naupv Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Пятирник и бак соединю уголком и куском трубы Вот. А про антивибрационный шланг Вы слышали? Гуру по скважинам говорят это г...но, но посмотреть с другой стороны. Он гибкий, при включении насоса происходит толчок воды, т.с. гидроудар, вся сила приходится на грушу бака, если делать жесткую подводку, груша испытывает этот удар на себе постоянно, гибкий шланг гасит этот удар. Целесообразнее и дешевле изредка менять шланг, чем грушу в баке. Да и бак ежели чего можно двигать. Добавлено через 54 секунды Если начать поливать, точка полива до гидробака с автоматикой (где-то метров14), будет нормально работать система?........кран полива открываю,давление падает, насос работает на полив, закрываю-давление растет насос выключается...... правильно понимаю? Да все правильно. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kinzaza777 Опубліковано: 20 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Вот. А про антивибрационный шланг Вы слышали? Гуру по скважинам говорят это г...но, но посмотреть с другой стороны. Он гибкий, при включении насоса происходит толчок воды, т.с. гидроудар, вся сила приходится на грушу бака, если делать жесткую подводку, груша испытывает этот удар на себе постоянно, гибкий шланг гасит этот удар. Целесообразнее и дешевле изредка менять шланг, чем грушу в баке. Да и бак ежели чего можно двигать. Спасибо. За гибкий шланг не знал. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
FFFuntik Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Здравствуйте, Рекомендовал бы Вам провести анализ воды, результаты которого могут существенно повлиять на выбор оборудования. Следовательно, понимая какая система водоочистки будет установлена и закупал бы оборудование. Учитывая, что вопрос водоподготовки достаточно сложный и дорогостоящий, требует глубокого понимания - рекомендовал бы на данном этапе покупать таки "Водолей", недорогой гидробак, бюджетные фильтры, поскольку разобравшись с водоочисткой, часто оборудование приходится менять. А чтобы "доставать" имеющуюся воду водолея хватит на продолжительное время. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kinzaza777 Опубліковано: 20 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 (змінено) Если брать "Водолей",то нужно мудрить что-то от сухого хода, знать бы еще что (может LP3 воткнуть?), начитался различной инфы и впал в ступор...... Змінено 20 жовтня 2012 користувачем Kinzaza777 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergusha Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Реле давления Винницкого предприятия УТОС Работает уже 8 лет цена минимальная 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь 73 Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Спасибо. За гибкий шланг не знал. С гидроудар можно побороть дополнительными обратными клапанами. У меня была одна болячка при глубокой скважине в 100 м идлинной магистроли в 200м получалось при выключении начинало раскачивать реле давления и оно счелкало насос включался и выключался немог остановиться. Я засчет обратных клапанов отсек длинные учаястки магистрали. Хитрость была вчем что клапана возле реле были дырявые и получилось чуднинько планое вклячение и выключение. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МАМАЙ Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Вот. А про антивибрационный шланг Вы слышали? Гуру по скважинам говорят это г...но, но посмотреть с другой стороны. Он гибкий, при включении насоса происходит толчок воды, т.с. гидроудар, вся сила приходится на грушу бака, если делать жесткую подводку, груша испытывает этот удар на себе постоянно, гибкий шланг гасит этот удар. Целесообразнее и дешевле изредка менять шланг, чем грушу в баке. Да и бак ежели чего можно двигать. Добавлено через 54 секунды Да все правильно. Як на мене, дуже шкідлива порада. При пошкодженні груші - металічний корпус ГА захистить від затоплення будинку. А звичайний резиновий шланг у плетеній дротяній оболонці з гучною назвою "антивібраційний" щодо захисту від затоплення, дійсно,- рідкісне гівно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
FFFuntik Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Мне как не специалисту кажется, что антивибрационный шланг нужен не для гашения перепадов давления а только для исключения возможного возникновения резонансного эффекта в системе комплекса насосной станции, поскольку вибрации мотора установленного на гидробаке может в определенных условиях приводить в резонанс соединяющий шланг что в свою очередь приведет в значительному риску протечек. Поэтому виброшланг в системе с насосной станцией актуален но в системе с погружным насосом малопонятен и является звеном отнюдь не повышающим надежность системы. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
:::NEPTUN::: Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Дві помилки колего. ✓ Вивід на полив, дійсно, потрібно робити перед ГА. А механічний фільтр потрібно ставити після ГА. Ми вже сперечалися на цю тему, а Ви знов за рибу гроші. Пам'ятаю, сперечалися... Але, я тоді на це очі трохи призакрив, можу трохи й приоткрити! Які були плюси? Самопромивка картриджа. Чиста мембрана в ГА. Чиста камера в РД. Чиста вода в домі. Із недоліків лише те, що при сильному забрудненні картриджа може зростати реактивна нагрузка насоса ("працювати на себе"). Такі прикрі випадки "тотального забруднення", згоден, рідко, але бувають. Але, це як правило, на стадії монтажу (за результатами пробної відкачки), можно передбачити. Тоді я використовую таку схему. Поясню: Синя стріка - вхід води від свердловини (1) - Робоче реле тиску (2) - вихід на полив (3) - допоміжне реле тиску ("Штюгерматик") (4) - запобіжний клапан (6 бар) За штатних умов насос працює через реле тиску (1), і фільтр промивається при обратному тоці на полив через трубу (2). В критичних умовах (залпове забруднення фільтру) в предфільтровій зоні зростає тиск, і при досягненні тиску в шість бар відкривається запобіжний клапан (4), через який тиск передається на допоміжне реле, яке блокує живлення насосу. Насос відключається, тиск падає, клапан закривається, система заблокована. Для розблокування треба почистити фільтр, та провернути головку запобіжного клапану на один щєлчок проти годинникової стрілки. (Із практики: такі "маніпуляції" трапляються раз на 3-5 років). Ось фото: Автоматика із системою сповіщення. П.С. Звиняйте, за "чорним квадратом" закрив систему, яку не хочу показувати у загальному доступі. ✓ Тип механічного фільтру визначається з урахуванням вмісту заліза у воді: при значному його перевищенні - радості від безпроблемної експлуатації самопромивного фільтру максимум на рік. Згоден на 100% Але про такі випадки в мене теж є "рояль в кущах"... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kinzaza777 Опубліковано: 20 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Высший пилотаж. Без вопросов. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
:::NEPTUN::: Опубліковано: 20 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 жовтня 2012 Вот. А про антивибрационный шланг Вы слышали? Гуру по скважинам говорят это г...но... Я не считаю себя Гуру, поэтому скажу, что это не г..но, а х*ня... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
naupv Опубліковано: 21 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 жовтня 2012 А звичайний резиновий шланг у плетеній дротяній оболонці з гучною назвою "антивібраційний" щодо захисту від затоплення, дійсно,- рідкісне гівно. Я не считаю себя Гуру, поэтому скажу, что это не г..но, а х*ня... Вот мои слова и услышаны. Но к сожалению ни уважаемый Мамай, ни суперуважаемый Нептун, не они придумали и выпустили эти шланги, это чисто их собственное мнение. У меня например за 8 лет, порвался один, и то хозяин его заморозил, Может у гуру они чаще рвутся, не могу сказать. Вот только как живут миллионы людей с гибкой подводкой на смесителях, и не совершают потопов? Если верить написанному, то проходя мимо домов должна повально с квартир вода течь. Я не агитирую за шланг и не хочу раздоров, каждый вправе выбирать сам. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
rud2500 Опубліковано: 21 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 жовтня 2012 С гидроудар можно побороть дополнительными обратными клапанами. У меня была одна болячка при глубокой скважине в 100 м идлинной магистроли в 200м получалось при выключении начинало раскачивать реле давления и оно счелкало насос включался и выключался немог остановиться. Я засчет обратных клапанов отсек длинные учаястки магистрали. Хитрость была вчем что клапана возле реле были дырявые и получилось чуднинько планое вклячение и выключение. помогите плиз,аналогичная ситуация скважина 100м магистраль 150м реле давления и обратный клапан у скважины,а гидроаккумулятор в конце магистрали --в момент отключения происходят скачки давления, реле дополнительно счелкает.Обратный клапан держит.Спасибо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
