Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

дом из газоблока на ушп

Dmode

Рекомендовані повідомлення

Розгляньте більш економічний варіант: (ссылка устарела)

Це бюджетний контролер, який дозволить автоматизувати нескладну логіку (увімкнення/вимкнення освітлення, затримки часу, сходові вимикачі і т.п.)

Крім того є модулі розширення Ethernet, RS-485, Wifi, GSM, які можна буде докупити пізніше, щоб об'єднати систему з іншим контролером, ПК або сенсорною панеллю для створення цілісної системи.

Цікаво, обовязково почитаю про цей ПЛК. Поки на сайті не знайшов опису хто його виробляє. У Вас є якийсь досвід з ним?

Я хотів поставити щось з готовою "веб-мордою", тому розглядаючи теж відносно бюджетні ПЛК Овен, схилявся до Локсон, бо в нього вже вбудований веб інтерфейс хоч він і дорожчий, але по RS-485 народ підключає до нього різні розширення, які дешевші від оригінальних. Як в xlogic з "веб-мордою" не знаєте?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Реального досвіду роботи з Xlogic на жаль немає, але маю інстальоване програмне забезпечення Xlogicsoft, програмую в ньому логіку одного процесу. Є режим симуляції, де можна побачити як виконується програма.

Стосовно вбудованого веб-серверу, не можу сказати. Швидше за все його не має.

Хороший контролер з вбудованим веб-сервером, який має багато додаткових модулів, датчиків, і навіть фірмових вимикачів, що підключаються через цифрову шину є Tecomat Foxtrot. Подивіться ще на цей варіант, хоча його вартість буде значно вищою згаданого контролера.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Місяць тому мені скинули прайс на Xlogic. Відправив вам на особисту пошту.

Ціна на Foxtrot точно не можу сказати, але біля 500 євро.

 

Добавлено через 54 минуты

Знайшов прайс на офіційному сайті: тут. В прайсі багато цікавого обладнання, що підключається до контролера через власну двопровідну цифрову шину або стандартні сигнали (наприклад сервопривід для тп, датчик вмісту СО2 в повітрі, вологості, аналізатор 3-фазної мережі, сенсор вимірювання сонячної радіації і т.д.). Раніше на цьому сайті не зустрічав цього прайсу.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Tecomat по ціні такий самий як Loxone, при цьому Loxone має розширення для підключення KNX (стандарт дорослого смартхоум), EnOcean (бездротові та автономні по живленню смартхоум девайси), 1wire (практично дармові датчики температури, та інші), rs485 та вебсервер спеціально заточений під smarthome, офіційна підтримка, нові прошивки, і тд.

 

xLogic має цікаву ціну на ПЛК, виходить для ELC18 вартість 135$, в ньому 18 каналів (12 IN + 6 OUT), тобто 7.5$ за канал. Для ELC26 виходить 8$ за канал. Вебморди немає. Тоді Овен, має ще привабливішу ціну в 6$ за канал, при аналогічній функціональності та підозрюю, що кращій підтримці виробника.

 

Я поки надалі схиляюсь до loxone, а якщо робити на бюджетному плк - то Овен, хоч він і російський.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Loxone має розширення для підключення KNX

Tecomat також має розширення KNX, і також вважається спеціалізованим контролером для автоматизації будівель, має власний цифровий інтерфейс (CIB) через який підключається безліч датчиків, пультів керування, механізмів, вимикачів... Порівнюючи з Loxone я не побачив в каталозі їхньої продукції такої великої кількості периферійних пристроїв.

Тоді Овен, має ще привабливішу ціну в 6$ за канал

Не варто порівнювати контролери лише по вартості каналу. Я працював з приладами "Овен" і не можу сказати, що це хороший і надійний контролер, хоча ціна конкурентна.

 

Я поки надалі схиляюсь до loxone, а якщо робити на бюджетному плк - то Овен, хоч він і російський.

Я мав на увазі те що, якщо Вам потрібно зробити якусь частину автоматики зараз, а пізніше мати змогу інтегрувати її до цілісної системи то варто це зробити на бюджетному контролері, а не на імпульсних реле, або хоча б на якомусь програмованому реле.

