Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. Міністр юстиції, ексміністр енергетики Герман Галущенко особисто переконував президента України Володимира Зеленського не акцентувати увагу на захисті енергосистеми. Про це заявив редактор проекту Наші гроші Юрій Ніколов з посиланням на свої власні джерела, передають Патріоти України. «Галущенко особисто переконував Володимира Зеленського не сильно напружуватися в бік захисних споруд для атомників, оскільки, за його словами, нібито китайці сказали Путіну не стріляти, бо є ризик ядерної аварії, дуже нефотогенічна буде історія… І от маємо вчорашні слова Сибіги (міністра закордонних справ України — ред.) про те, що рашисти все-таки кудись вистрілили», — наголосив Ніколов. Він також підкреслив: «Тут у мене оце слова Галущенка, якраз повністю вкладаються в історію про держдавну зраду. От я б там і шукав людей, які заважали нам підготувати нашу систему енергетики до шалених обстрілів цієї зими. І це причому не єдина історія». «Де ця прекрасна людина, яка заблокувала конкурс по будівництву газопоршневої електрогенерації? Тобто маються на увазі розподілені газостанції, які мали б вже зараз постачати електроенергію в мережу, там, де розбиті великі теплостанції. Про це писав я, про це писала Українська правда. І ніхто не зрушив. Ні Галущенка, ні Шмигаль, ні Сверденко. Це просто катастрофа. Ми б могли мати додатково 600 МВт потужності, яка б не залежала від оціх рашинських обстігів. Тобто в таких містах, як Чернігів, які зараз з блекаута в блекаута стрибують, там могло бути додаткове живлення. І не переживали, принаймні, про те, що місто потоне в лайні. У фізичному сенсі я маю на увазі. Каналізації ж зупиняються, коли немає електроенергії. І відкачку нечистот мереж будинкових Дідусь Мороз не зробить. Тільки електричні насоси можуть зробити. Він і це заблокував», — зазначив Ніколов. «У мене вся матриця того, що робив Галущенко, втягуючи Володимира Зеленського та вище керівництво держави: давайте займатися корупцією, замість того, щоб робити нормальні справи. Давайте будувати щось дурне на Хмельницькій атомній станції, що через 10 років нам десь допоможе. Замість того, щоб прямо тут і зараз готуватись до обстрілів. Мені все це вкладається в історію про державну драду. Якщо СБУ не відреагує на ці історії, якщо продовжить займатися пошуками фігні, НАБУ чи ще десь, це буде просто говорити про те, на кого насправді працює СБУ. На жаль, знаєте, у нас така матриця десятиліттями працює», — зазначив Ніколов. Розповідаючи про те, що відомо щодо Германа Галущенка, він наголосив: «Герман Галущенко — це такий давній державний клерк. Перший він у нас на радарах з’явився ще за часів Януковича, коли він став віцепрезидентом юридичних питань у системі енергетики у Андрія Деркача… Тут на жаль, дуже багато зараз буде речей, які у нас так чи інакше перетинаються з Роcією. Тоді він вперше з’явився, потім він занурювався в систему Мін'юста, навіть в Офісі Президента десь, нібито, на якійсь дрібній посаді попрацював. Тобто пересиджував, знаєте, на низових позиціях. А за часів Зеленського він знову отримав підвищення. І, на жаль, це 2019 рік, коли таке повернення з забуття отримали багато персонажів, серед яких, можна згадати, Андрія Портнова, оцью калібровану нехорошу людиниу, яка зараз вже покійна, і дуже багато інших представників, яких ми вважали пов’язаними з Росією. От Галущенко був одним з них, і одразу стрибнув у цю історію з енергетикою», — наголосив Ніколов. Він також додав: «Не можна виключати, що президент Енергоатому особисто не ставив підписи на якихось контрактах. І оці всі підписи ставилися його якимись там заступниками, що ми бачили купу разів в Міністерстві оборони, наприклад. Де там одна людина, яка керувала департаментом закупівель, тягне весь вагон відповідальності за всі оці тисячні закупівлі з корупційною складовою, тому що він ставив підпис. Два міністри поспіль уникають відповідальності взагалі… Тому я сподіваюся, що пан Котін відповість за те, що відбувалось за його парафії і додатковим натяком на його усвідомлення того, що відбувалось, є те, що цього літа він, скажімо так, раптово подав у відставку після багатих років керування Енергатомом. Буквально на наступний день після того, як неофіційно стало відомо, про те, що детективи НАБУ прослуховували приміщення Міндіча. І він швиденько чкурнув за кордон, користаючись тим що 60 років плюс. Тобто він може безперешкодно залишати країну. Ну а далі вже що було, то було. Сподіваюсь, що і до нього якось відповідальність добіжить», — зазначив Ніколов.
  3. Діюча ВР прийме закон чи залишить наступникам))) www.ukr.net/news/details/economics/114423534.html
  4. реальний тест якихось дешевих комірок втрата 25%... я впевнений що комірки від відомих виробників для автоіндустрії мабуть покращені характеристики. так що я не просто так не довіряю ШІ.
