Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Стиль вождения авто и его последствия.

Stroim DOM

Рекомендовані повідомлення

Для точного позиционирования(в геодезии) применяются 2 приёмника: база и ровер. База стационарная(как правило) имеет привязку по координатам к ближайшему пункту высокого класса государственной геодезической сети ГГС(триангуляции). Имеет встроенный модем GSM/УКВ. Ровер используется в месте определения координат точек. Также имеет встроенный модем. По модему устанавливается связь между базой и ровером. База определяет параметры нахождения ровера относительно спутников, пунктов ГГС, вычисляет координаты и передаёт на ровер. Как-то так в упрощённом виде. А навигаторы просто получают инфу со спутников без привязки к местности.

 

Ну речь шла о навигаторах. Не увидел я там обратной связи :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну речь шла о навигаторах. Не увидел я там обратной связи :)

Вы забыли, что я описывал геодезическую джипиэску в посте одновременно с обсуждением навигатора.:beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
Ну если водитель - барышня, то для очень многих это в порядке вещей. Как на парковке, так и при езде по многополоске. Частенько, представительницы прекрасной половины человечества, почему-то считают, что белая широкая линия должна проходить точно посередине между ног (ну или колес, кому как нравится) :lol:
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Европе выписали бы штраф как за два паркоместа, наверное.

Нашим пофиг, хотя новый штраф от 250 грн, вроде бы.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нашим пофиг, хотя новый штраф от 250 грн, вроде бы.

.

Упс.. я шо, пропустил изменения КУпАП?

:confused:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну если водитель - барышня, то для очень многих это в порядке вещей.

 

Вот бы туда пару инвалидов, которые бы поджали это чудо под самые борта и свалили на целый день.

Или, на крайняк, пару таких же "успешных", искренне верящих, что места еще хватает и для них.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.

Упс.. я шо, пропустил изменения КУпАП?

:confused:

 

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

 

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо паркування транспортних засобів

 

Верховна Рада України постановляє:

 

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

 

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

 

1) доповнити статтею 152-1 такого змісту:

 

"Стаття 152-1. Порушення правил паркування транспортних засобів

 

Несплата водієм транспортного засобу вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування, обладнаними паркувальними автоматами або автоматичними в’їзними та виїзними терміналами, -

 

тягне за собою накладення штрафу від восьми до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Паркування транспортних засобів на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, особами, які не мають відповідних пільг, -

 

тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів від п’ятнадцяти до вісімнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Порушення посадовими особами суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для паркування транспортних засобів, визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення та функціонування майданчиків для паркування -

 

тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Необладнання майданчиків для платного паркування транспортних засобів паркувальними автоматами, автоматичними в’їзними та виїзними терміналами або іншими засобами контролю за оплатою послуг паркування -

 

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для платного паркування транспортних засобів, від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною четвертою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -

 

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для платного паркування транспортних засобів, від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Примітка. Положення частини першої цієї статті не застосовується у випадках, визначених частинами шостою та сьомою статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" щодо місць для безоплатного паркування, а також до осіб, які відповідно до закону звільняються від сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів";

 

2) у статті 218:

 

частину першу після цифр "149-152" доповнити словами та цифрами "частинами першою та другою статті 152-1";

 

частину другу після цифр "150-152" доповнити словами та цифрами "частинами першою та другою статті 152-1, статтями";

 

3) частину першу статті 244-6 після слова "споруд" доповнити словами "вимог щодо розміщення та функціонування майданчиків для паркування, необладнанням майданчиків для платного паркування транспортних засобів паркувальними автоматами або автоматичними в’їзними та виїзними терміналами", а після цифр "97" - словами і цифрами "частини третя - п’ята статті 152-1, стаття";

 

4) пункт 2 частини першої статті 255 після цифр "149-152" доповнити словами та цифрами "частини перша та друга статті 152-1, статті".

 

2. У Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами):

 

1) частину першу статті 6 після абзацу дванадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування".

 

У зв’язку з цим абзаци тринадцятий - сімнадцятий вважати відповідно абзацами чотирнадцятим - вісімнадцятим;

 

2) статтю 7 після абзацу сьомого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування".

 

У зв’язку з цим абзаци восьмий - одинадцятий вважати відповідно абзацами дев’ятим - дванадцятим;

 

3) статтю 25 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:

 

"Виконавчі органи Київської, Севастопольської та Сімферопольської міських рад, міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, забезпечують розміщення, обладнання та функціонування в межах міст майданчиків для паркування, кількість місць для паркування на яких має становити не менш як 10 відсотків кількості населення для міста Києва та не менш як 5 відсотків кількості населення для міст Севастополя, Сімферополя та міст, що є обласними центрами".

 

У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;

 

4) частину другу статті 52-1 після слів "паркування транспортних засобів" доповнити словами "у частині забезпечення безпеки дорожнього руху на майданчиках для паркування";

 

5) доповнити статтею 52-2 такого змісту:

 

"Стаття 52-2. Оплата послуг з паркування транспортних засобів

 

Під час розміщення транспортних засобів на майданчику для платного паркування особи, які розміщують транспортні засоби на майданчику для паркування, сплачують вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування за кожну годину паркування згідно з тарифом, встановленим органом місцевого самоврядування відповідно до порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

 

Положення частини першої цієї статті не застосовуються у випадках, визначених частинами шостою та сьомою статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" щодо місць для безоплатного паркування, а також до осіб, які відповідно до закону звільняються від сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів".

 

3. Пункт "а" статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170; 2009 р., № 32-33, ст. 485; 2010 р., № 10, ст. 107; 2013 р., № 8, ст. 75; 2014 р., № 5, ст. 62) доповнити підпунктом 7-1 такого змісту:

 

"7-1) прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування".

 

4. Частину першу статті 18 Закону України "Про автомобільні дороги" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 51, ст. 556) після слів "зупинки міського транспорту" доповнити словами "стоянки таксі", а після слів "підземні мережі" - словами "майданчики для паркування".

 

II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Президент України

 

П.ПОРОШЕНКО

 

м. Київ

29 травня 2014 року

№ 1283-VII

 

 

 

 

При желании, можно кошмарить парковщиков и/или самозахватчиков парковочных площадок и т.д. и т.п.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ЗАКОН УКРАЇНИ

 

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо паркування транспортних засобів

 

Верховна Рада України постановляє:

 

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

 

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

 

1) доповнити статтею 152-1 такого змісту:

 

"Стаття 152-1. Порушення правил паркування транспортних засобів

 

Несплата водієм транспортного засобу вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування, обладнаними паркувальними автоматами або автоматичними в’їзними та виїзними терміналами, -

 

тягне за собою накладення штрафу від восьми до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Паркування транспортних засобів на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, особами, які не мають відповідних пільг, -

 

тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів від п’ятнадцяти до вісімнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Порушення посадовими особами суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для паркування транспортних засобів, визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення та функціонування майданчиків для паркування -

 

тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Необладнання майданчиків для платного паркування транспортних засобів паркувальними автоматами, автоматичними в’їзними та виїзними терміналами або іншими засобами контролю за оплатою послуг паркування -

 

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для платного паркування транспортних засобів, від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною четвертою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -

 

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для платного паркування транспортних засобів, від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Примітка. Положення частини першої цієї статті не застосовується у випадках, визначених частинами шостою та сьомою статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" щодо місць для безоплатного паркування, а також до осіб, які відповідно до закону звільняються від сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів";

 

2) у статті 218:

 

частину першу після цифр "149-152" доповнити словами та цифрами "частинами першою та другою статті 152-1";

 

частину другу після цифр "150-152" доповнити словами та цифрами "частинами першою та другою статті 152-1, статтями";

 

3) частину першу статті 244-6 після слова "споруд" доповнити словами "вимог щодо розміщення та функціонування майданчиків для паркування, необладнанням майданчиків для платного паркування транспортних засобів паркувальними автоматами або автоматичними в’їзними та виїзними терміналами", а після цифр "97" - словами і цифрами "частини третя - п’ята статті 152-1, стаття";

 

4) пункт 2 частини першої статті 255 після цифр "149-152" доповнити словами та цифрами "частини перша та друга статті 152-1, статті".

