Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Економ рішення для тераси бетонної

Фурман Денис

Рекомендовані повідомлення

Привіт усімIMG_3125.thumb.jpeg.09b16ff61f8128832fd7c452da8cb826.jpeg, потрібна порада, є бетона площадка, розмір 4*6, з двох кусків, тобто інший заливався окремо, на стовпцях, і потрібно бюджетно окультурити його, чекаю ваші варіанти, усім дякую

IMG_3126.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шліфонути бетонною чашкою

Взяти у Пропеллера якусь хімію

Взяти у Пропеллера якусь хімію і покрити зверху крошкою

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. У вас відмітка тераси вища за грунт на пару сантиметрів. Можливо є сенс її підняти.

image.png.9b6c69bb350ac4dc9aad298b6fd17ec7.png

terrasagood.com.ua/rehulovana-opora-standard-70-120/?srsltid=AfmBOooX58ERwaxLdnJPjt0syvTpiGTGvlth5c9-1_SMGVar8Fha861D

Якщо є бажання захистити бетон, то паропроникна гідра. 

2. Ще як варіант - таке.

swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=56#prettyPhoto

 

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В разі якщо покрити якоюсь гідрою, як обійти розрив двух плит? І ще таке забув уточнити, що потім через рік доугий планую терасною дошкою обшити це, чи може як варіант ще, підлити самовирівнюючої суміші і тоді вже гідрою?

Змінено користувачем Фурман Денис
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 21.05.2025 в 08:44, Фурман Денис сказал:

1. В разі якщо покрити якоюсь гідрою, як обійти розрив двух плит? 2. І ще таке забув уточнити, що потім через рік доугий планую терасною дошкою обшити це, чи може як варіант ще, підлити самовирівнюючої суміші і тоді вже гідрою?

1. У вас мова йде не про гідроізоляцію , а про захист бетону в разі, якщо він просякне водою та прийдеть морози. Тому вам буде достатньо нанести на нього гідрофоб. Розрив нехай буде.

2. Гідру наносьте вже на нівелірку. Щоб і її захистити. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чому потрібно паропроникною гідрою обробляти? В мене схожа історія але планував бітумно-полімерний пиріг (праймер+мастика).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что бы влага ,в виде пара, могла выходить из пирога.

Поэтому , например, применение керамогранита тут не приветствуется.

Керамогранит не является паропроникающим в отличии от того же клинкера.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20.05.2025 в 13:05, Offroad сказав:

Шліфонути бетонною чашкою

Взяти у Пропеллера якусь хімію

Взяти у Пропеллера якусь хімію і покрити зверху крошкою

Привіт! Де можна почитати про пиріг такого влаштування тераси? Яка крошка, який гідрофоб під неї потрібно? Є крита тераса, думаю чим краще зробити поверхню. Плиткою / дошкою поки не розглядаю варіант ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Андрій Миколайович сказал:

Привіт! Де можна почитати про пиріг такого влаштування тераси? Яка крошка, який гідрофоб під неї потрібно? Є крита тераса, думаю чим краще зробити поверхню. Плиткою / дошкою поки не розглядаю варіант ...

1. Яка у вас основа? Який метраж?

2. Чому не плитка та не дошка?  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
03.06.2025 в 20:15, Propeller сказав:

1. Яка у вас основа? Який метраж?

2. Чому не плитка та не дошка?  

image.thumb.png.e86f0a606f68fecf4a000d7228915936.png

Тераса буде крита, розміри орієнтовно 7*2,5, основа там - суглинок, який був викопаний як робили септика. І маю 2 проблеми - не знаю як краще зробити поверхню і як забацати сходи ) Щось не вистачає уявлення ) На фото тимчасове рішення

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
В 29.05.2025 в 13:41, Vitaliy67 сказал:

Что бы влага ,в виде пара, могла выходить из пирога.

Поэтому , например, применение керамогранита тут не приветствуется.

Керамогранит не является паропроникающим в отличии от того же клинкера.

Звідки пар в пирозі і навіщо йому давати виходити? Можете якось детальніше пояснити фізику процесу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Водяной пар присутствует в любом воздухе. При циркуляции воздуха перемещается и водяной пар.

Поэтому на материалах и пишут паропроницаемым.

Та же цементная гидроизоляция является паропроницаемым.

А вот керамогранит не является паропроницаемым, каки эпоксидная затирка.

При определенных условиях пар может превратиться в воду.

А вода, при определенных условиях, может замёрзнуть.

Ну а дальше есть шанс увидеть результаты замерзания.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Vitaliy67 сказал:

Водяной пар присутствует в любом воздухе. При циркуляции воздуха перемещается и водяной пар.

Поэтому на материалах и пишут паропроницаемым.

Та же цементная гидроизоляция является паропроницаемым.

А вот керамогранит не является паропроницаемым, каки эпоксидная затирка.

