Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Ищу авто.

rul.32

Рекомендовані повідомлення

Может не совсем вовремя,но обстоятельства вынуждают.Пока не определился с маркой.В идеале не большой микроавтобус(грузо.пасс)так как большая семья.Мой универсал не справляется и его придется продать.Посоветуйте или предложите,возможен обмен на Богдан 2111(2013г)с моей доплатой.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=166313

 

Могу свой предложить. :)

 

Очень большой и старый:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доукомплектовать третьим рядом и почти автобус при легковой маневренности:

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=161270

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доукомплектовать третьим рядом и почти автобус при легковой маневренности:

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=161270

 

Эта машина мне всегда нравилась,но она по габаритам на несколько сантиметров больше моей :unknown:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Mercedes Sprinter 211, 2005 года, груз-пас, в очень хорошем состоянии, будет интересен?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Mercedes Sprinter 211, 2005 года, груз-пас, в очень хорошем состоянии, будет интересен?

А поконкретнее можно?Интересует.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не соглашусь=)

 

авто: 2111 - MCV - Вольво V40(2004) =)

Д 4285 - 4473 - 4480

В 1480 - 1640 - 1410

Ш 1680 - 1740 - 1720

 

База 2492 - 2905 - 2550

 

Багажник 490/1420 - 700/2350 - 470/1420

 

Вес 1050/1550 - 1165-1740 - 1280/1800

 

Если не глядя сравнивать размеры, то создается впечатление, что сравниваются авто разницей в два класса.=)

Внутренние размеры даже не буду приводить. MCV изначально затачивали под семь мест - потому у него и размеры больше минивэновские.

Я очень долго выбирал что купить, в лидерах были ВАЗ 2111, Cherry Karry и Logan MCV. После долгих просмотров и сравнений стал копить на MCV.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Может не совсем вовремя,но обстоятельства вынуждают.Пока не определился с маркой.В идеале не большой микроавтобус(грузо.пасс)так как большая семья.Мой универсал не справляется и его придется продать.Посоветуйте или предложите,возможен обмен на Богдан 2111(2013г)с моей доплатой.

 

Как мастер мастеру) предложу посмотреть на марку автомобиля Chrysler Grand Voyager......Огромный внутри и небольшой снаружи минивэн на все случаи жизни) :flag1:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Chrysler Grand Voyager

Машина супер, але тільки візуально...) Відкатав на Вояжері -98 року (саме на Вояжері, а не на Рам Вані), мені не сподабалось...за ці гроші можна і краще авто купити....ІМХО

 

ТС, Ви напишіть бюджет, мінівени і мікроавтобуси мій профіль....можливо порекомендую на що звернути увагу...)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Машина супер, але тільки візуально...) Відкатав на Вояжері -98 року (саме на Вояжері, а не на Рам Вані), мені не сподабалось...за ці гроші можна і краще авто купити....ІМХО

 

ТС, Ви напишіть бюджет, мінівени і мікроавтобуси мій профіль....можливо порекомендую на що звернути увагу...)

 

Думаю 8000-9000 у.е хотя если зацепит можно и поискать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю 8000-9000

 

Маю на продажу Кадді, 2005 рік, по тех. паспорту пасажир. (менше місяця пройшло, як пригнав з Голандії).

 

auto.ria.com/auto_volkswagen_caddy-gruz_14518021.html

 

Якщо шукаєте варіант по-дешевше, зверніть увагу на Берлінго (2007-2008 рік). Розхід мінімальний, авто дешеве в ремонті...

 

Краще шукайте грузовик, а потім самі переробляйте на пасажир...на продажу ніхто не буде робити усе супер (хоча можливі виключення).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Машина супер, але тільки візуально...) Відкатав на Вояжері -98 року (саме на Вояжері, а не на Рам Вані), мені не сподабалось...за ці гроші можна і краще авто купити....ІМХО

 

ТС, Ви напишіть бюджет, мінівени і мікроавтобуси мій профіль....можливо порекомендую на що звернути увагу...)

 

Что именно не понравилось?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что именно не понравилось?

Те, як він тримає дорогу, дефіцит запчастин (в 2008 році приганяв собі донора, розборок не було зовсім), та і загальні враження якось не склались...змінив на Еспейс 2005 року, 1.9 дизель, тут я залишився задоволений))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все не то.Все эти "пирожки" не намного больше(вместительней) моего универсала и я не вижу смысла менять шило на мыло.Думаю что то типа Трафика.Часто вожу изделия по 2000 и больше(выручал багажник) Да и на расход смотрю,так как езжу очень много.У моей расход 6.5 смешанный при довольно агрессивной езде.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну у Трафіка розхід буде 8-8,5 літрів (це в 1.9)

 

Я понимаю и это в принципе устраивает.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

устраивает.

На який бюджет Ви розраховуєте? Який рік Вам бажаніше? Яка комплектація, база, колір, двигун?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо шукаєте варіант по-дешевше, зверніть увагу на Берлінго (2007-2008 рік). Розхід мінімальний, авто дешеве в ремонті...
Особливо воно дешеве коли справа доходить до ремонту задньої балки або заміни торсіонів..))Берлінго по в/п бере 500 кг,деякі 700 це максимум але вони випускались до 2006 року,зроблена машина так собі,на трійку тверду,ну і передній привід для вантажного авто не айс..така машина на столярці в мене витримала рік тому нікому не раджу..))Пораджу дивитись в сторону малих Спрінтерів,Тойота Хайс,Ніссан Прімастар вона же Опель Віваро,з бюджету це Хюндай Н1-Н200,ще забув чи Рено чи Пежо-Мовано також не вельми дорогий.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Особливо воно дешеве коли справа доходить до ремонту задньої балки або заміни торсіонів

Заміна торсіонних підшипників обійшлася 1000 грн (за дві сторони), це з урахуванням того, що їх міняють на 100-120 тис. і робив я це все на СТО, а не самостійно, так, ВП не висока, але я рекомендував пасажир. За два роки приганяв 2.0 і 1.9 і 1.6 (було 6 автомобілів) усі вони були більш ніж надійні. Так, метал не такий як у Конекта (прогинається від натиску), але оцинкований. Його прямий конкурент - Канго, не вспливає навіть. А ті авто які назвали як альтернативу не такого класу, їх не можна порівнювати.

 

І ще, те, скільки виходить авто визначається тим, хто і як його експлоатує, як звертає увагу на ремонт і хоч трохи його береже.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Заміна торсіонних підшипників обійшлася 1000 грн (за дві сторони), це з урахуванням того, що їх міняють на 100-120 тис. і робив я це все на СТО
Нащо писати то що не відповідає дійсності,то може підшипники так коштували по курсу за долар 5 грн,або я після Берлінго і Партнера прийшов сюда пофлудити?Яких 1000 грн,яких 100-120 тис.км???То на базарі такі байки розказуйте!Там 1000 куштує її зняти і поставити тільки,а підшипники якщо хоч трохи раніше поїздила з розбитими міняти або кожних 40 тис або переробляти балку на втулки бронзові,що я після 3 заміни підшипників і зробив,і коштувало то все не 1000 і не 2000 а набагато більше.

 

І ще, те, скільки виходить авто визначається тим, хто і як його експлоатує, як звертає увагу на ремонт і хоч трохи його береже.
Це популярна фраза коли потрібно закрити покупцю очі на недоліки автомобіля.))Звичайно,якщо тримати автомобіль в теплому гаражі і виїжджати тільки в неділю до церкви то навіть Таврія буде дуже хороший автомобіль.:D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А я бы посоветовал только Коннект (макси база и 90 л.с.) в пассажире со складывающимися сидухами сзади. Как-то случайно приобрёл (в грузовом варианте), очень понравился. Потом купил в пассажире. Не особо дорогой в ремонте, очень немного кушает, передний привод, очень большой салон. От спинки передних сидений до задних дверей - 2 м., сам проверял. Высота в салоне около 1,4 м., ширина примерно такая же. Расход по трассе при скорости 90-100 = 5.5 - 6л. В городе с кондёром у меня получалось максимум 7.5 л. Продал только потому, что нужны были деньги на покупку земли. Продал, кстати, за 8.3 у.е. 2 года назад. Вот он, кстати: auto.ria.com/auto_ford_transit-connect-pass_13083937.html
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нащо писати то що не відповідає дійсності,то може підшипники так коштували по курсу за долар 5 грн,або я після Берлінго і Партнера прийшов сюда пофлудити?Яких 1000 грн,яких 100-120 тис.км???То на базарі такі байки розказуйте!Там 1000 куштує її зняти і поставити тільки,а підшипники якщо хоч трохи раніше поїздила з розбитими міняти або кожних 40 тис або переробляти балку на втулки бронзові,що я після 3 заміни підшипників і зробив,і коштувало то все не 1000 і не 2000 а набагато більше.

 

Ремонтував я балку цим літом, підшипники купував на Інтеркарсі, ставили на СТО в смт. Глеваха. Заплатив я за усе 980 грн., а те що заплатили Ви, Ваша справа- захотіли переплачувати - будь ласка! Стосовно 100 тис. мені сказав майстер який його міняв (до того працював на їхньому сервісі). Тому на даний момент флудите Ви. Звісно, якщо Ви, на "вилітівшому" підшипнику "катались", то він Вам "виїв" балку і її прийшлось реставрувати, і коштувало це дорого. Це ще раз підтверджує те, що авто Ви експлуатували не бережно і говорити про "Виїзд до церкви і назад" не потрібно, на Берлінго який пригнав минулої зими, товариш який купив катається до сьогодні, за рік проїхав 75 тис. Просто ремонтувати усе потрібно вчасно і буде воно Вам служити довго.

 

Добавлено через 6 минут

А я бы посоветовал только Коннект (макси база и 90 л.с.) в пассажире со складывающимися сидухами сзади. Как-то случайно приобрёл (в грузовом варианте), очень понравился. Потом купил в пассажире. Не особо дорогой в ремонте, очень немного кушает, передний привод, очень большой салон. От спинки передних сидений до задних дверей - 2 м., сам проверял. Высота в салоне около 1,4 м., ширина примерно такая же. Расход по трассе при скорости 90-100 = 5.5 - 6л. В городе с кондёром у меня получалось максимум 7.5 л. Продал только потому, что нужны были деньги на покупку земли. Продал, кстати, за 8.3 у.е. 2 года назад. Вот он, кстати: auto.ria.com/auto_ford_transi..._13083937.html

 

Коннект машина супер! Тут я Вас підтримую, в самого 2 штуки на продажі зараз) Єдиний мінус, як на мене, то це те, що він не оцинкований і прогрівається довго (благо на одному стоїть Вебасто). А от стосовно розсходу, тут я не згідний з Вами - обидва мої конекти різні по кіловатах, розхід по місту без кондиціонера 7-7,5, по трасі 6,5-7 (швидкість 110 км/год). Впринципі цифри наближені, але коли гнав Коннекта і Берлінго (одночасно), то заправляв в Ковелі обидві машини по 500 грн, перед Києвом Коннект заправляв ще на 100 грн, а Берлінго приїхало додому і "лампочка навіть не засвітилась". Різниця відчутня звісно!

П.С. В баку було порожньо в обох авто.

 

Доречі, мої Коннекти:

 

auto.ria.com/auto_ford_transit-connect-gruz_14479270.html

auto.ria.com/auto_ford_transit-connect-pass_14472531.html

 

Добавлено через 7 минут

коштувало то все не 1000 і не 2000 а набагато більше

І ще, навіщо платити було "набагато більше", якщо зараз Б/У балка коштує 3000 (в зборі)?

www.ria.com/uk/b_u_zadnyy_perednyy_most_balka_podveska_amortyz_balka_zadney_podvesky_legkovoy_citroen_berlingo-11880546.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А от стосовно розсходу, тут я не згідний з Вами - обидва мої конекти різні по кіловатах, розхід по місту без кондиціонера 7-7,5, по трасі 6,5-7 (швидкість 110 км/год).

 

1. Вы видите разницу 90-100 км/ч и 110 км/ч ? На обороты двигателя не обращали внимание в этот момент ? :)

2. Не забывайте, манера езды у каждого человека индивидуальна. Видимо, сказывается водительский стаж...

3. Не дезориентируйте человека, невнимательно прочитав мой пост.

4. Кстати, расход у Коннекта зависит от многих факторов. Как-то я ехал в Обухов при очень сильном встречном ветре. А так как парусность в макси-базе не маленькая - расход был в районе 8 - 8.5 литров, я аж испугался, так как привык к маленькому расходу. Но, по дороге обратно в Киев всё наладилось... :D

Змінено користувачем Slaven_33
орфография
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...