 

2. У Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами):

 

1) частину першу статті 6 після абзацу дванадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування".

 

У зв’язку з цим абзаци тринадцятий - сімнадцятий вважати відповідно абзацами чотирнадцятим - вісімнадцятим;

 

2) статтю 7 після абзацу сьомого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування".

 

У зв’язку з цим абзаци восьмий - одинадцятий вважати відповідно абзацами дев’ятим - дванадцятим;

 

3) статтю 25 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:

 

"Виконавчі органи Київської, Севастопольської та Сімферопольської міських рад, міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, забезпечують розміщення, обладнання та функціонування в межах міст майданчиків для паркування, кількість місць для паркування на яких має становити не менш як 10 відсотків кількості населення для міста Києва та не менш як 5 відсотків кількості населення для міст Севастополя, Сімферополя та міст, що є обласними центрами".

 

У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;

 

4) частину другу статті 52-1 після слів "паркування транспортних засобів" доповнити словами "у частині забезпечення безпеки дорожнього руху на майданчиках для паркування";

 

5) доповнити статтею 52-2 такого змісту:

 

"Стаття 52-2. Оплата послуг з паркування транспортних засобів

 

Під час розміщення транспортних засобів на майданчику для платного паркування особи, які розміщують транспортні засоби на майданчику для паркування, сплачують вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування за кожну годину паркування згідно з тарифом, встановленим органом місцевого самоврядування відповідно до порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

 

Положення частини першої цієї статті не застосовуються у випадках, визначених частинами шостою та сьомою статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" щодо місць для безоплатного паркування, а також до осіб, які відповідно до закону звільняються від сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів".

 

3. Пункт "а" статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170; 2009 р., № 32-33, ст. 485; 2010 р., № 10, ст. 107; 2013 р., № 8, ст. 75; 2014 р., № 5, ст. 62) доповнити підпунктом 7-1 такого змісту:

 

"7-1) прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування".

 

4. Частину першу статті 18 Закону України "Про автомобільні дороги" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 51, ст. 556) після слів "зупинки міського транспорту" доповнити словами "стоянки таксі", а після слів "підземні мережі" - словами "майданчики для паркування".

 

II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Президент України

 

П.ПОРОШЕНКО

 

м. Київ

29 травня 2014 року

№ 1283-VII

 

 

 

 

При желании, можно кошмарить парковщиков и/или самозахватчиков парковочных площадок и т.д. и т.п.

 

Да, спасибо! :) Вчера уже нарыл. А по поводу парковок без паркоматорв, я их уже год как кошмарю )))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это поклеп на нашу милицию.

На самом деле бензин арестовали, заперли в "лягушатник" и отвезли в отдел для дальнейших процессуальных действий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

(с) Дорогие сознательные автомобилисты! Сегодня, буквально только что, произошло ДТП. Однако, речь пойдет не о самом ДТП, оно произошло как результат бескультурного, агрессивного поведения водителя.

 

Новообуховская трасса. Мы по левой полосе опережаем более медленное транспортное средство после начала движения со светофора. В это время к нам в зад буквально вклеился Hyundai i30 (АН 6348 IM), за рулем которого был молодой, лет 23-26, человек с брюнеткой на пассажирском сидении. О наличии других пассажиров сложно говорить. Молодой спесивый житель Донецка поджимал, нервно сигналил, пока мы не обогнали и не ушли вправо, пропуская его. Он нас "наказал", подрезав. Машина проехала и далее вела себя на дороге крайне безрассудно, все время меняя рядность, встраиваясь то перед одним, то перед другим, поджимая то того, то иного, обгоняя по обочине. Продолжалось это до поворота на Чапаевский рынок, где медленное дорожное движение снова свело нас в потоке. Мы сняли на видео его номера, водителя и его пассажирку (она на фото, радостно нас приветствует).

