Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Паркан з дерева типу Ялинка

Dmytro Davydenko

Рекомендовані повідомлення

Добрий день, 

Хочу зробити паркан як на фото. Підкажіть, чи можливо зробити такий паркан зі свіжої дошки чи треба обовʼязково брати суху?

Загальна площа паркану 160м2, ціна за суху дошку трохи кусається. 

IMG_6203.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це залежить від того, яким матеріалом ви плануєте покривати на фініші. Якщо покриття буде плівко образуючим, то тільки суху дошку. А якщо накшалт "фінсько-шведського розчину", то можна брати в роботу відразу з лісоскладу будь яку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, vsv-avto сказал:

Це залежить від того, яким матеріалом ви плануєте покривати на фініші. Якщо покриття буде плівко образуючим, то тільки суху дошку. А якщо накшалт "фінсько-шведського розчину", то можна брати в роботу відразу з лісоскладу будь яку.

можна більш детально про фінсько-шведський розчин? 

Можна взяти дошку звіжопиляну, шліфонути, покрити цим розчином, змонтувати і її не покрутить потім? дорогий цей розчин? який росход? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В цьому підрозділі форуму є окрема тема стосовно цієї саморобної фарби, пошукайте.  Вартість буде копійчана, вийде з усім мабуть до 300грн за відро ( саме дороге, це пігмент) Дошку навпаки не треба шліфувати. Якщо вас задовольнить зовнішній вигляд та ви шукаєте недорогий варіант, то це саме то, що треба. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Dmytro Davydenko сказав:

Хочу зробити паркан як на фото

Зробіть краще європаркан сайдінг називається,  буває і з двох сторін та пофарбуйте його,  буде такий же на вигляд,  а марокі менше, та й дешеве буде

Screenshot_20240228_195907_OLXua.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можно без проблем брать свежепил. Но нужно по пройтись по ним хотя бы рубанком или шлифануть. После этого можно наносить лазурь и лак. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

і що після такого розчину доски не крутить? 

в тій темі багато різних рецептів. можливо хтось може написати сюди рецепт, який ви перевірили на собі? я хочу зробити колір антрацит або чорний. І я так зрозумів що дошку краще не шліфувати взагалі? якщо взяти взяти суху шліфовану може не вийти? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, vsv-avto сказал:

Перепрошую, не в цьому підрозділі, ось тут тема 

 

Цей підрозділ ще більше мене заплутав. хтось пише, що не можна швіжу деревину красити, хтось каже що її ще й стругати не можна, хтось пише що можна все) Але всеодно дякую, там багато цікавої інформації. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Dmytro Davydenko сказал:

і що після такого розчину доски не крутить? 

в тій темі багато різних рецептів. можливо хтось може написати сюди рецепт, який ви перевірили на собі? я хочу зробити колір антрацит або чорний. І я так зрозумів що дошку краще не шліфувати взагалі? якщо взяти взяти суху шліфовану може не вийти? 

Рецепти в тій темі +/- однакові, подивлюся, може знайду який саме використовував. На фото зі знаком секції десь приблизно 4-5 роки, там де відкатні ворота 3 роки. Перший рік буде трошки змиватися, потім тримається без проблем. Дошку не шліфувати, бо на шліфованій воно не буде так триматися, буде, але не так гарно, та й зайва робота буде. Фото пігмента, який брав в епіку. Коли дофарбовував інші секції брав в епіку банку ноунейм, зовсім не фарбувало, тому треба "погратися" з вибором пігмента та його кількістю в будь якому випадку.

IMG_20230323_153618632_HDR.jpg

IMG_20230909_130043028_HDR.jpg

IMG_20230923_123923555.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Dmytro Davydenko сказал:

Цей підрозділ ще більше мене заплутав. хтось пише, що не можна швіжу деревину красити, хтось каже що її ще й стругати не можна, хтось пише що можна все) Але всеодно дякую, там багато цікавої інформації. 

Я з вами ділюсь виключно моїм досвідом: дошка обрізна, не шліфована, відразу в роботу пішла з лісоскладу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, tayatlas сказал:

Можно без проблем брать свежепил. Но нужно по пройтись по ним хотя бы рубанком или шлифануть. После этого можно наносить лазурь и лак. 

