Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Какую альтернативу газу сейчас можно использовать

Alexandr34

Рекомендовані повідомлення

Що порекомендуєте для утеплення горища?

Вату. Набити лаги між ними вату 100 см, потім лаги поперек і знову вату 100 мм. Не рулонну, а мати. Можна поперек 50 мм. Задача перекрити стики і мостики холоду.

Якщо цікаво то можу пошукати фото як я в себе робив.

П.С. 150-200 це мінімум. Менше не варто більше за бажанням, в мене 300. ;)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо цікаво то можу пошукати фото як я в себе робив.

 

Якщо буде час пошукайте будь ласка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почитайте, может пригодится www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=181660&highlight=%F2%E5%EF%EB%FB%E9+%EA%F0%E5%E4%E8%F2

 

Добавлено через 4 минуты

Якщо буде час пошукайте будь ласка.

 

Вот тут есть фото murashka.com.ua/uteplenie-i-gsht-otoplenie/uteplenie-cherdachnogo-perekrytiya-iz-dereva-ili-zhelezobetonnyx-plit/

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо буде час пошукайте будь ласка.

В мене перший шар утеплення не по існуючому, а між балками перекриття. Тобто Вам треба на те що у Вас є набити лаги, між ними вкласти утеплювач (в мене там два шари 100+100 з перекриттям стиків), потім поперек знову лаги, між якими дати ще шар утеплювача.

be491a47f900.jpg

1b146d33e4cf.jpg

От фото як вкладав третій шар поперек.

09d32fcb3773.jpg

 

І результат

880683485d65.jpg

 

Зверху вітробарьєр, або дошки, якщо будете ходити по горищу. Якщо не будете ходити.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А що порадите для підлоги?

 

На горищі дошки.

Якщо мається на увазі утеплення то в мене 8-10 см пінопласту 35ки. ДСТУ звісно.

Плівка 8-10 см чорнова стяжка потім утеплювач потім чистова.

Можна без чорнової просто втрамбувати і вирівняти грунт плівка утеплювач. Я в себе вирішив вирівняти бетоном.

 

Стіни буде 150 мм пінопласту.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як вже радили раніше, утеплюйте перекриття 200мм вати. Це те що Ви можете зробити ціеї зими.

Для стін 150мм псб-с щоб не жалкувати потім що поставили 100.

Для підлоги 150-200мм ПСБ-С 25 ДСТУ з вагою від 15кг/м3 + бетонна стяжка 80мм армовата сіткою 5мм 150*150 з трубами теплого полу. Це одразу буде підготовка для переходу на опалення тепловим насосом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це одразу буде підготовка для переходу на опалення тепловим насосом.

Навіщо той насос на 50 кв.м.?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як вже радили раніше, утеплюйте перекриття 200мм вати. Це те що Ви можете зробити ціеї зими.

Для стін 150мм псб-с щоб не жалкувати потім що поставили 100.

Для підлоги 150-200мм ПСБ-С 25 ДСТУ з вагою від 15кг/м3 + бетонна стяжка 80мм армовата сіткою 5мм 150*150 з трубами теплого полу. Це одразу буде підготовка для переходу на опалення тепловим насосом.

Якщо немає теплої підлоги, то 200 мм утеплювача зайва трата грошей.;)

Корні давав графік на якому було показано залежність тепловтрат від товщини. Оптимально для ТП 100. Більше можна, але час окупності невідомий...

І ще одне. 200+ на підлогу є сенс при УШП, тобто коли утеплювач з підлоги переходить в стіни, а звідти в перекриття. І маємо замкнутий контур.

Якщо стандартний фундамент, то через нього буде втікати тепло.

 

КатеринаШ писала, що краще не більша товщина утеплювача підлоги, а зробити відсічку пінопластом ТП від стін. Щоб тепло не втікало в стіну, а з неї в в фундамент і землю.

270e108429c0.jpg

 

e2962bef48aa.jpg

 

5264957384b1.jpg

 

І я схильний їй довіряти. ;)

Зберегти

Зберегти

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отапливаюсь кондиционерами. Газ есть. Есть тариф на электроотопление и трехзонный учет.

Разница в расходах - 4 раза.

С кондиционерами есть нюансы.

 

1. Внутренние блоки издают звук (шумят) днем еще ничего, а ночью нужно вентилятор ставить поменьше.

2. Когда внутренний блок под потолком, а вентилятор на минимуме - тепло не достает до пола. Нужно что-то придумывать. Или внутренний блок вешать ниже или колхозить воздуховод, чтобы он забирал холодный воздух от пола. Возле окон остаются прохладные места.

Существуют кондиционеры с напольно - потолочными внутренними блоками. Их можно и под окна поставить. Вероятно, они подходят для обогрева больше. Но ценник на них раза в два выше. ИМХО неоправданно.

3. Когда вентилятор на минимуме кондиционер не выдает полной мощности.

Т.е. в спальных помещениях нужно брать с запасом, или отапливать другим способом.

4. Зубаданы (МЕ, те, которые до -25) греют не теряя мощности где-то до -20. В самые холода наружный блок шумит.

Менее родовитые собратья, которые работают до -15 начинают терять мощность при -7. Еще и внутренние блоки могут быть шумными.

5. Полезная функция - недельный таймер. Чтобы кондиционер включался - выключался сам в в течении суток.

 

Вывод. Если у Вас есть газ и работает система отопления - то не очень именитый инверторный кондиционер, который будет работать до -15 будет экономить Вам деньги. Устанавливать лучше в большом не спальном помещении. При этом, принимать решение отапливаться газом или кондиционером придется Вам, а еще включать - выключать его каждый раз. (Это, конечно, неудобство, но меньшее, чем обслуживание тт котла:))

 

Зубаданы и Дайкины с недельными таймерами потребуют меньше внимания, более экономичны, но и стоят дороже.

 

0. Все энергосбережения лучше начинать с утепления.

 

ИМХО

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Навіщо той насос на 50 кв.м.?

По-перше опалення тепловим насосом безпечніше і зручніше ніж газове опалення.

По-друге тепло вироблене тепловим насосом на 2/3-4/5 походить з відновлювального джерела, що є добре для єкології та енергетичної незалежності.

По-третє опалюватися тепловим насосом на данний час найдешевший спосіб у нашій країні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По-перше опалення тепловим насосом безпечніше і зручніше ніж газове опалення.

По-друге тепло вироблене тепловим насосом на 2/3-4/5 походить з відновлювального джерела, що є добре для єкології та енергетичної незалежності.

По-третє опалюватися тепловим насосом на данний час найдешевший спосіб у нашій країні.

 

А без рекламних фраз?

Наприклад вартість обладнання і робіт термін окупності....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо немає теплої підлоги, то 200 мм утеплювача зайва трата грошей

Зайва трата грошей це погане утеплення, коли вже не можна добавити його як наприклад в перекритті.

На 50м2 при утепленні 100мм и 200мм за 6 місяців опалювального сезону втрати тепла складуть 1598кВт та 820кВт. Чи варта того різниця у 778кВт на рік вирішує кожен сам, але треба розуміти що тарифи на енергоносії ще будуть зростати до Європейського рівня.

Доречі теплу підлогу від стіни требі відсікати хочаб 50мм ЕППС.

 

Добавлено через 11 минут

А без рекламних фраз?

Наприклад вартість обладнання і робіт термін окупності....

Ви можете сприймати як хочете , але то не є рекламними фразами. То є моя точка зору як користувача теплового насосу.

 

Термін окупності то є доволі цікаве питання. Який наприклад термін окупності у газового котла ?

Для будинку з невеликими тепловтратами тепловий насос повітря-вода 5кВт буде коштувати біля 1000$.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Через підлогу 800 Ват різниця? І на 50 квадратах?

І це без ТП і з фундаментом через який буде тікати?

Я ж саме про це казав.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Через підлогу 800 Ват різниця?

Через підлогу на 50м2 різниця буде 130кВт на місяць або 780кВт за опалювальний сезон.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Через підлогу на 50м2 різниця буде 130кВт на місяць або 780кВт за опалювальний сезон.

 

Можна побачити розрахунки?

:drinks:

780*1000/30/24/50=21.7 економія 22 вата з метра. Вибачте але в мене загальне споживання з квадрата 60 ват. І це з стінами вікнами перекриттями вентиляцією.

Як Ви нарахували економію 22 вата призбільшені товщини на підлозі?

Таки дайте розрахунки.

Змінено користувачем -electron-
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви вкрай неуважно сприймаєте те що я пишу, спочатку плутали кВт з Вт а тепер плутаєте витрату за рік із витратою за місяць.

 

Коефіцієнт теплопередачі 100мм EPS дорівнює 0,37W/m²K а 200мм EPS дорівнює 0,19W/m²K

 

0,37W*50m*20K = 370W

370w*24h*180d=1598400W/1000=1598.4kW

 

0.19W*50m*20K= 190W

190W*24h*180d=820800W/1000=820.8kW

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви вкрай неуважно сприймаєте те що я пишу, спочатку плутали кВт з Вт а тепер плутаєте витрату за рік із витратою за місяць.

 

Коефіцієнт теплопередачі 100мм EPS дорівнює 0,37W/m²K а 200мм EPS дорівнює 0,19W/m²K

 

0,37W*50m*20K = 370W

370w*24h*180d=1598400W/1000=1598.4kW

 

0.19W*50m*20K= 190W

190W*24h*180d=820800W/1000=820.8kW

Приношу вибачення. Таки є помилка.

Я забув економію в 22 Вата поділити на тривалість опалювального періоду. Витрати є не за весь рік, а тільки за опалювальний період, влітку ніхто не опалює. ;) Тому буде грубо кажучи 4 Вата з квадратного метра.

Але є момент. Ви рахуєте тепловтрати як в стіни. А підлога аж ніяк не стіна. Там треба розбивати на зони і тд.

Плюс чому саме 20 кельвінів? Температура підлоги 20 градусів, а землі під нею 0? Так такого не буває, під будинком тепліше.

 

І я нічого не переплутав. Я рахував витрати з квадрата, тому перевів кВт в Вт. Чи де я переплутав, вкажіть будь ласка. Мені самому реально цікаво розібратись.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

КатеринаШ писала, що краще не більша товщина утеплювача підлоги, а зробити відсічку пінопластом ТП від стін. Щоб тепло не втікало в стіну, а з неї в в фундамент і землю.

270e108429c0.jpg

 

e2962bef48aa.jpg

 

 

І я схильний їй довіряти. ;)

Зберегти

Зберегти

 

Чи Не шкідливий пінопласт як утеплювач всередині будинку? Зовні як би можна але всередині будинку це питання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чи Не шкідливий пінопласт як утеплювач всередині будинку? Зовні як би можна але всередині будинку це питання.

Він буде під стяжкою, а зверху плитка. Меблі дадуть більше гидоти в повітрі ніж той утеплювач. ;)

Але відсічку варто збільшити, в мене 2 см (реально 1,7), зробіть хоча б 3. Просто я робив після штукатурки і не хотів щоб в мене від стіни була смуга не дуже міцного матеріалу. Така в мене фобія. :D Якщо б продовбати штукатурку і заглибити пінопласт то зміг би і 3 см без проблем вставити, або навіть 5. Але в мене там проводка. Тому я і зупинився на 2 см.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Через підлогу 800 Ват різниця?

Я гадаю що тут була помилка.

 

Різниця у 20К тому що мова йде про теплу підлогу у якості опалювальної системи будинку. Якщо будинок утеплений із дотриманням норм то температура підлоги буде у межах 25-27°С. Середня температура грунта на глибині 1м за 180діб опалювального сезону дорівнює +4,5°С+-1°С в залежності від географічного положення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ТС можете вату взяти. Але та що для підлоги ціною не порадує. Можете газоблоком утеплити. Але ці матеріали потребують хорошої гідроізоляції.

 

І якщо підлога не стяжка а дерево то можна між лагами дати просту вату.

 

Добавлено через 7 минут

Я гадаю що тут була помилка.

 

я.

Там опечатка.

Помилку мав на увазі в розрахунках.

Загалом 800 кВт це приблизно 90 кубів газу. Тобто можна взяти ціну електрики тариф на опалення і нічний звісно або газу і прикинути економію. Для ТН трішки складніше треба СОР враховувати.

І взяти ціну зайвих 50*0.1=5 кубів утеплювача і прикинути окупність.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Загалом 800 кВт це приблизно 90 кубів газу

Калорійність газу 7600ккал/м3=8,83кВт

ККД газового котла 90%

8,83*0,9=7,94кВт

Тобто різниця на 50м2 буде 100м3 газу за опалювальний сезон.

Вартість ПСБ-С 25 ДСТУ - 1000грн/м3 або 35$

На весь будинок різниця 5000грн або 175$

Вартість 1м3 газу у Бельгії 0,7Євро або 21грн.

В сусідній нам Польші газ трохи дешевший і коштує 0,58$ або 16,6грн.

От і рахуємо окупність:

При цінах як у нас зараз - 6,89*100=689грн. 5000/689=7,25 років

Ціна у Польші - 16,6*100=1660грн 5000/1660= 3 роки

Ціна у Бельгії - 21*100=2100 5000/2100= 2,38 роки.

 

Навіть з нашим рівнем цін на газ окупність 7,25 роки є у два рази вигіднішою ніж депозит під 7,5% у Валюті.

 

Що до рівня цін на газ то я гадаю років через 5 у нас він буде коштувати не дешевше ніж у Польші.

Змінено користувачем birel
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5264957384b1.jpg

 

Зберегти

Зберегти

 

Це тепла підлога?

Тепла підлога тільки на електриці робиться або ще є якась технологія?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...