naupv Опубліковано: 21 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 жовтня 2012 помогите плиз, Привожу рекомендацию изготовителя не дешевых насосов: Обратный клапан ставится на высоте 15м от насоса, с последующей установкой через каждые 40м. Вертикальные участки считать как: 4м вертикали=1м горизонтали. Добавлено через 2 минуты реле давления и обратный клапан у скважины, Зря Вы это проделали. Неужели поставив бак в доме, не нашлось места крошечной релюшке в теплом не сыром месте? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь 73 Опубліковано: 21 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 жовтня 2012 помогите плиз,аналогичная ситуация скважина 100м магистраль 150м реле давления и обратный клапан у скважины,а гидроаккумулятор в конце магистрали --в момент отключения происходят скачки давления, реле дополнительно счелкает.Обратный клапан держит.Спасибо Попробуй так зло и дешиво дырку можно прожечь гвоздем диаметр установиш эксперементальным путем. Я в свое время натаких фокусах нормально заработал. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь 73 Опубліковано: 21 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 жовтня 2012 Пам'ятаю, сперечалися... Але, я тоді на це очі трохи призакрив, можу трохи й приоткрити! Які були плюси? Самопромивка картриджа. Чиста мембрана в ГА. Чиста камера в РД. Чиста вода в домі. Із недоліків лише те, що при сильному забрудненні картриджа може зростати реактивна нагрузка насоса ("працювати на себе"). Такі прикрі випадки "тотального забруднення", згоден, рідко, але бувають. Але, це як правило, на стадії монтажу (за результатами пробної відкачки), можно передбачити. Тоді я використовую таку схему. Поясню: Синя стріка - вхід води від свердловини (1) - Робоче реле тиску (2) - вихід на полив (3) - допоміжне реле тиску ("Штюгерматик") (4) - запобіжний клапан (6 бар) За штатних умов насос працює через реле тиску (1), і фільтр промивається при обратному тоці на полив через трубу (2). В критичних умовах (залпове забруднення фільтру) в предфільтровій зоні зростає тиск, і при досягненні тиску в шість бар відкривається запобіжний клапан (4), через який тиск передається на допоміжне реле, яке блокує живлення насосу. Насос відключається, тиск падає, клапан закривається, система заблокована. Для розблокування треба почистити фільтр, та провернути головку запобіжного клапану на один щєлчок проти годинникової стрілки. (Із практики: такі "маніпуляції" трапляються раз на 3-5 років). Ось фото: Автоматика із системою сповіщення. П.С. Звиняйте, за "чорним квадратом" закрив систему, яку не хочу показувати у загальному доступі. Згоден на 100% Але про такі випадки в мене теж є "рояль в кущах"... Круто, базара нету но можно проще и дешевле хотя, какой клиент попадеться можно еще чего нибуть навернуть типа ноутбука. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kinzaza777 Опубліковано: 21 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 21 жовтня 2012 Подскажите пожалуйста, как правильно закопать кабель и трубу......на кабель гофру и под землю? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь 73 Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 Подскажите пожалуйста, как правильно закопать кабель и трубу......на кабель гофру и под землю? Можно только глубина укладки должна быть глубже промерзания грунта. А кабель можно уложить черный для наружных работ но будет по дороже стоить. Если положить пвс без гофры через 2 года будет кирда проверено. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Olenevod Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 Я закапывал 110ю трубу между домом и приямком. А по ней теперь кабеля и трубы хоть каждый день меняй. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь 73 Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 Я закапывал 110ю трубу между домом и приямком. А по ней теперь кабеля и трубы хоть каждый день меняй. Ну молодец тогда чего спрашиваеш. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
rud2500 Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 Зря Вы это проделали. Неужели поставив бак в доме, не нашлось места крошечной релюшке в теплом не сыром месте? дело в том что скважина это отдельное помещение которое при -10 промерзает,поэтому гидроаккумулятор в конце магистрали тоесть в доме,а ставить реле в доме и тянуть к скважине 150-200м кабеля ..... Добавлено через 1 час 0 минут Попробуй так зло и дешиво дырку можно прожечь гвоздем диаметр установиш эксперементальным путем. Я в свое время натаких фокусах нормально заработал. обязательно проверю сначало без дырки Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МАМАЙ Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 (змінено) Пам'ятаю, сперечалися... Але, я тоді на це очі трохи призакрив, можу трохи й приоткрити! Тоді я використовую таку схему. ...... є "рояль