При определенных условиях пар может превратиться в воду.

А вода, при определенных условиях, может замёрзнуть.

Ну а дальше есть шанс увидеть результаты замерзания.

 

Стоп. Яка циркуляція повітря в бетоні плити? В мене залита плита, зверху 2см утеплювача, і потім стяжка під нахилом для водовідведення. Ось стяжку я і планую покрити гідроізоляцією. Над планується терасна дошка. Ось в такому пірозі не розумію нащо паропроникна гідроізоляція. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Vitaliy67 сказал:

Делайте как знаете.

Это Ваш дом

Так можливо не знаю. Тож і намагаюсь це зʼясувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, BAV_Lug сказал:

Стоп. Яка циркуляція повітря в бетоні плити? В мене залита плита, зверху 2см утеплювача, і потім стяжка під нахилом для водовідведення. Ось стяжку я і планую покрити гідроізоляцією. Над планується терасна дошка. Ось в такому пірозі не розумію нащо паропроникна гідроізоляція. 

Якщо 1 у вас бетон (піскобетон, а-ля "стяжка") лежить на грунті, то ця "стяжка" геометрично це паралелепіпед (коробочка). Ви плануєте ізолювати тільки верхню сорону цієї коробочки. При цьому ви залишаєте ще 5 сторін не захищиними від води. А вона ззовні є. Дощі....танення снігу....Приймаючи до уваги той факт, що вироби на цементному в'яжучому пористі, та схільність природи да рівноваги (дефузія) вода, яка зайшла по відкритих порах (пом'ятаємо про 5 незахичених площин паралелепіпеду) в тіло "стяжки" буде йти туди, де її мало (дефузія). Найбільша незахищена площина (низ стяжки) буде працювати як потужний капілярний насос та пампувати воду знизу в гору. Відкриті пори називаються капілярами. 

Якщо 2 ви захистили (гідроізолювали, нанесли фініш) верхню площину, то вода по капілярах знизу буде йти ПІД шар гідри. В разі, якщо гідра "дихає" недостатньо інтенсивно, то підйом води зупине повітря, ща є у капілярах (як в гадроакумуляторі).  На границі вода-повітря почнеться випаровування води. Це повітря буденасичуватись парами води до стану рівноважної відносної вологості. І це вологе повітря буде намагатись перейти в зону з меньшою вологістю. Тобто в атмосферу. Намагатись - значить тиснути знизу на те, що заважає парі випаруватись. Цей тиск дуже наполегливий і згодом він відриває те, що йому заважає. А це те - це (назвемо їх "пароНЕпроникні") гідра або фінішне облицювання стяжки. 

От тут приклад   

Якщо 3 у вас під стяжкою лежить шар утеплювача ( в ідеалі ЕППС) тоді вона захищена від капілярщини. Щоб бути вже перфекціоністом реальним, ви можете нанести гідру і на 4 торцових сторони вашої стяжки. 

PS Про те, що в пористих структурах на планеті Земля є повітря говорить простий факт. Нижче графік кореляції відносної вологості повітря в порах бетоу, стяжки, дерева та їх масової вологості (пом'ятаєте всі пишуть % вологості?). Там дуже цікаво. Наприклад при масовій вологості всього 2% відносна вологість в порах бетону аж 80%. 

 

Moisture.jpg

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Propeller сказал:

Якщо 1 у вас бетон (піскобетон, а-ля "стяжка") лежить на грунті, то ця "стяжка" геометрично це паралелепіпед (коробочка). Ви плануєте ізолювати тільки верхню сорону цієї коробочки. При цьому ви залишаєте ще 5 сторін не захищиними від води. А вона ззовні є. Дощі....танення снігу....Приймаючи до уваги той факт, що вироби на цементному в'яжучому пористі, та схільність природи да рівноваги (дефузія) вода, яка зайшла по відкритих порах (пом'ятаємо про 5 незахичених площин паралелепіпеду) в тіло "стяжки" буде йти туди, де її мало (дефузія). Найбільша незахищена площина (низ стяжки) буде працювати як потужний капілярний насос та пампувати воду знизу в гору. Відкриті пори називаються капілярами. 

Якщо 2 ви захистили (гідроізолювали, нанесли фініш) верхню площину, то вода по капілярах знизу буде йти ПІД шар гідри. В разі, якщо гідра "дихає" недостатньо інтенсивно, то підйом води зупине повітря, ща є у капілярах (як в гадроакумуляторі).  На границі вода-повітря почнеться випаровування води. Це повітря буденасичуватись парами води до стану рівноважної відносної вологості. І це вологе повітря буде намагатись перейти в зону з меньшою вологістю. Тобто в атмосферу. Намагатись - значить тиснути знизу на те, що заважає парі випаруватись. Цей тиск дуже наполегливий і згодом він відриває те, що йому заважає. А це те - це (назвемо їх "пароНЕпроникні") гідра або фінішне облицювання стяжки. 

