Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

помогите построить дом)

burguy30

Рекомендовані повідомлення

Ватный утеплитель, если я не ошибаюсь, укладывают с воздушным зазором с облицовкой. Так он у вас будет мокнуть и самое плохое, что это на всегда, в такой стене уже ничего не исправишь.

 

так ,правильно

у мене повітряний зазор

і зовнішні стіни будуть обліцовані.

для того щоб не залишався на ваті можливий конденсат,я залишаю в стінах дирки для вентелювання-знизу і вверху

з розрахунку 150 см2 на 20 м2.

я про це вже писав

якщо у вас стосовно такого варянту е зауваження.то просив би конктретніше іх описати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

будівельники викладають дві стінки -7 рядів цегли

між ними 12 см

пізніше запихаеться мінвата-10 см

далі розпираем пінопластом

01102009308.thumb.jpg.c29fc9657fc7853767813161d4be1eb2.jpg

01102009309.thumb.jpg.ef7aa3ba8c061731395c6e50e1b3f05f.jpg

01102009310.thumb.jpg.69b9ea144ed627a277966d1995792281.jpg

01102009311.thumb.jpg.1b8e6fec7f05b7066ca0b4c6150aa3b9.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

як і обіцяв,викладаю фото

а дайте координати де ви цей стіклопластік купляли?

які в нього параметри на розрив?

 

Міша

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

поки ще ніяк.

взагалі думаю цього року поставити коробку і накрити.але ось гідроізоляцію фундаменту і в цоколі ,а також дренаж(вода у мене так само як і у вас-високо)планую після весни.

аргументи:

1.подивлюсь як веде себе грунтова вода на весні.

для страховки у мене до периметру фундаменту вже виведена лівньова каналізація

2.будинок і фундамент за цей час до кінця весни трохи всядуться

 

Я так зрозумів, що зворотню засипку котлована ви не плануєте робити?

Чи засипете, а навесні будете відкопувати???

Щодо води навесні - у вас же геолог є... зробили б гідрогеологічні дослідження і мали б досить точні дані (у мене по факту рівень води співпав з документами з точністю 5см...)

 

Просто якжо ви не плануєте засипати, то теба цоколь і фундамент хоч плівкою закрити від прямого намокання... бо коли намокне, а потім мороз і так ...цять разів за осінньо-весняний період, то можуть бути проблеми...

 

А з приводу "всядеться" так краще було б, якби воно все в комплексі всідалося - разом зі зворотньою засипкою... я так думаю...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

будівельники викладають дві стінки -7 рядів цегли

між ними 12 см

пізніше запихаеться мінвата-10 см

далі розпираем пінопластом

 

А чому ви брали мінвату 2 листи по 5см, а не один по 10см?

І яка марка мінвати (базальту)? Там є різні за призначенням...

Цікава технологія з розпорками пінопластом...

Самі придумали, чи будівельники порадили?

А чому тут www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=332340&postcount=69 не розперли?

Я так зрозумів, що мінвата НЕ приклєєна до цегли...

З часом пінопласт може... того... на труху перетворитися і мінвата рівномірно розподілиться та розшириться на всі 12 см... і вентиляції у вас не буде... Питання в тому - коли це станеться? Може, через 10 років, а може через 100... А пінопласт екструдований? Якщо ТАК, то напевне протримається довше...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я так зрозумів, що зворотню засипку котлована ви не плануєте робити?

Чи засипете, а навесні будете відкопувати???

Щодо води навесні - у вас же геолог є... зробили б гідрогеологічні дослідження і мали б досить точні дані (у мене по факту рівень води співпав з документами з точністю 5см...)

 

Просто якжо ви не плануєте засипати, то теба цоколь і фундамент хоч плівкою закрити від прямого намокання... бо коли намокне, а потім мороз і так ...цять разів за осінньо-весняний період, то можуть бути проблеми...

 

А з приводу "всядеться" так краще було б, якби воно все в комплексі всідалося - разом зі зворотньою засипкою... я так думаю...

 

ви праві

на сьогодні вже це все врахував

і на даний момент приступили робити гідроізоляцію і дренаж.

приіжжала фірма яка займаеться цими питаннями,запропонувала такий варянт

1.зачищаем фундамент дротяними щітками

2.заробляем шви між блоками клеем (церезіт цм-11)

3.нанасим гідроізоляцію армуючи іі сіткою(Однокомпонентная эластичная гидроизоляционная мастика Ceresit CP 42)

4.клеемо утеплювач(пінопласт)

5.прикріплямо ізоліт(пупиришки) і заводимо його під дренажну трубу

 

ця фігня Ceresit CP 42 коштуе приблизно 100 грн на квадрат

от тепер сиджу і мучусь в доцільності такого співвідношення ціна якість

і часу як такого нема,скоро дощі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

як і обіцяв,викладаю фото

 

ясно,прораб не бачив такоі штуки ще)

каже,сітка і ще зетки з дроту-і все буде триматись

конденсату ніякого не буде.

це "буде не буде",якщо чесно вже дістало.

але вирішив,щоб поповній-сітка і стіклопластік

той самий прораб засумнівався

цитую- "х..я"," просто не зможе закріпитись в розчині між цеглою"

для спростування його слів,провели експеремент.(на одному із фото видно)в кінці дня одну арматуру заклали кладкою на відстань 7 см.

на наступний день-зранку,як не намагався прораб витянути "потенційний зеднюючий елемент"так і не зміг))) ну і ясно зламати-також!

випробовування пройшли,застосовуем у нашому будівництві

 

До речі, сітку ВКРАЙ бажано брати хоча б ОЦИНКОВАНУ, тому що у ваті буде волога і звичайна сітка згниє у вас за три-чотири роки і ...

Думаю, що це ви вже переборщили... і сітка і пластик в одному шарі...

Як на мене, то краще було б так: сітку кладем через ВІСІМ рядів (якраз 60см на ширину утеплювача), а пластикову арматуру кладем також через ВІСІМ рядів, але посередині між сіткою...

Тобто у нас буде армування через кожні 4 ряди...сітка - 4 ряди цегли - пластик - 4 ряди цегли - сітка .... і т.д...

Технологічно це було б правильніше і зручніше класти. Щодо того, що ширина мінвати 60см, то пластиковою арматурою її досить легко буде проштрикнути...

Тепер власне про анкерування зовнішньої стіни. Я ще коли збирався робити такий самий "пиріг" стіни детально все вивчав... Для себе вирішив тоді використовувати такі штуки - (ссылка устарела).

Тут на форумі їх використовували і відгуки стособно якості, надійності та технологічності тільки позитивні.

Ця штуковина дозволяє вам заодно і "прижати" мінвату до внутрішньої стіни та створити вентиляційний зазор в 2см (замість пінопласту)...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чому ви брали мінвату 2 листи по 5см, а не один по 10см?

І яка марка мінвати (базальту)? Там є різні за призначенням...

5см бо не було в наявності,взяв маленку кількість-решта буде 10 см

 

виробник вати "техноніколь"

марка "техно блок стандарт" -45 кг на м3

 

Цікава технологія з розпорками пінопластом...

Самі придумали, чи будівельники порадили?

 

сам

 

А чому тут www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=332340&postcount=69 не розперли?

 

вже розперли

 

 

Я так зрозумів, що мінвата НЕ приклєєна до цегли...

З часом пінопласт може... того... на труху перетворитися і мінвата рівномірно розподілиться та розшириться на всі 12 см... і вентиляції у вас не буде... Питання в тому - коли це станеться? Може, через 10 років, а може через 100... А пінопласт екструдований? Якщо ТАК, то напевне протримається довше...

 

екструдований

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю, що це ви вже переборщили... і сітка і пластик в одному шарі...

Як на мене, то краще було б так: сітку кладем через ВІСІМ рядів (якраз 60см на ширину утеплювача), а пластикову арматуру кладем також через ВІСІМ рядів, але посередині між сіткою...

Тобто у нас буде армування через кожні 4 ряди...сітка - 4 ряди цегли - пластик - 4 ряди цегли - сітка .... і т.д...

Технологічно це було б правильніше і зручніше класти. Щодо того, що ширина мінвати 60см, то пластиковою арматурою її досить легко буде проштрикнути.

 

ігоре дуже вам вдячний за контроль,нікуди не пропадайте)

 

так як ви написаливище -тепер усе так і робиться

на попередніх фото була проба)

серед мулярів е один, який використовував саме цю арматуру у москві з таким самим пирогом стіни(будували ціле котеджне містечко)

він все швиденько виправив і застосував правильну технологію

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

піріг стіни у мене,як я вже казав

цегла 25+мінвата 10 +повітряний прошарок 2+пів цегли 12

 

сьогодні почали зводити стіни

нище викладу фото

 

спочатку кладемо зовнішню стіну,та що 12-до половини ширини мінвати

пізніше внутрішню...

 

ЩОСЬ мені не подобається перев'язка цегли на внутрішній стіні...

Чергування тичкових та ложкових рядів це, звичайно, непогано, але мені здається що хоча б у ложкових рядах треба було б зробити "розбіжку" на півцегли.... а так у вас виходить практично викладання окремими стопчиками... з подекуди перев'язкою в 1/4 цеглини...

Звичайно це дилетантський погляд, але колись в юнацтві з батьком чималенько цегли поклали і не згадаю, щоб колись так робили...

Якщо ваші майстри підвердять, що "так і треба".... то значить так і треба.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ЩОСЬ мені не подобається перев'язка цегли на внутрішній стіні...

Чергування тичкових та ложкових рядів це, звичайно, непогано, але мені здається що хоча б у ложкових рядах треба було б зробити "розбіжку" на півцегли.... а так у вас виходить практично викладання окремими стопчиками... з подекуди перев'язкою в 1/4 цеглини...

Звичайно це дилетантський погляд, але колись в юнацтві з батьком чималенько цегли поклали і не згадаю, щоб колись так робили...

Якщо ваші майстри підвердять, що "так і треба".... то значить так і треба.

 

вечером буду на обекті-обовязково іх про це запитаю

потім доповім)

p/s буду радий,якщо кинете мені в "особистий" свій мобільний,по телефону краще спілкуватись

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а дайте координати де ви цей стіклопластік купляли?

які в нього параметри на розрив?

 

Міша

 

моб. 8050 806 40 62

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1.зачищаем фундамент дротяними щітками

2.заробляем шви між блоками клеем (церезіт цм-11)

3.нанасим гідроізоляцію армуючи іі сіткою(Однокомпонентная эластичная гидроизоляционная мастика Ceresit CP 42)

4.клеемо утеплювач(пінопласт)

5.прикріплямо ізоліт(пупиришки) і заводимо його під дренажну трубу

 

ця фігня Ceresit CP 42 коштуе приблизно 100 грн на квадрат

от тепер сиджу і мучусь в доцільності такого співвідношення ціна якість

і часу як такого нема,скоро дощі

 

Мені теж зараз замазують стіни зовні - блоки як я не намагався контролювати поклали "як бик по...яв". Тому всі впадини шпаклюємо клеєм. Новий прораб сказав, що треба Церезітом 117-м, тому що 11-й - для внутрішніх робіт (Див тут - km-stroy.com.ua/show_good.php?idtov=535... написано таке: "Смесь Ceresit CM 11 предназначена для облицовки бетонных, кирпичных, цементно-песчаных или цементно-известковых поверхностей плиткой с водопоглощением не менее 1% (это плитки из керамики, фаянса и т.п. размером не более чем 30x30 см). Растворная смесь Ceresit CM 11 применяется по прочным недеформируемым основаниям на стенах и полах в жилищно-гражданском и промышленном строительстве, внутри. Для наружных работ, а также для облицовки плиткой с водопоглощением меньше 1 % применять Ceresit CM 11с добавкой Ceresit CC 83.")

Прораб (у мене вже новий!) сказав, що 117-й задорого, тому купив і привіз 5 мішків ANT DC-810... якість начебто непогана... ціна більш ніж вдвоє нижча... і призначення підходяще (в тому числі і для ремонту поверхонь зовні)- ant.at.ua/photo/11-0-2...

А стосовно будматеріалів (та і взагалі всіх речей), то у мене чіткий життєвий принцип - НІКОЛИ не купувати найдешевше та найдорожче... Я при аналізі відразу їх відкидаю, а потім йду зверху-вниз, аналізуючи співвідношення ціна/якість... зазвичай зупиняюсь за дві-три сходинки від мінімальної ціни... все ж для себе будуємо, чи не так? Тому потрібно заощаджувати та економити, але не жадібничати...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Змінено користувачем Igor_M
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1.зачищаем фундамент дротяними щітками

2.заробляем шви між блоками клеем (церезіт цм-11)

3.нанасим гідроізоляцію армуючи іі сіткою(Однокомпонентная эластичная гидроизоляционная мастика Ceresit CP 42)

 

Наносити гідроізоляцію потрібно в ДВА шари. Після нанесення першого прикладаємо та утоплюємо склосітку, а потім вже другий шар...

ПОРАДА - не довіряйте безмежно будівельникам, запитуйте - який матеріал вони планують використовувати і яким чином. Після чого прочитайте обов'язково інструкції та технологічні карти виробників і змушуйте їх все робити по технології...

З приводу того, для чого і як СР42 див тут - www.km-stroy.com.ua/show_good.php?idtov=696...

... серед іншого там є таке "Все вышеизложенные рекомендации эффективны при температуре +20°С и относительной влажности воздуха 65%"....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мінвату кладем тепер так:

зовнішню стінку спочастку(12 см)

через 4 ряди цегли ставим стіклопластикову арматуру(мінімум 90 мм щоб була у цеглі)

далі зовнішня стінка до висоти мінвати

насаджуем мінвату на арматуру

тепер рівняем внутрішню стінку(25 см)

мінвату розпераем пінопластом з зовнішньоі сторони(2см)

кладем перевязочну сітку

 

щодо сітки

обробив іі грунтовкою

хоча,якщо вона навіть піде корозіею,впевнений ,що арматура витримае

що вже з тою арматурою не витворяли,навіть сокирою рубали)-переламати не змогли

02102009316.thumb.jpg.2cea521e7c509d4fc70a798c1067407d.jpg

02102009321.thumb.jpg.cb4344cadbd985def3e3219986796ef0.jpg

02102009322.thumb.jpg.febb49ad1972b9b30f52f977fe1b2299.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

змушений був зірвати дві плити.

були покладені таким чином,що одну плиту по ширині повністю потрібно було пробивати отворами для вент каналів, і вгору на 8 м, ще у тому місці будувати комин.іншу, по довжині, також покалічити отворами для вент каналів і комин -так само

 

викладаю фото

 

будівельники,що клали плити,переконували ,що нічого не трісне

 

хочеться ,щоб ви розсудили правильність моіх дій

02102009318.thumb.jpg.79d6c3ba04b5d5d3176396d7ffbda410.jpg

02102009317.thumb.jpg.2e6ae284060caae6ee31051a543967d5.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ту плита плита которую нужно было быть по длине могли б не снимать, пустотные плиты как набор балочек и если б вы даже попалиб не в пустоту и пришлось выбивать одно ребро не чего страшного не было б, а вот та что по ширине могла б и треснуть. В общим правильно сделали зальете монолитный участок и будете спать спокойно.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

придумав сам

малював дизайнер,який вміе користуватись відповідною програмою)

 

Подскажите пожалуйста какой программой Вы рисовали?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мінвату кладем тепер так:

зовнішню стінку спочастку(12 см)

через 4 ряди цегли ставим стіклопластикову арматуру(мінімум 90 мм щоб була у цеглі)

далі зовнішня стінка до висоти мінвати

насаджуем мінвату на арматуру

тепер рівняем внутрішню стінку(25 см)

мінвату розпераем пінопластом з зовнішньоі сторони(2см)

кладем перевязочну сітку

 

щодо сітки

обробив іі грунтовкою

хоча,якщо вона навіть піде корозіею,впевнений ,що арматура витримае

що вже з тою арматурою не витворяли,навіть сокирою рубали)-переламати не змогли

 

ну що тільки наш народ не вигадає...

Мені здавалося, що спочатку внутнішню стіну кладуть, а потім зовнішню...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подскажите пожалуйста какой программой Вы рисовали?

 

програма була у дизайнера

він казав як вона називаеться,але я не памятаю

буде нагода-запитаю для вас

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну що тільки наш народ не вигадає...

Мені здавалося, що спочатку внутнішню стіну кладуть, а потім зовнішню...

 

Ігоре,тут хіба е така принципова різниця?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

змушений був зірвати дві плити.

були покладені таким чином,що одну плиту по ширині повністю потрібно було пробивати отворами для вент каналів, і вгору на 8 м, ще у тому місці будувати комин.іншу, по довжині, також покалічити отворами для вент каналів і комин -так само

 

викладаю фото

 

будівельники,що клали плити,переконували ,що нічого не трісне

 

хочеться ,щоб ви розсудили правильність моіх дій

 

А у вас поперечна стіна, де димоходи та вентотвори капітальна?

Тобто під нею є фундамент чи немає?

Якщо капітальна, то можна було б замурувати плитами з обох боків...

А тепер, якщо будете заливати моноліт, то однаково в місцях проходження труб буде значне послаблення констркуції у випадку, коли та перегородна НЕ капітальна... порадьтесь добре з конструктором щодо армування... можливо швелера покласти треба по лівому краю...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А у вас поперечна стіна, де димоходи та вентотвори капітальна?

 

так

 

побачив ,тільки недавно, вашу пропозицію щодо "соц змагання" за квітку)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ігоре,тут хіба е така принципова різниця?

 

Думаю, що різниця є... можливо не така вона вже і принципова, але...

Коли ви муруєте капітальну стіну РІВНО, то тоді легше і зовнішню під неї рівняти (і по вертикалі звісно)... а коли викладаєте рівно зовнішню, то щодо внутрішньої виникає спокуса "накосячити" - воно ж зсередини не перевіриш...

Так само і перев'язка... Сітка у вас шириною 50см... Якщо вони її закладають (чи закладають?) спочатку в стіну в 1/2 цегли (на 8см НЕ БІЛЬШЕ...), то решта 40см вісить у повітрі, допоки до її рівня доберуться рядами внутрішньої кладки... Ще можуть бути неспівпадіння по висоті (до 1см) і сітку доведеться трохи вигинати.... Чи не порушиться при цьому завнішня кладка (всього-то в пів-цегли)???

Але це так - думки вголос... не знаю, чи є регламентуючі документи (певно що є), але я так інтуїтивно відчуваю, користуючись логікою...

...я весь час намагаюся своїм будівельникам створити найбільш комфортні умови для роботи.... іноді вигадую щось несуразне, але частіше всього вони сприймають інформацію і виходить значно оптимальніше...

Якщо ви вважаєте, що все гаразд і вони звикли так працювати - go ahead!:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так

 

 

Тоді, коли будете заливати монолітом цю частину, заведіть опалубку на цю стіну, тоді у вас по низу буде ніби балка опирання та додаткове ребро жорсткості...

І здається дуже вже мало місця під стінкою залишається... думаю, що моноліт має заходити на блоки принаймні на 15-20см...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...