Хоча пропонувати щось, не знаючи поставленої задачі недоцільно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я працював з приладами "Овен" і не можу сказати, що це хороший і надійний контролер, хоча ціна конкурентна.

Чому? На Ваш погляд xLogic є кращим бюджетним вибором ніж Овен?

 

Хоча пропонувати щось, не знаючи поставленої задачі недоцільно.

Мені потрібно для початку:

- побільше каналів входів-виходів, в основному для вкл/викл світла та обладнання (насоси, жалюзі, тощо) та організації потрібних сценаріїв

- можливість підключення дешевих датчиків температури та вологості 1wire.

- RS485

- якісний веб сервер або можливість відносно простого підключення такого зовнішнього інтерфейсу типу OpenHab або подібний

- бажано підтримка (на всякий випадок) бездротових протоколів EnOcean aбо zwave, та дротового KNX...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чому? На Ваш погляд xLogic є кращим бюджетним вибором ніж Овен?

На мій особистий погляд так.

 

можливість підключення дешевих датчиків температури та вологості 1wire.

Не впевнений в якості таких датчиків і точності їх вимірювання.

Наведіть, будь-ласка, посилання.

Тут знайшов датчик 1wire з точністю вимірювання температури 0,5 С. Як на мене клас точності навіть для використання в такій сфері як автоматизація будівель, низький. Звичайний датчик Pt100 коштує біля 200-250грн.

 

- RS485

RS-485 є практично у всіх сучасних контролерів.

 

- якісний веб сервер або можливість відносно простого підключення такого зовнішнього інтерфейсу типу OpenHab або подібний

- бажано підтримка (на всякий випадок) бездротових протоколів EnOcean aбо zwave, та дротового KNX...

Веб-сервери є в багатьох контролерів, але з підтримкою вище зазначених інтерфейсів smarthome проблеми.

На мій погляд, якщо потрібні ці інтерфейси, то все ж таки може бути loxone. Але основну автоматизацію систем в будівлі можна виконати на більш бюджетному контролері і зв'язати їх через RS-485, наприклад.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не впевнений в якості таких датчиків і точності їх вимірювання.

Наведіть, будь-ласка, посилання.

Тут знайшов датчик 1wire з точністю вимірювання температури 0,5 С. Як на мене клас точності навіть для використання в такій сфері як автоматизація будівель, низький. Звичайний датчик Pt100 коштує біля 200-250грн.

ось посилання

www.adventx.com.ua/automation/article/ds18b20_precision/

radio-hobby.org/modules/news/article.php?storyid=716

 

Микросхема цифрового термометра DS18S20 обеспечивает измерение температуры в диапазоне –55..+125°C с дискретностью 0.5°C. Путем дополнительных вычислений дискретность представления температуры может быть уменьшена до 0.0625°C. Стоимость микросхемы DS18S20 составляет примерно 2$, а стоимость деталей адаптера для подключения её к COM-порту компьютера - еще меньше.

 

взагалі 0.5°C похибка стосується всього діапазону вимірювання –55..+125°C, мені же достатньо діапазону від +10°C до +30°C, в ньому похибка складає 0.1°C.

Ось графік похибки:

error.gif

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

взагалі 0.5°C похибка стосується всього діапазону вимірювання –55..+125°C, мені же достатньо діапазону від +10°C до +30°C, в ньому похибка складає 0.1°C.

Ось графік похибки:

Дякую за інформацію. Можливо я звик до стандартних промислових рішень, але як на мене робити самому корекцію для підвищення точності вимірювання датчиків на певному діапазоні якось не зовсім практично і правильно.

Якщо контролер підтримує підключення датчика Pt100 або Pt1000, то в його апаратно-програмній частині відразу передбачено компенсацію нелінійної характеристики датчика на всьому діапазоні вимірювань, нічого додатково і ніяких корекцій не потрібно. Він з однаковою точністю буде показувати -10С і +100С.

Є хороша українська фірма, що виробляє датчики температури: thermo.lviv.ua/ukr/catalog/init.thermo.convertor/

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это точно :)

 

Добавлено через 3 минуты

 

Читал на здешнем форуме противоположные отзывы - что очень приятно летом ходить по прохладному полу, некоторые в него специально даже холодную воду подают для еще большего охлаждения.

