Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Рекомендовані повідомлення

По опорному столику тоже изменили размеры: вместо 150х150 сделано 100х100

Говорят, что запроектировано было лишнее.

Какой информации нужно больше?

 

Балки в опорному столику 100х100мм мало! 150х150мм підходить, але логічно булоб 100х200(н)мм.

100х100м потрібно підсилювати. В кращому випадку тільки прогнеться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как можно усилить?

 

Не складно, потрібно взяти наприклад такуж балку і прикріпити її знизу існуючої здопомогою болтів або шпильок з кроком 250-300мм. юолти або шмильки візьміть не меньше 8-го діаметру. Балки у Вас будуть іти відрізками між стійками.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А стойки не надо усилить, их тоже вместо 150х150 сделали 100х100?

С прогоном столика я ошиблась, в проекте было 150х200.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А стойки не надо усилить, их тоже вместо 150х150 сделали 100х100?

С прогоном столика я ошиблась, в проекте было 150х200.

 

Яка висота стійок?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо, большое за консультацию, будем усиливать прогоны опорного столика.

Хочется просто застрелиться с нашими строителями!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо, большое за консультацию, будем усиливать прогоны опорного столика.

Хочется просто застрелиться с нашими строителями!

 

Слухайте завжди проектантів :) А не тих хто говорить що 30 років вже будинки будує і все "ок".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, мой опыт показал, что проектанты тоже ошибаются и много.

У меня уже столько ошибок в проекте нашлось... От неправильно посчитанных спецификаций до неправильной высоты "жабки" в перекрытии.

А инженерные сети вообще не доделали, т.к. я поняла, что нормальный проект от этих "проектантов" не получу, если они выпуски правильно дать не могут.

По дереву зацепилась за расхождение в размерах стропил на разрезе АР и в рабочке, поэтому начала остальное сверять.

У проектантов еще в понедельник спрошу, какие все-таки у меня стропила 80х180 или 60х160.

А те, которые 30 лет строили, бегали и рассказывали, что у меня "защемленная плита" при просто самонесущей кирпичной стене на перекрытии.

Поэтому смотрю сама и собираю несколько мнений. Вам спасибо за Ваше, т.к. нутром чувствовала, что что-то усилить надо...

 

А вообще, если честно, то очень достает то, что ты платишь деньги и ты же должен всех перепроверить, потому, что строишь дом себе и хочешь жить в нем спокойно. И не было еще ни одной работы, которую сделали бы качественно с первого раза.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, мой опыт показал, что проектанты тоже ошибаются и много.

У меня уже столько ошибок в проекте нашлось... От неправильно посчитанных спецификаций до неправильной высоты "жабки" в перекрытии.

А инженерные сети вообще не доделали, т.к. я поняла, что нормальный проект от этих "проектантов" не получу, если они выпуски правильно дать не могут.

По дереву зацепилась за расхождение в размерах стропил на разрезе АР и в рабочке, поэтому начала остальное сверять.

У проектантов еще в понедельник спрошу, какие все-таки у меня стропила 80х180 или 60х160.

А те, которые 30 лет строили, бегали и рассказывали, что у меня "защемленная плита" при просто самонесущей кирпичной стене на перекрытии.

Поэтому смотрю сама и собираю несколько мнений. Вам спасибо за Ваше, т.к. нутром чувствовала, что что-то усилить надо...

 

А вообще, если честно, то очень достает то, что ты платишь деньги и ты же должен всех перепроверить, потому, что строишь дом себе и хочешь жить в нем спокойно. И не было еще ни одной работы, которую сделали бы качественно с первого раза.

 

Мда, не повезло Вам... співчуваю,

хоч зараз дійсно мало спеціалыстів на ринку, Проект повинні виконувати не один а кілька спеціалістів, і провірятись повинен мінімум двома різними людьми.

Ідеальних проектів і проектантів як і робочих-майстрів не буває, але все залежить від степеня помилки і як ці помилки виправляються спеціалістом потім.

Мій проект наприклад провіряють ще дві людини після мене і то буває щось пропускаєтья, головне щоб це щось не впливало на надійність конструкцій і на гаманець Замовника ну і внаслідку звісно не псувало репутації.

Проколи в специфікації це звичайна річ для тих хто виконує проект у застарілому програмному забезпеченні, тому що сучасні програмні продукти автоматично вс рахують і видають, головне правильно вміти ними користуватись.

 

Зприводу досади прекрасно розумію Вас, поскільки теж попадав на недобросовісних виконавців у сфері IT.

 

Якщо будуть запитання пишіть!

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не складно, потрібно взяти наприклад такуж балку і прикріпити її знизу існуючої здопомогою болтів або шпильок з кроком 250-300мм. юолти або шмильки візьміть не меньше 8-го діаметру. Балки у Вас будуть іти відрізками між стійками.

 

А еще вопрос чисто теоретический: если поставить дополнительные стойки-это может быть альтернативным вариантом?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А еще вопрос чисто теоретический: если поставить дополнительные стойки-это может быть альтернативным вариантом?

