Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

О шифере

Антип

Рекомендовані повідомлення

Дуже дякую за корисні поради,відносно шиферу.

Ви б не могли ще висловити вашу думку відносно: треба чи не треба стелити якусь плівку чи рубероїд під шифер (холодне горіще).

 

Будівельні норми не передбачають на холодне горище додаткової гідро- або пароізоляції. Єдине варто зауважити, що потрібно правильно провести вкладання листів шифера. Напуск в поздовжньому напрямку 15-25см, якщо кут нахилу більше 30 градусів, і 25-35см - при куті менше 30 градусів. Підрізка кутів і висверлювання отворів під кріплення - обовязково, в іншому випадку Ви втрачаєте гарантію, яка на шифер становить 4 роки (плюс підрізка кутів дасть кращий естетичний вигляд). Один лист кріпиться не більше ніж 4-ма кріпленнями (2-га і 6-та хвилі, тобто розрахунок по 2 кріплення на лист (крім останнього ряду)) . Кожен лист (для 8-ми хвильового шиферу) повинен опиратися на 3 бруса (не більше не менше), тобто розрахунок по 2 бруса на лист. Це основні моменти на які потрібно звернути увагу. Виконання цих вимог, що чітко прописані в Будівельних нормах, дасть можливість отримати якісний і красивий дах, а при винекненні якихось проблем (наприклад поява мокроти на внутрішній стороні листа, тріщини в листах тощо), продавець (виробник) будуть зобовязані Вам замінити браковані листи.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что-бы не плодить темы, вопрос задаю тут. Сколько стоит работа по монтажу крыши, фото в моём посте 472. Перечень работ: установка стропилки, укладка мембраны, контррейка, обрешётка, монтаж шифера? Можно общую цифру за м2.

Практики, прошу Вас озвучить, хотя-бы приблизительно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...Сколько стоит работа....за м2.....

Практики, прошу Вас озвучить, хотя-бы приблизительно.

Мабуть, ціна залежить ще й від місця знаходження, в столиці і великих містах зовсім інші розцінки, ніж у регіонах. У нас на будівництві бригада виконала ці роботи по 45 грн за м2. Роботою задоволений.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мабуть, ціна залежить ще й від місця знаходження, в столиці і великих містах зовсім інші розцінки, ніж у регіонах. У нас на будівництві бригада виконала ці роботи по 45 грн за м2. Роботою задоволений.

 

Спасибо за ответ, но я не зря дал фото крыши. У вас двускатка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
Собираюсь в январе делать крышу, план такой, уклон 40 см на 3 м, на лаги набиваю необрезную 25-ку впритык, наверх пленку полиэтиленовую толстую, потом слой глиноопилочной смеси и на нее шифер.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Собираюсь в январе делать крышу, план такой, уклон 40 см на 3 м, на лаги набиваю необрезную 25-ку впритык, наверх пленку полиэтиленовую толстую, потом слой глиноопилочной смеси и на нее шифер.

 

У Вас уклон крыши будет ок. 7град,- не маловато будет? (Минимальный уклон при укладке шифера - 15град)

К чему шифер будет крепиться,- к "глиноопилочной смеси"?

Да и перехлест листов надо будет делать 35-40см, наверное,- иначе во время дождя с ветром спасать помещение от воды будет только "пленка поэтиленовая толстая"

 

Удачи!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я уже делал подобную крышу. На дощатый настил(без всякой пленки!) слой глиноопилочной смеси, шифер при укладке вдавливаю в нее. прибивал шиферными гвоздями, стараясь попасть в лаги. В той линии, где нахлест шифера был меньше 10 см были протекания, но только в первую зиму! Как известно глина воду не пропускает. По такой крыше спокойно можно ходить и крысы под шифером не заводятся.

17747422_.JPG.c08af885f85295c40ae3bb4adf255067.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я уже делал подобную крышу. На дощатый настил(без всякой пленки!) слой глиноопилочной смеси, шифер при укладке вдавливаю в нее. прибивал шиферными гвоздями, стараясь попасть в лаги. В той линии, где нахлест шифера был меньше 10 см были протекания, но только в первую зиму! Как известно глина воду не пропускает. По такой крыше спокойно можно ходить и крысы под шифером не заводятся.

 

Ніколи не зустрічався з подібною технологією, тому, буде цікаво.

Основне питання - який сенс?

По правильно зробленому даху обережно ходити також можна, ну а гризуни - при бажанні на горище пролізуть іншими шляхами (вентиляція-то все-одно має бути).

А 10 см перекриття - це мало.

ІМХО, без плівки краще.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дом без чердака и глиноопилочная смесь служит дополнительным утеплением а снизу по размеру лаг(150 мм) планирую ложить маты из камыша. Да, перекрытие сделаю 20 см. Насчет пленки у меня тоже сомнение, может рубероид? Но тогда не будет ли вонять в комнате?
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я понял, это типа устройство мансарды- когда крыша является утепленной ограждающей конструкцией. У вас будут балки перекрытия 150мм, между ними камыш, затем глина и шифер. А перпендикулярную обрешетку брусом вы будете делать?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А перпендикулярную обрешетку брусом вы будете делать?