 

У меня в сельском доме 10 см. пенополистирола + 20 см. бетона в общей сложности. Так вот до числа 15 мая не выключали отопление (еле грело, просто чтобы в доме ниже +20 не снижалось, там 2-3 куба газа в сутки), а потом летом несколько раз смотрел на температуру на смесительном узле теплого пола - так вот температура ниже +18-19 в полах не снижалась, более того включенный насос позволяет нормализовать температуру по всей плите - солнце через окна греют пол и вода уносит тепло равномерно.

 

По личному летнему комфорту ничего сказать не могу, босиком по полам не ходил еще :) только плитку купили месяц назад.

 

Но температура полов этим летом ниже +18-19 не снижалась.

 

Кстати никто не запрещает если даже дискомфортно (например если пару недель летом на улице прохладно и дожди, и ноги мерзнут в доме) - включить отопление только на полы, там на смесительном узле можно снижать температуру до +20 подачи в пол.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Сегодня обнаружил эту темку, отличная тема, очень понравился подход к строительству :good:! Удачи!
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Где можно взять в аренду sds max мощный перфоратор, чтоб с ударом около 20Дж или более? Может у кого из форумчан есть? На день, чтоб забить штыревое заземление.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Где можно взять в аренду sds max мощный перфоратор, чтоб с ударом около 20Дж или более? Может у кого из форумчан есть? На день, чтоб забить штыревое заземление.

 

Я пока не отдал свой. Катается в машине.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Где можно взять в аренду sds max мощный перфоратор, чтоб с ударом около 20Дж или более? Может у кого из форумчан есть? На день, чтоб забить штыревое заземление.

это проще чем кажется ;)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это проще чем кажется ;)

 

 

Андрюха, на 7,5 метров - конечно просто :D

А вот на 12 метров - замахаешься ;)

А у Андрея (автора) так все 18, по моему :)

Я свои последние 1,5 метра забивал минут 15.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот моя история с хенд-мейд заземлителем.

Желая сэкономить и получить нержавеющее заземление, увидел, что Игорь в своей теме уже поделился опытом в его реализации. Далее было закуплено 18мп нж стержня ф16мм, метра 2 нж трубы 18х2мм.

Собрана конструкция, где на каждый штырь была надета труба и проварена вокруг и через отверстия в трубе.

2000-01-01-07_55.thumb.jpg.9e1900a5a43938306be5058e924ae4ea.jpg 2000-01-01-07.55-1.thumb.jpg.f2b4834c64914cc605c957d6c3202122.jpg

 

Таким образом забивать приходилось просто вставляя обрезанную и подогнанную пику сдс макс прямо в трубу.

2000-01-01-07.55-2.thumb.jpg.68c95d8ac44fbaefb3010362f147b0f8.jpg

 

Забивал перфоратором Игоря, за что ему ОГРОМНОЕ СПАСИБО!!!

По ходу забивки меряли сопротивление таким еще советским дэвайсом.

Получилось - 1 стержень (1.5м) - 60 Ом, 6-й стержень (9м) - 10 Ом. Грунт суглинок и супесок.

2000-01-01-08.02-2.thumb.jpg.5e7f3713241a8acf96161df27217aa58.jpg

 

Забивали, заваривали, срезали лишние наплывы.

2000-01-01-08_02.jpg.a79a571a08127a8bad468ed4ce1d6930.jpg 2000-01-01-09_07.thumb.jpg.a587f6a44838fd1317a9431ac3bbb6b7.jpg 2000-01-01-09.08-2.thumb.jpg.cbe3cfd13e0d0eb8c8a3f3bce4c2e9e1.jpg 2000-01-01-09_08.thumb.jpg.7f01b8d1f903903f1319faa1b0786c7a.jpg 2000-01-01-09_09.thumb.jpg.a7ec10431634fd4bf2e0ac31340d9e0d.jpg 2000-01-01-09.09-2.thumb.jpg.0b0d625b9619480a95c33d19815a06ed.jpg

 

Всего было забито 7 стержней из 12. Несколько раз казалось, что уперся во что-то непроходимое, последний (7-й) стержень забивал минут 10.

 

Неприятная неожиданность ждала меня, когда я забив 7-й стержень, вынимая перфоратор с трубки, понял, что стержень подался вверх! То-есть, что он не соединен с остальными. В результате, при детальном осмотре, стало понятно что трубка, разрушалась при забивке. Причина мне не понятна пока. Вероятности такого же разрушения на предыдущих стержнях исключить не могу, поскольку не пробовал их дергать...

2000-01-01-10_09.thumb.jpg.c73f05467e375f7cd276f6b19f9a942a.jpg 2000-01-01-10.09-2.thumb.jpg.731e33be0eee7d2da6f3c26c2c9275e2.jpg 2000-01-01-10.09-3.thumb.jpg.aa27222fec7d3b82dd547c93391991c5.jpg

 

Вот такая история... 9м заземлителя похоронил в грунте. Пока не знаю что делать с остальной конструкцией. Буду наверное как-то совершенствовать... Сэкономить не получилось.

 

Описывать неудачный опыт не приятно, но через силу как-то получилось :).

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 12
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Какое сопротивление получил по финалу?

Зачищать сварные точки нет необходимости - оно и так войдет. :)

Если дальше не пошло, тогда отступи метра 2-3 и добей остальные стержни и соедини их шиной.

ПС я, кстати, не сверлил трубки. Просто проваривал насквозь. Не думаю, что это существенно, но лопнуло, как я вижу, именно по месту засверливания?

Кстати, что придумал в плане бойка? диаметры-то немного несовпадающие :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Андрюха, на 7,5 метров - конечно просто :D

А вот на 12 метров - замахаешься ;)

согласен:\"\":

но забивал я не на 7,5м, а на 6м, замеры не делал

понадеился на наш авось :unknown:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

согласен:\"\":

но забивал я не на 7,5м, а на 6м, замеры не делал

понадеился на наш авось :unknown:

 

Судя по видео, было забито 5 стержней по 1,5 метра :) Или я шось пропустил? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Какое сопротивление получил по финалу?

10 Ом было на последнем 6-м стержне, тоесть на 9м.

 

Если дальше не пошло, тогда отступи метра 2-3 и добей остальные стержни и соедини их шиной.

чтобы добраться до похороненных стержней надо копать яму на 1.5м, да и скорее всего остальные соединения так-же порвало.

 

лопнуло, как я вижу, именно по месту засверливания?

Да, похоже на то. При чем я не понимаю почему порвало трубу, которая была без нагрузки. То есть в том месте, где вставляется бойок.

 

Кстати, что придумал в плане бойка? диаметры-то немного несовпадающие

Обрезал зубило и сточил его так, чтобы заходил в трубку. Трубки на каждом стержне были приварены заблаговременно. Просто вставлял в них бойок. Видимо в этом была ошибка потому как видно на этом фото

attachment.php?attachmentid=395359&d=1415466703

труба порвана в месте где вставлялся боёк. Еще до соединения стержней.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Описывать неудачный опыт не приятно, но через силу как-то получилось

Спасибо что нашли силы поделиться. Тоже намерен пойти дорожкой, проторенной Игорёхой.

Видимо в этом была ошибка потому как видно на этом фото

труба порвана в месте где вставлялся боёк.

Ещё и анализ по горячим следам.

10 Ом было на последнем 6-м стержне, тоесть на 9м.

А УГВ уже прошли к этому моменту?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А УГВ уже прошли к этому моменту?

геологию делал на 10м глубины, воды не обнаружили. Поэтому наверное не прошел.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

чтобы добраться до похороненных стержней надо копать яму на 1.5м, да и скорее всего остальные соединения так-же порвало.

 

Если трубку не порвало сразу, то маловероятно что ее порвало позже. Что могло произойти позже - сорвать сварные швы. Но об том не стоит сильно переживать. Гильзы натянулись на сварные швы и запрессовались. Добивай рядом оставшиеся стержни. 10 Ом для "домашней" земли очень не плохой показатель.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...