Даже на дорогих, заводских красках и пропитках написано, что этого не нужно делать. Разве, что под масло какое такое можно/нужно

Вот РЕММЕРС например

При работе со строганной древесиной лиственницы и древесиной хвойных пород с
высоким содержанием смолы может иметь место снижение адгезии и
атмосферостойкости покрытия, особенно на участках тангенциального распила, в
местах сучков и зонах поздней древесины. Здесь следует принимать во внимание
более короткие интервалы технического обслуживания и обновления покрытия.
Предотвратить это может помочь только предварительное длительное хранение
указанной древесины в естественных условиях на открытом воздухе до нанесения
покрытия (т.н. "искусственное выветривание") либо очень грубая шлифовка (P80).
При работе с такой древесиной, но более грубого ("чернового") распила интервалы
технического обслуживания и обновления покрытия являются существенно более
длительными.

Змінено користувачем Dendnepr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, vsv-avto сказал:

Я з вами ділюсь виключно моїм досвідом: дошка обрізна, не шліфована, відразу в роботу пішла з лісоскладу.

Тобто ти відварили краску, потім замовили ліс, відразу його пофарбували  і змонтували? дуже гарний паркан у вас вийшов. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Dendnepr сказал:

Даже на дорогих, заводских красках и пропитках написано, что этого не нужно делать. Разве, что под масло какое такое можно/нужно

ну для паркану не бачу сенсу брати масло. я знайшов в своєму місті не дорогу обрізну дошку камерної сушки, не шліфовану. 

є сенс її брати хоча б на фасандний паркан, чи робити вже все зі свіжої? я просто розумію, що якщо все покривати шведською фарбою то ефект буде однаковий що на свіжій, що на сухій? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Dmytro Davydenko сказал:

Тобто ти відварили краску, потім замовили ліс, відразу його пофарбували  і змонтували? дуже гарний паркан у вас вийшов. 

Ні, спочатку ліс, потім фарба, вариться вона дуже швидко, як борщ ))), потім десь добу щоб підсохла, а потім монтаж. Важливо: фарба повинна буди постійно гарячою, бо в складі оліфа. Я використовував стару радянську електроплитку, та час від часу підігрівав. І тоді вона гарно впитується в деревину. Наносив широкою макловицею.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Камерная сушка не шлифованная - это отличный вариант. если по деньгам. Сухое дерево лучше впитывает защитный состав

Змінено користувачем Dendnepr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, vsv-avto сказал:

Ні, спочатку ліс, потім фарба, вариться вона дуже швидко, як борщ ))), потім десь добу щоб підсохла, а потім монтаж. Важливо: фарба повинна буди постійно гарячою, бо в складі оліфа. Я використовував стару радянську електроплитку, та час від часу підігрівав. І тоді вона гарно впитується в деревину. Наносив широкою макловицею.

на скільки гарячою?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Dmytro Davydenko сказал:

 який ви перевірили на собі? я хочу зробити колір антрацит або чорний. І я так зрозумів що дошку краще не шліфувати взагалі? якщо взяти взяти суху шліфовану може не вийти? 

У компанії ADLER є гарний продукт для парканів, який дає надійний захист і не потребує оновлення впродовж 5-6 років.
Матеріал Pullex Silverwood, це лазур, яка має 4 кольори (два із яких сірого відтінку).
Це лазур на основі розчинника для зовнішнього застосування з ефектом посіріння (штучного старіння).
Лазур не створює плівки на поверхні і, таким чином волога вільно проникає у дошку, а при висиханні також вільно виходить із деревини, не підриваючи покриття.
Єдине, перед фарбуванням паркану потрібно наносити грунт для захисту від синяви, зараження грибком і комахами.
Дошка повинна бути «транспортної вологості» - близько 22%.
Шліфувати дошку не потрібно. Якщо дошка не шліфована, то це дає змогу матеріалу глибше просочити деревину.
У мене на подвір'ї таким матеріалом пофарбовані опори для винограду. Не оновлювались вже більше 7 років. Виглядають нормально.

Pullex Silverwood - цвета.jpg

2.jpg

3.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, ЧП Ненашев А Б сказал:

У компанії ADLER є гарний продукт для парканів, який дає надійний захист і не потребує оновлення впродовж 5-6 років.
Матеріал Pullex Silverwood, це лазур, яка має 4 кольори (два із яких сірого відтінку).
Це лазур на основі розчинника для зовнішнього застосування з ефектом посіріння (штучного старіння).
Лазур не створює плівки на поверхні і, таким чином волога вільно проникає у дошку, а при висиханні також вільно виходить із деревини, не підриваючи покриття.
Єдине, перед фарбуванням паркану потрібно наносити грунт для захисту від синяви, зараження грибком і комахами.
Дошка повинна бути «транспортної вологості» - близько 22%.
Шліфувати дошку не потрібно. Якщо дошка не шліфована, то це дає змогу матеріалу глибше просочити деревину.
У мене на подвір'ї таким матеріалом пофарбовані опори для винограду. Не оновлювались вже більше 7 років. Виглядають нормально.

