Активність
- Остання година
-
МакДо підписався на Гібридні інвертори серії Axioma
-
Гібридні інвертори серії Axioma
МакДо відповів у розділі Альтернативні джерела електроенергії і тепла
Дивно. В мене виходить біля 55к грн -
А может стоит определиться что разные авто нужны под разные задачи? Привезти перегной, песок, щнбень - самосвал. Кирпич - манипулятор. Отвезти коллектив за грибами - автобус... Так и электричка это просто городской автомобиль, требующий минимум вложения и обслуживания. У меня дома, в Украине, два. Дизельный пассат и электрический мицубиси ай миев. Так вот пробег среднемесячный на электричке примерно 1800 км за менее чем 300 гривен. Пассат ездит не более 500-700 за 3-4 тысячи. Естественно зарядка в гараже по ночному тарифу зимой по 1,06 грн/кВт*ч, а летом по 1,7. Если заряжать на общественны, то смысл теряется. Дизель дешевле.
-
Якщо не розвивати свої, то світ заполонять китайські електрички, бо нафта не вічна і лише дорожчає
-
Саме через примус і не воняють, ти втратив логіку цього розвитку. Дальший хід електро чисте. Революція в батареях лише справа часу
-
То для тебе свобода пересування - це "потрахатись з козою на площі чи перспати з дитиною"? То я тоді повторю запитання - якого біса ти поперся до США, а не до кацапії? Скажи, класно було в совку - одна машина на район і та у першого секретаря. Маючи шось близко 90% видобутку і переробки рідкоземельних металів, їм не потрібно навіть кудись там вириватися ) Далекоглядні західні політики давно розчистили їм шлях своїми заборонами ))
-
Цікаво буде, коли китайці безнадійно вирвуться вперед з технологіями потґ електричках а заходу прийдеться це все доганяти
-
Походу ти забув, який рік надворі - сучасні ДВЗ (в які напхали каталізаторів і фільтрів) давно вже не воняють.
-
18 грудня 2025 року близько 15:50 жінка за кермом автомобіля Hyundai Accent збила двох дівчаток на нерегульованому пішохідному переході. У прокуратурі зазначили, що вона не зменшила швидкість і не надала пішоходам перевагу в русі. Внаслідок аварії дві дівчини 13 і 14 років зазнали тяжких тілесних ушкоджень і були доставлені до лікарні, де наразі перебувають у реанімації.
-
Самі собі ж суперечите ) Це вже навіть до Єврокомісії дійшло )
-
Уявляю собі дорогу з чотирма смугами в одну сторону та машини без каталізаторів. А для чого каталізатор? Свобода понад усе)))
-
Починається. Давай ще про свободу потрахатись з козою на площі чи перспати з дитиною
-
Походу ти забув як воняло місто вихлопними газами.
-
Проблеми тільки у вас. І ДВЗ потрібні, і електрички непогано для тих кому дозволяють умови. Як єдиний автомобіль в сім'ї з мурашнику без власної розетки - таке собі. Як один з двох-трьох-чотирьох авто в передмісті - основний перевізник.
-
По-перше, відсутність свободи пересування і вибору технологій - це не цивілізація, а концтабір. По-друге, "мінімум сервісу" - це нахабна брехня міф. Про це навіть самі сервісмени кажуть. По-третє, "розетка вдома" - це прям знущання над українцями, які по кілька днів сидять без світла. Дурниці - це заганяти кудись заборонами.
-
Дійсно, шось треба з цим робити - мабуть заборонити ДВЗ ) Це повністю вирішить проблему їх наявності ))
-
Кроилово всегда ведет к попадалову...
-
Реально, дурниці це все. Середній пробіг автомобіля за рік в США 10-15 тисяч км. Це заправитись раз на місяць чи пару тижнів. А якщо електро, то просто вдома втикнути і розетку і раз на рік можливо дозарядити на офіційних зарядках Люди без всяких проблем таксують на електричках
-
Конкретний аватар, бо колективний то ще дуже надовго.
-
Для цивілізації це абсолютно нормальна машина з багатьма перевагами. Мінімум сервісу, розетка вдома.
-
І багато ви знаєте некомерційних авто, які щодня більше 200 -300-500 км викатують?
-
Реально підозріла суддя. На Hyundai Accent.
