Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. ДБЖ з акумом - зовсім інші гроші. За час відсутності світла температура в будинку просяде на 2-3 градуси, що не критично. А ось стрибки напруги ...
  3. У вас там чё, доставки нет? )
  4. Якщо гільза має довжину сантиметрів 30 та термодатчик в цю гільзу встановлюється зі сторони, де до ТЕНів під'єднанні проводи, то й фактично температуру води приблизно в цьому місці термодатчик показує. І якщо бойлер встановити горизонтально, а гільза десь в середині корпусу по висоті, то й термодатчик в гільзі виміряє деяку середню температуру води в баку.
  5. Прибыль с чего? С поездки в магазин? Куда надо инвестировать поездку в магазин? Я написал что стоимость электрички 4 года назад 4 500 баксов. С оформлением. Страховка 10 тысяч. Стоимость зарядки 14 тысяч. Колеса с дисками 2 комплекта и зарядка ли с авто. Гараж в доме не только для электрички, а для любого авто. За 4 года поменял масло в редукторе 700 грамм. Самостоятельно. Если сейчас продавать то за 4 тысячи за месяц или за 3500 так чтоб сразу. Считайте. Но если б не было электрички, то в магазин ездить все равно необходимость бы не пропала....
  6. Безліч шляхів ведуть до невідворотного)
  7. "Барс" створений за класичною схемою, є середньопланом, з розмахом крила близько 2 метрів, та має двоплощинний хвіст. Фюзеляж з композитного матеріалу складається з мінімальної кількості деталей, що дійсно має пришвидшити виробництво. Водночас хто саме виробник та розробник "Барса" досі залишається невідомим. Окрім того, що це приватна, а не державна компанія. Також немає чітких даних щодо характеристики, окрім дальності у 700-800 км, а також розуміння що бойова частина "Барса" скоріш за все вимірюється у десятках кілограмів, або, у кращому випадку, близько 100 кг. Також з боку Defense Express зазначимо, що за інформацію від власних джерел, виробництво та використання крилатих ракет "Барс" вже дійсно має масовий характер. Зокрема вже були випадки, коли одночасно по ворогу запускалось близько 100 лише "Барсів". defence-ua.com/weapon_and_tech/nareshti_rozkrito_vigljad_masovoji_ukrajinska_krilata_raketa_bars_jaka_vzhe_davno_bje_rashistiv-21249.html
  8. youtube.com/shorts/ejSa0N1T50c?si=vPL2qRRvHmrYIT8B
  9. Кількість перезавантажень ESP32 за сьогодні трохи дістала, їх було чомусь дуже багато, навіть більше ніж раніше коли вентиляція працювала в штаному режимі. Зчитав серійні логи, бо тільки там показує причини збоїв, ось таке розшифрування. Той самий чат-гпт нарекомендував всякого - додати таймаут I2C, відключити сканування, збільшити період оновлень датчиків, і ще дещо. Також там згадано один з yaml файлів і одна з причин була що виникає якийсь конфлікт, хоча в тому файлі ніяк не задіяні датчики з I2C. Але навіть відключення цього файлу і застосування всіх рекомендацій не дали результату. Перезавантажень стало менше, один чи два рази за декілька годин, але вони не зникли. Щось I2C вимахується. Цікаво що цей код без змін працює десь з лютого, якщо не помиляюся, і ніяких проблем не було до одного моменту, приблизно серпень місяць, коли відбулися якісь зміни в I2C, і після цього почалося.
  10. Є такий казах - Маргулан Сейсембаев, теж із колишніх богатих людей, і теж про це казав. В мене є підозра, що багаті люди читають якісь секретні книжки 😉
  11. Це якось впливає на сдельную, чи почасовую оплату?
  12. militarnyi.com/uk/news/ukrayina-ta-portugaliya-spilno-vyroblyatymut-morski-nadvodni-drony/
  13. Було непросто, але нарешті вийшло підключити по RS485 інвертор Luxpower SNA5000 та батарею Vision V-LFP48100, помилку не видає та всі параметри показує! Скидаю нормальну повну інструкцію: 1. все виключено, інвертор під'єднаний до мережі, та до батареї кабелями +-, також під'єднаний кабель RS485 (лівий верхній порт інвертора, лівий порт батареї). Зробити кабель таким чином: задіяні перші 3 піни якщо дивишся на контакти, зрозуміло що перший наприклад зелений з двух сторін, другий червоний, 3 синій. Після того як кабель зберете продзвонити його тестером (перший пін з двух сторін - має пищати тестер, і тд до 3го піна) 2. на виключеній батареї, 3 перших діпи зліва вниз (on), 4й - вверх (off) 3. вмикаємо спочатку батарею, потім інвертор зправа та зліва 4. далі в 3му меню вибираємо тип батареї "Li-ion", Batterry brand "9" 5. Інвертор перегрузиться та покаже всі параметри, показує чітко дані як і BMS батареї
  14. Пам'ятаєте те інтерв'ю коломойши де він казав що народився голим і насправді гроші потрібні тільки на базові потреби, а до всього іншого і всяких бізнесів треба ставитися як до гри та розваги
  15. militarnyi.com/uk/news/protydiya-fpv-ukrayinskyj-bojovyj-modul-hyzhak-pojshov-testuvannya-na-tehnitsi-vid-nrk-do-vertolota/
  16. Ні, 5 градусів різниці, мабуть не більше. Можливо. Для цьго треба зливний кран на лінії подачі.
  17. Дешевше, якщо брати розхід на 100 км 25 кВтг і 8 літрів, то вийде 7.5€ електричка і 12.8€ двз/бензин. В 1.7 раза. Це Берлін. Єслі шо, я не топлю за електрички, не фанат. Тому Вадіма попрошу не возбуждацця
  18. militarnyi.com/uk/news/u-rf-zupynyvsya-gazogin-tsentralna-aziya-tsentr-shho-zhyvyt-zavody-myg-ta-vyrobnytstvo-boyeprypasiv/
  19. Я не натягав, там була розмова про "економію", а це інвестиції та фінанси, тому показав приклад, як я вчу доньку відрізняти інвестиції від забаганок, і аналізувати маркетингові слогани про "економію". Сучасний світ повен пасток для непідготованих мозків 😁))) Економіка електромобіля не живе в лозунгах. Друге авто майже завжди витратний актив, і все рахується через вартість володіння за весь цикл, а не через "зекономлю на бензині". І я згоден з цим на 100%. Бо коли в мене з'явилася забаганка купити електричку, я почав з того, що придбав собі для цієї забаганки ще один гараж в закритому паркінгу, обладнаний окремою лінією і швидкою зарядкою під Теслу (разом з орендарем на Теслі, який мені достався у спадок). Електричку я поки що не купив, а Тесла там квартирує та заряджається і зараз. Глядячи на ДипСтейт - з тої забаганки вийшла така собі інвестиція на моменті 😁)))
  20. Вартість втрачає ще швидше за жінку
  21. Я думаю, без руйнування бака на якихось подальших проблем з бойлером виміряти температуру зверху та знизу бака не можливо. Якщо бак має висоту 1 метр та відповідну термоізоляцію, то за умов, які були зазначені вище, можлива ситуація, що зверху вода буде мати температуру +85, а знизу - +65?
  22. Поляки це вам не українці... Польща почала розробку нової САУ — Krab 2 завдяки досвіду експлуатації поточної версії в Україні share.google/kcAo1L0rdixpHQCsa
  23. Авто завжди пасив, якщо купується не для таксі))) Давайте відверто говорити, проти сильної Європи і США. Значно простіше домовитися/натиснути на одну країну, ніж на блок
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...