Pullex Silverwood - цвета.jpg

2.jpg

3.jpg

а є сенс купувати дорогу лазур, якщо є варіант зробити гарну краску самому?

які переваги у цієї лазурі перед шведсько-фінським розчином? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 минуты назад, vsv-avto сказал:

Рецепти в тій темі +/- однакові, подивлюся, може знайду який саме використовував. На фото зі знаком секції десь приблизно 4-5 роки, там де відкатні ворота 3 роки. Перший рік буде трошки змиватися, потім тримається без проблем. Дошку не шліфувати, бо на шліфованій воно не буде так триматися, буде, але не так гарно, та й зайва робота буде. Фото пігмента, який брав в епіку. Коли дофарбовував інші секції брав в епіку банку ноунейм, зовсім не фарбувало, тому треба "погратися" з вибором пігмента та його кількістю в будь якому випадку.

IMG_20230323_153618632_HDR.jpg

IMG_20230909_130043028_HDR.jpg

IMG_20230923_123923555.jpg

Ви брали цей рецепт? 

 

Для 10 литров краски.

 

-ржаная мука 800г

-железный купорос 400г

-соль 250г

-олифа 300 (500)г

-пигмент 300-600г

Вода добавляется в смесь до объема 10л, т.е. примерно 6л.

 

Готовится*краска*в большом котле.В кипящей воде растворяются соли (железный купорос, поваренная соль).В другой посуде разводится в воде до кашицы ржаная мука и выливается в котел, в котором варится растворсолей.Полученная смесь варится полчаса.Затем добавляется олифа и смесь энергично перемешивается до образования эмульсии. Наконец, добавляется*

размешанный заранее в горячей воде пигмент до достижения нужного тона. Полученная смесь хорошо перемешивается еще раз и при необходимости разбавляется водой до требуемой консистенции.

Для приготовления шведской краски желательно использовать стойкие к воздействию щелочи железосодержащие пигменты- железный сурик,мумию,охру,умбру и др.

Краска наносится на поверхность малярной щеткой или маховой кистью, наносится равномерно и втирается в поры-всего один слой.Красить надо в сухой,пасмурный,безветренный день.

Для покраски крыши берется 500г олифы на 10л краски.

Шведская*краска*защищает древесину от гниения и плесени-консервирует поверхность.Поверхность не требует предварительной подготовки,не считая очистки от пыли, старой краски, плесени и др.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, Dmytro Davydenko сказал:

Ви брали цей рецепт? 

 

 

Я продивився стару тему, нажаль більшість зображень вже не дійсні, тому стверджувати не буду. Але повторюсь, практично всі наведені рецепти +/- однакові, і якщо ви покладете на 50грамів більше чи менше чогось, то результат все одно буде майже однаковий. Зробіть пропорційно меншу кількість фарби,  пофарбуйте пробні дошки, подивитесь на результат, та визначитесь з необхідністю додавати більшу чи меншу кількість пігменту.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Dmytro Davydenko сказал:

а є сенс купувати дорогу лазур, якщо є варіант зробити гарну краску самому?

які переваги у цієї лазурі перед шведсько-фінським розчином? 

Я запропонувала Вам альтернативний варіант, якщо не захочете самі варити фарбу. І, так як я і сама використовувала цю лазур, і на практиці знаю, що вона не потребує частого оновлення, тому і запропонувала Вам розглянути і такий варіант.
Рішення все рівно прийматимете Ви і воно буде вірним.
А перевага у тім, що Ви просто візьмете пензель і, без мороки, пофарбуєте та 6 років не будете мати клопоту.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, ЧП Ненашев А Б сказав:

Я запропонувала Вам альтернативний варіант,. І, так як я і сама використовувала цю лазур, …оновлення, тому і запропонувала…

:shock:

чомусь був впевнений, що ви чоловік. :oops:

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Dendnepr сказал:

Даже на дорогих, заводских красках и пропитках написано, что этого не нужно делать. Разве, что под масло какое такое можно/нужно

Вот РЕММЕРС например

 

  Смотря какой ремерс вы имеете в виду: вот открываем инструкцию к лазури и.... что мы видим....."Гладкие, строганные поверхности древесины по возможности отшлифовать и удалить пыль до нанесения покрытия, чтобы обеспечить более оптимальное впитывание лакокрасочного материала".

   Вдобавок расход ремерса - 250 г/м2 при цене ок. 700 грн/л

   Для справки: какая-нибудь лазурь масс-сегмента (типа Дюфа) - расход 75 г/м2 при цене ок. 400 грн/л, лак акриловый - и того дешевле

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...