Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Рекомендовані повідомлення

Тарас, подскажите пожалуйста как лучше опереть внутренние перегородки флигеля?

 

Я вижу два варианта либо под ними заливать фундамент, либо ставить прямо на стяжку.

Вариант со стяжкой поидее дешевле будет.

Но я не уверен как правильно сделать, что бі перегородки не начали проседать.

фундамент будет такой: сначала в траншею отсыпается шлак на указанную глубину с проливкой водой, а сверху делает уже железобетонный армопояс.

наружные стены планирую из газоблока.

arm.thumb.jpg.ec6dae8e39d92bcc7c9cc59edbb570b4.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тарас, подскажите пожалуйста как лучше опереть внутренние перегородки флигеля?

 

Я вижу два варианта либо под ними заливать фундамент, либо ставить прямо на стяжку.

Вариант со стяжкой поидее дешевле будет.

Но я не уверен как правильно сделать, что бі перегородки не начали проседать.

фундамент будет такой: сначала в траншею отсыпается шлак на указанную глубину с проливкой водой, а сверху делает уже железобетонный армопояс.

наружные стены планирую из газоблока.

Добрий день. На фото два варіанти фундаменту під перегородки. Що стософно шлаку, то вже краще його не заливати водою а протрамбовувати трамбовкою, про монолітний пояс нічого не підкажу томущо потрібен розрахунок. Стіни підвалу у вашому випадку теж повинні бути монолітними щоб утримати тиск грунту боковий. ну і гідроізоляція якщо є ГВ.

1373490188_(1).thumb.jpg.79ff8d3f1ff2bf7d0d14eeb18aa69ee8.jpg

arm.thumb.jpg.22bf9ee1ecdb5c28a7bf14c57d07d3c7.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрий день. На фото два варіанти фундаменту під перегородки. Що стософно шлаку, то вже краще його не заливати водою а протрамбовувати трамбовкою, про монолітний пояс нічого не підкажу томущо потрібен розрахунок. Стіни підвалу у вашому випадку теж повинні бути монолітними щоб утримати тиск грунту боковий. ну і гідроізоляція якщо є ГВ.

 

Дуже дякую за варіанти армування, дуже цінна інформація для мене.

Я спробував більш зрозуміло відобразити те ща зараз планую.

Це я малював до вашої підказки.

1.Чи обов'язково в моєму варіанті підсипати шлак на глибину зовнішніх стін?

2.чи потрібно зв'язувати армопояс що йде по зовнішнім стінам з поясом перегородок?

 

Стіни підвалу мені здається повинні вітримати навантаження.

Хочу зсередини викладувати в якості "нез'ємної опалубки" червону цеглу а між нею та опалубкою с ОСБ заливати бетоном.

Заливати планую пошарово - один день класти цеглу близько 60см, на інший заливати цей рівень бетоном і так пошарово підніматися. ОСБ гадаю залишити в земли після заливки и не робити гідроізоляцію, бо ГВ приблизно на 8 метрах (на цій глибині вода в колодязі)...Або ж додати у бетон при заливці гідроізолюючу добавку.

 

С приводу шлаку, в нашому регіоні поширена практика вікористування доменного шлаку сірого такого. Засипається шарами по 15см, проливається водою и трамбується. И так поступово до верху. Потім ця масса дуже нагадує по міцності бетон і досить дешево ))

 

Підкажіть чи немає помилок в тому що я намалював. Розміри армопоясів достатні? І цікаво чи можливо зменшити переріз дерев'яних балок перекриття 1го поверху?

Разрез_флигеля_01.pdf

Разрез_флигеля_02.pdf

План_флигеля_2эт.pdf

Змінено користувачем FOX.kissfm
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую за варіанти армування, дуже цінна інформація для мене.

Я спробував більш зрозуміло відобразити те ща зараз планую.

Це я малював до вашої підказки.

1.Чи обов'язково в моєму варіанті підсипати шлак на глибину зовнішніх стін?

2.чи потрібно зв'язувати армопояс що йде по зовнішнім стінам з поясом перегородок?

 

Стіни підвалу мені здається повинні вітримати навантаження.

Хочу зсередини викладувати в якості "нез'ємної опалубки" червону цеглу а між нею та опалубкою с ОСБ заливати бетоном.

Заливати планую пошарово - один день класти цеглу близько 60см, на інший заливати цей рівень бетоном і так пошарово підніматися. ОСБ гадаю залишити в земли після заливки и не робити гідроізоляцію, бо ГВ приблизно на 8 метрах (на цій глибині вода в колодязі)...Або ж додати у бетон при заливці гідроізолюючу добавку.

