Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

інвертор LuxPower SNA5000, особливості, налаштування

yur43

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, yur43 сказав:

110А побачив

Так і є але розбивається той струм на чотири БМС, у співвідношенні як на скріні вище

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

цей інвертор нагадує відеокарти радеон, спочатку виходить відяха а через пів року виходить новий драйвер і відяха отримує +20%FPS в іграх, так і тут зробили мппт на 13А потом програмно апгрейдили до 17А. а тепер і ще підняли загальну потужність.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 минуты назад, Mykola2024 сказал:

цей інвертор нагадує відеокарти радеон, спочатку виходить відяха а через пів року виходить новий драйвер і відяха отримує +20%FPS в іграх, так і тут зробили мппт на 13А потом програмно апгрейдили до 17А. а тепер і ще підняли загальну потужність.

То у вас нема Тесли. Там така фіча в порядку речей. Матричні фари зявилися недавно простим оновленням. Постійно щось змінюють, додають

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Dalet сказав:

То у вас нема Тесли. 

нема і не буде, навіть як би і було за шо купить. ті мудаки соро будуть гроші з вас брати за те щоб ті фари увімкнулися, там жага бабок перекриває весь здоровий глузд.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, Mykola2024 сказал:

нема і не буде, навіть як би і було за шо купить. ті мудаки соро будуть гроші з вас брати за те щоб ті фари увімкнулися, там жага бабок перекриває весь здоровий глузд.

та ніхто вам і не пропонує))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22.05.2025 в 21:05, Тарас Лаба сказав:

Доброго дня, підкажіть будь ласка два LuxPower SNA5000  підключені на дві різні фази у 3-х фазній мережі. Чи можна вже на виході інверторів в щитку автоматів - обєднати нулі цих двох інверторів на одну загальну шину. Нуль третьої фази від лічильника окрема шина.

В новій редакції чудово все розмальовано, у трьохфазній мережі вихідні нулі з'єднані між собою, так само і вхідні нулі з'єднані між собою, але вхідний нуль з вихідним не зєднаний. на 19ст вказано однофазне паралельне підключення а на СТ20 як у вас трифазне паралельне підключення.

 

 

 

SNA-3-6K-User-Manual-25.2.8 - 0023.jpg

SNA-3-6K-User-Manual-25.2.8 - 0024.jpg

Змінено користувачем Mykola2024
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Mykola2024 сказал:

В новій редакції чудово все розмальовано, у трьохфазній мережі вихідні нулі з'єднані між собою, так само і вхідні нулі з'єднані між собою, але вхідний нуль з вихідним не зєднаний. на 19ст вказано однофазне паралельне підключення а на СТ20 як у вас трифазне паралельне підключення.

Було би добре, щоби ви не просто цитували а ще і брали на себе відповідальність за рекомендації, коли у того кому ви рекомендуєте щось згорить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Dalet сказав:

Було би добре, щоби ви не просто цитували а ще і брали на себе відповідальність за рекомендації, коли у того кому ви рекомендуєте щось згорить.

 я цитую втробника а не себе,я туди нфічго від себе не добавляв, це їз офіційного мануала скачаного з офсайту, відповідно відповідальність на виробнику. якщо раніше я міг щось від себе рекомендувати, то після ваших слів "а хто відповідальність візьме у випадку пішов дим" я тепер реально сто раз подумаю і якщо я не знаю 100% або моя рекомендація можливо може призвести до плачевних наслідків я мовчу, бо наляпать то саме проще, а хтось може постраждати.

Змінено користувачем Mykola2024
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Mykola2024 сказал:

бо наляпать то саме проще, а хтось може постраждати.

документація на авто не покриває збитки нанесені не знанням правил дорожнього руху - думаю що маєте зрозуміти про що я. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Dalet сказав:

документація на авто не покриває збитки нанесені не знанням правил дорожнього руху - думаю що маєте зрозуміти про що я. 

абсолютно недоречне порівняння, якщо ви не вмієте керувать машиною і в когось влетіли то це не вина того хто написав правила дорожнього руху і не вина того хто дав чи порадив вам офіційну книжку ПДР, і збитки відшкодовує саме порушник ПДР за незнання або порущення, а не той хто книжку порадив. тобто невмієш підключати обладнання визви спеца. Спалив навіть при правильних рекомендаціях, винен той хто спалив а не той хто правильно відповів на питання як підключить.

Змінено користувачем Mykola2024
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, Mykola2024 сказал:

абсолютно недоречне порівняння, якщо ви не вмієте керувать машиною і в когось влетіли то це не вина того хто написав правила дорожнього руху і не вина того хто дав чи порадив вам офіційну книжку ПДР, і збитки відшкодовує саме порушник ПДР за незнання або порущення, а не той хто книжку порадив. тобто невмієш підключати обладнання визви спеца. Спалив навіть при правильних рекомендаціях, винен той хто спалив а не той зто правильно відповів на питання як підключить.

Тому я і не беру в гарантію обладнання яке підключає не спеціаліст з досвідом, який має не просто читати мануали а ще імрозуміти чому там так а не інакше, і що буде коли інакше. 

Таких мало. Але ще є. 

П.с. у випадку описаному вище в крвй рекомендую нуль спільний робити

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 хвилину тому, Dalet сказав:

Тому я і не беру в гарантію обладнання яке підключає не спеціаліст з досвідом, який має не просто читати мануали а ще імрозуміти чому там так а не інакше, і що буде коли інакше. 

Таких мало. Але ще є. 

Я такий, в більшості випадків мені не достатньо просто відповіді "нада отак" мені цікаво чому саме отак , адже зрозумівши причину ти ніколи не підеш на компроміс і зробиш саме так а не як небуть, бо знаєш чим це потім вилізе , і знаєш коли можна зробити компроміс а не по феншую бо це нічим страшним не обернеться.

Цитата

П.с. у випадку описаному вище в крвй рекомендую нуль спільний робити

обєднувать вихід нулів, чи вхід і вихід нулів, можна точніше, саме із за тиких неточностей бувають наслідки. якщо об'єнувати вхід і вихід нуля, то я так і не зрозумів чому, та й виробник такої рекомендації не дає. і чи не буде потім вибивати ПЗВ при перемиканні інвертора мережа-акб-мережа?

 

Змінено користувачем Mykola2024
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Mykola2024 сказал:

Я такий, в більшості випадків мені не достатньо просто відповіді "нада отак" мені цікаво чому саме отак , адже зрозумівши причину ти ніколи не підеш на компроміс і зробиш саме так а не як небуть, бо знаєш чим це потім вилізе , і знаєш коли можна зробити компроміс а не по феншую бо це нічим страшним не обернеться.

обєднувать вихід нулів, чи вхід і вихід нулів, можна точніше, саме із за тиких неточностей бувають наслідки. якщо об'єнувати вхід і вихід нуля, то я так і не зрозумів чому, та й виробник такої рекомендації не дає. і чи не буде потім вибивати ПЗВ при перемиканні інвертора мережа-акб-мережа?

 

Якщо вам треба більше знань, занурюємся в схемотехніку, в принципи роботи тих девайсів, в реалії побудови внутрішніх електромереж і в чулеса зовнішніх. І тоді, коли все це осягнете. Прийде до вас откровіння. Що то є мануал, і що інколи все не так.

Ну а пояснюаати я зарікся. Можу лиш монтаж робити, з гарантією.

То не я, життя таке)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...