Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Рекомендовані повідомлення

Подскажите оптимальную ширину внутренней несущей стены. Перекрытие по деревянным балкам. Материал ГБ. дом одноэтажный стена межкомнатная, на ней по 200 мм. лежат концы деревянных балок с одной стороны длина балок 4 м. а с другой 5 м.

Ширина в 300 мм. и армопояс высотой 200 мм и на всю ширину стены. Это надежный вариант?

 

Яка довжина стіни?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Яка довжина стіни?

Выкладываю план. Стены внутренние. Балки располагаю по длине дома, 4м 5м и 4м. И есть вопрос по целесообразности колон в центре коридора. смущает длина балок в свету. Чтобы не появился прогиб. В чертеже толщина внутренних стен 400 мм. Но мы хотим 300 мм. Так как выиграем ширину тамбура и плюс экономия материала.

2073060541_10_02.201311-59.thumb.jpg.83fdba18b55f15bdbfbbf2ca6bf88698.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Выкладываю план. Стены внутренние. Балки располагаю по длине дома, 4м 5м и 4м. И есть вопрос по целесообразности колон в центре коридора. смущает длина балок в свету. Чтобы не появился прогиб. В чертеже толщина внутренних стен 400 мм. Но мы хотим 300 мм. Так как выиграем ширину тамбура и плюс экономия материала.

 

Спокійно можете робити стіни 300мм, але обовязково монолітний пояс з армуванням д12-4шт і хомутами д6-крок 200мм. Колони непотрібні. Балки 100х200 з кроком 600мм там де 5м проліт і 800мм крок там де 4м проліт. Якщо якісний матеріал 2-го сорту, то прогину не буде

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня пане, у мене таке питання. Будинок типу "шале" - низ газоблок, верх дерев"яні колоди 22 см. Як правильно розрахувати будівництво даху двоскатного висячі балки (щоб витримав), оскільки балки будуть більше 7 метрів з кожної сторони а підпорки не буде тільки центарльна стіна та краєчки стін самого будинку (а він дерев"яний і буде сідати декілька років), периметр будинку 13,8х10,6.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня пане, у мене таке питання. Будинок типу "шале" - низ газоблок, верх дерев"яні колоди 22 см. Як правильно розрахувати будівництво даху двоскатного висячі балки (щоб витримав), оскільки балки будуть більше 7 метрів з кожної сторони а підпорки не буде тільки центарльна стіна та краєчки стін самого будинку (а він дерев"яний і буде сідати декілька років), периметр будинку 13,8х10,6.

 

Добрий день. Скиньте план і переріз

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте. Можете чтото посоветовать по поводу скатной криши? Это сельскохозяйственное здание для животных, стены по периметру выполнены будут выполнены по технологии термодом. Интересует самый економичный вариант устройства чердачного пространства на половыну этажа в левой части с учетом конструкции криши учитывая что лаги будут ложиться через каждый метр, а дополнительных несущих конструкций делать в центральной части не хотелось бы, хотя покольку по центру есть излом крыши, то без вертекального елемента не обойтись. Как вариант есть предложение добавить всетаки несколько колон по центру соединить их балкий для перекрытия и на уровне крыши и лаги опирать на балку ( но тогда прийдеться укреплять фундамент. Что посоветуете и какие сечения деревянных балок буддет достаточным. Спасибо.

565888083_1-.JPG.eab918d60d42d2951e3a0de887d919d0.JPG

[ATTACH]разрез.pdf[/ATTACH]2135562797_.JPG.0f16297b64962f7512eb7c14b2ecc02f.JPG

план 1.pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

233551613_.jpg.07e4a9953f90779c9e32bd2495ef7d96.jpgДоброго дня! Скажіть будь-ласка! Чи можна пробивати плити під отвори стояка в даному варіанті? Дякую
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

нуждаюсь в профессиональной помощи конструктора.

проектирую дома со стоично-балочным деревянным каркасом, фахверк, timber frame, каркас из доски, надо подготавливать раздел деревяшек.

 

 

Последнее сотрудничество с конструктором было неудачным, он раcсчитал сечение балок и шаг колонн, после чего умыл руки и все остальное делал я сам...домик построили.

