Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Система опалення

Bobo_S

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня!

Я новачок, як на форумі, так і в темі, в якій хочу розібратись, тому не судіть суворо, якщо я десь буду використовувати не правильні слова, або познаки.

Я заїхав у приватний двоповерховий будинок з центральним опаленням і тепловим лічильником, система опалення однотрубна (навів приклад розв'язки другого поверху на прикріпленому зображенні, перший аналогічний).

Хочу розібратись, як використовувати опалення "розумно", щоб не переплачувати зайві гроші.

Бачив на просторі інтернету, люди робили "балансування системи опалення" придавлюючи "обратку" і таким чином в них були наступні радіатори гарячіще. В прикладах були котли і двотрубна система. Я розумію що в їх випадку, їм потрібні дані маніпуляції, для вирівнювання температури в системі ну і щоб в котел не поверталась гарячий теплоносій.

1) Можна застосовувати дану практику і чи буде вона працювати? Я розумію, що шаровим краном сильно не порегулюєш, але відштовхуючись від моєї ситуації. Що буде відбуватись, якщо я буду придавлювати "обратку" на радіаторі.

2) Що буде відбуватись, якщо я буду придавлювати "обратку" безспосередньо на магістралі?

Перш за все, хочу подякувати кожному, хто вже прочитає мій "текст" 😃

Щиро дякую зазделегідь, хто спробує мені пояснити!

2023-10-26_10-48.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в загальному випадку - щоб не переплачувати треба тримати температуру в приміщеннях на мінімально комфортному рівні - поставте термоголовки на батареї (ну або регулюйте батареї руками). Інший спосіб - утеплення будинку, заміна вікон, пошук втрат тощо - але це зовсім інші вкладення потенційно.

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах