Активність
- Остання година
-
Что не монтажник, то пуп земли.
Gons4eg відповів у розділі Котли, радіатори, системи опалення, бойлери
тут був дублікат -
Что не монтажник, то пуп земли.
Gons4eg відповів у розділі Котли, радіатори, системи опалення, бойлери
О! Все на Вайланті! Тоді запитаю з приводу регулювання температури в контурах ТП. Маємо 4 насосні групи - VDM 25 M (2 шт) з трьохходовим і сервоприводом та 2 шт VDM 10 (просто насос) Також маємо погодозалежний регулятор sensoCOMFORT VRC 720/3 з усім супутнім гамузом для регулювання температури та контурів. VDM 25 M будуть керувати першим та дтугим поверхом віповідно. На поверх кожна група окремо. VDM 10 (звичайна) - одна для твердопаливного котла. Інша для хозблоків (скрізь ТП). Суть питання - чи є сенс на хозблоки теж ставити VDM 25 M чи достатньо просто додати трьохходовий до VDM 10? Кожний контур всеодно треба регулювати вручну якщо хочу змінити температуру в якомусь приміщенні, а загальну подачу на гребінку мабуть є сенс регулювати з одного місця як і на поверхах погодозалежним регулятором? -
Тобто "не багато"? А де ж заряджаються оті всі автомобілі які я щодня бачу запаркованими по дворах попри багатоповерхівки? Гараж і сес це добре - но це мала частина людей. Електромобіль це все ж масовий транспортний засіб, який мав би замінити ДВЗ в перспективі, і уряди для цього роблять всякі пільги. Для кого ж ці всі купи швидкісних зарядок по місту щодня вводяться нові? І це відверто дивує. Може там не тільки в батареях справа. Які це конкретно моделі для порівняння?
-
перевага батарейок nmc у вищій питомій емності частково нівелюється наступним чином. для зменшення деградації виробник резервує емність батареї в середньому 10% , плюс по рекмондаціям виробника знову таки ж переважно юзають емність 20-80%. по lfp такого нема. вся паспортна ємність доступна. і по мануалу заряджати частіше до 100%.
-
Ви між charge та discharge різницю знаєте? Тобто ви вже тут перечите собі, бо виявляється що батарею вже треба гріти. Вам якось важко змиритись з тим фактом, що NMC в при низьких температурах працює краще за LFP. Звичайно, що машина маскує від нас ті проблеми і виглядає все дуже гарно, але це не відміняє факту, то термоменеджмент LFP в холодному кліматі є більш енергозатратним.
-
Я звичайно не слідкував щільно останні пару років, після того як придбав електричку, але тоді catl для авто випускав виключно NMC. Вони з byd тоді фактично поділили ринок для ВВБ з різною хімією. Для економ сегменту наче перспективніше натрієві ВВБ. А стосовно вже найближчей перспективи, то чері вже презентувала твердотільну комірку з охріненним співвідношенням ємності до ваги.
-
Посмотрите ДБН У вас должно быть НЕ меньше (тем более если это не самострой, а компания строит) А все что выше - это надо смотреть на стоимость
-
вчергове підтверджує що хто не хоче - той не служить. це вам не кацапстан де тоталітаризм і розстріл на місці.
-
повільний ШІМ працює з довгими періодами, для ТЕНа можна поставити 10 секунд. Майже без перешкод. PID дозволяє керувати точно і на випередження.
-
Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором
TaurosRMK відповів у розділі Вентиляція та кондиціонування
Та я і зараз використовую PID, тільки з SSR 4-20 мА. Але як PID буде працювати зі звичайним SSR 3-32VDC. Чи то без різниці яке там реле буде, хоть просте NO/NC, просто буде вмикатися на певні періоди, щоб в результаті підтримувати потрібну температуру? -
Ще раз - дві однакові автівки з ВВБ різной хімії. На ліферах коштує дорожче за NMC. Не навпаки. Багато хто по автогрупах свідомо обирає наприклад BYD на ліферах, хоча зовні всі їх моделі суто китайщіна що зовні що всередині. Тобто людина каже, що так зовнішність так собі, але я готовий з цим зміритися, бо хочу безпроблемну ВВБ. Вище був аргумент про швидкість. З власного досвіду - однокласники від BYD (ліфер) зі старту роблять мене (NMC.) Про економію стосовно електричек для українців звучить смішно. Це може мати значення для людини, що заряджається виключно на комерційних швидких зарядках. Думаю таких у нас не багато. Принаймні в моїй групі 90-95% заряджаються вдома/в гаражі або за нічним тарифом або взагалі від СЕС. Тобто витрати майже нульові.
-
Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором
TaurosRMK відповів у розділі Вентиляція та кондиціонування
Та програмна частина це інше питання, питання в тому чи буде на виході такий же ефект. Наприклад якщо потрібно підігріти тільки на 1-2С, то немає сенсу вмикати нагрівач на повну, якраз тут PID і 0-10В чудово працює. -
esphome.io/components/output/slow_pwm/ тільки реле твердотільне, звичайне esphome.io/components/climate/pid/
-
Выяснил за знакомого, которого мобилизовали в 57. Короче на блокпосту ехал машиной, без задней мысли показал документы. Оказалось что у него по ТЦК есть проблемки по розыску. Ему видно жаба подзадавила платить 17000, ну и обьяснили ему о следующих штрафных делах. Типа , попал в фокус, комфортных перемещений уже не будет, пынять будут постоянно, йдить дядьку кращэ послужить, в штурмовики вас же не беруть. Он прикинул расклад и согласился. В принципе добровольно.
-
Ось би мені за чимось понаглядати. 🙄
-
так, можна. як - не скажу, я не програмер
-
https://www.facebook.com/share/r/17n21oV9y7/?mibextid=wwXIfr
-
Тут то набу і згодилося )
-
як обрати акумулятори до інвертору
SantehnikPPR100 відповів у розділі Електрика, Освітлення, Генератори
Я теж так вмію. Ще більш відомий виробник! -
можна почитати положення про ті Наглядові Ради. У них повноважень як у депутатів-опозиціонерів. Але зарплати і броня стабільні, щоб не хотілося рота відкривати. Все одно схеми операційно йдуть через начхальничків відділів, які там десятки Наглядових рад пересиділи за будь якої влади. З зарплатами 8000 грн і Ролексами на кожній руці і нозі.
-
Ухилянт року! Однозначно
-
Гелікоптер надав особисто Буданов, ще й прикриттям спецназу ГУР.
- Сьогодні
-
так а оті всі персонажі у наглядових радах таки для чого? і мова якби про деравні енергетичні компанії, а не про фламінги. чи то каша в голові?