 

Заметив наше повышенное внимание к ним, водитель стал вести себя крайне агрессивно: подрезал, притирал к обочине, встраивался перед нами, оттормаживаясь. Резко затормозив перед нами, он таки совершил контакт (вот вы видите его последствия на фото).

 

О дальнейших событиях тоже стоит рассказать. Степень их агрессивности еще более возросла. Многозначительные жесты свидетельствовали о скорой нашей кончине и призывали остановиться. Машина нас плотно преследовала по всему Столичному шоссе. За это время мы позвонили в милицию (102), обрисовав ситуацию, попросили в телефонном режиме сопроводить нас и дать указания, что делать далее. Под развязкой на Выдубичах Хьюндай остановился, мы убедились, что он не пытается нас больше преследовать, по телефону получили совет отправиться в ближайшее отделение милиции (Голосеевское) написать заявление с описанием событий. Что мы и сделали.

 

Пост написан ни в коем случае не ради разжигания вражды между "вашими" и "нашими". Если мы входим в культурное общество, то каждый участник дорожного движения просто обязан быть культурным на дороге.

 

Мы детально описали инцидент специально для того, чтоб каждый из вас знал как действовать в подобных ситуациях. Дорога - не место для бесчинств.

 

Материалы следствия пока не приводим по просьбе правоохранителей.

 

Просим поддержать этот пост, расшарить на своих страницах и в сообществах. За что будем благодарны. Уверены, и все автомобильное сообщество тоже. (с)

 

(ссылка на изображение устарела)

(ссылка на изображение устарела)

(ссылка на изображение устарела)

(ссылка на изображение устарела)

 

Добавлено через 49 минут

"Крутой" дальнобой:

 

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Резко затормозив перед нами, он таки совершил контакт (вот вы видите его последствия на фото).

 

 

Вот этого момента не понял... он подставил жопу, получил в зад, и так дальше и поехал??

 

Добавлено через 2 минуты

"Крутой" дальнобой:

Печальное видео... гайцы - ДАУНЫ (слишком мягкое определение для них).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Видимо, да. Либо въехавший сдал назад и поехал себе дальше.

 

Добавлено через 2 минуты

Видео с дальнобоем — круче чем в терминаторе. Голливуд отдыхает. Гаишники тоже считаю, не правы.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Видимо, да. Либо въехавший сдал назад и поехал себе дальше.

 

Добавлено через 2 минуты

Видео с дальнобоем — круче чем в терминаторе. Голливуд отдыхает. Гаишники тоже считаю, не правы.

 

А, так это он все-таки въехал задом? Просто по текстну не совсем ясно.

 

Гаишников - вообще всех уволить через кастрацию. :( Устроили погоню, понимая(?) что провоцируют этого ублюдка на десятки человеческих жертв, ни в чем не повинных. Выставьте впереди блок-пост, перекройте движение по встречке со стороны поста и ждите пока он доедет. Так нет же, и сами чуть не угандонились, и ничего не подозревающих водителей чуть не убили. Хотя... в начале там таки кто-то влетел?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

(с) Дорогие сознательные автомобилисты! Сегодня, буквально только что, произошло ДТП. Однако, речь пойдет не о самом ДТП, оно произошло как результат бескультурного, агрессивного поведения водителя.

[/YOUTUBE]

 

два дебила - это сила. (с)

 

оба свалили с места ДТП и в мордокнигах разборки устроили

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Не, ну не пиодр?

Хорошо, что никто не пострадал, а там как раз пешеходный переход и остановка.

Урод:mad:

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...