Нужен сплошной дощатый настил, а при укладке шифер вдавливается в глину, так, что пустот между шифером и настилом почти не остается и когда ходишь по такой крыше шифер не играет под ногами, получается легкая обслуживаемая крыша.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Насчет пленки у меня тоже сомнение, может рубероид? Но тогда не будет ли вонять в комнате?

 

Не буде. А навіщо взагалі щось підкладати?

 

Для чого шифер вдавлювати в глину? Можливо пустити по суцільному дощатому настилу брусок під шифер 50*50 між цими брусками кинути глину і до них прибити шифер - отримаємо і додаткове утеплення і вентиляційний зазор між хвилями, який повинен там бути. Тим паче, якщо між стропилами Ви хочете пускати утеплювач з очерету - це звичайно не базальтова вата, але вентиляційний зазор доведеться робити і доведеться робити його до суцільного настилу (тобто пускати на стропила контррейку, а вже далі суцільний дощатий настил). А якщо кинути ще й руберойд чи ще гірше плівку, то паропроникність стане ще гірша. Нажаль не знаю, яка паропроникність у очерета, але принцип збільшення паропроникності кожного наступного шару з середини - назовні повинен зберігатися, інакше з часом Ви будете відчувати погіршення характеристик утеплювача.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нужен сплошной дощатый настил, а при укладке шифер вдавливается в глину, так, что пустот между шифером и настилом почти не остается и когда ходишь по такой крыше шифер не играет под ногами, получается легкая обслуживаемая крыша.

 

Для ходьби потрібно робити суміщений дах, шифер же використовують для горищних дахів, тобто "за визначенням" він для цього не підходить.

По-друге, шифер на даху повинен "грати" і від температурних коливань і від коливань вологості, і глина буде "грати", при чому, "грати" вони будуть по-різному, як результат, мікротріщини, потім - тріщини і протікання. Я звичайно можу помилятися, але чисто теоретично, враховуючи властивості матеріалу,вважаю, що при Вашій реалізації ремонтом доведеться займатися вже через 10 років.

З іншого боку, влаштування суміщеного даху в Вашому випадку також проблема. Радити руберойд чи оцинковку для Криму - не буду, під бетонну заливку, напевно, не розраховували ні фундамент ні ракушнякові стіни.

Подумайте над вентиляцією, а для пересування по шиферу киньте декілька дощок.

І звичайно, чекаємо від Вас фотозвітів і вражень по роботі і результатам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я думаю при моей технологии шифер будет не менее долговечным. Я посмотрел крышу, что выше на фото, никаких трещин, сделана 8 лет назад, и доски не нужны, что бы по ней иногда ходить, ведь волны опираются всей плоскостью а не висят в воздухе как при обрешетке. Да, посмотрел, шифер утоплен в глину сантиметра на два, так что расширятся может без проблем и вентзазор есть, просто поменьше, а крысы наверное просто глину не любят( там где шифер на толь положен постоянно травить приходится).
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... ведь волны опираются всей плоскостью а не висят в воздухе как при обрешетке.

 

Коли ми виїжджаємо на рекламації, зазвичай стикаємось з однією і тією ж проблемою. Влітку, якщо покласти лист на рівну поверхню і полити водою він вигнеться в дугу (середина підніметься і лист опирається тільки на краї), це не є браком, але це призведе до тріщин, якщо знехтувати правилами вкладання (наприклад закріпити в "заборонених" місцях), ну і звичайно, якщо стати в центр листа - він трісне.

Роблячи дану покрівлю Ви ризикуєте тільки своїми коштами, але Ваш досвід, думаю, буде усім корисний. :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Собираюсь в январе делать крышу, план такой, уклон 40 см на 3 м, на лаги набиваю необрезную 25-ку впритык, наверх пленку полиэтиленовую толстую, потом слой глиноопилочной смеси и на нее шифер.

 

Опишите, плиз, как вы делаете глиноопилочную смесь.

Я мешаю в бетономешалке опилки с цементом и песком (0.5: 0.5 : 9) и засыпаю внутрь стен и межэтажное прекрытие.

Но вот как мешать глину с опилками? Она ведь тяжелая и комковатая.

Или это ручной процесс?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пока глину не мешал, но теоретически, надо замочить на пару суток, что бы комки размокли и мешать в бетономешалке, добавив в нее несколько круглых больших камней.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Один лист кріпиться не більше ніж 4-ма кріпленнями (2-га і 6-та хвилі, тобто розрахунок по 2 кріплення на лист (крім останнього ряду))
А хіба не в 1-шу і 8-му хвилі, таким чином прибиваючи і сусідні по горизонталі листи? В такому випадку буде одне кріплення на лист + кріплення крайніх листів.

