Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Росіяни принесли нам війну

Скромный прораб

Рекомендовані повідомлення

47 хвилин тому, karbo сказав:

Провідні компанії розробляють виробництво електромоторів без застосування магнітів з Китаю 

Це ти про Тойоту, яка обома руками і ногами опирається, або тільки не робити електрички? )

І завдяки цьому утримує світове лідерство у виробництві автомобілів ))

Змінено користувачем vadimv
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, vadimv сказал:

Це ти про Тойоту, яка обома руками і ногами опирається, або тільки не робити електрички? )

Та ніхрена вони не впираються, вони прекрасно розуміють, що , якщо відстануть від Китаю, то їхній автомобільній промисловості прийде те саме, що колись електроніці

.....

Японські компанії (Toyota, Honda, Nissan) :

 активно досліджують мотори без рідкоземних магнітів, зокрема синхронні реактивні та з електромагнітним збудженням

Змінено користувачем karbo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

57 хвилин тому, DmiVady сказав:

нав’язувати один одному "єдину правильну" думку про доцільність електромобіля це не про економіку, а про бажання поспорити

Нє, з боку Єврокомісії це був постріл у голову европейському автопрому.

Наразі вони тіпа передумали, але мабуть вже запізно пити Боржомі, бо Фольксваген вже відвалився...

Змінено користувачем vadimv
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, vadimv сказал:

Нє, з боку Єврокомісії це був постріл у голову европейському автопрому.

Наразі вони тіпа передумали, але мабуть вже запізно...

Піде Трамп нах і все зміниться назад 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, vadimv сказал:

Це ти про Тойоту, яка обома руками і ногами опирається, або тільки не робити електрички?

видимо что то Вы как то давно новости с этой марки не читали😆 она их не только делает, но и успешно реализует

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, karbo сказав:

Жодного відношення до електричок китайських це не має 

 Пом'ятаю якісь розмови за BYD ) 

23 хвилини тому, karbo сказав:

Електричні машини це максимум незалежності від нафти 

 Це екологія міст і зручність користування 

Да, "зручність користування" просто офігєнна - їхати максимум 500 км (по маршруту розеток) і потім чекати півгодини, поки воно зарядиться )

Не кажучи вже, що там готівку не приймають ))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, karbo сказав:

Сміялися взагалі з цього явища, а воно раз і витіснили практично повністю двз з цих засобів доставки власного тулуба до потрібної точки в межах населеного пункту 

А за межами населеного пункту тобі ж їздити не треба ) Бо не за тим ти в США поїхав ))

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, karbo сказав:

Піде Трамп нах і все зміниться назад 

І Святий Ілон знову буде зігувати? )

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, vadimv сказал:

Да, "зручність користування" просто офігєнна - їхати максимум 500 км (по маршруту розеток) і потім чекати півгодини, поки воно зарядиться )

Не кажучи вже, що там готівку не приймають )

Так навіть таксист не їде. А зарядка триває до півгодини. Раз на два дні навіть для таксі півгодини. Для пересічного раз на два тижні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, vadimv сказал:

І Святий Ілон знову буде зігувати? )

1. PMSM (з рідкоземними магнітами) 

 ККД: часто 94–97 % у робочій зоні.

 

 Дуже хороша щільність потужності (більше кВт на кг).

 

 Менші габарити при тій самій потужності.

 

2. Асинхронні (індукційні) двигуни 

 ККД: типово 90–95 % (у найкращому діапазоні навантаження).

 

 При тому ж рівні потужності – трохи важчі й більші.

 

 Є додаткові втрати на роторі (струми Фуко), що гріється.

 

Різниця в реальному авто може бути десь:


 1–3 %  по піковому ККД,

 

 але в конкретних режимах (місто, траса, агресивне прискорення) все сильно залежить від налаштування.

 

3. Синхронні двигуни з електромагнітом (ESM) 

 ККД дуже близький до PMSM, тобто до 94–96 % , іноді практично на одному рівні.

 

 Можуть бути трохи складніші/дорожчі в механіці (контактні кільця, охолодження ротора).

 

 Зате: нема рідкоземів , лише мідь і сталь.

