віддає здачу автоматично на карту. Це зручно. В нас же треба поповнити рахунок і потім заряджатися. Якось вирахувати скільки ж тобі треба кіловат і скільки ж треба поповнити щоб не лишити купу грошей на балансі. Незручно. Загалом по моїх підрахунках на всі зарядки включно з домашньою по комерційному тарифу в 10.50 я витратив 10800 грн на 2764 км шляху. Получається ближче до 4 грн за 1 км. Невигідно по трасах на електричках розсікати. Хоча по ціні воно все ще трохи дешевше дизеля (берем максимально схожий SUV типу kodiaq для порівняння), але навіть ті 30-40хв очікування на зарядках додає загалом до дороги добрих 2 години і це вже напрягає. Бо загальний час в дорозі зростає і ти втомлюєшся. В моєму випадку це не дуже впливало, бо з дітьми я й так змушений був зупинятися більше чим просто на зарядки. І кожна зупинка це всеодно мінімум 20хв. Але якби я часто сам їздив в таку даль - то вибрав би бензинову або дизельну. По місту чи області при наявності власної розетки нема про що говорити - електрика рішає.
-
А до маніпуляцій на виборах?
-
По лінії розмежування.
-
Я до кацапів жодного відношення не маю.
-
Та я тільки за. Так вони і раніше назначали. Тобто не хочете їсти те, що наготували? А в якій саме області кацапи підуть назустріч Заходу? Дніпропетровська, Харківська, Сумська?
-
Зараз в України останній шанс. Якщо не підпише перемир'я на умовах, які зараз Трамп виб'є, то далі буде срака. До жовтня буде ясно.
-
Ну так то ж ви не хочете демократичних, чесних і прозорих виборів. Значить кацапи назначать. Але це вже без мене:)
-
Що ж ви по собі всіх міряєте? Ваша жовч до всього українського - лише від впливу рашистської пропаганди і нерозуміння причинно-наслідкових зв'язків.
-
гендерна рівність ? не чула !
-
Тому що на відміну від кота я не маніпулював виборами.
-
Десь я таке вже чув, рік тому))). Остаточно коли переїжджаєте?) P.S. Тільки не по-єврейськи, коли 100 разів прощаєтесь і продовжуєте жити в Україні))).
-
Чому ж ви не хочете їсти разом з котом те що тут наготували?
-
"Перенос риска уничтожает системы" ©
-
думаєте це можливо? у них завжди буде більше всього. ну буде 10 ракет щомісяця у нас, і що це змінить? завдати критичних збитків можна і без ракет, тільки ж США не дозволить
-
"ты обязан есть то, чем кормишь других" ©
- Сьогодні
-
Нє, ви шо, чекаю поки тут помідорчики дізріють. А там і вибори. А як ні - то ні. Їбіться тоді тута самі:)
-
півні корейські - то проксі піхвокої мавпи
-
економічна ситуація вирішить Россиянам на строительстве турецкой атомной электростанции «Аккую» прекратили платить зарплаты, сообщили Sotaproject родственники рабочих. По их словам, проблемы возникли в мае и длятся уже два месяца, на этом фоне персонал сократился с 12 до 3 тысяч человек. Проект реализует российская госкорпорация «Росатом» по модели «строй-владей-эксплуатируй». Рабочих в РФ нанимает фирма «Титан-2», на месте они заключают трудовой договор с турецкой TSM Enerji, пишет издание. В марте забастовку на строящейся АЭС устроили турецкие рабочие из-за отсутствия индексации зарплат. Российские сотрудники протестовать опасались — им пригрозили увольнением и аннулировали обратные билеты в РФ, купленные в рамках трудового контракта. В частности, такие меры применили к 200 туркам-месхетинцам (гражданам РФ), обратившимся к турецкому адвокату, уточнил источник. В феврале стало известно, что Россия предложила Турции взять на себя часть расходов по строительству АЭС «Аккую» из-за проблем с платежами, вызванных санкциями. У Росатома проблемы с деньгами не только в Турции. За деньги любой дурак будет работать, а вот помочь братскому турецкому народу, и лично товарищу Эрдогану, исполняя заветы любимого государя, - такое под силу только истинному путриоту своей страны.
-
Ну-у, по всем советам то занадто, робіть так як вам самим буде зручно і на кожну пораду шукайте свої аргументи/контраргументи За чи Так. Бо може бути так, що у вас на першому поверсі немає місця, а на другом хоч собак ганяй і є можливість розмістити гладильно-сушильну кімнату то чом би й ні? До речі, а перекриття між поверхом у вас бетон чи дерево?