І ще по кріпленню. Я чув, що пориста різина, яку треба підкладати під шурупи, недовговічна, сиплитяся, а зимою, насмоктавшись вологи, дубіє і тріскається. Де шукати ту різину, яка всього цього не має?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ця гума називається EPDM. Саме її використовують на шайбах шурупів для металочерепиці.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда прочитал и знаешь, что брусок для обрешетки под шифер нужен сечением 75х75, то без ПОНИМАНИЯ кажется, что это лишняя трата денег, и вполне можно этой рекомендацией пренебречь.

 

Когда прочитал, и знаешь, что по правилам (читай по норме) каждый лист шифера должен держаться на восьми гвоздях, то без понимания считаешь, "да шо с им будет, всю жизнь все прибивают на четыре, и ничего - ни у кого еще крышу не сорвало"

- это цитата, Электронная рассылка Дмитрия Костылева "Что нам стоит дом построить?"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А потом оказывается, что крышу провалило снегом, а после смерчика в четверг у всего посёлка крыши поулетали.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А хіба не в 1-шу і 8-му хвилі, таким чином прибиваючи і сусідні по горизонталі листи? В такому випадку буде одне кріплення на лист + кріплення крайніх листів.

 

Якщо кріпити в першу хвилю, то вже з другого листа другого ряду, ми попадаємо кріпленням в місце, де сходяться 4 листа (де в двох з них підрізаються кути) - дуже небезпечне місце з точки зору різних перекосів і внутрішніх напруг, і якщо туди ще й "увігнати" кріплення, ризик виникнення тріщини збільшується.

Український ДБН і радянський СНиП говорять саме про 2-гу хвилю, і інколи тільки про другу (тобто одне кріплення на лист), але ці нормативні документи передбачають по-перше - декілька профілів листів (сьогодні усі (крім одного) заводи в Україні виробляють тільки профіль СХ 8-хвиль (рос. СВ)), по-друге - вони передбачають різні типи дахів і відповідно використання різних кріплень (наприклад - кріплення гаком). Ми ведемо мову про стропильну систему з дерев'них брусів (а не металевих ферм) яка, зазвичай, використовується в приватному будівництві. Тому оптимальна схема саме в два кріплення: 2-га і 6-та (дехто кріпить 7-му, але це вже не так кретично) хвилі.

 

 

І ще по кріпленню. Я чув, що пориста різина, яку треба підкладати під шурупи, недовговічна, сиплитяся, а зимою, насмоктавшись вологи, дубіє і тріскається. Де шукати ту різину, яка всього цього не має?

 

Так, наприклад "заводське" резинова підкладка має термін експлуатації до 3-х років, використання м'яких поліпропіленових підкладок збільшує цей термін до 5-ти років. Але, насправді, шифер інтенсивно "гуляє" тільки в перші роки, далі, такої потреби в амортизації немає, а та кількість води, яка буде проходити по кріпленню, вже не буде критичною.

Тому можна використовувати більш-менш нормальну резину і не перейматися, але якщо Ви "естет" - беріть "заводське" кріплення (порівнюючи з шиферним цвяхом річ не дешева).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ця гума називається EPDM. Саме її використовують на шайбах шурупів для металочерепиці.

 

Шиферний шуруп, шайба і прокладка (разом - комплект кріплення) дещо відрізняється від того, що використовується для МЧ (мається на увазі - типорозмір). Хоча, звичайно, Ви праві - матеріал може бути той самий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда прочитал и знаешь, что брусок для обрешетки под шифер нужен сечением 75х75, то без ПОНИМАНИЯ кажется, что это лишняя трата денег, и вполне можно этой рекомендацией пренебречь.

 

Когда прочитал, и знаешь, что по правилам (читай по норме) каждый лист шифера должен держаться на восьми гвоздях, то без понимания считаешь, "да шо с им будет, всю жизнь все прибивают на четыре, и ничего - ни у кого еще крышу не сорвало"

- это цитата, Электронная рассылка Дмитрия Костылева "Что нам стоит дом построить?"

 

Також читав цю статтю. Ні в радянських ні в українських нормативах такого не зустрічав.

 

ДБН В.2.6-14-95 (Державні Будівельні Норми України)

Том 1

Проектування

"3.33 При розрахунковому вiтровому напорi до 600 Па деталi для

крiплення рядових листiв слiд передбачати до нижньої опори на гре-

бенi другої хвилi, рахуючи вiд перекривної (по одному крiпленню на

лист). В карнизних i крайнiх накривних листах необхiдно додатково

встановлювати крiплення через гребенi хвилi, що передує перекривнiй

хвилi. У гребеневих листах додатково встановлюють крiплення до вер-

хньої опори через гребенi другої хвилi, рахуючи вiд перекривної.

При вiтровому напорi бiльше 600 Па слiд передбачати додаткове

крiплення листiв через гребенi хвиль, що передують тим, якi вони

перекривають."

 

В цьому документі я побачив максимум по два кріплення (2-га і 7-ма хвиля), крім верхнього ряду.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...