Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. Ну так, але не зовсім. Просто заміряється споживання за сутки. Бо тепловтрати не лінійні в залежності від температури. Доречі. Економія на таймері більша, ніж на теплоізоляції. Не треба гріти воду цілодобово.
  3. Мені вже стало скучно) Можна я відповім, і більш не буду з вами спілкуватися на тему інвестицій та фінансів? ) 4500 + 24 к грн = 5 100 дол. США = (приблизно) 1 кг 24-каратного Велкамбі або Аргора (я взяв золото як приклад), зараз це приблизно 14 000 дол США Якщо казати фінансовою мовою: ви прокатали до магазину 10-ку грошей за мінусом вартості того палива+амортизації, що прокатали б на дизелю. 😉 І я не противник електричок, мені подобався ID4, зараз ще більш подобається Rivian R1, але ... є нюанси)
  4. Зубр , узип. Стабилизатор тоже не копейки стоит. Релейный недорогой стабилизатор для котла еще хуже, чем просто отключение.имхо
  5. Раз суббота, можно позволить, пока админ отдыхает. На Порнохабе показывали. Она прервала игры и, всё таки заставила прикрутить болтающийся кран.
  6. Тяжело ) Тут скинул список или фотки в Ватсап - через полчаса все привезли и занесли )) За 50 грн ))) Литр бензина стоит 18 грн )))) Такси до центра - 40 грн, автобус или маршрутка - 8 ))))) 2-3 большие сумки с овощами и фруктами (манго, папайя, авокадо, финики, бананы, апельсины, яблоки) - 400-500 грн...
  7. А че там с фламинго? Их же выпускают сотнями в неделю. Чего их прячут и не применяют? Они ж даже круче томагавков...
  8. Або тоді бойлери можливо на практиці порівняти, якщо, скажімо, нагріти воду, залишити воду на деякий час й далі нагріти ту ж воду та порахувати скільки енергії було витрачено на повторне нагрівання. Й тоді це буде перевірка паспортного значення тепловитрат бойлера.
  9. В селе? Есть. Но каждая будет стоить как еще одна электричка. И да. Доставки ребенка в нормальную школу нет. Возим за 15 км. А еще кружки, доп занятия, спорт, танцы....
  10. Brakestop - проект крилатої ракети, яка має бити мінімум на 600 км з бойовою частиною у 200-300 кг, бути дешевою та масовою і хоча випробування відбулись на 1,5 року пізніше запланованого, все одно все йде доволі швидко. Про проведення першого льотного випробування, яке відбулось 15 грудня, повідомила очільниця Defence Equipment & Support (DE&S - підрозділу міноборони Великої Британії) Анна-Лі Рейлі під час засідання оборонного комітету парламенту. Яка саме ракета та від якого виробника пройшла випробування, що проходили на території Великої Британії, не повідомлено. Водночас у проєкті брало участь одразу 27 компаній. Водночас реальних учасників проєкту із перспективними зразками було значно більше. Більше того, не слід виключати й участь українських компаній, які активно відкривають у Великій Британії свої виробництва. Наприклад, як це зробила "Укрспецсистемс", де вже виробляються "Шарки" або підприємстві Skyeton Prevail Solutions (SPS), що вже показала у британському небі можливості БПЛА Raybird. defence-ua.com/weapon_and_tech/velika_britanija_vpershe_viprobuvala_novitnju_masovu_krilatu_raketu_brakestop_dlja_ukrajini_ta_proti_rf-21241.html
  11. ДБЖ з акумом - зовсім інші гроші. За час відсутності світла температура в будинку просяде на 2-3 градуси, що не критично. А ось стрибки напруги ...
  12. У вас там чё, доставки нет? )
  13. Якщо гільза має довжину сантиметрів 30 та термодатчик в цю гільзу встановлюється зі сторони, де до ТЕНів під'єднанні проводи, то й фактично температуру води приблизно в цьому місці термодатчик показує. І якщо бойлер встановити горизонтально, а гільза десь в середині корпусу по висоті, то й термодатчик в гільзі виміряє деяку середню температуру води в баку.