 

4. Синхронні реактивні двигуни (SRM/reluctance) 

 Теоретично можуть мати дуже високий ККД, але:

 

 складні в керуванні,

 

 шуми/вібрації,

 

 складна оптимізація конструкції.

 

 У гібридних варіантах (з мінімумом магнітів) ККД вже близький до PMSM

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто без рідко земів вже приближуються до магнітних 

І це без Китаю та чистіше технологічно 

Альтернатива Китаю є і її необхідно підтримувати та розвивати 

Але тупий Трамп цьому став на заваді 'ʼ'

Змінено користувачем karbo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Бармалей сказав:

видимо что то Вы как то давно новости с этой марки не читали😆 она их не только делает, но и успешно реализует

Настолько "успешно", что первый РАВ4 на батарейках был продан в количестве ... около 1575 экземпляров ) За 6 лет ))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

Настолько "успешно", что первый РАВ4 на батарейках был продан в количестве ... около 1575 экземпляров ) За 6 лет ))

Гібридів море 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, vadimv сказал:

Настолько "успешно", что первый РАВ4 на батарейках был продан в количестве ... около 1575 экземпляров ) За 6 лет ))

у любой электрички самый главный плюс (для меня) - это возможность не зависеть от производителей топлива

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, karbo сказав:

Так навіть таксист не їде. А зарядка триває до півгодини.

 Причому тут "таксист"? Від Харкова до Ужгорода 1300 км, скільки разів треба зупинитися на 30-60 хвилин, щоб проїхати цю відстань?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, karbo сказав:

Гібридів море 

Ще раз, гібриди - це ДВЗ, а його ж вирішено було заборонити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, vadimv сказал:

 Причому тут "таксист"? Від Харкова до Ужгорода 1300 км, скільки разів треба зупинитися на 30-60 хвилин, щоб проїхати цю відстань?

так и на бензине я как ездил, правда с Днепра, на перекусы и кофе тот же час несколько раз останавливался))), легко можно совместить

Змінено користувачем Бармалей
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Бармалей сказав:

у любой электрички самый главный плюс (для меня) - это возможность не зависеть от производителей топлива

Это плюс изначально был у автомобилей Форда - они ездили на спирте, а самогонный аппарат был у каждого уважающего себя фермера )

Но эту неувязку быстро устранили - ибо нефиг рабам отьезжать далеко от заправки розетки ))

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, vadimv сказал:

 Причому тут "таксист"? Від Харкова до Ужгорода 1300 км, скільки разів треба зупинитися на 30-60 хвилин, щоб проїхати цю відстань?

При чому тут Харків? Йдеться про захід 

І якого такого хрена пертись власним авто з Харкова до Ужгорода?

Змінено користувачем karbo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, vadimv сказал:

Ще раз, гібриди - це ДВЗ, а його ж вирішено було заборонити.

Перейшли би на електрички і нічого страшного не сталося би 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Бармалей сказав:

так и на бензине я как ездил, правда с Днепра, на перекусы и кофе тот же час несколько раз останавливался))), легко можно совместить

Т.е. ради вас другие, которые ездили 1100 км одним махом с одной остановкой на 3 минуты, должны лишиться такой возможности? ) Вы чем-то лучше, чем другие? ))

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vinsol2009 сказав:

18 грудня 2025 року близько 15:50 жінка за кермом автомобіля Hyundai Accent збила двох дівчаток на нерегульованому пішохідному переході.

У прокуратурі зазначили, що вона не зменшила швидкість і не надала пішоходам перевагу в русі.

Внаслідок аварії дві дівчини 13 і 14 років зазнали тяжких тілесних ушкоджень і були доставлені до лікарні, де наразі перебувають у реанімації.

Дівчатам 13 і 14 років, вони не могли, за віком, голосувати за зєлєнскава.

  • Сумно 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, karbo сказав:

При чому тут Харків? Йдеться про захід 

А, ну якшо йдеться про захід - то тоді може захід не буде втручатися в технічний регламент авто в Україні? Чи все-таки буде? )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

Т.е. ради вас другие, которые ездили 1100 км одним махом с одной остановкой на 3 минуты, должны лишиться такой возможности? ) Вы чем-то лучше чем другие? ))

Тобто, для самозадоволення цих ідіотів необхідно утримувати цілу галузь?)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...