Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Наростити висоту стропил для утеплення мансарди

nitimi

Рекомендовані повідомлення

Чи дурна це ідея?

Наростити існуючі стропила, створивши наступну конструкцію:

Наявні стропила

Шар ЕППС (товщиною, 30 мм)

Додатковий дерев'яний брус (товщиною 50 мм)

Цей "сендвіч" планується з'єднати за допомогою металевих анкерних пластин або шматків фанери.

Мета – збільшити простір між стропилами для закладання ековати, одночасно розірвавши потенційний місток холоду по дерев'яній конструкції.

 

Чому не перехресне?  Бо ековату хочу закладати самостійно, якщо будуть ячейки то буде усадка, а у випадку, що задумав можна буде докласти через  горище по бантинам.

 

Еппс непаропроникний але чи це матиме велике значення? 

 

пиріг.jpg

Змінено користувачем nitimi
Вибачте що написав не вірно назву, каюся
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, MAESTRO DNEPR сказав:

Кроква, блд!!!... уши сука вянут((

А ще є подшева у харківʼян. (бувших)

та тут є одна деталЯ, крокви вживаються лише у множині

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От змусили погуглити ))

В українській мові стропило і кроква часто використовуються як синоніми для позначення одного й того ж елементу даху - нахиленої балки, що підтримує покрівлю. Однак, іноді зустрічається більш конкретне розмежування: стропило може вживатися як однина, а крокви - як множина. Тобто, стропило - це одна така балка, а крокви - це їх сукупність, система

 

Стропило (або стропилина) - це окрема похила балка, яка є складовою частиною кроквяної системи даху. 

Крокви - це загальний термін для позначення сукупності таких балок, що утворюють каркас даху. 

В деяких випадках, особливо при роботі з теслярами, може використовуватись варіант стропилина - стропило. 

Таким чином, в більшості випадків, стропило і кроква можна вважати взаємозамінними, але при потребі уточнення, слід пам'ятати про можливе розмежування на одиничний елемент (стропило) та їх систему (крокви). 

А я іноді кажу не ригель, а бантина, це не смертельно? image.gif.cdbd4d7a9385c4268faaf0358cd877e5.gif

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

От змусили погуглити ))

В українській мові стропило і кроква часто використовуються як синоніми для позначення одного й того ж елементу даху - нахиленої балки, що підтримує покрівлю. Однак, іноді зустрічається більш конкретне розмежування: стропило може вживатися як однина, а крокви - як множина. Тобто, стропило - це одна така балка, а крокви - це їх сукупність, система

 

Стропило (або стропилина) - це окрема похила балка, яка є складовою частиною кроквяної системи даху. 

Крокви - це загальний термін для позначення сукупності таких балок, що утворюють каркас даху. 

В деяких випадках, особливо при роботі з теслярами, може використовуватись варіант стропилина - стропило. 

Таким чином, в більшості випадків, стропило і кроква можна вважати взаємозамінними, але при потребі уточнення, слід пам'ятати про можливе розмежування на одиничний елемент (стропило) та їх систему (крокви). 

Вибачте , але це повна дурь.

Кроквяний дах не може складатись із "стропил" інакше він би називався "стропильний дах"

Все ж таки офіційний та загальновживаний термін - це кроква , а не стропило. І словники так і пишуть , що стропило - це рідковживаний відповідник. 

5 годин тому, nitimi сказав:

Чому не перехресне?  Бо ековату хочу закладати самостійно, якщо будуть ячейки то буде усадка, а у випадку, що задумав можна буде докласти через  горище по бантинам.

Поясніть докладніше :

Як ви будете закладати ековату , вона ж ніби задувається?

Що означає чарунки (ячейки) - це як?

Чому вона має осідати , і як ви її збираєтесь через бантини докладати ?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Мені Ваша ідея подобається, я би метал для кріплення брусків не використовував, взяв би фанеру, або осб. А на рахунок ЕППС, я не зрозумів, Ви його суцільним шаром хочете зробити? Якщо так, то мені здається це зайвим, я б в такому варіанті використав полоски по ширині крокв, просто, як дистанційну планку між тілом крокви і бруском. А щодо досипання ековати через простір над бантинами - головне, щоб там місця достатньо лишилося, щоб там вільно пересуватися. А чим плануєте зашивати площину по брусках?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, andrey_ka сказав:

Як ви будете закладати ековату , вона ж ніби задувається?

 

Є спосіб вручну засипати, руками, совком :). Або ж на крайній випадок садовим пилососом (надіюсь це слово деяким форумчанам не буде різати вуха).

Північні "сусіди" (їхні фірми які займаються задувкою ековати) на ютубі мають відео, які підтверджують, що це норм спосіб. Більше того крокви не великої довжини (частина крокви для засипки - 2 м крокви), що дещо зменшує людський фактор.

 

11 годин тому, andrey_ka сказав:

Що означає чарунки (ячейки) - це як?

Чому вона має осідати

Якщо  прибивати бруски  паралельно кроквам то будуть, так би мовити, утворюватися чарунки (ячейки). І це може вплинути на те, що в цих чарунках ековата не буде достатньо щільно обволікати весь об'єм чарунки. Це також підверджує  одина пітєрська  компанія по задувці. 

 

11 годин тому, andrey_ka сказав:

і як ви її збираєтесь через бантини докладати ?

Теоретично :), теоретично при великій необхідності вилізши на міні-горище (те яке утвориться в трикутнику бантини-крокови-коньок (завчасно вибачаюсь якщо не вірно назвав якийсь із елементів будівлі). Так ось, вилізши на горище і піднявши вітрозахист (якщо взагалі він буде*) та глянувши що робиться в кутах (вузлі) між кроквою та бантиною. 

 

*До речі, маючі певні запаси базальтової вати, з метою економії, я би хотів її використати  шляхом прокладання поверх бантин, тобто між кроквами та між бантинами ековата, а зверху бантин базальтова, але ніде не можу знайти чи така комбінація нормальна. 

1138673130_--.thumb.jpg.8591dc06a47553201680f868c3d30230.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Maryan_bhfz сказав:

полоски по ширині крокв

Так так, саме це я і думав зробити. Погано пояснив значить в першому дописі

 

2 години тому, Maryan_bhfz сказав:

А чим плануєте зашивати площину по брусках?

Якщо я вірно вас зрозумів про яку площину ви говорите то звичайною пароізоляційною плівкою.

Тобто пиріг такий: супердифузійна мембрана(не найкращої якості), крокви, полоски ЕППС, бруски по кроквам, ековата  (між кроквами--еппсом-брусками), пароізоляційна плівка, доски (можливо бруски) паралельно кроквам.   

Змінено користувачем nitimi
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, nitimi сказав:

паралельно кроквам

Тільки напевне перпендикулярно), а так все чудово

 

1 година тому, nitimi сказав:

але ніде не можу знайти чи така комбінація нормальна

А чого ж не нормальна, і то і то паропроникні матеріали, можна їх комбінувати як завгодно

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Maryan_bhfz сказав:

Тільки напевне перпендикулярно), а так все чудово

 

так, перпендикулярно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, nitimi сказав:

Є спосіб вручну засипати, руками, совком :).

Ніколи не мав справу з ековатою. Так просто роздуми.

Для скатної покрівлі утеплювач повинен бути певної щільності , ну щоб він не просідав та не спресовувався і щоб потім не з`явились пустоти. Не уявляю як цього досягти з ековатою. Там же коли її персувати то СДМ видує пузом , як і пароізоляцію. І якщо на пароізоляцію можна зверху набити часто лати то з СДМ цього вже не вийде.

Для цього СДМ , мабуть , має бути досить щільно натягнутою. А зазвичай її монтують ледь не з невеликим провисанням.

ПС.. Можна робити утеплення поступово. Змонтувати полосу пароізоляції скажімо 500мм і заповнити цей простір ватою. Далі знову 500мм і заповнити ватою і.т.д..

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, andrey_ka сказав:

Змонтувати полосу пароізоляції скажімо 500мм і заповнити цей простір ватою. Далі знову 500мм і заповнити ватою і.т.д..

 Саме так і рекомендують. Буду так пробувати. 

 

А щодо пуза, то є вихід це МДВП типу Стейко Ізорел, думаю товщини 10 мм хватить щоб тримало вату і не випирало СДМ. 

Ось такі має характеристики:

Товщина: 10 мм

Вага / м²: 2,20 кг

Щільність: 230 кг / м³

Коеффіцієнт опору дифузії водяного пару (μ): 5

Значення SD [м]: 0,08

Питома теплоємність c Дж / (кг * K):2100

Стискання при відносній деформації 10% δ10 [Н / мм²]≥ 0,10

Міцність на стискання [кПа] ≥ 100

Опір повітряному потоку [(кПа * с) / м²] ≥ 100

 

Тому основне питання все таке ж "чи норм буде якщо дати слой по товщині крокви ЕППСом, після чого брус і закріпити такий сендвіч пластинами"

 

p.s. так треба заморочитися але ну не хочеться мені мінвату давати як останній слой перед пароізоляцією, мікрочастинки будуть все одно потрапляти в хату ( це моя суб'єктивна думка)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На моєму даху якраз щойно виконали нарощування крокв: на існуючі крокви висотою 150мм зверху поклали нові крокви такої ж висоти і прикрутили довгими конструкційними шурупами. На фото нові крокви зелені – оброблені біозахистом.

В деяких місцях між кроквами вставлені клинки для вирівнювання площини даху.
Робилося це для того щоб вмістити 300мм утеплювача, не зменшуючи висоту мансарди. Сама по собі це недостатня причина для такої операції, але мені все рівно доводилось перекривати дах – то заодно і висоту наростили.

IMG_3426.thumb.jpeg.a504b192658b9d7039f92483f7757fbf.jpeg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, nitimi сказав:

А щодо пуза, то є вихід це МДВП типу Стейко Ізорел,

ІМХО - це не вихід , а геморой і ймовірність отримати конденсат на межі МДВП / СДМ , або МДВП / вата.

Яка буде товщина утеплення?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, andrey_ka сказав:

ІМХО - це не вихід , а геморой і ймовірність отримати конденсат на межі МДВП / СДМ , або МДВП / вата.

Яка буде товщина утеплення?

Чому на стикові мдвп/вата може бути конденсат? Вата ж впритул  лежатиме до мдвп.

Те ж саме питання і щодо МДВП / СДМ .

 

28-30 см товщина по кроквам, а по стелі (бантинам) може бути 40

Змінено користувачем nitimi
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 хвилин тому, nitimi сказав:

Чому на стикові мдвп/вата може бути конденсат?

Тому , що МДВП це потенційний тормоз на шляху виходу пару.

Хоча , за таких умов калькулятор показує , що умов конденсації на стику матеріалів немає і критичного вологонакопичення не буде.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, andrey_ka сказав:

Тому , що МДВП це потенційний тормоз на шляху виходу пару.

Дивно ніби така штука  як мдвп саме для таких цілей і використовується

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, nitimi сказав:

Дивно ніби така штука  як мдвп саме для таких цілей і використовується

Може десь і використовується але не в тому місці куди ви плануєте його запихнути. В утепленні має працювати правило: зсередини на зовні кожен наступний шар повинен бути більш паропроникний за попередній. Щоб пар міг без перешкод з рівномірною швидкістю виходити назовні.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...