 

С приводу шлаку, в нашому регіоні поширена практика вікористування доменного шлаку сірого такого. Засипається шарами по 15см, проливається водою и трамбується. И так поступово до верху. Потім ця масса дуже нагадує по міцності бетон і досить дешево ))

 

Підкажіть чи немає помилок в тому що я намалював. Розміри армопоясів достатні? І цікаво чи можливо зменшити переріз дерев'яних балок перекриття 1го поверху?

 

Навіть не знаю з чого почати))

Щоб мені дати відповіді на Ваші запитання, це потрібно виконати проект з врахуванням навантаження на фундамент, перекриття, стіни.... нажаль в масштаби консультації я не впишусь((

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прора***те будь-ласка моє повідомлення 939 Маю прольот 5.5*3,38м розбив швелерами 12 на куски 2*3,38+1,2*3,38+2,2*3,38. Армування низ 15*15 арматура 12, верх 15*15 арматура 10. Висота перекриття 16 см. опирання на стіни там де 3,38 по 15 см, інша сторона на полки швелера. Питання чи достатня висота та переріз арматури в даному перекритті, робиться воно під ванну та кухню.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прора***те будь-ласка моє повідомлення 939 Маю прольот 5.5*3,38м розбив швелерами 12 на куски 2*3,38+1,2*3,38+2,2*3,38. Армування низ 15*15 арматура 12, верх 15*15 арматура 10. Висота перекриття 16 см. опирання на стіни там де 3,38 по 15 см, інша сторона на полки швелера. Питання чи достатня висота та переріз арматури в даному перекритті, робиться воно під ванну та кухню.

 

Вибачаюсь! Не помітив! Сьогодні - завтра 100% відповім!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прора***те будь-ласка моє повідомлення 939 Маю прольот 5.5*3,38м розбив швелерами 12 на куски 2*3,38+1,2*3,38+2,2*3,38. Армування низ 15*15 арматура 12, верх 15*15 арматура 10. Висота перекриття 16 см. опирання на стіни там де 3,38 по 15 см, інша сторона на полки швелера. Питання чи достатня висота та переріз арматури в даному перекритті, робиться воно під ванну та кухню.

 

Детального розрахунку не виконував, поскільки на це потрібен час.. а так попрактиці можу порекомендувати висону плити 18см і армування як Ви написали.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Tarras, Є ідея поргеба під гаражем. Деталі в моїй темі www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=72630&page=2, продублюю і сюди ескіз. Що можете порадити по ескізу - розміри, армування, відступи від фундаменту будинку.

Можете сюди або в мою тему.

Дякую!

730645083_.jpg.97db006732478d32bb3cdcec899b2012.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Tarras, Є ідея поргеба під гаражем. Деталі в моїй темі www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=72630&page=2, продублюю і сюди ескіз. Що можете порадити по ескізу - розміри, армування, відступи від фундаменту будинку.

Можете сюди або в мою тему.

Дякую!

 

Тиск від підошви фундаменту стін гаража буде нормально тавити на стіни погребу, їх потрібно розрахувати на це навантаження!

Плита перекриття по грунту буде давити на арку стелі погреба і геометрію і міцність її теж потрібно рахувати.

Плиту можна запроектувати наприклад так щоб вона видержувала автомобіль без допомоги грунту, тобто щоб вона була пролітною і грунт виконував тільки роль незйомної опалубки.

Це все потрібно прораховувати, пусті поради без розрахунку тільки можуть нашкодять Вам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тиск від підошви фундаменту стін гаража буде нормально тавити на стіни погребу, їх потрібно розрахувати на це навантаження!

Плита перекриття по грунту буде давити на арку стелі погреба і геометрію і міцність її теж потрібно рахувати.

Плиту можна запроектувати наприклад так щоб вона видержувала автомобіль без допомоги грунту, тобто щоб вона була пролітною і грунт виконував тільки роль незйомної опалубки.

Це все потрібно прораховувати, пусті поради без розрахунку тільки можуть нашкодять Вам.

 

Дякую!

З плитою, власне, такі ж думки були й у мене...

З тиском підошви на стіни погребу зрозуміло. Я пораду прошу не як пряму вказівку до дії, а просто поміркувати. Власне, підошва вже є і її розміри відомі. Мені цікаво яка відстань мінімально можлива між конструкціями підошви і стінками погреба? І чи взагалі можливо буде його туди "всунути" при моїх габаритах гаража?

Грунт нижче 50...70см від поверхні дуже тверда глина (вибачте за такий "технічний" термін). Геологію не робили, використовуємо досвід сусідів що вже будувались, а також свій досвід при влаштуванні підошви...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую!

З плитою, власне, такі ж думки були й у мене...

З тиском підошви на стіни погребу зрозуміло. Я пораду прошу не як пряму вказівку до дії, а просто поміркувати. Власне, підошва вже є і її розміри відомі. Мені цікаво яка відстань мінімально можлива між конструкціями підошви і стінками погреба? І чи взагалі можливо буде його туди "всунути" при моїх габаритах гаража?

Грунт нижче 50...70см від поверхні дуже тверда глина (вибачте за такий "технічний" термін). Геологію не робили, використовуємо досвід сусідів що вже будувались, а також свій досвід при влаштуванні підошви...

 

Тиск теоретично від підошви фундаменту іде під кутом 45 грд. Провівши таку умовну лінію можна визначити де приблизно буде грунт давити на стіну погребу. Якщо гараж у Вас вже є то при копанні погребу є ризик зсуву грунту під підошвою фундаменту. Та конструкція стіни погреба що Ви нарисували точно програшна, тому що розтягнута зона буде по дві сторони конструкції стіни погребу. Потрібно стіну робити монолітну з двома сітками.

1763818437_.jpg.2ff04acc277b8372c7dafa9faef87c25.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый Вечер!

Планирую сделать верхний армопояс, пока есть возможность погоды. По чертежам необходимо сделать выпуски для поясов перегородок. В процессе изготовления фундамента (нижний армопояс, фбс) не заливали фундамент под стеной где планировался дымоход, вентиляции, водопровод и канализации, т.к. дымоход и одну вентиляцию перенесли в другое помещение. Но в этой стене осталась вентиляция, канализация и водопровод. Пожалуйста, подскажите есть ли смысл под эту стену сделать армопояс.

С ув., Юрий

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый Вечер!

Планирую сделать верхний армопояс, пока есть возможность погоды. По чертежам необходимо сделать выпуски для поясов перегородок. В процессе изготовления фундамента (нижний армопояс, фбс) не заливали фундамент под стеной где планировался дымоход, вентиляции, водопровод и канализации, т.к. дымоход и одну вентиляцию перенесли в другое помещение. Но в этой стене осталась вентиляция, канализация и водопровод. Пожалуйста, подскажите есть ли смысл под эту стену сделать армопояс.

С ув., Юрий

Армопояс повинен бути по всій стрічці фундаменту, не тільки по зовнішньому контуру! Під перегородки самонесучі (цегла-120мм, ГБ-100-150-200мм...) фундамент робиться локальний, який не залежить від основного під несучі стіни. Пін внутрішні несучі стіни (цегла-250-380-510мм, ГБ-300-400мм..) монолітний пояс потрібно заливати!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, планую власними силами будувати дім, розіри 14х9 м власне цікавить чи раціонально взяти за основу конструктив-по периметру несучі стіни з газоблоків(37-40) на фундаменті 40-50 см, перекриття панелі 9м, а перестінки будувати на легкому фундаменті чи все таки потрібно використати перестінки як несучі. Заздалегіть вибачаюсь за не професійну мову))

1447272267_.thumb.jpg.11d67f95630a075f7296d6cbeae0113c.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, планую власними силами будувати дім, розіри 14х9 м власне цікавить чи раціонально взяти за основу конструктив-по периметру несучі стіни з газоблоків(37-40) на фундаменті 40-50 см, перекриття панелі 9м, а перестінки будувати на легкому фундаменті чи все таки потрібно використати перестінки як несучі. Заздалегіть вибачаюсь за не професійну мову))

 

Добрий день. Проліт 9м буде неслабо навантажувати зовнішні стіни і фундамент. Перегородки це самонесуча стіна і обпирати на них нічого нівякому разі не потрібно. Я б дав внутрішню несучу стіну з цегли... Теоретично Ви можете самі без проекта виконати всі роботи, але по своїй практиці скажу що ще не зустрічав людейв яких все пройшло без помилок і значних переплат. Вам потрібен хоча б конструктивний розділ - це 2-3% віз загальної вартості будівництва.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь. На ескізі я показав несучу внутрішню стіну, Ви пропонуете її з цегли. Тому декілька питань 1.Який матеріал кращий для внутрішніх стін газобитон, цегла чи ракушняк, враховуючи і несучу? 2. яка товщина несучої внутрішньої стіни цегла? газоблок з армопоясом?

3. чи є якісь зауваження по плануванню будинка?

107630296_2.jpg.6709bca4e412310c12115b6c32d7a24e.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь. На ескізі я показав несучу внутрішню стіну, Ви пропонуете її з цегли. Тому декілька питань 1.Який матеріал кращий для внутрішніх стін газобитон, цегла чи ракушняк, враховуючи і несучу? 2. яка товщина несучої внутрішньої стіни цегла? газоблок з армопоясом?

3. чи є якісь зауваження по плануванню будинка?

 

По плану не можу нічого сказати, поскільки мені потрібно знати багато інформації що супроводжує відповідь на дане питання, на перший погляд нічого такого не бачу..

Стіну рекомендую з повнотілої цегли 380мм це і надійно і канали вент і димові сховаються і звуко ізоляція і акомуляція тепла нормальна. Монолітний пояс необхідний обовязково як по зовнішніх так і по внутрішній стіні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Добрый день Тарас. Поздравляю Вас и всех форумчан с Новым Годом, желаю здоровья, благополучия, творческих и финансовых успехов.

Я к Вам за советом. Вопрос в том, что мои строители предлагают мне сделать перемычку (монолитную балку) размером 400х400х4400, 4400 это чистая длина без опирания, опирание на стены 350 мм с армированием 18 арматурой по периметру и 14 арматурой по центру.

 

На нее будет опираться часть фронтона, высота в кровли коньке 5м от пола мансарды. Материал фронтона ракушняк (наглядное фото, красными линиями отметил расположение балки, пояс уже залит).

 

Теперь собственно сам вопрос выдержит ли эта балка данную нагрузку, правильная ли схема армирования или необходимо что-то изменить???

За ранее благодарен.

2-3.jpeg.fcd20990e88d1369b1b7cd768a809d27.jpeg

1427455317_.thumb.jpg.b282c4ac6268ebaf8817bb63351d7c77.jpg

план.pdf

Змінено користувачем Hunter54
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для наглядности прилагаю схему армировки

 

Перекриття монолітне чи збірне залізобетонне? Якщо є то скиньте схему перекриття для збору навантаження

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перекрытие будет деревянной балкой 100х200 с шагом 700. Мансарда будет использоваться под кабинет и помещение для занятия гимнастикой т.е спортзал без тренажеров и у жены швейная мастерская или помещение для занятия творчеством.

 

В прикрепленном файле ориентировочная схема перекрытия, т.е. перекрытие будет осуществляться по такому принципу с правильным шагом (это схема раскладки балок для наглядности). Розовым цветом отмечен армопояс, зеленым это будет использоваться 20 двутавр на них будут стыковаться балки, красным соответственно планируемая балка, перекрытие на нее не завязывается.

 

После раскладки балок будет выгоняться 800мм стены по периметру (это грубо от пола мансарды) затем армопояс 200, соответственно муэрлат где нет фронтона и сама кровля. Т.е. на рассчитываемую балку будет нагружаться кладка 800мм (4-е ряда) и армопояс который в тоже время распределит нагрузку от фронтона. Ну думаю как-то так.

123.thumb.jpg.906ba05940de010d4a6a1465e9eccb8e.jpg

Змінено користувачем Hunter54
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для наглядности прилагаю схему армировки

 

я, извините не конструктор, но армирование, мягко говоря странное.

У меня гаражный проем 2,7 м перекрыт балкой 200*200, армирование - две нижние д12, а две верхние -д10, над ним находится стена 1,4 м из ЦП блока и фронтон еще 1.7м

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чуть выше я писал, что эту схему армирования мне предложили мои строители, у меня закралось сомнение вот я и спрашиваю совета у профи кто с такими вещами сталкивается регулярно.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

исходя из того, что балка работает на изгиб от равномерно-распределенной нагрузки, то арматура в двух средних рядах практически не работает, второе - верхний слой бетона балки работает на сжатие, то-есть там армируется только конструкционно, арматура не работает на сжатие. Фактически рабочей является только арматура, находящаяся в нижнем слое бетона. Упрощенный расчет показывает, что при сечении балки 400*300 мм(высота-ширина), рабочая арматура д12 в четыре нитки в нижнем слое бетона. Так как я не профессиональный конструктор, советовать не могу, тем более для дома, для гаража - куда-ни шло. Мне самому интересно решение в данном случае конструктора, подождем вместе.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для наглядности прилагаю схему армировки

 

При перерізі балки 400х400мм і прольоті 4,4м. внизу потрібно три стержні д 12мм, вгорі два д12мм і хомути з кроком 200мм д6мм. Для Вашої ситуації цього з головою вистачить. Бетон потрібно В25.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...