  5. О! Все на Вайланті! Тоді запитаю з приводу регулювання температури в контурах ТП. Маємо 4 насосні групи - VDM 25 M (2 шт) з трьохходовим і сервоприводом та 2 шт VDM 10 (просто насос) Також маємо погодозалежний регулятор sensoCOMFORT VRC 720/3 з усім супутнім гамузом для регулювання температури та контурів. VDM 25 M будуть керувати першим та дтугим поверхом віповідно. На поверх кожна група окремо. VDM 10 (звичайна) - одна для твердопаливного котла. Інша для хозблоків (скрізь ТП). Суть питання - чи є сенс на хозблоки теж ставити VDM 25 M чи достатньо просто додати трьохходовий до VDM 10? Кожний контур всеодно треба регулювати вручну якщо хочу змінити температуру в якомусь приміщенні, а загальну подачу на гребінку мабуть є сенс регулювати з одного місця як і на поверхах погодозалежним регулятором?
  6. Тобто "не багато"? А де ж заряджаються оті всі автомобілі які я щодня бачу запаркованими по дворах попри багатоповерхівки? Гараж і сес це добре - но це мала частина людей. Електромобіль це все ж масовий транспортний засіб, який мав би замінити ДВЗ в перспективі, і уряди для цього роблять всякі пільги. Для кого ж ці всі купи швидкісних зарядок по місту щодня вводяться нові? І це відверто дивує. Може там не тільки в батареях справа. Які це конкретно моделі для порівняння?
  7. Та візьміть будь-який кусок дроту, покладіть його в кімнаті і заміряйте напругу між ним та землею, і, о боже!, вона буде не нульовою.
  8. ви не надали достатніх доказів. те що я бачу з практики, нема не потребує батарейка лфп більше енергії для нагріву.
  9. перевага батарейок nmc у вищій питомій емності частково нівелюється наступним чином. для зменшення деградації виробник резервує емність батареї в середньому 10% , плюс по рекмондаціям виробника знову таки ж переважно юзають емність 20-80%. по lfp такого нема. вся паспортна ємність доступна. і по мануалу заряджати частіше до 100%.
  10. Ви між charge та discharge різницю знаєте? Тобто ви вже тут перечите собі, бо виявляється що батарею вже треба гріти. Вам якось важко змиритись з тим фактом, що NMC в при низьких температурах працює краще за LFP. Звичайно, що машина маскує від нас ті проблеми і виглядає все дуже гарно, але це не відміняє факту, то термоменеджмент LFP в холодному кліматі є більш енергозатратним.
  11. Я звичайно не слідкував щільно останні пару років, після того як придбав електричку, але тоді catl для авто випускав виключно NMC. Вони з byd тоді фактично поділили ринок для ВВБ з різною хімією. Для економ сегменту наче перспективніше натрієві ВВБ. А стосовно вже найближчей перспективи, то чері вже презентувала твердотільну комірку з охріненним співвідношенням ємності до ваги.
  12. Посмотрите ДБН У вас должно быть НЕ меньше (тем более если это не самострой, а компания строит) А все что выше - это надо смотреть на стоимость
  13. вчергове підтверджує що хто не хоче - той не служить. це вам не кацапстан де тоталітаризм і розстріл на місці.
  14. повільний ШІМ працює з довгими періодами, для ТЕНа можна поставити 10 секунд. Майже без перешкод. PID дозволяє керувати точно і на випередження.
  15. Та я і зараз використовую PID, тільки з SSR 4-20 мА. Але як PID буде працювати зі звичайним SSR 3-32VDC. Чи то без різниці яке там реле буде, хоть просте NO/NC, просто буде вмикатися на певні періоди, щоб в результаті підтримувати потрібну температуру?
  16. Ще раз - дві однакові автівки з ВВБ різной хімії. На ліферах коштує дорожче за NMC. Не навпаки. Багато хто по автогрупах свідомо обирає наприклад BYD на ліферах, хоча зовні всі їх моделі суто китайщіна що зовні що всередині. Тобто людина каже, що так зовнішність так собі, але я готовий з цим зміритися, бо хочу безпроблемну ВВБ. Вище був аргумент про швидкість. З власного досвіду - однокласники від BYD (ліфер) зі старту роблять мене (NMC.) Про економію стосовно електричек для українців звучить смішно. Це може мати значення для людини, що заряджається виключно на комерційних швидких зарядках. Думаю таких у нас не багато. Принаймні в моїй групі 90-95% заряджаються вдома/в гаражі або за нічним тарифом або взагалі від СЕС. Тобто витрати майже нульові.
  17. Та програмна частина це інше питання, питання в тому чи буде на виході такий же ефект. Наприклад якщо потрібно підігріти тільки на 1-2С, то немає сенсу вмикати нагрівач на повну, якраз тут PID і 0-10В чудово працює.
  18. esphome.io/components/output/slow_pwm/ тільки реле твердотільне, звичайне esphome.io/components/climate/pid/
  19. Выяснил за знакомого, которого мобилизовали в 57. Короче на блокпосту ехал машиной, без задней мысли показал документы. Оказалось что у него по ТЦК есть проблемки по розыску. Ему видно жаба подзадавила платить 17000, ну и обьяснили ему о следующих штрафных делах. Типа , попал в фокус, комфортных перемещений уже не будет, пынять будут постоянно, йдить дядьку кращэ послужить, в штурмовики вас же не беруть. Он прикинул расклад и согласился. В принципе добровольно.
  20. Ось би мені за чимось понаглядати. 🙄
  21. Сьогодні
  22. Тут то набу і згодилося )
  23. можна почитати положення про ті Наглядові Ради. У них повноважень як у депутатів-опозиціонерів. Але зарплати і броня стабільні, щоб не хотілося рота відкривати. Все одно схеми операційно йдуть через начхальничків відділів, які там десятки Наглядових рад пересиділи за будь якої влади. З зарплатами 8000 грн і Ролексами на кожній руці і нозі.
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...