 

прошу в личку или на почту ansamblstudio(сабака)gmail.com

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гість Александр56
Доброго времени суток! Подскажите пожалуйся, насколько надежна конструкция перекрытия между 1 и 2 этажом дома из ракушки и прослойкой бетона между ними и пару сантиметров сверху стяжки. Пролет 3 метра. И слышали вообще про такую методику?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

[ATTACH]250608[/ATTACH]Доброго дня! Скажіть будь-ласка! Чи можна пробивати плити під отвори стояка в даному варіанті? Дякую

 

Зважаючи на креслення - відповідь "ні".

Заборонено руйнувати ребра в плитах.

Отвори, взагалі, дозволяється робити безударними методами і лише в порожнинах.

 

Добавлено через 23 минуты

Доброго времени суток! Подскажите пожалуйся, насколько надежна конструкция перекрытия между 1 и 2 этажом дома из ракушки и прослойкой бетона между ними и пару сантиметров сверху стяжки. Пролет 3 метра. И слышали вообще про такую методику?

 

Есть такое решение, жизнеспособно.

Но. Сверху у нас не стяжка, а конструкционный бетон (толщиной от 5см), армированный соответствующей сеткой.

В ребрах также арматурные каркасы.

 

Смысл использования "ракушки" - уменьшение собственного веса перекрытия, сокращение расхода бетона.

Есть более красивые решения, например, если вместо ракушки применим пенополистирол, получим перекрытие типа "Пластбау", а если применим пустотные керамзитобетонные блоки - получим "Террива"

 

05Cecheniy_2992364_7148762.jpg plastbaujp_4140292_7148768.jpg perekritie_8035124_7148778.jpg terrivasto_4273006_7148780.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте. Можете чтото посоветовать по поводу скатной криши? Это сельскохозяйственное здание для животных, стены по периметру выполнены будут выполнены по технологии термодом. Интересует самый економичный вариант устройства чердачного пространства на половыну этажа в левой части с учетом конструкции криши учитывая что лаги будут ложиться через каждый метр, а дополнительных несущих конструкций делать в центральной части не хотелось бы, хотя покольку по центру есть излом крыши, то без вертекального елемента не обойтись. Как вариант есть предложение добавить всетаки несколько колон по центру соединить их балкий для перекрытия и на уровне крыши и лаги опирать на балку ( но тогда прийдеться укреплять фундамент. Что посоветуете и какие сечения деревянных балок буддет достаточным. Спасибо.

[ATTACH]249801[/ATTACH]

[ATTACH][ATTACH]249786[/ATTACH][/ATTACH][ATTACH]249788[/ATTACH]

 

Нажаль для економного варіанту потрібен розрахунок і потрачений день. На плані погано видні розміри. Щоб не влаштовувати колон, можна розрахувати конструкцію не кроквяну а з деревяних ферм. Тобто внизу у Вас ізлому небуде видно, а буде одна пряма затяжка. Вузли можуть бути як на металевих пластинах так і на накладках із фанери і саморізах по дереву.. потрбно рахувати..

 

Добавлено через 21 минуту

[ATTACH]250608[/ATTACH]Доброго дня! Скажіть будь-ласка! Чи можна пробивати плити під отвори стояка в даному варіанті? Дякую

 

скоріш за все що це плита без попереднього напруження, тому якщо акуратно то максимум одне ребро можна вибити. А якщо напружена арматура - потрібно підсилювати. Звичайно в ідеалі Вам підійде ріжучим інстр. безударної дії, але це не дешеве задоволення. Таму візьміть перфоратор з енергією удару не більше 2,0 джоуля.

 

Добавлено через 5 минут

Доброго времени суток! Подскажите пожалуйся, насколько надежна конструкция перекрытия между 1 и 2 этажом дома из ракушки и прослойкой бетона между ними и пару сантиметров сверху стяжки. Пролет 3 метра. И слышали вообще про такую методику?

 

Про таке перекриття чув, але ніразу не проектував. Тому краще утримаюсь від коментарів. Теріву звичайно виконував і не раз.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Добрый день Тарас, подскажите по армированию плиты/крышки на септик. размер

3300*2900 планирую сделать одной сеткой из арматуры д.12 ячейкой 200*200 и 100 - 120мм бетона В20. Достаточно ли такое армирование? (машины по плите ездить не будут).

И еще один вопрос, жизнеспособно такое решение фундамента под одноэтажный дом из шлакоблока (толщина стены 250мм), и шиферной кровлей?

IMAG0545.thumb.jpg.01d90573ecc91800e3a1337e994e97f5.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день Тарас, подскажите по армированию плиты/крышки на септик. размер

3300*2900 планирую сделать одной сеткой из арматуры д.12 ячейкой 200*200 и 100 - 120мм бетона В20. Достаточно ли такое армирование? (машины по плите ездить не будут).

И еще один вопрос, жизнеспособно такое решение фундамента под одноэтажный дом из шлакоблока (толщина стены 250мм), и шиферной кровлей?

 

Добрий день. Армування кришки септика підбирається не тільки розміру конструкції, а і враховуючи навантаження на неї. Якщо навантаженняне перевищуватиме 600кг/м.кв. то достатньо д8мм 150х150 по нижній зоні плити(!!!)

 

Що стосовно фундаментів, то головне щоб був протрамбований нижній шар під монолітним поясом. Візуально конструкція життєздатна, АЛЕ, для 99% гарантії необхідний розрахунок.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу доби, шановні форумчани. Мене звати Тарас, я інженер-конструктор. Якщо у вас виникли складнощі при будівництві чи проектування - задавайте запитання в данній вітці. В данній сфері є освіта і досвід.

Ви запитаєте для чого це мені потрібно? Все дуже просто. Схожих на 100% запитань і ситуацій не буває, шукаючи відповідь на запитання я розвиваю свою кваліфікацію ізаодно допомагаю Вам.

 

Звертайтесь! З радістю допоможу!

 

Добавлено через 4 минуты

Часто приходиться відповідати на запитання забудовників стосовно маркування бетону.

При проектуванні залізобетонних конструкцій в залежності від їх призначення і умов роботи встановлюються показники якості бетону, іменуємі класом і маркою.

 

Клас бетону назначається по міцності на осьовий стиск "В" і по міцності на осьовий розтяг "Bt". Класи бувають (МПа) В3,5; В5; В7,5; В10; В12,5; В15; В20; В25; В30; В40; В45; В50; В55; В60;

Марка - по морозостійкості "F" і по водонепроникності "W"

Марка бетону по морозостійкості визначається кількістю циклів поперемінного замороження і відтавання у зволожуючому стані, яке витримують контрольні зразки.

Марка по водонепроникності визначається максимальною величиною тиску води, при якій не спостерігається її просочування через контрольний зразок.

 

Також існує марка по легкоукладальності бетонної суміші - це П1, П2, П3, П4, П5.

 

Наприклад, готова до використання бетонна суміш важкого бетону класу по міцності на стиск В25, марки за легкоукладальністю П3, морозостійкістю F200 та водонепроникністю W6 повинна позначатися як БСТ В25 П3 F200 W6 ГОСТ 7473-2010.

Для прокачування насосом використовують суміші з показником не нижче П4.

 

Для коттеджів використовують восновному П3 і П4.

 

Добрый день! Тарас подскажите пожалуйста в случае не совсем хороших несущих слоёв в виде супеси пылеватой и суглинков пресноводных при выполнении частичной замены подстилающего слоя песчаной подушкой, для повышения расчётного сопротивления грунта, как вы считаете какая толщина подходит и на сколько увеличиться расчётное сопротивление?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня Тарасе! Буду Вам дуже вдячний за пораду спеціаліста. Це зсилка на мою тему, дякую!

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=123820

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня Тарасе! Буду Вам дуже вдячний за пораду спеціаліста. Це зсилка на мою тему, дякую!

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=123820

 

Відповів у Вашій вітці

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день! Тарас подскажите пожалуйста в случае не совсем хороших несущих слоёв в виде супеси пылеватой и суглинков пресноводных при выполнении частичной замены подстилающего слоя песчаной подушкой, для повышения расчётного сопротивления грунта, как вы считаете какая толщина подходит и на сколько увеличиться расчётное сопротивление?

 

Добрий день. Переважно збільшується R грунту на 15-20%. Але це узагальнені дані, потрібно розбирати ситуацію індивідуально. Найкраще використовувати щебінь мінімум 200мм і трамбовочну "ногу"

 

754278.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день! подскажите пожалуйста как долго строится каркасный дом? и когда эсть выбор между другими домами то какой лучше строить?

 

Добрий день. По термінах - все злежить від обєму роботи, навиків і кількості працівників ну і їх оснащення. Що стосовно вибору, то тут ще більше факторів. Кожен для себе вирішує який будинок йому будувати, виходячи з потреб і бюджету. Важко дати точну відповідь на подібне запитання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Добрий день.

Є в наявності добудова з газоблоку 36см. до цегляного будинку, зверху буде заливатись "П"- подібний армопояс (схема тут)

Питання.

1) Чи буде в такому разі такий армопояс стримувати навантаження від горизонтального розпіру (розїжджання) крокв які будуть передаватись через моуерлат? В даній конструкції будинку армопояс по периметру (замкнутий) не має можливості зробити.

2) В місті стикування газоблока зі старою цегляною стіною, що потрібно робити лишити деформаційний шов чи з'єднувати кладки арматурою?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Здравствуйте, Тарас. ПОсмотрите и покритикуйте планировки. Интересует толщина внутренних стен.

709177803_3.thumb.jpg.3bbd6b9b6ca3dffb2bcda799a161f780.jpg

Домик в два полных этажа. Материал наружных стен - газоблок D400 толщиной 375 мм, перекрытие первого этажа - скорее всего монолит (возможно пустотные плиты), второго - дерево. Крыша двухскатная, металочерепица. Высота первого этажа 2,75-2,80, второго - 2600.

Поскольку домик маленький, хотелось бы внутренние стены сделась как можно тоньше.

Что скажете?

 

С уважением, Николай.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте, Тарас. ПОсмотрите и покритикуйте планировки. Интересует толщина внутренних стен.

[ATTACH]290104[/ATTACH]

Домик в два полных этажа. Материал наружных стен - газоблок D400 толщиной 375 мм, перекрытие первого этажа - скорее всего монолит (возможно пустотные плиты), второго - дерево. Крыша двухскатная, металочерепица. Высота первого этажа 2,75-2,80, второго - 2600.

Поскольку домик маленький, хотелось бы внутренние стены сделась как можно тоньше.

Что скажете?

 

С уважением, Николай.

Добрий день. Пропоную стіну 250мм з повнотілої цегли проармовану через 4 ряди кладочною сіткою. Постільки поскільки внутрішня стіна у Вас розташована симетрично відносно зовнішніх стін і перекриття першого поверху монолітне а не збірне то це не призводить до ексцентреситету при навантаженні, плюс легке перекриття над 2 пов. Внутрішня стіна в результаті буде у Вас завантажена на 20-30% більше ніж зовнішні. Проблем конструктивних не бачу.

 

Добавлено через 1 минуту

Добрий день.

Є в наявності добудова з газоблоку 36см. до цегляного будинку, зверху буде заливатись "П"- подібний армопояс (схема тут)

Питання.

1) Чи буде в такому разі такий армопояс стримувати навантаження від горизонтального розпіру (розїжджання) крокв які будуть передаватись через моуерлат? В даній конструкції будинку армопояс по периметру (замкнутий) не має можливості зробити.

2) В місті стикування газоблока зі старою цегляною стіною, що потрібно робити лишити деформаційний шов чи з'єднувати кладки арматурою?

 

Вибачте що не відповів, давно не заходив на форум. Якщо актуально запитання - дайте знати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, Тарасе!

 

Маю проект будинку 13*10, газоблок 400 мм, 2 поверхи, залізобетонні перекриття, керамічна черепиця, підгрунтя фундаменту пісок дрібний,на глибині 1.1 м (Київська обл.).

 

Так як самостійно знайшов помилку (плутанина в позначках контурів К1, K2..) і конструктор з цим погодився, то в мене виникли сумніви в цілому по проекту. Чи є, на Вашу думку, ще якісь очевидні помилки?