  14. Прибыль с чего? С поездки в магазин? Куда надо инвестировать поездку в магазин? Я написал что стоимость электрички 4 года назад 4 500 баксов. С оформлением. Страховка 10 тысяч. Стоимость зарядки 14 тысяч. Колеса с дисками 2 комплекта и зарядка ли с авто. Гараж в доме не только для электрички, а для любого авто. За 4 года поменял масло в редукторе 700 грамм. Самостоятельно. Если сейчас продавать то за 4 тысячи за месяц или за 3500 так чтоб сразу. Считайте. Но если б не было электрички, то в магазин ездить все равно необходимость бы не пропала....
  15. Безліч шляхів ведуть до невідворотного)
  16. "Барс" створений за класичною схемою, є середньопланом, з розмахом крила близько 2 метрів, та має двоплощинний хвіст. Фюзеляж з композитного матеріалу складається з мінімальної кількості деталей, що дійсно має пришвидшити виробництво. Водночас хто саме виробник та розробник "Барса" досі залишається невідомим. Окрім того, що це приватна, а не державна компанія. Також немає чітких даних щодо характеристики, окрім дальності у 700-800 км, а також розуміння що бойова частина "Барса" скоріш за все вимірюється у десятках кілограмів, або, у кращому випадку, близько 100 кг. Також з боку Defense Express зазначимо, що за інформацію від власних джерел, виробництво та використання крилатих ракет "Барс" вже дійсно має масовий характер. Зокрема вже були випадки, коли одночасно по ворогу запускалось близько 100 лише "Барсів". defence-ua.com/weapon_and_tech/nareshti_rozkrito_vigljad_masovoji_ukrajinska_krilata_raketa_bars_jaka_vzhe_davno_bje_rashistiv-21249.html
  17. youtube.com/shorts/ejSa0N1T50c?si=vPL2qRRvHmrYIT8B
  18. Кількість перезавантажень ESP32 за сьогодні трохи дістала, їх було чомусь дуже багато, навіть більше ніж раніше коли вентиляція працювала в штаному режимі. Зчитав серійні логи, бо тільки там показує причини збоїв, ось таке розшифрування. Той самий чат-гпт нарекомендував всякого - додати таймаут I2C, відключити сканування, збільшити період оновлень датчиків, і ще дещо. Також там згадано один з yaml файлів і одна з причин була що виникає якийсь конфлікт, хоча в тому файлі ніяк не задіяні датчики з I2C. Але навіть відключення цього файлу і застосування всіх рекомендацій не дали результату. Перезавантажень стало менше, один чи два рази за декілька годин, але вони не зникли. Щось I2C вимахується. Цікаво що цей код без змін працює десь з лютого, якщо не помиляюся, і ніяких проблем не було до одного моменту, приблизно серпень місяць, коли відбулися якісь зміни в I2C, і після цього почалося.
  19. Є такий казах - Маргулан Сейсембаев, теж із колишніх богатих людей, і теж про це казав. В мене є підозра, що багаті люди читають якісь секретні книжки 😉
  20. Це якось впливає на сдельную, чи почасовую оплату?
  21. militarnyi.com/uk/news/ukrayina-ta-portugaliya-spilno-vyroblyatymut-morski-nadvodni-drony/
  22. Було непросто, але нарешті вийшло підключити по RS485 інвертор Luxpower SNA5000 та батарею Vision V-LFP48100, помилку не видає та всі параметри показує! Скидаю нормальну повну інструкцію: 1. все виключено, інвертор під'єднаний до мережі, та до батареї кабелями +-, також під'єднаний кабель RS485 (лівий верхній порт інвертора, лівий порт батареї). Зробити кабель таким чином: задіяні перші 3 піни якщо дивишся на контакти, зрозуміло що перший наприклад зелений з двух сторін, другий червоний, 3 синій. Після того як кабель зберете продзвонити його тестером (перший пін з двух сторін - має пищати тестер, і тд до 3го піна) 2. на виключеній батареї, 3 перших діпи зліва вниз (on), 4й - вверх (off) 3. вмикаємо спочатку батарею, потім інвертор зправа та зліва 4. далі в 3му меню вибираємо тип батареї "Li-ion", Batterry brand "9" 5. Інвертор перегрузиться та покаже всі параметри, показує чітко дані як і BMS батареї
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...