От тут приклад   

Якщо 3 у вас під стяжкою лежить шар утеплювача ( в ідеалі ЕППС) тоді вона захищена від капілярщини. Щоб бути вже перфекціоністом реальним, ви можете нанести гідру і на 4 торцових сторони вашої стяжки. 

PS Про те, що в пористих структурах на планеті Земля є повітря говорить простий факт. Нижче графік кореляції відносної вологості повітря в порах бетоу, стяжки, дерева та їх масової вологості (пом'ятаєте всі пишуть % вологості?). Там дуже цікаво. Наприклад при масовій вологості всього 2% відносна вологість в порах бетону аж 80%. 

 

Moisture.jpg

Не пробували подаватись на нобелівку? Бо так виходить з ваших викладок що виробники не паропроникної гідроізоляції для бетону роблять дурню коли її виробляють і дуже масово її продають. Це напевно перегорне всі представлення про гідру ))

В черговий раз бачу як маркетологи гарно промили мозок деяким "експертам" цього форуму.

Змінено користувачем BAV_Lug
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Vitaliy67 сказал:

А можно пример не паропроницаемой гидроизоляции.

 

Майже люба бітумна гідроізоляція. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Vitaliy67 сказал:

Я спрашиваю в контексте укладки плитки

Тут я "пас". Щє не встиг вивчити цю тему )) Можливо під плитку така (паропроникна) і потрібна, хоча мені все одно незрозуміло, нащо давати можливість пару насичувати клей для плитки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Докладываю, все эти гидры паропроницаемым.

Причем производители прямо на это указывают 

 

Даже подчёркивают.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, BAV_Lug сказал:

Не пробували подаватись на нобелівку? Бо так виходить з ваших викладок що виробники не паропроникної гідроізоляції для бетону роблять дурню коли її виробляють і дуже масово її продають. Це напевно перегорне всі представлення про гідру ))

Бетон - це матеріал, з якого дуже зручно лити елементи конструкцій. І тут важливо де цей елемент застосовуються в цій конструкції. Ізолюють не бетон. Ізолюють коструктивний елемент.  Не поспішайте писати тут оцінне судження без вивчення питання, бо знову буде "комфуз".  

9 часов назад, BAV_Lug сказал:

В черговий раз бачу як маркетологи гарно промили мозок деяким "експертам" цього форуму.

Маркетинг у вас почнеться коли ви почнете купувати гідру для своєї "тераси". От там хлопчик або дівчинка вас заспокоють словами "гарантую", "нема проблем", "всі це для цього купують і у всіх норм". У вас вже був маркетинг на вашому фасаді :)

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Vitaliy67 сказал:

Докладываю, все эти гидры паропроницаемым.

Причем производители прямо на это указывают 

 

Даже подчёркивают.

Когда производитель пишет, что гидра "дышит" или гидра паропроницаемая - это не совсем этично. Но... тут выше упоминали слово "маркетинг". Это нормально.

Как и любая эксплуатационная величина паропроницаемость имеет размер = хорошо пропускает пар ......плохо пропускает пар.

Обычно паропроницаемость тонкослойных покрытий измеряется показателем Sd.

В зависимости от его величины Sd покрытия деляться на : паропроницаемые, поробарьеры и пароизоляторы.

Чем ниже Sd, тем выше паропроницаемость. 

Sd - это сравнение сопротивления прохождению пара через мембрану с высотой столба воздуха, который создает такое же сопротивление.

К примеру, у  кровельной ПУ гидры Sd = около 0,5...0,7 м, у ПВХ гидры толщиной 1 мм = 1500 м. Поэтому на ПВХ (ТПО, ЕПДМ) кровли ставят кучку аераторов.   

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Vitaliy67 сказал:

Я спрашиваю в контексте укладки плитки

Все просто. 

Вам надо, чтобы плитка не отпала от стены, не отошла от стяжки. Ваше главное слово = адгезия, желательно forever.

Если вы наносите на основу гидру , то она слой-посредник между плиткой и основой. 

Гидра под плитку наносится всегда , когда вода атакует со стороны плитки (душ, дождь, бассейн и т.д.). Посмотрите по своему опыту.

Поэтому выбор гидры прежде заключается в том, чтобы она хорошо "держалась" на основе, а клей для плитки хорошо "прилип" к гидре. Дальше идут требования к реакции на деформацию основания (температурное расширение-сжатие, вибрация). Но это в основном балконы, эксплуатируемые кровли (в т.ч. террасы), бассейны. И такая кака, как капиллярный подсос. То есть, случай, когда с той стороны стены (пола) не воздух, а вода или влажный (постоянно или периодически) грунт. В этом случае может случиться такая хрень:

image.png.d4f4add997f65c61dec8f3cd66a6af13.png

 

 

  

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...