 

Якщо Ви поставите між існуючими стійка ми по одній додатковій, то це

вирішить проблему. Я цього варіанту не пропонував Вам, тому що не знаю куди стійки обпираються і яка ситуація з несучими конструціями стін і перекриття.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стойки опираются на монолитное перекрытие 2 этажа, 160 мм, стены кирпич 380 мм

 

Думаю проблем не буде, добавте стійки і все.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Что то мой архитектор совсем ввел меня в ступор, помогите советом.

 

Планировали сделать в кухне-гостинной открытый потолок-крышу. Нужен совет стоит-ли? В разрезах это выглядит так как во вложенных файлах. А вот что пишет архитектор

"По проекциям:

1. Разрез Р-3 - видны места опирания стропильной системы. На стенах, на балке, лежащей на колоннах крыльца и на поперечной балке, которая опирается на стены во фронтонной части.  Эта редакция крыши не имеет сил, которые распирают скаты в стороны, но требует верхний продольный прогон превратить в несущую балку. И верхней балке понадобится еще одна колонна, которая встанет на кирпичную стену. Если зашить потолок, то поперечные балочки (зеленого цвета) спустятся вниз к потолку и смогут держать скаты. В такой редакции верхняя балка не будет иметь огромного сечения (этого на разрезе не видно, но реально она должна быть довольно высокой). Еще очень сильно облегчит жизнь отсутствие выреза части крыши перед ступенями. В таком случае мы получим нормальную ровную систему, что полезно в случае повышенных нагрузок при использовании тяжелой черепицы и небольшого уклона крыши (+ снег зимой).

2. Разрез Р-4 - продольный разрез. Общестроительные моменты по стенам и фундаментам. Присутствуют и на поперечном Р-3.

3. На плане видны стропильные ноги и поперечные балочки."

 

На сколько корректны советы архитектора? в части устройства крыши?

 

Помогите плиз

404934050_1.thumb.jpg.4cd40e1f5c2eb6bf58228f06b1e7e885.jpg

409202799_2.thumb.jpg.f786d1fcff35a2a431386dbf66586f07.jpg

1723682926_3.thumb.jpg.1cacb5bfcd8702d401763021fa16e1a3.jpg

Общий план по модели.pdf

Р-3 Разрез.pdf

Р-4 Разрез.pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Что то мой архитектор совсем ввел меня в ступор, помогите советом.

 

 

Неужели нет существенных замечаний и советов?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что то мой архитектор совсем ввел меня в ступор, помогите советом.

 

Планировали сделать в кухне-гостинной открытый потолок-крышу. Нужен совет стоит-ли? В разрезах это выглядит так как во вложенных файлах. А вот что пишет архитектор

"По проекциям:

1. Разрез Р-3 - видны места опирания стропильной системы. На стенах, на балке, лежащей на колоннах крыльца и на поперечной балке, которая опирается на стены во фронтонной части.  Эта редакция крыши не имеет сил, которые распирают скаты в стороны, но требует верхний продольный прогон превратить в несущую балку. И верхней балке понадобится еще одна колонна, которая встанет на кирпичную стену. Если зашить потолок, то поперечные балочки (зеленого цвета) спустятся вниз к потолку и смогут держать скаты. В такой редакции верхняя балка не будет иметь огромного сечения (этого на разрезе не видно, но реально она должна быть довольно высокой). Еще очень сильно облегчит жизнь отсутствие выреза части крыши перед ступенями. В таком случае мы получим нормальную ровную систему, что полезно в случае повышенных нагрузок при использовании тяжелой черепицы и небольшого уклона крыши (+ снег зимой).

2. Разрез Р-4 - продольный разрез. Общестроительные моменты по стенам и фундаментам. Присутствуют и на поперечном Р-3.

3. На плане видны стропильные ноги и поперечные балочки."

 

На сколько корректны советы архитектора? в части устройства крыши?

 

Помогите плиз

 

Добрий вечір. Немає ні одного розміру щоб хоч прольоти можна було уявити!

 

Коньковий брус і повинен виконувати функцію несущої балки. Але проліт судячи з фото без розмірів не малий. Куди Ви хочете поставити колону я теж не розумію. На перегородки категорично не рекомендую щось опирати!

1.thumb.jpg.8e6b793222eef7557531dda59869a86e.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрий вечір. Немає ні одного розміру щоб хоч прольоти можна було уявити!

 

Коньковий брус і повинен виконувати функцію несущої балки. Але проліт судячи з фото без розмірів не малий. Куди Ви хочете поставити колону я теж не розумію. На перегородки категорично не рекомендую щось опирати!

 

Это всё рисует архитектор

по размерам получается так как во вложении

перегородка между комнатами и в коридоре будет из кирпича - под неё сделан фундамент (это и обозначено на рисунке, по которому у Вас вопрос)- может сделать не просто перегородку, а внутреннюю несущую стену (чтобы разгрузить прогон)?

Я просто не совсем понимаю не прогнется ли (выдержит ли) коньковый брус (он будет опираться только на две несущие боковые стены и всё? - это нормально?), ведь длина у него не меньше 9 метров. Или за счет ригелей всё будет хорошо? Меня интересует надежность! А может вообще сделать например фермы-ножницы или висячие стропила с затяжкой на уровне 3м от пола.- ведь крыша у нас изнутри открытая с наличием видимых балок)

План.pdf

Змінено користувачем Vika3v
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это всё рисует архитектор

по размерам получается так как во вложении

перегородка между комнатами и в коридоре будет из кирпича - под неё сделан фундамент (это и обозначено на рисунке, по которому у Вас вопрос)- может сделать не просто перегородку, а внутреннюю несущую стену (чтобы разгрузить прогон)?

Я просто не совсем понимаю не прогнется ли (выдержит ли) коньковый брус (он будет опираться только на две несущие боковые стены и всё? - это нормально?), ведь длина у него не меньше 9 метров. Или за счет ригелей всё будет хорошо? Меня интересует надежность! А может вообще сделать например фермы-ножницы или висячие стропила с затяжкой на уровне 3м от пола.- ведь крыша у нас изнутри открытая с наличием видимых балок)

 

Що стосуэться фундаменту під перегородку, я прикріпив Вам фото правильного фундаменту.

 

На вскидку: по осі 2 Вам потрібно виконати несучу стіну товщиною мінімум 250мм (якщо цегла) і на неї обперти коньковий брус, брус рекомендую 100х200мм. Що стосується інших варіантів схеми кроквяної конструкції, потрібно виконувати варіантне проектування.

331473513_.thumb.jpg.a4c6eb503592c4736b528d1e404c3d16.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Шановні форумчани підскажіть будь ласка, чи можна будувати кришу в холодну дощову та зимову погоду?

Зроблено два поверха мансардного будинка, залито армопояс під мауерлат і найближчим часом бригадир пропонує розпочати будівництво криші - чи правильно так поступати, враховуючи те, що періодичні йдуть дощі, та й зима не за горами? Яким чином треба захищати дерев*яну конструкцію від опадів (і чи потрібно це взагалі робити)?

Будинок із газобетону, тому якщо не робити кришу, то чим і як захистити газобетон від впливу дощу, снігу?

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шановні форумчани підскажіть будь ласка, чи можна будувати кришу в холодну дощову та зимову погоду?.......

Під час дощу врят чи будівельники захочуть працювати. А якщо говорити про технологічний процес зведення покрівлі, то там немає такого виду робіт, щоб дощ міг привезти до порушення технологій. якщо дерево намокне від дощу, то просто дайте йому просохнути вже в конструкції перед зашивкою утеплювачем.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь.

Не поміняє дерево під впливом вологи (сніг, дощ) своєї конфігурації?

Чи правильно я Вас зрозумів: можна зараз розпочинати будівництво криші, а у разі випадіння снігу з настанням зими просто залишити дерев*яну конструкцію без будь якого покриття, а весною уже можна після провітрювання та висихання деревини продовжити будівництво.

А що на рахунок газобетону (якщо не вдастся зробити кришу, то чи потрібно вкривати, захищати газобетонні стіни будинка)?

Ще раз дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь.

Не поміняє дерево під впливом вологи (сніг, дощ) своєї конфігурації?

Чи правильно я Вас зрозумів: можна зараз розпочинати будівництво криші, а у разі випадіння снігу з настанням зими просто залишити дерев*яну конструкцію без будь якого покриття, а весною уже можна після провітрювання та висихання деревини продовжити будівництво.

А що на рахунок газобетону (якщо не вдастся зробити кришу, то чи потрібно вкривати, захищати газобетонні стіни будинка)?

Ще раз дякую.

 

Потрібно накрити кроквяну конструкцію наприклад металочерепицею, чи чим Ви там збираєтесь покривати... щоб волога яку деревина може набрати за зиму і перший період весни виходила з неї. Залишати кроквяну систему на зиму не рекомендую. Стіни з газоблоку можна залишати на зимування накривши їх тільки зверху по периметру.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, Тарасе, якщо є можливість допоможіть. Закінчив заливати фундамент по вашому проекту, на жаль дотяг до майже до зими. Питання по консервації фундаменту: Стрічка 40 см шириною, без підвалу, висота 1.4 і 1.9 м, периметр ~ 100 м, надземна частина близько 1 метра, основна частина залита 12 листопада (10 днів тому), зараз стоїть поки що в опалубці під дощем (надземний вершок 0.5 м доливався 3 дні тому) ...

Питання: коли можна робити зворотню засипку? ( мокрий суглинок, супісок, планується після 25 листопада, тобто 12 днів твердіння основного масиву) чи треба ще чекати? як вплине мороз -1 .. -7 26 листопада на бетон? чи треба утепляти/накривати після засипки? чи треба засипати і надземну частину? Можливо якісь інші рекомендації...

 

Марка бетону БСГ В20 F200 W6 ковальська, П4 не зимовий не морозний,

 

Юрій

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...