 

Чи не дивно, що поздовжня арматура має гладкий профіль(A1)? Тобто арматурний каркас треба варити? Чи можливо її замінити арматурою періодичного профіля і в'язати? Якщо так то якого діаметру, якщо зараз 12мм?

 

Можете підтвердити, що вертикальної арматури не потрібно?

В п'ятці поперечна арматура запроектована з кроком 100 мм. Чи не надто часто?

 

З повагою, Юрій

project003.thumb.jpg.17d10bf5540d64d5f96ac73080099573.jpg

project004.thumb.jpg.7250a6713b0d37bcc822b5ea1a325789.jpg

project005.thumb.jpg.811c95f80f27273321162bc28f47a5c4.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, Тарасе!

 

Маю проект будинку 13*10, газоблок 400 мм, 2 поверхи, залізобетонні перекриття, керамічна черепиця, підгрунтя фундаменту пісок дрібний,на глибині 1.1 м (Київська обл.).

 

Так як самостійно знайшов помилку (плутанина в позначках контурів К1, K2..) і конструктор з цим погодився, то в мене виникли сумніви в цілому по проекту. Чи є, на Вашу думку, ще якісь очевидні помилки?

 

Чи не дивно, що поздовжня арматура має гладкий профіль(A1)? Тобто арматурний каркас треба варити? Чи можливо її замінити арматурою періодичного профіля і в'язати? Якщо так то якого діаметру, якщо зараз 12мм?

 

Можете підтвердити, що вертикальної арматури не потрібно?

В п'ятці поперечна арматура запроектована з кроком 100 мм. Чи не надто часто?

 

З повагою, Юрій

 

Армування точно недостатньо і не правильне. Подивіться мій ролик про армування стрічкових фундаментів (ссылка устарела)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день, Тарас! Посоветуйте, пожалуйста, как укрепить угол с большими окнами возле него и нужно ли его укреплять (швеллером или колоннами или чем-либо еще). Прикрепляю фото приблизительно планируемого угла x_6041a1c5.jpg

 

Отступ от угла до окна сантиметров 50. Над этой частью дома не будет второго этажа. Дом из газоблока.

 

Такой же вопрос по укреплению стены в том месте, где выход на террасу с дверьми 120-140см и два окошка по 60-70см. Длина стены 580см. Потому как на эту стену ляжет перекрытие и второй этаж пойдет. Нужны ли швеллера? Какого размера и куда их вставлять? Между дверьми и окнами? :)

 

И еще вопрос вопрос по перекрытиям. Быть или не быть так сказать: железобетонные плиты или дерево. Какая максимальная длина пролета для деревянных балок? Какие минусы? Какая шумоизоляция?

 

Над самой большой площадью на 1м этаже 580см на 500см (несущие стены здесь есть) будет ванная комната на втором этаже размером 10квадратов с душем, ванной и всем остальным. Я так понимаю, здесь лучше плиты, чем балки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день, Тарас! Посоветуйте, пожалуйста, как укрепить угол с большими окнами возле него и нужно ли его укреплять (швеллером или колоннами или чем-либо еще). Прикрепляю фото приблизительно планируемого угла x_6041a1c5.jpg

 

Отступ от угла до окна сантиметров 50. Над этой частью дома не будет второго этажа. Дом из газоблока.

 

Такой же вопрос по укреплению стены в том месте, где выход на террасу с дверьми 120-140см и два окошка по 60-70см. Длина стены 580см. Потому как на эту стену ляжет перекрытие и второй этаж пойдет. Нужны ли швеллера? Какого размера и куда их вставлять? Между дверьми и окнами? :)

 

И еще вопрос вопрос по перекрытиям. Быть или не быть так сказать: железобетонные плиты или дерево. Какая максимальная длина пролета для деревянных балок? Какие минусы? Какая шумоизоляция?

 

Над самой большой площадью на 1м этаже 580см на 500см (несущие стены здесь есть) будет ванная комната на втором этаже размером 10квадратов с душем, ванной и всем остальным. Я так понимаю, здесь лучше плиты, чем балки?

 

Для того щоб сформувати Вам відповідь мені потрібно бачити хочаб плани і переріз або фасади.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...