в кущах"... Це як вигадування американцями кулькової ручки для умов невагомості за шалені гроші тоді, коли є простий олівець. Не сумніваюся, якби Ви мали ще одну, наприклад, дизайнерську освіту, то прикрасили б все це бантами і рюшами. :D Якщо без жартів, то, гадаю, Вас більше катували теоремою Борда, формулою Ідельчика, конфузорами і соплами і не мені Вам розповідати про те, що крім втрат на тертя по довжині трубопроводів є місцеві втрати, викликані елементами трубопроводів, в яких внаслідок зміни розмірів або конфігурації русла відбувається зміна швидкості потоку, відрив потоку від стінок русла і виникнення вихороутворень. Тому важко заперечувати, як важливо не тільки витримати діаметр водогону не менший вихідного перетину насосу від насосу до врізки у внутрішню мережу водопостачання, але і, не менш важливо, використати мінімальну кількість з'єднань і колін. Дешевшим, в такому випадку буде не тільки кошторис матеріалів сьогодня, але і експлуатаційні витрати завтра. Пам'ятаєте: - Льолік, ето жє нє естетічно… - Зато дєшєво, надєжно і практічно! © Змінено 22 жовтня 2012 користувачем МАМАЙ 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
:::NEPTUN::: Опубліковано: 25 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 25 жовтня 2012 (змінено) Вот мои слова и услышаны. Но к сожалению ни уважаемый Мамай, ни суперуважаемый Нептун, не они придумали и выпустили эти шланги, это чисто их собственное мнение. Эти шланги "придумали" и выпустили для простоты монтажа насосных станций. Их долговечность, отнюдь, не самый большой минус (5-8 лет, - реально). Самый большой минус, - это сечение (20 мм). Вот это и дает самый большой "косяк" при отключении насоса. (Отбрасывание стрелки "взад". Иногда, по этой причине, насос входит в цикличность включение/выключение). Я "придумал" и "выпускаю" гидроаккумуляторные трубы в антиконденсатной оболочке, кои с успехом и использую (min сечение 26мм). (Думаю, видели на фотах. Вроде выкладывал.) Еще немаловажная особенность, кроме "правильного" сечения они не должны иметь местных сопротивлений (колен). Это важно! Це як вигадування американцями кулькової ручки для умов невагомості за шалені гроші тоді, коли є простий олівець. Але які проблеми виникли з його заточуванням? (Чи ви не до кінця знаєте цю історію?) (Перешли на олівці з висувним стержнем, автоматичні) Тому важко заперечувати, як важливо не тільки витримати діаметр водогону не менший вихідного перетину насосу від насосу до врізки у внутрішню мережу водопостачання, але і, не менш важливо, використати мінімальну кількість з'єднань і колін. Дякую, що помітили, і з точки зору гідродинаміки дали вірне теоретичне заключення. Не кожному це дано. Особливо, це дуже актуально на відстані від РД до ГА (див.вищ.). Але, будете сміятися, - це зроблено навмисно. Справа в тому, що таким чином я погасив зворотнє "відбиваня" дуже величезної масси води при відключенні насосу (динамічні коливання) по часу і амплитуді (там дуже величезна відстань від свердловини до дому). Зворотніх клапанів після оголовку, я не ставлю принципово. П.С. Такий собі, "фінт ушами"... П.П.С. Невже думаєте, що я теж саме не зміг би зробити "в одну лінію", або "мозку не вистачило"? Змінено 25 жовтня 2012 користувачем :::NEPTUN::: 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МАМАЙ Опубліковано: 26 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2012 .....Невже думаєте, що я теж саме не зміг би зробити "в одну лінію", або "мозку не вистачило"? Кваліфікації у Вас дай Боже кожному. Для зменшення динамічних коливань є інші засоби, які Ви знаєте: початковий тиск 0,7 від фактичного робочого тиску ГА; частотне регулювання пуску (коли частота підвищується з 30 до 50 Гц за 30 сек); застосування дросельного клапана. Якщо вже Вам так свербить побавитися у водопровідний констуктор, то навіщо одночасно будувати два мости вздовж і поперек річки? Придумати товстелезний детектив простіше, ніж дитячого віршика, який всі пам'ятають "...тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами..." 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kinzaza777 Опубліковано: 28 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2012 (змінено) Подскажите пожалуйста, как повлияет на выбор оборудования тот факт, что имеется уклон к низу от приямка до дома градусов около 10....и еще возник спор с домашними, что при установке гидробака будет иметь место конденсат. Помещение довольно теплое и как победить эту напасть? Какого производителя покупать ПНД трубу( бо потерялся совсем)? Змінено 29 жовтня 2012 користувачем Kinzaza777 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз