Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Облгаз не передає показники постачальнику

Vasiliy1997

Рекомендовані повідомлення

Більше року назад я придбав будинок, продавець непередавав показники облгазу і некористивувся газом, бо думав, що він відключений. Облгаз вносив показники сам по середньому споживанню і продавцю нарахували боргу 16000грн. Продавець звернувся до облгазу, вони зробили звірку, замінили лічильник на новий, а старий забрали на експертизу. В лютому 2022 року облгаз (АТ Одесагаз) визнав, що нарахували мені зайвих 2414 кубів газу, але вже рік ці мінус 2414 кубів переносяться на наступний місяць в особистому кабінеті. Я телефонував, писав, звертався особисто до відділення облгазу, співробітники облгазу визнають, що повині списати мені 2414 кубів газу, навіть дали довідку с підписами та печатями, але показники не передають постачальнику. Я запитую співробітників облгазу "коли ви передасте показники?", а вони "не ми цим займаємося, за це відповідають інші працівники", а потрапити до цих "інших працівників" на прийом, чи зателефонувати їм неможливо. Постачальник вимагає сплатити борг і та довідка, яку мені видали, для нього нічого не значить, йому треба щоб облгаз передав показники. Підскажіть будь ласка чи можна ще кудись звернутись, щоб якось це все вирішити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.01.2023 в 21:12, Vasiliy1997 сказал:

Підскажіть будь ласка чи можна ще кудись звернутись, щоб якось це все вирішити?

Звичайно. Зразок скарг (щодо завищених показників лічильника). Звертаєтесь ні до постачальника (НКРЕКП сам на них нападе після вашого звернення), а безпосередньо в НКРЕКП (скарга дії постачальника, щодо завищення показників лічильника і бездіяльність, щодо усунення виявлених недоліків на підтвердження додаєте довідку на різницю 2414 кубів газу), зазвичай проблема вирішується за місяць (вимоги закону про звернення громадян, посилайтеся на нього у зверненні).

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
В 03.02.2023 в 16:44, laritus сказал:

безпосередньо в НКРЕКП

Учора прийшла відповідь від них:

"Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), розглянула Ваше звернення від 06.02.2023 та в межах компетенції повідомляє. Згідно з положеннями розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за № 1382/27827 (із змінами) (далі – Правила), розрахунки за послуги з газопостачання можуть проводитися на підставі даних про об'єм (обсяг) газу, визначений споживачем та оператором газорозподільної системи (далі – Оператор ГРМ) за підсумками місяця відповідно до умов договору розподілу природного газу, укладеного між побутовим споживачем та Оператором ГРМ, або за плановою величиною середньомісячного споживання в опалювальний та міжопалювальний періоди. Відповідно до положень пункту 4 глави 4 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за № 1379/27824 (із змінами) (далі – Кодекс), побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу. У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об'єм розподілу та споживання природного газу по об'єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об'єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об'єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань. Група споживання по кожному об'єкту побутового споживача, який розраховується за лічильником газу, визначається Оператором ГРМ згідно з цим Кодексом. Номер групи споживання зазначається Оператором ГРМ в персоніфікованих даних заяви-приєднання споживача до умов договору розподілу природного газу та в рахунках Оператора ГРМ про сплату послуг за договором розподілу природного газу. Оператор ГРМ має право здійснювати контрольні зняття показів лічильника природного газу споживача та зобов'язаний не рідше одного разу на шість місяців здійснювати контрольне зняття показань лічильника газу (з урахуванням встановленого строку для контрольного огляду вузла обліку) та формувати об'єм розподілу і споживання природного газу по об'єкту споживача за розрахунковий місяць, в якому було здійснено контрольне зняття показань лічильника газу, з урахуванням його фактичних показань. Варто зазначити, що відповідно до положень пункту 5.5 розділу V Типового договору розподілу природного газу, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за № 1384/27829 (із змінами) (далі – Типовий договір), споживач, що є побутовим, який за умовами цього Договору розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ в один із таких способів: 1) через особистий кабінет на сайті Оператора ГРМ; 2) за телефоном; 3) шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ; 4) на електронну адресу. Оператор ГРМ має право здійснювати контрольні зняття показань лічильника природного газу Споживача. Таким чином, у випадку надання споживачем природного газу до п’ятого числа (включно) місяця, що настає за розрахунковим, Оператору ГРМ фактичних показань лічильника газу розрахунок за спожитий природний газ здійснюється виключно за такими показаннями лічильника газу. При цьому лише у випадку неотримання Оператором ГРМ показань лічильника газу від споживача обсяг споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період. 

Одночасно повідомляємо, що згідно з положеннями Правил спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду. Побутовий споживач має право, зокрема, на проведення звіряння розрахунків з постачальником з підписанням відповідного акта та безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу. Постачальник зобов'язаний, зокрема, розглядати в установленому порядку претензії побутового споживача щодо нарахувань за спожитий природний газ і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги. Враховуючи вищевикладене, з метою досягнення порозуміння щодо нарахувань за надані послуги з газопостачання НКРЕКП рекомендує АТ «Одесагаз», ТОВ «Одесагаз-постачання» та ТОВ «ГК «Нафтогаз Україна» в узгоджений із споживачем час провести звірку витрат природного газу, нарахувань та оплат (помісячно) за адресою споживача (xxxxxxxxxx) з наданням споживачеві відповідних детальних роз’яснень по нарахуванням за спожитий природний газ та підписати акт звірки."

Не підкажите будь ласка, що це означає і що далі робити? Звірку облгаз вже зробив і визнав, що повинен списати мені борг, просто показники не передає постачальнику. Йти до облгазу знову, так вони скажуть "чекайте".

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для початку підіть у облгаз, напишіть заяву на ім.я керівника списати борги і передати показники постачальнику на підставі вашої офіційної звірки. Бажано написати у двох екземплярах і зареєструвати у журналі обліку (один їм, один вам), приєднати копії звірки. У заяві вкажіть, якщо не буде вжито вищевказаних заходів, будете вимушені звернутися до суду. Діє.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.01.2023 в 21:12, Vasiliy1997 сказал:

Більше року назад я придбав будинок, продавець непередавав показники облгазу і некористивувся газом, бо думав, що він відключений. Облгаз вносив показники сам по середньому споживанню і продавцю нарахували боргу 16000грн. Продавець звернувся до облгазу, вони зробили звірку, замінили лічильник на новий, а старий забрали на експертизу. В лютому 2022 року облгаз (АТ Одесагаз) визнав, що нарахували мені зайвих 2414 кубів газу, але вже рік ці мінус 2414 кубів переносяться на наступний місяць в особистому кабінеті. Я телефонував, писав, звертався особисто до відділення облгазу, співробітники облгазу визнають, що повині списати мені 2414 кубів газу, навіть дали довідку с підписами та печатями, але показники не передають постачальнику. Я запитую співробітників облгазу "коли ви передасте показники?", а вони "не ми цим займаємося, за це відповідають інші працівники", а потрапити до цих "інших працівників" на прийом, чи зателефонувати їм неможливо. Постачальник вимагає сплатити борг і та довідка, яку мені видали, для нього нічого не значить, йому треба щоб облгаз передав показники. Підскажіть будь ласка чи можна ще кудись звернутись, щоб якось це все вирішити?

нічого вони робити не будуть. ви зафіксували ситуацію і платіть скільки винні саме ви з моменту укладення договору. нехай вони до суду йдуть і витрачають судовий збір якщо треба. але в суд вони теж не підуть.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, US7IGN сказав:

нічого вони робити не будуть. ви зафіксували ситуацію і платіть скільки винні саме ви з моменту укладення договору. нехай вони до суду йдуть і витрачають судовий збір якщо треба. але в суд вони теж не підуть.

Коли всіх без попередження перевели з облгазів в нафтогаз і виник борг, то я теж так робив... але одного разу забувся і оплатив всю суму... :( 

Але щоб підстрахуватися, то краще спочатку заяву, а вже потім можна і не платити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, delic сказал:

Коли всіх без попередження перевели з облгазів в нафтогаз і виник борг, то я теж так робив... але одного разу забувся і оплатив всю суму... :( 

Але щоб підстрахуватися, то краще спочатку заяву, а вже потім можна і не платити.

ну я і мав на увазі що треба зафіксувати ситуацію у вигляді письмової заяви з доказами направлення ним і потім платити тільки згідно лічильника та тарифів. і це стосується всіх постачальників, бо їх маніакальне бажання гратися цифрами на свою користь, вводячи в оману споживачів, призводить до повного хаосу в платіжках та неможливості взагалі їх брати до уваги. аванси, недоговірні послуги та інше можна визначити як шахрайство. але в цій країні це державна політика...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Будинок я придбав 07.10.2021, з листопада почав передавати показники сам, з 01.05.2022 мене перевели з Одесагаз-постачання на Нафтогаз. В Одесагаз-постачання борги були до того як я придбав будинок, а ось в Нафтогаз з'явився борг за жовтень 2021, хоч мене і перевели в травні 2022 (борг не великий 500грн, але в Одесагаз-постачання борг залишився без змін 16000грн, виходить Нафтогаз вирішив просто взяти з мене 500грн). Після мого звернення в НКРЕКП, Нафтогаз списав мені 650грн боргу, тепер у мене навіть переплата 150грн, але в Одесагаз-постачання борг залишився без змін.

В 25.02.2023 в 13:38, naupv сказал:

Для початку підіть у облгаз, напишіть заяву на ім.я керівника списати борги і передати показники постачальнику на підставі вашої офіційної звірки. Бажано написати у двох екземплярах і зареєструвати у журналі обліку (один їм, один вам), приєднати копії звірки. У заяві вкажіть, якщо не буде вжито вищевказаних заходів, будете вимушені звернутися до суду. Діє.

Вже писав (правда в 1 екземплярі), вони погоджуються, кажуть що спишуть і передадуть показники, але не роблять цього. Кажуть що треба чекати, бо не вони це роблять, а інші працівники. Їхні відповіді: "Ми прийняли Вашу заяву і передали її тим хто цим займається.", "Я лише приймаю заяви, я не передаю показники постачальнику.", "Потрапити на прийом чи зателефонувати тим працівникам, що передають показники неможливо, це не передбачено.", "Ні я неможу їм зателефонувати, я лише приймаю заяви." і т. д. 

Облгаз суду не боїться, бо знає що це мені обійдеться більше ніж сума боргу і сам теж на мене не подасть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...